Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#72101) rob210 válasza Thronks.90 (#72100) üzenetére


rob210
nagyúr

Miért nem forrasztasz rá valami jelenlegi szabvány csatlakozót?
:F

Renault power

(#72102) Thronks.90 válasza Mágus2 (#72081) üzenetére


Thronks.90
tag

Nem akarok kötekedni, de egy turbó motort hasonlítasz egy szívómotorhoz... Hasonlóság képpen a konszer 1.8 20V turbómotorja 180lovat tud, 210Nm mellett. Ez is harmatosnak tűnhet a 300+ Nm TDIk mellett, de hidd el, ez megeszi. Volt dolgom ilyesmivel (ugyan csak 1-2 alkalommal sajnos) és disznón megy. Szóval nem akarok flamelni vagy bármi, de nem igazán értem miért kell egy szívó és egy feltöltött motort összehasonlítani :F Nincs értelme.

rob210: Annyira rövid a kábel ami kijön belőle, hogy nem sok esélyem van. Összeforrasztani még oké lenne, de szigetelni már nem lenne hely neki...

[ Szerkesztve ]

https://www.twitch.tv/thronks_

(#72103) tresh válasza Thronks.90 (#72102) üzenetére


tresh
addikt

abban az időben az az 1.8 T 150 paripa volt...PD váltásnál jött kb 180 Le 1.8 tamás ;) Ráadásul a4,g4, be is elég ritka példány a 180 pacis :))

(#72104) Thronks.90 válasza tresh (#72103) üzenetére


Thronks.90
tag

Igen. Jó motorok azok, talán a legjobban sikerült benzinturbósak... Na de a tárgyhoz visszatérve, szerintem akkor sincs értelme a kettőt összehasonlítani. Vagy szívót a szívóval, vagy két feltöltöttet. :)) Ez csak az Én személyes véleményem, lehet hogy rosszul ítélem meg a dolgot. :)

https://www.twitch.tv/thronks_

(#72105) rob210 válasza Thronks.90 (#72104) üzenetére


rob210
nagyúr

Helyes én is mindig ezt mondom! De itt néhányan csak azt szajkózzák, hogy ez ezt veri meg ez meg azt veri meg, azt hogy turbó vagy épp benzin diesel közötti nyomaték különbség van nem értik meg:D

A szigetelést zsugorcsővel nem tudod megcsinálni?

Renault power

(#72106) Thronks.90 válasza rob210 (#72105) üzenetére


Thronks.90
tag

Nem mert ahogy leszedem a csatlakozót enged kb 2mm- t a kábel. Ha ezt megforrasztom, lehet hogy már nem férne be a forrasztás végéig a zsugorcső. Végig gondoltam Én is minden lehetséges megoldást... Azért meg nem akarom szétbarmolni, hogy vehessek 20k- ért egy új gyujtáselosztót, meg utána még szívjak a gyujtás beállítással. :) Lehet hogy veszek egy gyujtáselosztót, beledobom a csomiba, és ha meghal ez, akkor majd kicserélem. :DD

[ Szerkesztve ]

https://www.twitch.tv/thronks_

(#72107) VR6-Fan válasza Thronks.90 (#72102) üzenetére


VR6-Fan
veterán

G4 alapu kocsikban a 180le-sre azert batran biztos nem jelentenem ki h disznon megy, a 150esek pont dinamikus autozasra elegek.

Amugy nem ertem a gyarat... Siman mindegyik setupba van meg 100-150nm tarcsi egy 50-el feljebb tolhattak volna a szamokat mar gyarilag is...

A 225 mocik jok ekkora bodekba de azok is inkabb optimalizalva.

Tomcsi:akar milyen szep volt a bele, meg szervizeltek ebbe ora szerint 2x annyi van.
No meg ez az olaj teszt jelleggel megy bele es kb fele annyi mint a tied :)

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#72108) VR6-Fan válasza Thronks.90 (#72106) üzenetére


VR6-Fan
veterán

Jah es az nem jarhato ut, h keresel valamit amibe olyan a halljelado csatija amilyen kell levagod kb 10cm vezetekkel, a sajatodat is csatitobe es ugy ossze forrasztani ugy maris nem olyan feszes a kabel, szerintem rob is erre gondolt.

Masik temahoz hidd el az elmult honapokba bele astam magam elege az 1,8 tamasok lelki vilagaba tuningjaba, 50nm pluszba a kis csapszegesek is elbirnak siman barmi fele elettartam csokkenes nelkul. Ill a turbo is.
De nagy valoszinuseggel azert nem ugy adtak ki h a paraszt nyugottan tankolhasson 95ost is illetve mert a turbok csapagyazasa viszonylag gyengecske.

Hidd el van olyan motor ami a tapasztalatol szerint a teljesitmenye 2x is elbirja hosszu tavon.

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#72109) Thronks.90 válasza VR6-Fan (#72107) üzenetére


Thronks.90
tag

Persze. Ki lehetne hozni több lovat is ezekből a motorokból (lásd youtube) az élettartam rovására. A régi 1Z mocikból is sima ügy 150- 170lovat kihozni, úgy, hogy még megbízhatóak, és viszonylag sokáig (50- 60ezer Km) elmennek hiba nélkül, mert túl vannak méretezve. De egy 1.6 D Jetta ki megy neked a világból, csak lassan. A családnak van egy 88as gyártású, újonnan vásárolt, van benne 670ezer km. Kötelezőkön (vezérlés, olaj, szűrők) csak egyszer volt meg bontva a motor, 500.000 km- nél, egy teljes generálra. Ennek viszont a kasztnija ami szarnak van. Annyira túlméretesek ezek a régebbi motorok, hogy simán lehet megbízhatóan teljesítményt növelni, de csak ésszerű határok között. Az újabbak (2004- től kb) viszont a "downsizing" miatt már nem tartalmaznak annyi anyagot, hogy ezt kibírják. Hidd el, nem hülyeségből, vagy hasra ütésből határozzák meg a teljesítményt a gyárban.

A témához: Ahogy kilép a jeladó vezeték a elosztóból, kb a 2mm-t ha enged. nem hagytak neki sok utat (nyilván, máskülönben belóghatna az árnyékoló tárcsa bordái közé) így nem tudom 100ra mondani hogy odaférne egy zsugorcső végig. Azzal, hogy keresnék olyat, eleve elbuktam, mert nagyon ritka mint már mondtam.Unixban sem volt, még cask rendelésre sem, bontó meg ami a közelben van 3- 4, azokban nem volt... :(

[ Szerkesztve ]

https://www.twitch.tv/thronks_

(#72110) VR6-Fan válasza Thronks.90 (#72109) üzenetére


VR6-Fan
veterán

Jah hogy te most az alaplaprol jovo 3 vekonyka vezetekre gondolsz ?

Hat elv magat a muanyag hazat kitudod cserelni az eloszton aztan a 3 palcat egy masikba bele dugni.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#72111) tresh válasza Thronks.90 (#72104) üzenetére


tresh
addikt

Evvel egyetértünk...nekem szerencsére semmi jelzés nincs gyárilag a gépben (hála az égnek) de még így is minden paraszt hondás suzukis versenyezni akar a lámpánál :U Gondolom nagy szám egy gyári tdi-t letolni a 13" virsli gumikkal 400KG súly különbséggel...sose fogom ezt megérteni.. persze pályán meg hirtelen megfordul a dolog...na mindegy lényeg hogy szerintem is almát az almával szóval szívót a szívóval turbóst a turbóssal kéne hasonlítani csak a szívó dieselnél nincs mit :B

(#72112) VR6-Fan válasza tresh (#72111) üzenetére


VR6-Fan
veterán

tegnap pedig olyan szívó pd-vel mentem! mikor kifordultam a főútra még 5.-ben is padlózni kellett hogy elérje a 100-at ;] :O

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#72113) degec


degec
senior tag

ÜDV !

Elnézést ha nagyon elméleti, de a képet nézegetve, kajak nem vágom hogy, miért kellet erre várni 7 golf generációt hogy a benzines motorok igy puffanjanak ki? tehát hogy ha szemből nézed akkor nem feléd megy hanem hátra..oké hogy kapitalizmus fokozatosság. stbstb meg teKnika fejődik, de hát könyörgöm ez azé nem a marsraszállás bonyolultságával vetekszik, nem tom más autógyártónál is ez így van?
golf 3 asom volt anno 199*-ben már akkor sem értettem miért pufog előre és kerüli mega puffanó a motort alulról hogy aztán hátrafelé menjen..valaki okos mondja meg !

kép link nagyban: [link]

[ Szerkesztve ]

(#72114) VR6-Fan válasza degec (#72113) üzenetére


VR6-Fan
veterán

A kereszt öblítés miatt.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#72115) degec válasza VR6-Fan (#72114) üzenetére


degec
senior tag

mihogymihogy? mit öblítesz mivel ? fejtsd már ki plizz ! :) a zasszony lenorral öblít :)

[ Szerkesztve ]

(#72116) Thronks.90 válasza degec (#72113) üzenetére


Thronks.90
tag

Ha a kipufogó gázt lehűtöd, sokkal jobb emissziós értékeket lehet elérni. A menetszél valamelyest hűt. Én speciel az új audiknál tudom, hogy a katalizátor közvetlen a turbó mögött van, alatta pedig egy vízzel hűtött dob van, így a kipufogógáz lehűl. Szerintem ezért. :)

VR6-Fan- nak is igaza van, de a keresztöblítést meg lehetne oldani fordítva is, szerintem.

[ Szerkesztve ]

https://www.twitch.tv/thronks_

(#72117) Dr.Zoo válasza tresh (#72111) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

Azért szeretjük a hülyéket, mert mikor megáll melletted Józsi, a Homasitából tuningolt 1.3i stiftel, oszt átnéz a lámpánál, és látja, hogy te ülsz a kombiban, hátul semmilyen feliratod nincs (nehogy elvedd a kedvét ;] ) .... (Odacsördít mind a 75 magyar póninak, és meglepődve konstatálja, hogy húbammeg, ebbe mivan??.....) Akkor mosolyra húzodik a szád, mikor elindul a 150 német mén, úgy 350 nyúlmókus által meghajtva.... :D

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#72118) degec válasza Thronks.90 (#72116) üzenetére


degec
senior tag

ezt euro 5 -6 nál megértem de euro 0-1-2-3-4 ál is ezért volt ez így? akkor nem volt ekkora kihívás euro normáknak megfelelni..pff érdekes...

[ Szerkesztve ]

(#72119) Thronks.90 válasza degec (#72118) üzenetére


Thronks.90
tag

Passz. Mondjuk így belegondolva már az 1.4 astránál is így volt... érdekes :F

https://www.twitch.tv/thronks_

(#72120) degec válasza Thronks.90 (#72119) üzenetére


degec
senior tag

mondhatol TE is okosságot, hűtik a kipuffanó gázt az új TSI-kbe is 1.8 és 2.0 ban is hengerfejbe integrált leömlő van..

ez annyira hatékony lenne hogy emiatt nincs egr visszavezetés? ezekben már?

(#72121) Thronks.90 válasza degec (#72120) üzenetére


Thronks.90
tag

Látod. :) Az Audi mindig is élen járt a motorfejlesztésben, Kicsiny hazánk mérnökei legalább ebben nagyon jók :))

https://www.twitch.tv/thronks_

(#72122) tresh válasza Dr.Zoo (#72117) üzenetére


tresh
addikt

Ez csak csóri 1.9 turnyódezső a maga 110póniával és 245Nyúlmokuskával (majd kicsit csiszolunk rajta még ;] )
annyira nem szoktam velük foglalkozni de g*ci vagyok és megvárom mindig az érdi emelkedőt aztán gyorsan magam elé engedem és utána picit rálépek a gázra.. na akkor jönnek a meglepetések hogy nekem emelkedőn is úgy gyorsul felfelé mint sík terepen :D

VR6-Fan: élmény lehetett ;]

(#72123) degec válasza Thronks.90 (#72121) üzenetére


degec
senior tag

ezt a hengerfejet magyar tervezte.. totalcar is megírta anno 2011 ben audi a4 cikkben keretes rész.. grat azért..
na szóval, ez valami nagy okosság lehet mert a nagy amerikai blokkokba is kezdik ezt alkalmazni..

(#72124) Mágus2 válasza Thronks.90 (#72102) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ha nem akarsz kötekedni, akkor olvasd vissza kinek írtam amit írtam és miért. Szó sem volt összehasonlításról.

(#72125) Dr.Zoo válasza tresh (#72122) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

Faragni kell rajta, menni fog az rendesen... :K
Oszt akkor lesz ám meglepi, a homasita huszároknak.. ;]

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#72126) tresh válasza Dr.Zoo (#72125) üzenetére


tresh
addikt

Hát ha a turbót majd kikaptam és megnézettem hogy minden oké e vele akkor olyan 130-140 LE és 300-310 Nm köré szeretném az nekem már elegendő lesz :)

(#72127) Ace owner válasza Dr.Zoo (#72125) üzenetére


Ace owner
addikt

Ejj az a sok fesztendfjúriusz serdülő korodban... :N

;]

Galaxy Fold 4

(#72128) Dr.Zoo válasza tresh (#72126) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

Gondolom szoft lesz rája írva, az már tökéletes közútra szvsz.. :K

Ace: fenét, sajna alig megyek mostanság, spórolás van ezerrel... :(

FET: a való világból teccet idézetet olvasni, időnként (sajna egyre ritkábban..) elkap a gépszíj, oszt megalázok egy ilyen harci gyíkot, akinek akkora arcza van, mintha minimum egy Porche-ben ücsörögne.. Mikor hallom mögöttem, hogy recsegve teszi 2-ből 3-ba, (minden egyes fogaskereket hallok :D ) akkor már elengedem, hadd szaladjon... :)

[ Szerkesztve ]

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#72129) FET-MEN válasza Dr.Zoo (#72117) üzenetére


FET-MEN
veterán

:C ez tetszett :C

Iphone 7

(#72130) tomcsi23 válasza Thronks.90 (#72102) üzenetére


tomcsi23
veterán

Muti már egy 1,8T mocit, ahol 210 Nm van, 180 lóval ofkorsz. ;)

tresh: leonba tolták már 2000-től.

Dr.Zoo: amíg egy matiz nem kötött beléd, addig még nem láttál semmit. :DD

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#72131) FET-MEN válasza Dr.Zoo (#72128) üzenetére


FET-MEN
veterán

Mind ezt csinálja :D még alap stifttel is boyracerkednek. Aztán csodálkozik amikor váltás nélkül tolom le 2-esbe 90-ig :D okti erőssége a 2-es fokozat, de amúgy reggelente pl nyugis vagyok akkor 40-nél már 5-ösbe vagyok :D

Iphone 7

(#72132) tresh válasza tomcsi23 (#72130) üzenetére


tresh
addikt

De az már valami sport változat volt nem ? A4 be is akkor kezdték el pakolni és akkor jött a pd is :K

FET: nyugis vagyok akkor 40-nél már 5-ösbe vagyok>> benyásnál én ezt nem erőltettném :U

[ Szerkesztve ]

(#72133) degec válasza FET-MEN (#72131) üzenetére


degec
senior tag

az az igen ! 40 nél ötbe :D deszerti !!!
olvasdmán:[link]
Tresh dízenél meg végképp de semmi sem szereti ! :D

[ Szerkesztve ]

(#72134) MunezXBK válasza tomcsi23 (#72130) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Múltkor 30 percet hallgattam egy Matizos stand up-ot. Aszongya meglepődnék, hogy gyorsul...há mondom biztos...fogyasztás? Alap a 10, megpakolva 12. :C

(#72135) tresh válasza MunezXBK (#72134) üzenetére


tresh
addikt

Ennél csak a hondás mesék a jobbak főleg a "lelkét" kiköpött 1.6 vétekes.. amibe ugye csak két állás van a gázpedálon :B

(#72136) FET-MEN válasza degec (#72133) üzenetére


FET-MEN
veterán

Naszép.. De minek írja a gyári skoda könyv is azt, csak akkor válts vissza ha már rángat a motor :D
Akkor mi az ideális?

Iphone 7

(#72137) Mágus2 válasza FET-MEN (#72136) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ezt a passzust bemásolnád ide a könyből, elég a fotó is. Utána veszem a baltát és megyek Boleslav-ba rendet tenni. Bár nem hiszem, hogy ilyet írna. :N

Az ideális kis terhelés, nagyobb fordulat. 40-nél 3. 50-nél 4. -ha rövid a váltó. Mennyit forog 4.-ben 50-nél?

[ Szerkesztve ]

(#72138) FET-MEN válasza Mágus2 (#72137) üzenetére


FET-MEN
veterán

4-esben, szerintem 2000 körül.

Iphone 7

(#72139) Mágus2 válasza FET-MEN (#72138) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Kézikapcsolású sebességváltó
– Az első fokozatban csak körülbelül akkora távolságot tegyen meg, mint amilyen
hosszú a gépkocsi.
– A következő magasabb fokozatba mindig csak akkor kapcsoljon, ha a fordulatszám
kb. 2000-2500 1/min között van.

Nem körülbelül kérdeztem, hanem pontosan. Ha nincs 2000 fölött, akkor ne tedd 5.-be.

Erre gondoltál? Mert ott van fölötte, hogy 1000-1500 km közötti bejáratós szakaszra érvényes. :Y
A kézikapcsolású sebességváltóval szerelt járművekre érvényes még: ne vezessen túl
alacsony fordulatszámmal járó motorral. Kapcsoljon vissza, ha a motor már nem jár
egyenletesen.

[ Szerkesztve ]

(#72140) degec válasza FET-MEN (#72136) üzenetére


degec
senior tag

nekik ideális mert költhecc alkatrészre :) hát én pd tdivel 2000 alatt nem járok ha már meleg, fokozatosan emeled hűtővízet aztán 90 foknál kitalálod hol okés..neked a fordulatszám / sebbességfokozat, én 80% ban városban járok ! csont hidegen 2200 fölé nem tekerem csak óvatosan.. így van turbó is már jobban is melegszik..stb.
3 adik 55 tempomat az 2000 rpm asszem, le sem trafiznak nem is erőlködik, olajnyomás fullon, turbonyomás is van de nem a max.. dpfnek is van gáz rendesen.. én így nyomom.. ja és kettőstömegű is utálja az alacsony fordulatokat !! hehe :D szóval itt igaz a népi legenda: hogy tötyögni nem szeretnek ezek a mai kocsik.. szerintem ha bécs budapestet járnám vele minden nap tized ennyi gondom lenne !!
ide tartozik persze vízíó és naivitás,hogy érdemes lenne már a kocsi vásárlásánál szalonba tájékoztatni a kedves ügyfelet a kocsi használatából adódó nyűgökre amire oda lehet figyelni lásd dpf! (nekem elmondták már 2007 ben hogy kéne erre vigyázni eddig sikerült is)
Úgy halottam mazdájéknál kötelező feltenni a kérdést hol mire használná a kocsit mielőtt ovijáratra mindenképpen dizelt venne mert az kevesebbet eszik 1 literrel! :D szal érted..
valami elkezdődőtt mazdájéknál!! se turbó ,kis nagy kompresszió fordítva ők megváltják a világot..
a gyári könyv meg arra jó hogy kb kitöröld vele. NÉHA !!
pl nekem ezt írják dpf hez: kivillan lámpa toljad neki ótópáján, ennyi :D csak azt felejtik el odaírni hogy hiába tolom neki majd én kiégetem 180al 3300 rpmnél, mikor 2400 rpm től feljebb nincs utóbefecsi ergo nem fűti plusszba dpf et nem égeti ki semmit :D szal ezt is érted :D.. nem nézel utána bas***tod

boccs hosszú lett..

(#72141) tomcsi23 válasza Mágus2 (#72137) üzenetére


tomcsi23
veterán

Ha már a könyvnél járunk - korábban volt téma - belinkelem, mit írnak az olajszintről.

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#72142) Mágus2 válasza tomcsi23 (#72141) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Max jelzés fölött van? Mennyivel?

[ Szerkesztve ]

(#72143) tresh válasza tomcsi23 (#72141) üzenetére


tresh
addikt

E szerint az én motorom sz*r mert semmit se eszik olajból :( Viszont azt tudom hogy anno a pd-knél ajándék volt az új autónál az 5 literes olaj a csomiba :D (haver is így vette a passatját) mondjuk azóta se változott ;]

(#72144) Mágus2 válasza tomcsi23 (#72141) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ha megnézed a C a pálcának a hajlításáig tart a recés résztől, én eddig a felső hajlatig töltöm mindig a szintet. Soha nem volt vele baj.

Hidegen, 1 éjszaka után ilyenkor 1-2 mm-el a hajlat fölött van a szint, ami teljesen normális.

[ Szerkesztve ]

(#72145) tomcsi23 válasza Mágus2 (#72142) üzenetére


tomcsi23
veterán

Jah, nem gond szerintem, 1-2 mm. Ha meg így nézem, ahogy írják: melegen, pár perc állás után, még a "c" tetejét sem éri el. Elvileg plusz 3-4 mm sem lenne gond, de ezt majd megerősíted.

Jaja, a felső hajlat lenne a max szerintem is, ekörül jó a szint szvsz.
Úgy-úgy, nálam is ennyi. Hidegen, pár nap állás után. :K

tresh: eszi az, csak pótolja. :)

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#72146) Dr.Zoo válasza MunezXBK (#72134) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

Oszt mitől lepődnék meg? ;]
Okés, egye kukac, meglepődök. :D

Tresh: ezen azért mint PD tulaj vitatkoznêk... Nekem 10e km-ként egy decit nem kell utántöltenem... :U
És 240e van benne.....

[ Szerkesztve ]

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#72147) Mágus2 válasza Dr.Zoo (#72146) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Mennyi gázolaj van az olajban 10 000km után? ;]

[ Szerkesztve ]

(#72148) trassher válasza FET-MEN (#72131) üzenetére


trassher
addikt

Jó helyen lakhattok hogy vergődnek a suzukisok. :DDD Én ezt 1 hónap alatt kinőttem, nincs homasita sem, minden full gyári és Dr Állatkertnek üzenem hogy egy tisztességes stift váltó nem recseg csak a bontásra ítélteké, azokat meg nem nagy szám lenyomni ;]

[ Szerkesztve ]

Redmi Note 7

(#72149) eddie17


eddie17
addikt

Sziasztok.
Régen jártam erre. :)
2-es Golfom van, 1.8 GT RP motorkódos. Most lett kikasztnizva, tökéletes lett. :) Csak festeni kell.
Viszont, füstölt hidegen az autó. Elment egy szervízeshez. 3! hétig ott volt, és átvertek nem csináltak rajta semmit. Azt mondták, cseréltek inj fejet, csatlakozókat, cpu-t mindent. És nem, semmit nem csináltak.
Visszakaptam, azóta nem csak füstöl hidegen, de dadog is (600 alatt az alapjárat), és folyamatosan világít a check engine lámpa... Szóval köszönöm nekik.
Elvileg lesz majd szerelőm rá, de itt is megkérdezem, hogy van valaki szagértő? :)
Vr6-al beszéltem erről, ő egy kicsit messze van tőlem, most 1km-t nem tudok megtenni vele, félek hogy nagyobb baj lesz.
Injektor fejre gyanakodnak. Nem tudom milyen árban megy ez az alkatrész.
Szóval ha tud valaki egy gyors, jó szerelőt Bicske környékén azt megköszönném. Nem sürget a tatár, de ha már vissza kaptam 2 hónap után az autót, jó lenne már használni. :)

(#72150) Mágus2 válasza eddie17 (#72149) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Mielőtt bármit cserélnél, ki kell olvasni a hibákat. Ha világít a check, akkor ott van hibakód is. Azon már el lehet indulni.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.