Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tomcsi23
veterán
Nemtom honnan veszed, de én nem utaltam rá sehol sem, hogy bajod lenne vele.
VR6: jaja, mert amúgy elég lomha.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-v-
addikt
0 tartaléka van
freaghill
őstag
freaghill
őstag
Egyáltalán nem bántam meg az aktívszenes pollenszűrőt és a Liqui Moly-t
Nem3sys
tag
Ma hazafele az M5-n páran nézték mi ez a csotrogány ami csak nem akar lemaradni az istenért se
1tonna ezzel a ~150pacival meg egy 330nm-el elég kellemes
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
VR6-Fan
veterán
nekem is kéne már valami tejfölös hagymás
itt ezzel a setuppal a maxi max 220/365 lenne.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
freaghill
őstag
Megoldódott a vákuum probléma?
gabor85
őstag
Aztán ezt a nőcserélőt hol lehet megtalálni az én B6-omban? Hogy lehet megtisztítani? Mivel? Dettó ugyanez mint TaaT-nál.
Mágus2
Közösségépítő
Csak az alján a tálca gombás. Amíg nem használod a klímát, addig a száraz gimbát nem érezni. Klíma használat közben a pára lecsapódik a tálcára. Ettől lesz szaga, de a szagot mossa lefelé a kecsepegő víz. Miután kikapcsolod, egyenesen az utastérbe nyomja a szagot a veni, nert a fűtés rögtön szárítja a tálcát. Meg pehet ezt előzni.
Nem3sys
tag
Nem... Egyszer jó, egyszer nem. De olyan mintha melegen megszurolna a geometria
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
Degradator
tag
Tököm televan!
Múlthéten írtam ide, mert megállt az autóm(octavia 1.6 AEE 1998). először rángatott aztán már be sem indult, kb 2 nap alatt szép lassan megadta magát.
kicserélték az AC pumpát mert nem volt üzemanyagnyomás, az üzemanyagszűrőt is meg a kopogásérzékelőt is mert azt is jelezte a diag hogy rossz. 50 rugómba fájt.
most eltelt egy hét és 500 km. megint kezd rángatni és egyre kevesebb ereje van, tegnap már nehezebben is indult.
mi a túró lehet a gond? a fojtószelepem is új.
alapjárat ingadozik néha, de már megvétel óta ilyen és soha semmi gond nem volt vele.
ötlet? felgyújtom az egészet komolyan mondom...
[ Szerkesztve ]
"makacs madar a sundiszno. csak akkor repul, ha belerugok..."
Nem3sys
tag
Trafó?
Mágus: De hogy lehet megszüntetni a szagot? És hogy lehet megelőzni? Mert én a megállás előtt le szoktam állítani és szellőztetni oszt sémmi haszna.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
freaghill
őstag
-
[ Szerkesztve ]
Degradator
tag
trafó? de hát mikor kicserélték az AC -t utánna pár napig tökéletes volt. egy AC pumpa cserétől nem javulhat meg a trafó.. nem?
inkább a benzinnyomással lehet gond. néha elmegy teljesen...
"makacs madar a sundiszno. csak akkor repul, ha belerugok..."
Ki kell zárni minden bizonyosan jót, és ami marad, bármilyen valószínűtlen is, a hiba lesz
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
(#72318) molnarpeter válasza Degradator (#72316) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Lyukas cső valahol/szivárgás? Nekem picit olyan, mintha ellevegősödne szépen lassan a rendszer, de ez csak egy amatőr tipp
Degradator
tag
igen! ez lehet... vagy valami hasonló.
"makacs madar a sundiszno. csak akkor repul, ha belerugok..."
rob210
nagyúr
A visszatérő ág tiszta átereszt?
Nekem ezt a rángatást akkor csinálta amikor a visszatérő ág eldugult és túlnyomás keletkezett a gépezetben igaz nem VW-s volt a gép.
Renault power
Nem3sys
tag
Ismerős eladja a passatját. Ha esetleg valakit megmozgat... [link]
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
VR6-Fan
veterán
szerintem könnyebb az ibizad
mikor ennyit ráköltök, amugy szívóként kb 7 sec-et tudod 0-100-ra, a 0-200 term nem 20sec körül volt.
jah meg nekem minden műszer megy a km órán és nem villog az immo
meg nem behányva van a km óra
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Nem3sys
tag
Forgalmi szerint 1030kg
Most bent az a 10kilós erősítő, 15kilós mély, én a 100kilómmal meg az asszony is bent volt a 60kilójával meg még egy 50kiló cucc.
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
TaaT
veterán
VR6-Fan
veterán
nekem fék, ülések, zene (5+ csak a rííízzzzz), lökösök, motor is nehezebb picit össze jön, én is jó húsba vagyok
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Mágus2
Közösségépítő
A hosszú csöves tisztító sprét kell venni, kivenni a pollen szűrőt, fűtésre állítani a klímát, leállítani a motort. Bevezetni a csövet a veni alá, befújni a cuccot. Klímát utána 10 percig full hűtésen max-on járatni. Majd tenni vele egy kört és leállítás előtt minimum 10 perccel màr econ módban fújjon.
[ Szerkesztve ]
TaaT
veterán
Aha szóval onnan kell befújni
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
zsolt1225
aktív tag
Nem tudom volt-e már: [link]
300-al megy és elmegy mellette egy RS6
De még csak nem is elmegy, úgy megelőzi...
tomcsi23
veterán
Ma még nem linkelte senki.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
zetecR
addikt
Mi az az econ mód?
Nekem nincs olyan, de más VW-ben már láttam...
rob210
nagyúr
Na urak utolsó próbálkozás, ha valaki kíváncsi a Franciások pofájára, akkor ma 18:00 Lurdy hátsó parkoló.
Későbbre tettük, mert sokan csak így érnek rá.
Renault power
Kompresszort lekapcsolja és csak a külső levegővel operál.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
rob210
nagyúr
Leszögezem nem vagyok klímás, de hagy kérdezzem már meg, hogy ha a kompresszort lekapcsolja?
Akkor mi nyomja össze a gázt vagyis mi hűt?
Mert ha csak a külső levegő beengedése a szerepe, akkor ez is csak egy túlbonyolított f@szság.
Vagy nem értem a lényegét a dolognak.
De ha annyira a kinti levegőre vágyom lehúzom az ablakot, vagy egyszerűen kikapcsolom a klímát és a rostélyon keresztül máris a kinti levegő áramlik be.
Mellesleg nekem nagyon jól sikerült a klíma ózonozás, elképzelhető, hogy annak köszönhető egyszerűbb a szerkezet.
Mert itt vagy a klíma fújja a hideget vagy a környezeti levegő jön be, vagy belső keringetésen van, de olyankor csak annyi a különbség, hogy egy kis tolólapot betol egy motor a pollenszűrő elé.
Renault power
-v-
addikt
Nyugi, enyém már kapott ózont, habot, direkt tisztítást is, ahol ledugják a csövet és a vegyszerrel telibe küldik a párologtatót ... aztán ugyanúgy szar.
A külső levegő mennyiségének a beengedését is szabályozza.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
MunezXBK
nagyúr
Olyankor nem hűt, télen hasznos.
zetecR
addikt
Pont ezt kérdeztem volna én is...
MunezXBK: 5 fok alatt amúgy sem megy a klíma, de ha nem akarom, hogy hűtsön, akkor kikapcsolom a klímát. Vagy ez lenne a kikapcsológomb?
[ Szerkesztve ]
rob210
nagyúr
De mi a haszna azt nem értem.
Nem vagyok hülye de nem értem, hogy mivel jobb, nem vicc komolyan valaki elmagyarázhatná, mert én nem látom az értelmét.
Renault power
Nem3sys
tag
Mi 21-21:30 kor szoktunk kimenni. Akkor már élet is van
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
Nem3sys
tag
Ha az econ benyomod kikapcsol a klíma.
AUTO-n kapcsolgatja a kompresszort, ha meg nincs benyomva egyik sem akkor állandóan megy.
[ Szerkesztve ]
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
Nekem akkor (mivel két auto gombom is van) azt jelentené hogy a két oldal külön is kapcsolgathatja a klímát - aminek a zárt térre való tekintettel semmi értelme nem lenne ?!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
rob210
nagyúr
De ti őrjöngeni jártok ki arra meg én nem vagyok kíváncsi.
Mi egy kicsit higgadtabb beszélgetős dologra vágyunk, nem az alufólia vékonyra csiszolt hengerfej érdekel, hanem a társaság.
Ne vedd sértésnek, de ahogy itt olvasgattam, mi ég és föld vagyunk.
Nekem egy családi megbízható autóm van, te meg azt élvezed ha valamit feljebb lehet pöckölni rajta, még akkor is ha ezért cserébe 2 hét után meg is döglik a gép.
Ráadásul nekem este a család mellett a helyem.
Legalábbis én így gondolkozom.
Renault power
Nem3sys
tag
Ha neked az örjöngés, hogy kimegy egy társaság, beszélget, felmegy a mekibe majd hazamegy akkor oké
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
Nem3sys
tag
Ismerősnek a tuaregjében 4 légzónás a klíma. Ott egyik oldalt hátuil tudtam jég hideget csinálni másik oldalt meg forró levegőt fujatni
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
S.Y.S.
aktív tag
Mágus2!
Van leírásod vagy robbantott ábrád, ehhez az ajtóhoz? Meghalt az egyik csipogó, meg cserélni szeretném a tükörállító gombot is. RS Octi
TaaT
veterán
Akkor hasznos az econ mód ha nincs nagyon meleg, tehát elég ha csak a külső levegőt engedjük be, de nem akarod leengedni az ablakot. És így nem fogja a kompi a motort sem
Give them hell Ukraine!
TaaT
veterán
Azért kipróbálom amit Mágus írt, hátha működik.
Úgyis le akarom cserélni a hagyományos pollen szűrőt aktívszenesre.
Give them hell Ukraine!
Nem3sys
tag
HDK fedélnek emlékeim szerint 3mg a jó érték?
Mióta bekerült ez a blokk nem volt beállítva, és melegen mintha kihagyna. Most ütöttem rajta egy kicsit és mintha megjavult volna.
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-v-
addikt
Hát nekem az utolsó amit még meg tudok próbálni, az egyik helyen azt mondták hab + ózon ... és többször egymás után. Fogják, telenyomják habbal, és hagyják állni .... alatta meg megy az ózon is az utastérben. Aztán még egyszer ugyanez ... meg még egyszer Délelőttre ott kéne hagynom az autót, és akkor egész délelőtt küldik neki. Azt mondták még nem láttak olyan autót, ahol ez ne oldotta volna meg ...