Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#51217) 4Grider válasza #99546112 (#51215) üzenetére


4Grider
nagyúr

Marha egyszerű.
1., Megnézed, hogy az adott időpontban melyik ÁSZF volt érvényben. (Én az augusztus 2.-a utáni - aktuális - ÁSZF-et linkeltem.)
2., Ha a hívás augusztus 2.-át követőn ment ki, akkor megreklamálod az ÁSZF-re hivatkozva, mivel minden szolgáltatónak az ÁSZF alapján kell működnie. (De csak a számla megérkezéséét követően, hiszen lehet, hogy abban már beleteszik a havi ledumálható perceidbe a hívást.)
3., Ha a hívás augusztus 2.-a előtt ment ki, akkor megnézed, hogy az akkori ÁSZF-ben mi szerepelt a 1221 sorában, és az alapján jársz el...

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.