Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#98301) DJ. Ru$y válasza pingtest (#98300) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Oké, a weboldal nem 100%-os, ami a szerződésedben van az a mérvadó.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#98302) sloja válasza pingtest (#98300) üzenetére


sloja
tag

Nálam is így volt, 3 hónap után beáll a valódi hűségidőre.

(#98303) HellGreg


HellGreg
őstag

Sziasztok. A kérdésem az lenne, van-e olyan fullos szolgáltatás telekomnál (tv, HDTV, hbo), amihez nem kell set top box, hanem csak kártyát adnak a tvhez?

(#98304) tika06


tika06
csendes tag

Sziasztok. Ma megjelent az IPTV-n egy üzenet, mi szerint kedden 0 és 5 óra között hálózatfejlesztés miatt szünetelni fog a szolgáltatás. Baja járás, Sükösd. A településen VDSL van. A környező települések is benne vannak, szerintetek mire számíthatunk?

(#98305) Bozek válasza HellGreg (#98303) üzenetére


Bozek
nagyúr

Nincs.

(#98306) szabogabor10 válasza tika06 (#98304) üzenetére


szabogabor10
veterán

Szerintem semmi különlegesre. Ezek ilyen userek által nem észrevehető “fejlesztések” általában.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#98307) DJ. Ru$y válasza tika06 (#98304) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Leginkább a központban tuningolnak valamit. Érezhető akkor lehetne, ha vectoringot vezetnének be, mert akkor a HGW becsült sebességértékei változnának esetleg, a többit valószínűleg nem.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#98308) Obendi


Obendi
csendes tag

Sziasztok!
Jelenleg 100/10-es csomagunk van, amit csak böngészésre, levelezésre használunk, többnyire 2 gépen egyszerre, és tökéletesen megfelel nekünk.
Viszont ha váltanék az új 150/5-ös csomagra, az némileg ócsóbb lenne.
Kérdésem, hogy az 5 Mbites feltöltés mennyiben zavarhat be?

[ Szerkesztve ]

Minél többet tanulsz, annál inkább rájössz, hogy nem tudsz semmit.

(#98309) lszlogal válasza Obendi (#98308) üzenetére


lszlogal
senior tag

Ebben az esetben szerintem semennyire.

(#98310) DJ. Ru$y válasza Obendi (#98308) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Amennyiben nem mentesz felhőbe, nem töltesz fel a munkád miatt nagyobb fájlokat webtárhelyre stb, akkor nem fog zavarni, viszont, ha képeidet szinkronizálod Google driveba, vagy máshova, akkor már azért érezhető lesz a visszafelé váltás.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#98311) Gabesz87


Gabesz87
addikt

Agyamra megy ez a szutyok iptv box. STB-3112. Dög lassú most valamiért az elmúlt pár nap. Maga a musorujsagban való léptetés is, a hangerő állítás is. Illetve amit még nagyon imádok, beállítottam egy felvételt, de egyszerűen nem tudtam belőle kilépni mert folyamatosan azt írta, felvétel folyamatban, próbálja meg később. Vagy ilyesmi. Egy box restart nagyjából helyrehozta ezeket a problémákat, de ekkor meg az tűnt fel, hogy milyen meleg a box. Hát ez sem normális... Visszasirom a régi Cisco boxot.

(#98312) Obendi válasza DJ. Ru$y (#98310) üzenetére


Obendi
csendes tag

Mindkettőtöknek köszönöm a választ.
Én is így gondoltam, mivel nem szinkronizálok, nem töltök fel, mert nem dolgozom... :)

Minél többet tanulsz, annál inkább rájössz, hogy nem tudsz semmit.

(#98313) maxiszalai12


maxiszalai12
tag

Sziasztok! Magenta csomagban vagyok. Flottás szám van hozzácsatolva. így is számíthatok készülék kedvezményre 2 év esetén? Ha igen, megéri, vagy inkább az 1 év hűség és máshonnan TV?

(#98314) lszlogal válasza Gabesz87 (#98311) üzenetére


lszlogal
senior tag

Hívd fel őket és kérj cserét, pont ma cseréltek nálam ugyanezzel a problémával egy CISCO-t.

(#98315) DJ. Ru$y válasza maxiszalai12 (#98313) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Igen, bevonható már a flottás szám is, a Magentás kedvezményeket ugyanúgy megkapod.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#98316) dvtkfan


dvtkfan
senior tag

Na ma kijött a szerelő és szépen elvezette az utp kábelt a másik szobába a 2. stb-hez...

A szerelő mondott valami olyat, hogy 2 napig ingyenesnek kellett volna lennie a film kölcsönzésnek. Tud valaki erről valamit? Mert nagyon nem ingyenes...érdemes reklamálni?

Illetve ami megy most utp kábel a 2. stb-be azt meg lehet osztani valamivel, hogy egy kábel a tv-be menne, 1 kábel az stb-be, mert a tv-nek kevés a wifi jel amit fog, így jobb lenne kábellel csatlakoztatni az internethez?

Samsung Galaxy S23 Ultra -- Xbox Series X -- Asus ROG G551

(#98317) poli27 válasza dvtkfan (#98316) üzenetére


poli27
veterán

beraksz egy switchet pl

(#98318) DJ. Ru$y válasza dvtkfan (#98316) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

IGMP-s switch-csel. Pl.: TP-Link

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#98319) dvtkfan


dvtkfan
senior tag

Köszönöm a válaszokat! :R

Samsung Galaxy S23 Ultra -- Xbox Series X -- Asus ROG G551

(#98320) vén6805 válasza DJ. Ru$y (#98114) üzenetére


vén6805
csendes tag

Nekem meg sem említették,az IPTV-t,simán kötötték a bondingot.

[ Szerkesztve ]

(#98321) DSPx válasza dvtkfan (#98316) üzenetére


DSPx
tag

Én úgy tudom hogy csak az első film ingyenes.. De majd kijavítanak. :DD

Huawei P10

(#98322) Gabesz87 válasza dvtkfan (#98316) üzenetére


Gabesz87
addikt

Nekem is egy IGMP képes eszközbe (Asus N18U router AP módban) megy a kábel, és innen a TV-be, media playerbe, és az IPTV boxba.

(#98323) mekkGyver válasza Gabesz87 (#98322) üzenetére


mekkGyver
aktív tag

Nekem meg éppen egy IGMP képes router miatt szarakodott az IPTV egy hétig, mióta bekötötték. Állandóan megálltak az adók 5-6mp után (érdekes módon nem mindegyik), akármit csináltak a szolgáltatónál. Eddig azt gondoltam, és olvastam, hogy nem lehet hatással a "netes oldal" az IPTV-re, de miután megpróbáltam kihúzni a "routerből" a "saját routert" minden működött rendesen. Véletlenül megtaláltam a "Get IP with Unicast DHCP" beállítást és kikapcsoltam, azóta jó. Ha a T-s routerbe ment minden kütyü, akkor meg eleve haldoklott a TV. Szerencsére dupla port-forward-al így is elérem kintről az itthoni szervert.
(csak azért írtam le, hátha valakinél van ilyen gond...)

Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.

(#98324) Harkovz


Harkovz
aktív tag

Helló.Ha a banknál ketdeményezem a csoportos beszedést az internet számlára az elég,hogy levegye majd a számla árát a Telekom?Mennyi idő amíg átáll erre?

(#98325) Gabesz87 válasza mekkGyver (#98323) üzenetére


Gabesz87
addikt

Nálam nincs ilyen jellegű gond. Simán megy több mint egy éve az iptv erről az Asus routerrol. És nekem minden a T-s Sagemcom HGW-be van dugva, ez adja az IP-ket. Asus routeren csak bekapcsoltam az igmp-t és kész. Még csak újra sem volt indítva azóta. Pár fw frissitestol, meg aramszunettol eltekintve. Az 1.boxom meg közvetlenül a HGW-be megy.

(#98326) szabogabor10 válasza Harkovz (#98324) üzenetére


szabogabor10
veterán

Elég. 1-2 hét max. Következő havi számlát már tuti beszedéssel fizeted.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#98327) mekkGyver válasza Gabesz87 (#98325) üzenetére


mekkGyver
aktív tag

Na jó, de nekem van kb. 80 eszköz a rendszerben ("okos ház"). Állítólag ezeket ilyenkor mind megteríti az IGMP. De nem értek hozzá, eddig nem foglalkoztam broadcasttal...

Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.

(#98328) DJ. Ru$y válasza mekkGyver (#98327) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Pontosan ezért kell az IGMP-s eszköz, mert nem teríti be ezeket az eszközöket az IPTV forgalommal.

Ha jól van beállítva egy eszköz, akkor működnie kell. Nálad valószínűleg az volt a probléma, hogy a wifire is ráengedte az IPTV forgalmat, mivel wifi router gondolom és nem switch, ezért (is) lehetett probléma.

Egy normálisan összelőtt IGMP-s rendszeren mindennek hibátlanul kell működnie, erről itt jó pár embernek van is tapasztalata.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#98329) mekkGyver válasza DJ. Ru$y (#98328) üzenetére


mekkGyver
aktív tag

A wifit külön Unifi rendszer kezeli, nem a router, de igen az lehetett a probléma. Mivel nekem nem volt még ilyen tapasztalatom, direkt megkérdeztem a telepítő "szakembert", hogy "mindegy, hogy a router/modem melyik pontjára kötöm a netet?" mert emlékeztem, hogy régebben úgy voltak konfigurálva, hogy csak egy portra mehetett a net, a többire meg csak TV. Gondolom a megváltozott igények miatt van most máshogy beállítva, de azért jó lenne ha ezzel a telepítők is tisztában lennének, és nem beszélnének hülyeséget. Biztos routokkal megoldható, de ahhoz megint nem értek.

Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.

(#98330) #75376384


#75376384
törölt tag

sziasztok

mivel még sose fordult korábban elő, így elég tapasztalatlanul állok a dolog előtt. összefoglalót elolvastam és végigzongoráztam, amit kell. iptv-ről van szó és nincs se semmilyen szolgáltatás.

a lényeg. hibabejelentés esetén ez miért nem működik? mármint a menüpontot akárhogy nyomkodom Vandán nem tudok túl jutni. gondolom akkor az oldal se valami friss. :)

[ Szerkesztve ]

(#98331) DJ. Ru$y válasza #75376384 (#98330) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Vandának azt mondd, hogy IPTV probléma, vagy probléma bejelentés, ha az IPTV-t nem veszi be a gyomra, akkor TV szolgáltatás probléma.

Az oldal valószínűleg nem éppen friss, ezt jól látod.

[ Szerkesztve ]

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#98332) #77646080 válasza #75376384 (#98330) üzenetére


#77646080
törölt tag

Eddig nekem nem okozott gondot a virtuális kisasszony, de van ismerősöm, aki ki nem állhatja, nem áll szóba vele. Ő mondta, hogy egy perc után, ha nem válaszolsz neki, automatikusan tovább küld (tehát túl lehet rajta jutni, ha passzív maradsz). Arra az esetre írom, ha máskor sem boldogulnál vele. :)

(#98333) Ispán_Péter


Ispán_Péter
csendes tag

Sziasztok! Jelenleg Netmánia M díjcsomagú internetünk van, ami ha jól emlékszem október 26-án fog lejárni. Vagy legalábbis valamikor október végén. Pár hete beléptem a telekom fiókunkba, akkor még ott volt a figyelmeztetés, hogy előfizetése hamarosan lejár stb. Ma újból beléptem és nem láttam semmit. A dokumentumokban találtam egy ilyen nevű pontot:
2018-09-24 (Megrendelés azonosító: számok)
ezt lenyitva ezeket tudom pdfben letölteni:
Egyedi előfizetői szerződés - általános rendelkezések
Összesítő bizonylat
Szolgáltatási és díjazási melléklet/szerződésmódosítás

Az általános rendelkezések fájlban többek közt ez szerepel:
"MEGSZÛNÕ SZOLGÁLTATÁS/OK ADATAI"

TELEFON
Alap Speciális II. kedvezmény
Alap díjcsomag
Havidíj kedvezmény
INTERNET
Webtárhely
Webcím/Domain : xy
FTP login : xy
Havidíj kedvezmény
Netmánia Speciális II. kedvezmény
NetMánia M díjcsomag

"IGÉNYELT SZOLGÁLTATÁS/OK ADATAI"
TELEFON
Szolgáltatás/Díjcsomag neve: Alap 201809
Tartós híváskorlátozás
Telefonszám: xy
Alapadatok kezelése - lakossági
Hívószám kijelzés tiltása, hívásonkénti engedélyezés
Belföldi opció Havi díj: 1.000Ft
Alap 201809 Havi díj: 1.800Ft
Promóciós kedvezmény (3hó) - 1 év határozott idõtartam esetén Havi díjkedvezmény: -300Ft
Speciális kedvezmény (2017.10) Havi díjkedvezmény: -700Ft

INTERNET
Szolgáltatás/Díjcsomag neve: Net S Plusz
Internet bejelentkezési azonosító : xy
DSL technológia
AD szám : xy
E-mail postafiók
*Elsõdleges e-mail cím : xy
*E-mail bejelentkezési azonosító : xy
Net S Plusz Havi díj: 5.600Ft
Promóciós kedvezmény (3hó) - 1 év határozott idõtartam esetén Havi díjkedvezmény: -1.160Ft
Speciális kedvezmény (2018.09) Havi díjkedvezmény: -1.360Ft
Szolgáltatás tartalma
- Kínált letöltési sávszélesség: 30 Mbit/s
- Kínált feltöltési sávszélesség: 5 Mbit/s
- Havidíjban foglalt adatforgalom: Átalánydíjas
- E-mail postafiók/tárhely: 5 db (2GB/db) /Elõfizetõ kérésére kerül aktiválásra./

A SZOLGÁLTATÁS MEGKEZDÉSÉNEK HATÁRIDEJE
A Szolgáltató az alábbiak szerint köteles a szolgáltatás nyújtását megkezdeni:
- A Szolgáltató legfeljebb az elõfizetõi szerzõdés megkötésétõl számított 15 napon belül megkezdi a szolgáltatás nyújtását, de a Felek megállapodnak
abban, hogy amennyiben ez mûszaki okból nem lehetséges, a szolgáltatás nyújtás megkezdésének határideje legkésõbb: 2018.10.24.

Kelt, .......................................2018.09.24.

Nem az én nevemen van az internet, én csak használom. Ez most ha jól értem azt jelenti, hogy meg lett hosszabbítva a szolgáltatás, ráadásul az eddigi 20/1 Mb helyett hamarosan 30/5 Mb lesz a sávszélesség?

[ Módosította: radi8tor ]

(#98334) DJ. Ru$y válasza Ispán_Péter (#98333) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Általában több az, mint 30/5.

Meg lett hosszabbítva igen, de mondjuk attól kellene megkérdezni, akinek a nevén van, ugyanis lehet felhívták és ő hosszabbított, magától nem tud meghosszabbodni egy szerződés.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#98335) Ispán_Péter válasza DJ. Ru$y (#98334) üzenetére


Ispán_Péter
csendes tag

De ha meghosszabbították, akkor miért nem a 30/5 az aktív, miért van még 20/1?

(#98336) DJ. Ru$y válasza Ispán_Péter (#98335) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Mert, ha 20/1-et tud a vonal, akkor azon sosem lesz nagyobb sávszélesség, maximum bondinggal vagy vectoringgal. (Én a csomag sebességéről nyilatkoztam, a vonal minőségétől és a központ távolságtól (hurokhossz) függően általában magasabb az érték, mint 30/5.)

HGW-ből vonali adatokról kellene egy kép, hogy bármi érdemlegeset lehessen mondani.

[ Szerkesztve ]

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#98337) Ispán_Péter


Ispán_Péter
csendes tag

Szerintem elbeszélünk egymás mellett. Ha belépek a telekom online felületére, ott azt irja ki, hogy jelenleg NetMánia M a net díjcsomag, ami a 20/1. Ami eddig is volt. De ugye új szerződés van. Azon meg nem Net Mania M van, hanem valami S (a jelenlegi legkisebb csomagja a telekomnak, ami 30/5 Mbps). Én ertem, hogy lehet, hogy esetleg ennyit bír a hálózat, de akkor az online felület miért a régi csomagot jelzi jelenleg is aktívnak?

[ Szerkesztve ]

(#98338) DJ. Ru$y válasza Ispán_Péter (#98337) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Sry, félreértettem akkor. Azért, mert nem működik normálisan, sajnos van ilyen.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#98339) #75376384 válasza DJ. Ru$y (#98331) üzenetére


#75376384
törölt tag

(#98332) German_TD: értem, köszi a válaszokat. végül kaptunk sms-t, mind a javítás megkezdéséről és befejezéséről is.
ami érdekes, hogy azóta semmilyen formában sincs netünk. tv viszont igen. az egész hibát egy áramszünet generálta. gondolom telekomnál is és nálunk is egyaránt. a kapott készülék alján van egy 1412 telefonszám. őket kellene felhívni?

(#98340) DJ. Ru$y válasza #75376384 (#98339) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Nem, az a régi központi szám, aminek a helyét a 1414 vette át. Hibabejelentést pedig továbbra is a 1414-en tudsz kezdeményezni.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#98341) #22718208


#22718208
törölt tag

Kezdem már nem érteni mi van...

Telefonáltam , hogy miért lett a 27 -es UP 18. Majd újra indította bentről és most meg 23 az UP.

Miért vándorol az érték össze-vissza?

(#98342) malor válasza DJ. Ru$y (#98334) üzenetére


malor
aktív tag

[Itt egy kép] egy jelenlegi előfizetésről. Ha nem kötök új hűséget, akkor nem változik az előfizetés ára, amiben van alap iptv, telefon és hbo go is. Ha igen, akkor meg minden drágább lesz. Ha a hbo go-t nem a Telekomtól kérnénk, akkor is drágább lenne jelenlegi előfizetésnél. Elmagyarázták telefonon amúgy, hogy ezért a "törvény" a hibás :DD Most 20/1 netet ad stabilan a Telekom.. Már majdnem elhittem, hatósági áras ez a szolgáltatás ;]

Ebből tényleg lenne egyébként a csatolt kép alapján 30/5 net (?), mert telefonon azt a tájékoztatást kaptam, hogy "rézen egy net csomag van", amin a legnagyobb sávszéllességet kapom, amit az adott címen csak adni tudnak. Az utóbbi időben turbózták fel így a számokat. Nem volt ez mindig így.

Mondtam is, hogy meglepődnék, ha csodákra lennének képesek két érpáron, mindenféle személyes technikai hókuszpókusz nélkül. Ügyfélszolgálati partnernél, személyesen, lazán azzal jöttek, hogy itt "gombnyomásra" 50 mbites net lesz. Kételkedve hagytam ott az értékesítőt, mert úgy láttam csak a hűségidő meghosszabbítása motiválja, nem túl őszinte velem. Telefonos ügyfélszolgálaton azt mondta, hogy valószínűleg tényleg úgy járok a legjobban, ha nem írok alá hűséget velük. Ez is egyfajta üzletpolitika :B

(#98343) proradeon válasza rsf (#97496) üzenetére


proradeon
őstag

Szia!

Az ONT-nek nyomtál HW resetet? :Y
Én most ugyanezzel szívok. Most kötötték be az optikát, és se connection trigger, se pppoe passthrough opció nincs. (SG3G10000318 szoftver verzió.)

:R

Ami működik, ahhoz nem nyúlunk.

(#98344) DJ. Ru$y válasza malor (#98342) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Ez egy érpár, nem két érpár. Egy érpáron nálad 30/5 lehet nagyjából igen.
Két érpáron 50/10 körül lehetne, de bondingot már nem osztogatnak csak úgy.

Igen egy csomag van, de van akinek rosszabb lett a váltás után, mint előtte.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#98345) malor válasza DJ. Ru$y (#98344) üzenetére


malor
aktív tag

Bocsánat, 2 érre gondoltam.

Pont ezt mondta a telefonos ügyfélszolgálaton "Anita" is, hogy ha aláírok, akkor onnan nincs visszaút és benne van a pakliban, hogy többet fizethetek a semmiért, mert jobb nem lesz semmi.

(#98346) lszlogal válasza malor (#98345) üzenetére


lszlogal
senior tag

Körülbelül hány méterre laksz a központtól?

(#98347) malor válasza lszlogal (#98346) üzenetére


malor
aktív tag

Nem vagyok biztos benne hol van a központ. II. ker. Pasaréti út és Riadó utca sarkától kb. mindenestől 50-60 méterre lehet lakás.

(#98348) raider21 válasza #22718208 (#98341) üzenetére


raider21
aktív tag

Több előfizető váltott Net S Plusz csomagra felétek?! Aztán így több lett a vonali-, és áthallási zaj, stb.; és így a DSLAM visszavett mindenkinél a feltöltésnél. Szerintem ez állhat a jelenség hátterében.

[ Szerkesztve ]

raider21

(#98349) raider21 válasza DJ. Ru$y (#98344) üzenetére


raider21
aktív tag

A feltöltési adásteljesítményt nézve Net S Plusz csomagnál lehetne ez elméletileg kb. 30/10 Mbit/s környéke is egy érpáron. Hangsúlyozom, hogy elméletileg. Mert gyakorlatban nem biztos, hogy engednék 30/5 Mbit/s fölé szaladni a sebességet, de ki tudja?!

[ Szerkesztve ]

raider21

(#98350) DJ. Ru$y válasza raider21 (#98349) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

10-es UP sosem volt 30 mellé, szóval, ha rajta hagyják a 30-as profilt, akkor ugyanúgy 5 Mb/s marad az UP, az új rendszer óta inkább rosszabb irányba mentek ilyen téren a dolgok, mint jobb irányba. :(

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.