Hirdetés
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- kenand: Szaunakályha- Helo Softhot/Havanna fűtőszálcsere
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz
kisza25 #275325 üzenetére
Régen a Picassoval szórakoztam azzal, hogy melóba végig tempomatoztam (jah, 2×1 óra uncsi). Rövid nyomás 1 km/h, hosszú 5km/h különbség, de ha váltani kellett, kikapcsolt (én meg visszanyomtam). De ha nem munkábamenős flow van, akik napiszinten arra járnak, akkor szüttyög, előz, szüttyög, előz ismétlődik.
Mindjárt indulok haza, ki is próbálom
.
A C4ST-nél nem volt pályán olyan emelkedő amihez vissza kellett váltani (max M1-en befelé van emelkedő, ami ha a 110-120ról lépnék el, ahhoz már visszaváltok, mert anélkül csak lightosan gyorsul).
Még a Várpalota, Veszprémi elkerülő környékén (évi 1-2×) is tudnék egyenletes sebességgel menni jut eszembe, de általában M0 és M3 eleje amit használunk, ott esélytelen.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest