Új hozzászólás Aktív témák

  • zack

    nagyúr

    válasz Motion_Blur #25793 üzenetére

    Ha 91,95-ös oktánszámra van optimalizálva a motor, akkor nincs sok értelme hétköznapi használatban, max annyi, hogy tisztább lehet, kivéve akkor, ha az autó olyan, ami profitálhat a magasabb oktánszámból. Esetleg olyan a felhasználás, ahol kijöhet a sportosabb tempó miatt a különbség. Csak ezt elég nehéz kivitelezni a hétköznapokban.
    GSXR1000 hiába 95-re volt optimalizálva a 100-as benyától úgy ment mint akit pics@n rúgtak. Ott a blokk jobban ki volt hegyezve, a felhasználást tekintve városban is jóval sportosabb használatot kért mint egy autó.
    Mondi 4000-től indul meg, ahol már sportosabb a vezetési élmény, és 6000 felett kicsivel van vége, illetve felesleges tovább kínozni. GSXR 7000-11000 között volt sportos. Tehát a nyugis autókázással 2000-3000 között szerintem nem jön ki a 100-as előnye.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés