Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#73151) freaghill válasza Nem3sys (#73135) üzenetére


freaghill
őstag

Akkor bizony Füsti hazudott :DDD
Lehet megveszem 15ért a csúcsaidat aztán majd kövi hónapban iratok mellé chippet. 190 bárosak a csúcsaid?
Szerintetek változik valamit a csúcstól a fogyasztás vagy motornak nem gyere be és addig ne míg nem megyek chippeshez?

(#73152) MunezXBK válasza freaghill (#73151) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Szoft nélkül felesleges.

(#73153) Hikvision


Hikvision
senior tag

FET-MEN:
Nem tudom, h minek kell erőltetni ezt a bimmeres-s dolgot itt annyira, és mondom ezt úgy, h mind a két márkában és topicban érintett vagyok, de oda se járok át audizni.. Sztem itt mindenki pont leszarja az E60-at meg az M-es felnit, pont úgy mintha odaát A6-oznál vagy S-line felniről irkálnál...

[ Szerkesztve ]

20 éve a PH-n.

(#73154) KaiotEch válasza Nem3sys (#73138) üzenetére


KaiotEch
nagyúr

Belsejéről is tudsz képet mutatni? Szenzációsan néz ki, mondjuk annyi pénzért legyen is! :)

(#73155) Mágus2 válasza Hikvision (#73053) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Csak a későbbiekhez találtam, remélem a régebbin is működni fog.

Motorvezérlő-mért értékek, 066-os csatorna 2. ablak 0000-deaktivált tempomat 1000-aktivált tempomat.
szintén ebben a csoportban 4. ablak:
0000-ki van kapcsolva a kar
0011-be van kapcsolva a kar
1011-meg van nyomva a RES
0111-Meg van nyomva a +

[ Szerkesztve ]

(#73156) Morris


Morris
veterán

Urak, gyors kérdezek egyet.
Erről vélemény?

Jah még valami: A B5 és 5.5-ös passatok felni furatjai milyenek? Azoknak is még 5x100?

[ Szerkesztve ]

(#73157) Mágus2 válasza Morris (#73156) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

5x112 A B5, B5.5

Ezt nem megvenni drága, hanem fenntartani.

[ Szerkesztve ]

(#73158) Morris válasza Mágus2 (#73157) üzenetére


Morris
veterán

A franc, akkor nem tudom megtartani a téli garnitúrámat. :O

köszi! :R

(#73159) bitpork válasza Morris (#73156) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Sokat eszik, cserébe nem megy nagyon. A Trixton autóház meg kritikán aluli a vevő kiszolgálását. Volt náluk egy allroad. Felhívtam őket. Mondom e-milen küldjék mán el a kocsi alvázszámát h le tuggyam ellenőrizni. Erre elküldték a rendszámot, sms-ben...

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#73160) rob210 válasza Morris (#73156) üzenetére


rob210
nagyúr

Én kihagynám, de nem tudom megindokolni. Erre a típusra magas fenntartási költséget mondanak.
Olyan nem jó autó feelingje van. Pedig passatból ez tetszik nekem is, csak nem ezzel a motorral.
:F :R

De a szakik majd megszakértik neked ;)

Renault power

(#73161) Morris válasza bitpork (#73159) üzenetére


Morris
veterán

Akkor maradok az 1.8T-nél
vagy a sima 1.8 5V-nél. Más alternatíva sajnos nincs
Elgondolkodtam a diesel-en is, de full semmi értelme.
Rengeteg az automata is. De az meg nagyon nem gyere be :(

[ Szerkesztve ]

(#73162) bitpork válasza Morris (#73161) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Mi bajod van a 130 lovas pd passatokkal?! Mennyit vezettél automatát? Hidd el ha megszokod soha nem akarsz visszaülni a kavillászósba.

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#73163) Morris válasza bitpork (#73162) üzenetére


Morris
veterán

Magával a diesel-lel van gondom. Arra a felhasználásra amire nekünk kellene, nem jó.
Munkába járósnak lenne 50%-ban (5km - tudom nem éri meg, de sok cuccot cipelek melóba ezért biciklivel nem igazán tudok járni)
Békés - Békéscsaba - Gyula háromszöget járjuk 2 hetente. Plusz ami még hozzájön az ember életében.
Jó volt az 1.4 eddig is, de családtervezés van folyamatban. Nem hátrány a nagyobb (és erősebb) vas.[link]

Váltó: Szeretem maga eldönteni, hogy milyen fordulaton tolom neki. És félek az irgalmatlanul magas javítási költségtől ha netán megdöglik. (mert meg fog)
- soha nem vezettem még automatát- :N

[ Szerkesztve ]

(#73164) bitpork válasza Morris (#73163) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Nekem 1999-2002 és 2006-present automatám van . A '99-'02 időszakban volt egy automata felújításom, de önhibás volt mert lekoccoltam az alját és leszartam h folyik az olaj. Ezen túl csak az olajcserék voltak, annak ellenére hogy lassan 500k csak az automatás futásom. Szerinted mennyire romlik el? :U

Próbáld ki, nagyon zura!
A taxisok is dízeleznek oszt még sincs semmi bajuk. Márpedig ők nem arról híresek hogy sz@rt használnak. 2 hetente meg ki lehet kormolni az autót a hosszabb távon.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#73165) Mágus2 válasza Morris (#73163) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Én 2km-re járok be a diesel-el, ha karban van tartva, meg sem érzi. ;) Persze minden hétvégén kap a pofájába szelet. :K

[ Szerkesztve ]

(#73166) Morris válasza bitpork (#73164) üzenetére


Morris
veterán

A taxisok is dízeleznek oszt még sincs semmi bajuk - ez mondjuk igaz! :U :U

Mágus2 :DDD :DDD

[ Szerkesztve ]

(#73167) degec válasza Mágus2 (#73165) üzenetére


degec
senior tag

adok bele neked enyimből DPF et majd lesz baja :D nefélj, valszeg tiedben az még nincs..

(#73168) degec válasza bitpork (#73164) üzenetére


degec
senior tag

Taxis dilemához +1

én is dízel és pd és DPF és kis távok, de ha érted a koromszűrő működését lehet rá vigyázni és akkor nincs vele gond ! :) én így teszek oszt jó.. mostmár :) mivel értem hogy működik!

(#73169) bitpork válasza degec (#73168) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Én nem értem , csak használom :B

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#73170) Dr.Zoo válasza Morris (#73163) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

"MAGYARORSZÁGI, MAGÁNSZEMÉLY TULAJDONOSTÓL, ÚJABB VÁSÁRLÁSA MIATT ELADÓVÁ VÁLT"

Itt rögtön megjegyezném, ha MO forgalomba helyezésű, és 2001-es, akkor és ott valami nem kerek.......
(ennek SZVSZ H-s rendszámmal kellene kezdődnie, vagy I-el.) (de semmiféleképp nem K-val)
(ergó behozták, kérdés kinek/minek/mikor?)

Szerk: Napi 4 km oda napi 4 vissza nálam, és 132 lovas PD-vel tolom... csak a melóbajáráshoz, a vonatig. nyáron robogó, oszt jóidő... :K

[ Szerkesztve ]

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#73171) degec válasza bitpork (#73169) üzenetére


degec
senior tag

na az a baj :D addig én is úgy voltam :) hogy csak használtam oszt ki is nyírtuk mind a 3 kocsiban mind a 3 dpf et :) cégesben, amióta értem értjük nincs gond ! nem vót ocsó tanulópénz ! 2.0 PD TDI passat BMR motorkód 170 le, ez PD-s de ha te CR -essel nyomod az is hasonló lehet, mert a PD hez erőszakolt koromszűrő az a dpfek csimborasszója ! :D euro4 ugye.. euro5 től már CR van

(#73172) focvis válasza degec (#73168) üzenetére


focvis
veterán

"én így teszek oszt jó.. mostmár"

Ugyan nem vagyok (jelenleg) érdekelt a DPF témában, de fejtsd már ki bővebben, hogy mit teszel? Azt gondolnám, hogy meghajtod autópályán rendszeresen, de mit tegyen az aki városban használja?
(Mondjuk én főleg pályán, országúton közlekedem, de nem merek 150 felett hajtani {traffipax}, így a TSI sincs rendesen kikormolva, 150-nél 3100-as fordulat van.)

[ Szerkesztve ]

(#73173) MunezXBK válasza Dr.Zoo (#73170) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

I-vel 2003.

(#73174) KaiotEch válasza Dr.Zoo (#73170) üzenetére


KaiotEch
nagyúr

Hol írta, hogy az első forgalomba helyezés Mo-n volt? Ergo lehet simán hozatott és kiválasztott rendszám. A mi picasso-nk pl bank visszavett autó volt és cserélve lett a rendszám.

(#73175) Dr.Zoo válasza KaiotEch (#73174) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

Úgy kezdi, hogy Magyarországi. Ez az én olvasatomban annyit tesz, hogy itthon helyzeték forgalomba először.
Ha külföldről behozott, akkor no problem, de nem ezt írta. Akkor szokott még ilyen lenni, ha TK-volt, vagy taxi. Ilyenkor bejelenti a jólelkű tetű, hogy jajj, ellopták a rendszámokat, és kér újat. Csak elfelejti közölni ezt a leendő hülyével, aki így felül ama bizonyos rollerre.
(egyébként mi van ma, front??)

(De megint beírtam, csak nem tudom befogni a pofám.. :D )
(csöndben leszek, ígérem!!)

[ Szerkesztve ]

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#73176) degec válasza focvis (#73172) üzenetére


degec
senior tag

hát meghajtás az tuti nem jó, mivel nincs utóbefecskendezés (pd tdinél végképp nincs biz fordulaton..) ami felfűti a dpf igen jól, megindulna a regenerálás, na ha te hajtod 190 el hat padlón az mindenki szerint hú dejó mert hatalmas gázmennyiség szalad át jól kiégeti a cellákat, koromcsapdákat addj neki dódó, hát ez nagyon nem így van! ha épp kellene koromtalanítani, akkor szépen ezt a komputer jól elhalasztja te meg atom fordulaton tömöd szará korommal az amúgy is eltömődött rendszert..
ez kizárólag 2.0 PD TDI euro4 re igaz amit most írok, common railnél nem nagyon lehet másképp szerintem de utánajárok:szóval oké akkor nem pörgetem, na de az sem mindegy hogy ha koromtalanítok (fontos: lámpával jelzett koromtalanítás, nokedli szaggató ikon műszerfalon)) akkor ugyan hogy, be kell tartani fordulatszámtartományt és sebességhatárt is :) bármilyen szűrreális, ez nálam így néz ki: minimum 80kmh és a fordulatszám 2000-2300 között kell ,tartani (2300 felett nincs utóbefecskendezés, ez eleve behatáról egy tempót ugye) könyve a kocsinak csak azt említi hogy minimum 80kmhval menjél! na igen itt nyírtuk ki mert mit csináltunk hu addj neki dodó 160 kecskemétig meg vissza :D , heló. lámpa ugyan elaludt vagy nem..!
PD tdi halálát az okozta többek között hogy az utóbefecskendezést mechanikus mivolta lévén baromi nehéz megvalósitani egy CR hez képest, azért írtam feljebb hogy a pd tdi dpf el, a dpf es motorok közül a csimborasszó :)
Írtam hogy lámpával jelzett regeneráció, igen van ilyen is: ez a hú most már menni kell papa mert lerohadok eltömődök ! a motorvezérlés szerint, de van ám olyan is és erre is figyelni kell amikor nem jelzi lámpával hogy menni kell, hanem egyszerűen megemeli az alapjárati fordulatszámot, és sokkal érzékenyebb lesz a gázreakciód, ilyenkor érdemes megvárni amíg abbahagyja a kis regenerálást, aztán leállítani. Ha ezeket nem tudod megvárni ezért annyira nem fog büntetni majd megoldja lámpás regenerálásnál, és erre is tudok figyelni már. pár finomság még: alacsony hamutartalmú olajat kell használni, castrol 5w30 eredeti mintaboltból származó olajjal (hamisitják), van más gyártónak is ilyenje de ez a gyári olaj is. én ebben bízok.
Aztán tapasztalat szerint, bár ez vitatható a kénmentes gázolajat jobban komálja, ként semelyik katlaizátor szerű képződményt nem szereti, nem véletlenül csökkentik a kéntartalmat minden üzemanyagban..(környezett meg egyébb dolgok miatt is), amíg nem ilyet használtunk sima mol gázolajat, addig aa regenerálások olyan 3000 km- enként előfordultak, most 5000 km nél vannak ezeka dolgok. vezetjük könyvbe hogy tudjuk figyelni :D kicsit beteg de ez van. az uj dpf ára csak gyári létezik utángyártott ehhez a motorhoz nem, 420 ezer ft! :) hú hát kb ennyi :D
ami még nyírhatja: sok városi forgalom mellett az hogy alacsony fordulaton teljes egr bepumpálás mellett vánszorogsz, ugye egr magasabb fordulaton kikapcsol a dízeleknél! pontosan hol ezt nem sikerült kikérdeznem senkit, ezzel is lehetne okosodni hogy mondjuk 1800 rpm nél kikapcsol az egr.. :) menet közbeni diagnosztikával tuti meg lehetne nézni.. kövi projektem ez lesz ! :)
Leírtam mindent, ez összeszedett tapasztalt """tudomány""", amióta így nyomjuk minden oké!
ja igen.. DPF tisztítás mosás gőzőlés miegymás baromságok, igen csinálják 654 helyen az országban kb van aki löttyöt önt bele, van aki gyárinak mondott teknikával vereti ki, hát nem tudom ha rendesen le tud regenerálni akkor nincs bajuk ezeknek 300e kmig ! mosatás minden egyéb más ideig óráig jó, aztán ha szarabb löttyöt öntenek bele akkor meg összeomlik a sejtszerkezet belülről nagyon nagy a gáz.
Bocs a regényért! igyekeztem nem túl konyha nyelven fogalmazni, de majd megugat valaki ha valamit rosszul írtam :D
ja még valami: megveszed zsír új verdát ezzel a rengenerálással mivel a DPF friss nem fogol találkozni csak olyan 30 ezr km után, aztán ahogy öregszik telítődik kiégethetelen hamuval egyre többször találkozol regenerálási igénnyel.

[ Szerkesztve ]

(#73177) Morris


Morris
veterán

Elmentem egy kereskedésbe és találtam egy PD-t. Papíron 101ló, de az nem annyi volt a valóságban. Úgy tolt mint az állat.
Szóval PD kell! :D

(#73178) degec válasza Morris (#73177) üzenetére


degec
senior tag

hát ha esetleg csippelt, olyat semmiképpen ne vegyél, de ha jól tudom gyárilag is szoktak olyat csinálni hogy 1,9 pd tdi passat kifutó modell mondjuk business edition és az amúgy 130 as motor gyárilag.. ilyen én úgy tudom volt! b 5.5 passatnal! de milyen kocsit néztél?

(#73179) focvis válasza degec (#73176) üzenetére


focvis
veterán

Köszönöm a "novellát", ezek tényleg hasznos tapasztalatok! Simán azt gondoltam volna, hogy egy pályás padlógáz kitakarítja - utolsó dízelem 2008-as volt, még DPF nélküli off Vectra. Terveim szerint visszatérek a dízelhez egy éven belül és pár éves autóból szinte már csak DPF-esek vannak.

Amúgy a TSI is jobban szereti a prémium (teljesen kénmentes?) benzint, eddig az OMV 95 Maxxmotion a nyerő az enyémnek konkrétan. Igaz most szoftverfrissítést követően sima 95-öst tettem bele, 350 km alatt még nem hisztizett miatta (kopp-kopp-kopp).

Castrol Edge-t a kauffer.hu-n vettem a múlt héten, közvetlenül az importőrtől szerzik be. Mellesleg azt hallottam, hogy a hamisításban a Magnatec 5W-40 volt érintett, persze ki tudja...

(#73180) degec válasza focvis (#73179) üzenetére


degec
senior tag

hát én nem ajánlom használtba a dpf es autókat nem ismert előélettel, mert ráfázás, euro6 nál a dízel amúgy sem pálya, annak aki városban használja de mire ezekből (euro6 tdi) használtba kerül jó néhány te jó isten bele sem merek gondolni.! TSIknél első második generációsnál tök8 mit tankolsz, katalziátor szempontjából hasznos lehet, de ott az azért nem annyira érzékeny erre, és amúgy is kicsi a magyar benzinek molosé tuti kéntartalma. Azért írtam hogy mindegy mert szívó oldalon úgy is lerakódik sajnos :) gonosz szmájli, és amúgy sincs hatással erre az üzemanyag minősége ! gondolom nem hetes golf GTI vel jársz vagy legujabb oktávia rs el és 1.8 tsivel.. aszem golf 6 1,4 ed van..abba jó a sima 95 ös !
Castrol -t meg hogy mit hamisítanak én már nem hiszek el semmit.. csak a megbízható gyári vonalat.. mondjuk így.. üdv ! :) van kérdés nyomjad :) tsiről.. épp ezeket tanulmányozom az új 3. generációst valszeg ez lesz 20 év dízelezés után, ások a mélyebb dolgaiba.. :):)
ja.. pályás autózás az benzineseknek jó szerintem katalizátornak, de akkor sem kell üvegelni turbó nem szeresse! :)

[ Szerkesztve ]

(#73181) TaaT válasza degec (#73176) üzenetére


TaaT
veterán

"alacsony hamutartalmú olajat kell használni"

Úgy tudtam ez alap ezeknél a motoroknál.

(#73153) Saycz: +1

[ Szerkesztve ]

Give them hell Ukraine!

(#73182) Mágus2 válasza Morris (#73177) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

101 Ló, de 250 nyúlmókus. Annyi az, csak a benzinhez vagy szokva. ;)

(#73183) Coyot válasza Morris (#73177) üzenetére


Coyot
őstag

Nekem is az van, gyorsan meg fogod szokni, keresed hova lettek a nyúlmókusok. Aztán a családi 1.4es g astra után megint rájössz hogy megvannak azok :)

[ Szerkesztve ]

Má' nem

(#73184) focvis válasza degec (#73180) üzenetére


focvis
veterán

Igen, Golf 6 1.4 TSI, abból a gyengébbik 122 lovas CAX.
2003. óta - 1 évet leszámítva (céges Mondeo :((( ) - csak turbós autóm volt, eddig 1 db turbóm halt meg egy 150 km-es padlógázas autópálya-menet után egy csippelt Vectrában (150 lovas felhúzva 180+-ra, az GPS-szel ment 228-at, egyszer röpült a jogsim is ebben az autóban :B azóta csak több lett a traffipax, én meg 7 évvel öregebb).

Prémiumot azért kezdtem a TSI-be tankolni, mert heti rendszerességgel felvillant az EPC-lámpa és akkor megtorpan egy pillanatra, egyszer pont egy kicentizett előzés közben :(( Szerviz szerint égéskimaradás volt a hibaüzenet. Prémium benyával (OMV 95, vagy 100) ez nem fordult elő egyszer sem.

Új autót saját zsebből eddig 1x vettem (azt is a volt barátnőmnek), nem vállalom be az első 2-3-4 év bukóját, így marad majd a lutri az euro5-ös dízellel (euro6-os még odébb lesz, hogy azt vegyem).

Szerk: és a fenti turbóhalálban az is közrejátszott, hogy akkor még elhittem, hogy a gyári GM olaj és a 30 ezres olajcsere tökéles párosítás egy csippelt dízelhez aminek rendesen nyomom is.

[ Szerkesztve ]

(#73185) Morris válasza degec (#73178) üzenetére


Morris
veterán

1.9 piros a d és az i.
külföldről lett behozva dw gondolom a kevesebb átírási ktsg miatt lett az. Vagy tényleg úgy van ahogy mágus mondja, 1.4 benzinhez vagyok szokva.

(#73186) degec válasza focvis (#73184) üzenetére


degec
senior tag

az az égéskimaradás tsiknél az eslő jele, hogy szívó oldalon le van kormolódva, ez után jön az egyenetlen alapjárat ingadozás nem sokkal értve ez alatt ha már van benne 50-60 ezer km.. :) ez után jön a szokvány magyar autószerelő listája: gyertya csere, diag kiütés, akkor jön a gyertyapipa csere, trafó csere és még mindig hibát dob le dadog miegymás.és akkor jön el az hogy vakarás! :) jól megy az a 122 lovas. zasszzonyomnak 105 1.2 je van tsi golf6 baromira imádom alig várom hogy hajthassam! gariban ciserélték a fél motort ugye, de akkor is rohadt jó!
TaaT: igen kellene ! :D alacsony hamusat, sokan tojnak rá.

(#73187) degec válasza Morris (#73185) üzenetére


degec
senior tag

hát úgy érthető, ""alul"" ébredő nyomaték, pd amúgy is hátba verős típus.. piros DI az 130 pacikát jelent.. :)

(#73188) bitpork válasza degec (#73187) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Én úgy emléxem h nincs semmi összefüggés a betűk színe meg a le között, nem? :U

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#73189) TaaT válasza focvis (#73184) üzenetére


TaaT
veterán

"a gyári GM olaj és a 30 ezres olajcsere tökéles párosítás egy csippelt dízelhez"

Jaj, fater is azt öntötte a dízel kettesgolfba évekig, utána meg csodálkozott hogy már a Castrol Magnatec mennyivel jobb olaj :O

Give them hell Ukraine!

(#73190) TaaT válasza bitpork (#73188) üzenetére


TaaT
veterán

Négyesgolfnál:

2002-ig:
mind a három betű króm: 1.9 TDi 90 LE
i piros: 1.9 TDi 110 LE
Di piros: 1.9 PD TDi 115 LE

2002 után:
mind a három betű króm: 1.9 TDi 90 LE
i piros: 1.9 PD TDi 101 LE
Di piros: 1.9 PD TDi 132 LE
TDi piros: 1.9 PD TDi 151 LE

[ Szerkesztve ]

Give them hell Ukraine!

(#73191) Kiskokó válasza bitpork (#73150) üzenetére


Kiskokó
veterán

nagyon sok videót nem az értelme miatt csinálnak :U :DDD

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#73192) tresh válasza bitpork (#73188) üzenetére


tresh
addikt

Pedig van sima tdi 90 le tdi piros i-vel 110 le tdi(pd) di piros 131 Le

Taat megelőzött :))

[ Szerkesztve ]

(#73193) focvis válasza degec (#73186) üzenetére


focvis
veterán

140 000 km van benne. A szerelő ötlete a gyertyacserére már megvolt, ekkor elszállt egy trafó is, tehát azzal is megvolnánk, ennél a pontnál azonban szervizt váltottam :)
Szerk: a VW márkaszerviz ellenben szoftverfrissítést javasolt, ez megtörtént pénteken.

Tudom, hogy egyszer elérkezik a szívóoldali vakarás ideje a direkt befecsi miatt :U viszont szeretném hengerfejleszedés nélkül megúszni a vegyszeres+kapargatós megoldással. De az is lehet, hogy ez már nem az én gondom lesz.

[ Szerkesztve ]

(#73194) TaaT válasza focvis (#73193) üzenetére


TaaT
veterán

"Tudom, hogy egyszer elérkezik a szívóoldali vakarás ideje a direkt befecsi miatt"

Az ok NEM a direkt befecsi, hanem a kipufogógáz visszavezetés :) (isten áldja a környezetvédőket)

[ Szerkesztve ]

Give them hell Ukraine!

(#73195) KaiotEch


KaiotEch
nagyúr

Huh Bárdiéknál elgurult a gyógyszer. 4L 5W-30-as Castrol Edge 14500JMF. :Y

[ Szerkesztve ]

(#73196) szőröscica válasza KaiotEch (#73195) üzenetére


szőröscica
addikt

Olajat nem onnan veszünk, ez alapszabály. :)

Nekem a Formula3000 vált be.

(#73197) degec válasza focvis (#73193) üzenetére


degec
senior tag

asszem linkeltem de még egyszer mert FRISSÍTVE LETT ! :)
[link]

Ők a szakma nagyjai ez ziher, ha ők írják akkor az szentírás !!!
kiemelem a lényeget:
Ugyanez a helyzet a vegyszerekkel / kegyszerekkel. Nem az a kérdés, hogy képesek-e leoldani a koksz egy részét, hanem az, hogy mi is lesz a leoldott darabkák további útja? Katalizátor? Nem jó...
Hengerfal megdolgozása, végül olajteknő? Még rosszabb. Turbó? hehe KáÓ !

[ Szerkesztve ]

(#73198) Mágus2 válasza degec (#73197) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Minden mosásnál magasnyomásúval levereted a szívósor belsejét és a szeleptányérokat, nem lesz ott gond. :DDD

(#73199) degec válasza Mágus2 (#73198) üzenetére


degec
senior tag

hát persze !!! minden koksz atomot ki tudok veretni ! (NEM), ahogy nézem videón ahol vakarják ezt a kokszot , azért nem ráma vaj puhaságú de nem is vídia.. azért az tud reszelni bőven hengerfalon.! de nem?
Keménynek tűnik ! aZanyag!

(#73200) Mágus2 válasza degec (#73199) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ha rendszeresen lenne mosva a szívósor, mind régen a befecskendezőktől le lett mosva, akkor nem lenne ott semmi.

Minden turbós motornak olaj taknyos a szívósora, erre ráengedik a kipufogógázt és kész is van a dzsuva.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.