Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#73451) VR6-Fan válasza Z0mbi (#73436) üzenetére


VR6-Fan
veterán

Shell helix most komolyan?
tsi/tfsi-be?
de tényleg? :W

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#73452) TaaT válasza Ace owner (#73448) üzenetére


TaaT
veterán

Nem ígértél véletlen egy galériát? :)

bitpork: Ez meg már olyan mint a trabinak, kifele dől. :D

VR6-Fan: Ha már az 1.9 tdi-be is jó. :DDD

[ Szerkesztve ]

Give them hell Ukraine!

(#73453) bitpork válasza Ace owner (#73448) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

http://fc07.deviantart.net/fs8/i/2005/361/3/d/www_58vw_com__s_58_VW_Bug_by_HotRodCano.jpg

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#73454) Mágus2 válasza bitpork (#73446) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem jó, nekem CFHC kell, nem CFFB motor. :B

(#73455) VR6-Fan válasza TaaT (#73452) üzenetére


VR6-Fan
veterán

végülis igen, egy motor csere közti intervallumot simán kibír

Mágus2: közbe beszéltem a 20vt spec mokussal, azt mondja annyira ne örüljek, hogy most jól megy, lehet a WG szabályzó körébe elment valami borért.
érzésre is olyan mint a over boost-olna, az meg vákum rendszer tömítetlenséget okozhatja és/vagy n75 hiba és lambda szabályzás nélkül esetembe nem olyan vicces hogy túl töltöget.
viszont a hibatárolóba töltönyomás túl lépésére vonatkozó hiba nem volt, gondolom ha fizikálisan nem is tudna elmenni szervízbe attól még a hibát eltárolna nem? :F

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#73456) Ace owner válasza TaaT (#73452) üzenetére


Ace owner
addikt

Még akkor linkeltem is.. [link]

[ Szerkesztve ]

Galaxy Fold 4

(#73457) Mágus2 válasza VR6-Fan (#73455) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Egy bizonyos ideig tolerálja a túltöltést, ezért szoktam 4.-ben 1500-ról megküldeni padlón ,hogy forogjon, ameddig bír. Ha valami baja van, 4000 körül elveszi a gázt. Ha nincs nagy gubanc, akkor meg legalább érezzük, hogy élünk, persze a piros mező előtt érdemes váltani...

[ Szerkesztve ]

(#73458) VR6-Fan válasza Mágus2 (#73457) üzenetére


VR6-Fan
veterán

nem tíltott be egyszer se, igaz csak 3.-ba forgattam.
holnap megnézem mechanikus órával hogy mennyi az annyi meg hogy építi fel a nyomást...
remélem elkezd elfújni a dugókat, aztán olyan leszek mint az Ibizás srác ;]

áhh ne is mond 6000 alatt elkell váltani :W

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#73459) zsolt1225 válasza Ace owner (#73456) üzenetére


zsolt1225
aktív tag

Azóta volt még egy ígéret, nem? Én is emlékszem valamire.

(#73460) 8th válasza Ace owner (#73448) üzenetére


8th
addikt

Én a múltkori Buggy-s kör után egy kicsit kiszerettem a bogarakból. Képzelj el egy toi-toi wc-t aminek levágják a tetejét és amire felszerelnek 4db babakocsi kerekek. Na az a buggy. Pont olyan. Illeg billeg, bizonytalanul imbolyog az úton a rövid tengelytáv miatt az egyenesfutása egyenesen tragédia. Közben kényelmetlen hangos büdös zörög rázkódik a pofádba csap a szél ütközésbiztonság egyenlő nullával. Halálfélelem. Akkora egy szar, de tényleg. Mit látnak benne egyes emberek hogy 1,5millió forintokért cserélnek gazdát a lefingottabbak is. Sosem fogom megérteni. :(

(#73461) Mágus2 válasza Mkeke5 (#73443) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A teljes motorhoz szeretnél korbácsot, vagy csak egy bizonyos részéhez?

(#73462) ßrainiac válasza 8th (#73447) üzenetére


ßrainiac
addikt

Fentebb linkeltem a B5.5 PD 130-at, 1390 korul van ^^

(#73463) Mágus2 válasza Mkeke5 (#73443) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A gyári kábel 06A971627SG 151 ezer forint :Y

Bontó, vagy javítás. ;)

Csak a te motor kódodhoz való kábel korbács lesz megfelelő, szóval ilyen bontott kocsit kell keresned. Törött vagy Angol behozott és bontásra váró autót keress.

Ha csak egy ága sérült néhány érrel, azt kijavítja egy rendes autóvillamossági szerelő.

[ Szerkesztve ]

(#73464) TaaT válasza Ace owner (#73456) üzenetére


TaaT
veterán

Átsiklottam felette, thx :R

Give them hell Ukraine!

(#73465) TaaT válasza Ace owner (#73456) üzenetére


TaaT
veterán

Így utólag kár hogy nem mentem el, jó az a 200km-es távolság :(

Give them hell Ukraine!

(#73466) bitpork válasza Mágus2 (#73454) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Mi bajod van két betű különbséggel?! Hisztisebb vagy mint Munez :((( El tudnád mondani hogy mi történne ha véletlenül odafigyelsz a motorra? Semmi....

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#73467) Mágus2 válasza bitpork (#73466) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az a két betű különbség választ el attól, hogy valahol ott ragadsz beállt turbóval vagy sem.

A superb motorjában még a régi fajta olajpumpa van azzal az imbus tengellyel. Az octavia motorjában meg az új pumpa van szíjjal meghajtva.

Az asszony beleszólhat mindenbe, de ebbe még ő sem. ;)

VR6-fan csak neked. másik kép.

[ Szerkesztve ]

(#73468) VR6-Fan válasza Mágus2 (#73467) üzenetére


VR6-Fan
veterán

tessék?
szíjjal?
mi a rák pék...?
foto kép animáció?

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#73469) bitpork válasza Mágus2 (#73467) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Nem te mondtad h csupán pár 10 ojrós tétel? :U Meg hogy könnyen cserélhető? Különben meg elmész egy jó lakatos/fémmunkáshoz, és csináltatsz egy olyan tengelyt acélból, oszt cső.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#73470) Jaded


Jaded
senior tag

Ezt így Estére..zárhíd kuka,hűtő kuka. Első körben :W

Renault Megane IV Limited

(#73471) bitpork válasza Jaded (#73470) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Oszt wáddáfákheppend?

(#73472) Mágus2:

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#73472) Mágus2 válasza bitpork (#73469) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Összesen 3,5 euró az a tengely. De 1x kicseréled, OK, ha másodszor is lekopok, akkor már a kiegyenlítő tengelyeket is illik megcsináltatni, mert abban is elkopik a hatszög. Aztán retteghetek, hogy hol fogja beadni a kulcsot. Nekem olyan autó kell, amit meg lehet javítani az obi-ból is, és nem kell szétbontani a motort az út szélén. :DDD Nem véletlenül nézegetek 2011-es autókat.

Jaded :Y Mi történt?

[ Szerkesztve ]

(#73473) bitpork válasza Jaded (#73470) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Vonóhorgot fogtál?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#73474) tomcsi23 válasza Jaded (#73470) üzenetére


tomcsi23
veterán

Nabazz, legyorsultál egy vonóhorgot :F

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#73475) VR6-Fan válasza bitpork (#73469) üzenetére


VR6-Fan
veterán

találkoztunk már olyannal ahol azt a tengely jó minőségű szerszám acéllal helyetesítették (konkrétan egy lefűrészelt 6-os imbux), ott már nem a tengely kopott el annyira, hanem annak a foglalata kopott kör alakura, nem úgy van ám az ahogy kend gondolja :U

van vonalunk szoktunk kiegyenlítő művet és tengely is felújítattni, ott ember valami bika anyagból megperselyezi a művet és szintén bika anyagból ad tengelyt, fél év garit vállal a munkájára ami ma Magyarisztánba elég nagy szó szerintem.
de majd 1-2-300e km múlva kiderül milyen amit kitalált.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#73476) Mágus2 válasza VR6-Fan (#73475) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ezért nem akarok Démoklész tengelyével a motoromban flangálni. ;)

Megveszem a 3 millás autót és azzal kell kezdeni, hogy szét kell borútani a motort, elküldeni a világ 3 különböző pontjára, hogy csinálják meg véglegesre, és majd az idő megmondja, hogy mit sikerült alkotniuk. :(((

[ Szerkesztve ]

(#73477) VR6-Fan válasza Mágus2 (#73476) üzenetére


VR6-Fan
veterán

vissza kell alakítani hagyományosra aztán nincs gond :U ;]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#73478) Jaded


Jaded
senior tag

Naná,hogy vonóhorog. Csávókám befordult egy parkoló melletti utcába,de aztán kitolatott mert parkolni akart volna. Én meg pont odaértem,de láttam hogy tolat,de gőzöm nem volt,hogy mit akar (de messze voltam tőle). Megálltam,erre belémtolatott. Azt mondta én mentem neki. Jó,mondom akkor rendőr. Felhívott valakit,erre jön hogy kifizeti. Mondom legyen. Remélem más nem nagyon sérült,majd a szétszedés után kiderül.

Renault Megane IV Limited

(#73479) Kiskokó válasza Mágus2 (#73334) üzenetére


Kiskokó
veterán

Függő leszel aztán nincs menekvés szaki :)
Soha nem kéne manuál autó.
Sőőőt már szinte néha kellemetlen is mert én mire jogsit szereztem már Automata volt a Sharan is meg a kis első szerelmem a Jó Csaj.
Jó CSaj volt a rendszáma a kis passzatkanak.
2002 Passat kombi de imádtam. Az 1.9 PD 130le egy álom motor. Még automatával is szanaszét sergetgettem a gumikat, azok meg csikorogva jelezték jókedvüket.

Szóval én elsőre levizsgáztam 31 vezetett órával manual valtóval ... ennek lassan 8 éve.
Azóta kézi válós kocsival nem vezettem szerintem 10 óránál többet összesen.
Hosszabb távon haveromnak mentem a W210 E200 benzinnel balatonra. istenem az mekkora egy lomha dög...

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#73480) Z0mbi válasza VR6-Fan (#73451) üzenetére


Z0mbi
senior tag

Tudod ez ugy tortenik hogy epp egy nyaralason kigyullad es akkor az elso kutnal megveszem 32euroert az egy lityi olajat... :(

(#73481) MunezXBK válasza Kiskokó (#73479) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Áruld már el, hogy mi az a sergetés. :W

(#73482) Kiskokó válasza MunezXBK (#73481) üzenetére


Kiskokó
veterán

HAHA Látszik hogy Nyugati vagy :P

Sergőztem ... ja izé kipörgetem a kerekeket :P

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#73483) VR6-Fan válasza Kiskokó (#73479) üzenetére


VR6-Fan
veterán

soha de soha se fogja azt az érzést adni mint amit egy jó kézi :U
DSG-vel sem, kormány pöckölgetőst igaz még nem probáltam.

nyílván ha mindennap a budapesti dugóba kéne autóznom akkor KW futómű se lenne és a kézi váltót se preferálnám tán annyira.

Z0mbi:akkor fejtsd ki a story-t milyen olaj mennyi km stb stb :)

focvis: vagy támasztó vagy trapéz gömbfej ;)

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#73484) focvis válasza Kiskokó (#73482) üzenetére


focvis
veterán

Ezt a sergetés kifejezést én már hallottam többször és tudom is a jelentését, de azt mondja meg nekem valaki, hogy melyik autóalkatrészt jelenti a "talpas"?
A hahun szokták írni a hirdetésben, hogy "új talpasokkal", főleg BAZ megyei hirdetésekben.

VR6-Fan: THX! tuti? :D én lengéscsillapítóra, vagy gumiabroncsra gondoltam, de csak tippeltem mindig.

[ Szerkesztve ]

(#73485) Jaded válasza Jaded (#73478) üzenetére


Jaded
senior tag

A ventik remélem nem sérültek..amin rajtva van a hűtő kereszttartó,nem tudom görbült-e,mert a hűtő lentebb van kb 2centivel az eredeti helyétől.

Renault Megane IV Limited

(#73486) bitpork válasza Z0mbi (#73480) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Hol 32 ojró egy liter olaj?! Még németben is 20volt a max amit a kúton láttam, bár nem néztem h vw kompatibilis-e. Jó mondjuk Dániában tudi iszonyat drága :( Néztem ott xenon izzot. Hát cserével együtt 170 ojró volt egy darab.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#73487) Kiskokó válasza VR6-Fan (#73483) üzenetére


Kiskokó
veterán

Tudom miről beszélsz, Nekem aki automatával nőttem fel, és azért szeretek gyorsan menni is néha, egyenesen menyország mikor kézist vezetek főleg ha tolom neki.
Régi barátoméknak volt egy 1.8 benzin C vectra... na annak rendesen kitapostam a lelkét
Hála istennek ez olyan mint a biciklizés, nem lehet elfelejteni, mindig fosok kicsit elősször nehogy lefulladjak... de végül mindig bebizonyosodik hogy azé nem felejtettem el.
bár egy hirtelen komplikáltabb helyzetben lehet jobban megfogna mit és hogy :U

De ez ember függő ki milyen stílusú, beállítottságú.
Szerintem csak automata.
Meséltem már, haverom nagyon szereti a gyorsulást stb friss jogsival is szarrá gyötörte a Rob féle 1.6 16szelep röncit... mellette egy "lomha" 2,5 TDI A6 150Le automata.
haverom az első évben... fuj automata, cink, szar, minden volt. aztán többet használta az A6-ot. és azóta imádja. Imádja mindkettőt.

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#73488) focvis válasza bitpork (#73486) üzenetére


focvis
veterán

MOL kúton 1liter VW 504-507-es MOL olaj ára 9000 Ft :U

[ Szerkesztve ]

(#73489) bitpork válasza focvis (#73488) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Bázz akkor a német Total kúton mi volt az az olaj ami olyan olcsó volt? :Y

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#73490) focvis válasza bitpork (#73489) üzenetére


focvis
veterán

Nem biztos, hogy a német Total kúton van a hiba... A MOL-osat 1 éve vettem, muszáj volt, oda szólt az üa.kártyám. A fogamat húzták.

(#73491) Nem3sys válasza szőröscica (#73361) üzenetére


Nem3sys
tag

130lovas pd és 150lovas 1.8T ugyan úgy megy.

Seat Ibiza 1.9TDi 200+++

(#73492) Nem3sys válasza FRENK1988 (#73425) üzenetére


Nem3sys
tag

Nem lenne vele semmi baj ha az itthoni kinálatban aminek az órájában 180-300ezer km-ig van nem lenne 3x ennyi...

Seat Ibiza 1.9TDi 200+++

(#73493) Morris válasza ßrainiac (#73365) üzenetére


Morris
veterán

No akkor 18 szavazat a szarfosdízelre, 14 az 1.8T-re.

(#73494) Ace owner válasza zsolt1225 (#73459) üzenetére


Ace owner
addikt

Ja igen az audi 50 csak az a regi vinyon van asszem.. Majd egyszer meglesz :DD

Galaxy Fold 4

(#73495) rob210 válasza Morris (#73493) üzenetére


rob210
nagyúr

Ha már mind a kettő turbós akkor inkább a diesel, szerintem is, pedig én utálom a dieselt.

Renault power

(#73496) ßrainiac válasza Morris (#73493) üzenetére


ßrainiac
addikt

Varjal, szavazok egyet a geprol, meg felesegem telojarol is :DDD

Toll off:

Hat ez van. Igazabol VW-VW, biztosan boldog leszel, barmelyiket is valasztod :C Ha egyszer sok penzem lesz, en is benevezek egy dajzelre, mondjuk egy A5 3.0-ra. Az igen csak mozgatja a fantaziam. (Majd ha sok eves es olcso lesz :O )

(#73497) Hikvision


Hikvision
senior tag

Régen úgy voltam vele, hogy rohadt jó az automata, mert utálok dugóban kuplungolgatni, aztán most hogy már 3 hónapja nyúzom az automatát is, hááát, maga az elv jó lenne, ha lehetne egy kicsit személyre szabni a kapcsolgatásait, és nem csak felülbírálni a gázpedállal. Gondolok itt arra, hogy 50nél már felpakolja 4.-be, 60nál meg még ha úgy van a lock up-ot is rádobja, és akkor 1100-as fordulaton haladok városba. Fogyasztás ügyileg viszont tényleg bejön neki ez a spórolós kapcsolgatás, mert ha faterosan közlekedek, városba is elvan 13literrel. Országúton viszont nincs párja a dolognak, hétvégén voltunk siófokon, előtte kattanásig teletank, aztán amikor hazaértünk ugyanannál a kútnál ugyanúgy első kattanásig, és 341 kilométerre ment rá 43 liter amit 12.6-ra jött ki, a fedkomp pedig 12.8-at irt átlagnak. Oda vissza 160as átlaggal.
Tehát visszatérve az automatára, az újak DSG és társai már biztos nagyon pöpecek, de a régi 4sebességes tiptronic elég bután kapcsolgat, még ha egy 4.2-es motor mozgatja akkor is.

20 éve a PH-n.

(#73498) ßrainiac válasza Hikvision (#73497) üzenetére


ßrainiac
addikt

Ezek eleg fasza fogyasztasi adatok. 4 seb. automataval. Hm.

:C

(#73499) Hikvision válasza ßrainiac (#73498) üzenetére


Hikvision
senior tag

Ezek a legalsó számok, szedtem már belőle ki 27 litert is 100-on ;]

20 éve a PH-n.

(#73500) Morris válasza ßrainiac (#73496) üzenetére


Morris
veterán

Á, itt most nem azon múlik, hogy sok pénzem van e vagy sem. (egyébként nincs - de beszállhatsz a vételbe egy kevéske pénzmaggal ha gondolod). :DDD
De kb egy árban vannak! Így ebben a helyzetben csak a magasabb javíttatási ktsg-ek azok amik azonnal vagy később fognak jelentkezni.
De mivel nem kínozni szeretném, hanem rendeltetésének megfelelően használni, így ha meg is hibásodik,akkor megjavíttatom és onnantól tuti, hogy jó lesz ismerve a vezetési szokásaimat.
Így van ez Golfi-val is.
Amióta meggyűrűzték (2 éve) és rendbe rakták mindenét, sokan nem akarják elhinni, hogy 1.4, mert olyan kis fürge. Szóval kíméletes vagyok az autókhoz.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.