Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz footy #220715 üzenetére
Valaki erre ?
Sziasztok!
Egy kolleganom keres 2. szaladgalos autot 4.000 euro korul.
Mindenkeppen a VW csoporton belul akar maradni.
Ilyeneket nezett eddig:
VW Polo 9N 1.2 , 12/2008 EZ, 122.000 km, 60 PS
VW Touran 1.6 FSI (Aut.) 4/2006 EZ, 148.000 km, 116 PS
VW Golf Trendline 1,4 12/2008 EZ, 138.500 km, 80PS
Ezeket kozul veheto valamelyik? Illetve milyen alternativa ajanlhato?
(Nekem csak halvanyan remlenek olyan dolgok mint, az 1.2nel vezerles problema? 1.6FSi-nel kokszosodas es olajfogyasztas? Montha az 1.4 szivonal is lett volna vezerles problema?) -
kalmanchris
tag
Sziasztok!
Adott egy Audi TT 1999-es 1.8t. A kilóméteróra csak a világítás felkopcsálásakor működik. Műszeregység probléma lesz vajon? -
kalmanchris
tag
Más.
Audi A6 4f 2.4 benzin. 110 és 140 között gyorsításkor réz az autó, váltókar láthatóan vibrál. Tegnap hibafeltáráson belső féltengelycsuklók cseréjét javasolták. Jövő héten viszem, remélem megoldódik. Volt már valakinek ilyen gondja? -
MunezXBK
nagyúr
válasz kalmanchris #220810 üzenetére
Annak nem úgy kell működnie?
-
grizlisandor
veterán
válasz footy #220809 üzenetére
Polo, a 3 hengeres motorral nem venném meg, gyenge meg sokat is fogyaszt, inkább 1.4.
Touran, az 1.6 FSI motorral ha jól emlékszem csak E5 benyával lehet itatni, egy láncos vezérlésű, közvetlen befecskendezésű motor, amit jó havernak a Golf 4-et jól mozgatja, mikor nem kehes. Automata váltó meg hagyományos olajos, olajcsere a lelke. Hátul nem teljesértékűek az ülések, 3 felnőtt nehezen van meg hátul.
Golf, kevés ötös Golfot láttam kereskedésben, amit nem rágott meg a rozsda, legalább 1.6 venném, kevés a bódéhoz az 1.4. -
grizlisandor
veterán
válasz kalmanchris #220811 üzenetére
Meg nézzetek rá a kerekekre, hogy a centírsúlyok a helyén vannak, meg a gumira is, hogy nem-e szálszakadt.
-
Lacess
tag
válasz Morris #220807 üzenetére
Az original-felgen.com szerint a Hita (6,5x16") 9,5kg, a Dijon (7x17") pedig 9,7kg. Szóval nem túl jó a helyzet. Viszont a sima 15-ös Lyonra is 9kilót ír. (Nem tudom, mennyire megbízható az oldal, de elég korrektnek és naprakésznek tűnik.)
A Passat London közel 12kg, az már tényleg erős lenne gumival együtt...Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Szada85
aktív tag
válasz Morris #220807 üzenetére
Én szoktam hiányolni a mindenféle gumi/felni teszteknél, hogy a tömeg nincs jobban fókuszban, szerintem érdekes lehetne sokaknak (még ha nem is mindenkinek).
Én a mostani téli cserekor az aktuális két szettet megmértem kíváncsiságból:
a nyári 18"-os MAM RS4 (net szerint 10,96kg a felni), 225/40R18 Hankook gumival 20,6 kg-ot nyom darabonként.A téli szintén 18"-os Enkei Shogun (net szerint 9,1kg a felni), 225/40R18 Michelin Alpin gumival 18,1 kg/Stück.
Ahogy olvastam az Enkei a 9,1 kilójával a legtöbb cikk szerint "könnyebbek közöttinek" számít (az utcai kategóriában), de van még pár versenyzö alatta is (Tomason TN25 8 kiló körül, OZ-k, BBS-ek, Motec, Tec szintén a 8 kiló körüli mezönyben).
A gyári 19"-os felniket még nem mértem le, az lesz a következö.
[ Szerkesztve ]
-
troland26
őstag
Sziasztok,
Lecseréltem ma az olajat. Az előzménye az volt, hogy kigyulladt tegnap reggel az olajvisszajelző lámpa (sárga kis olajzó alatta sárga hullám) és nem aludt el. Kevés volt benne az olaj és amúgy is csereérett volt, szóval most lecseréltem. A lámpa továbbra is világít. Ez el fog aludni idővel vagy van valami tennivalóm vele?
Skoda Octavia 1.9 Tdi 2004
-
MunezXBK
nagyúr
válasz grizlisandor #220814 üzenetére
Nem szálszakadt-e.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz kalmanchris #220817 üzenetére
Tizensok éve volt egy 99-es A4-em, az is pont így működött, úgy rémlik.
-
Morris
veterán
válasz Lacess #220815 üzenetére
Én is ott néztem, de a Hita-ra kizát hogy 9,x kg súlyt láttam volna korábban. Nekem 8.8kg rémlik. Szerk: És igen: a gumis topikbók szűk egy éve
Lemértem most gyorsan a kerekeket.
A 17-es Dijon Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 gumival 19 kg.A 16-os Hita Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 gumival 17,2 jg
[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz Morris #220824 üzenetére
Pedig itt Hita és azt írja hogy kb. 9,5kg.
De látva a te méréseidet még ki is adhatja a dolog. Egy 17-es gumi -szerintem- simán lehet nehezebb akár 1,5-2kg-mal egy 16-osnál.
Kár ezt pörgetni, szerintem ezekre az autókra illene a 17", hogy valahogy kinézzenek, de ha nincs power, akkor odab@sz a dinamikának. Kell egy R Variant...Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Zaji
őstag
Sziasztok,
Kinéztem egy Passat kombit. Az állapotán kívül mit érdemes megnézni?
Illetve olvastam/hallottam a DSG váltó optimalizálásról. Ezt valóban érdemes megcsináltatni? -
Lacess
tag
-
Corsa02
őstag
Kardántengely ügyében én sem találok semmi előírást pluszban, a járműgyáras kollégák tapasztalata szerint a középcsapágyat érdemes 30-40e km-ként kicsit megkenni, ott ahol hozzáférhető mert több autóban nincs védve és benyeli a koszt és a nedvességet aztán elkezd szólni.
The Truth Is Out There --->
-
Coyot
őstag
Csókolom!
Aki hozzáfér jó szerviz útmutatóhoz. Cserélnék hajtás olajakat a mindenutra valón, fennakadtam egy részen: nem látom hogy lenne leeresztő csavar az első diffinél, ez kiszivós ilyenkor? furcsállom csak azért kérdem.
Olaj cikkszámokat ha tudna valaki adni az is szuper lenne, találtam magam is, de akkor örülök ha matchel.
Alany: 2010 Audi A6 Allroad, 3.0 tdi CDYA, jókis ZF 6HP váltóval.
Má' nem
-
őstag
válasz Corsa02 #220843 üzenetére
Nem mintha ezért megcsinálnák, de lehet hogy jobban járna a VW ha a megoldásig csak 150 pacis változatokat árulna (mondjuk adna hozzá awd-t amit most szeret a csak ha erősebbet veszel kitételbe rakni) mert azért ha jól számolgatom ez már lassan másfél éves probléma. Elég csúnyán rájuk szakadhat még gariidőben és nem hiányzik nekik egy 1.2 puretech szintű hírverés...
-
Corsa02
őstag
válasz Tom1939 #220845 üzenetére
Nem ennyire egyszerű a helyzet:
- van akinél soha nem jön elő a probléma (mert városban használja és pont annyira dúsul mint amennyire megetetik a motorral)
- ez nem drasztikus olajfogyasztás, hanem kb. ez a 4000-5000km-ként 0,8 - 1L olaj, ezért sokakat nem is zavar, rátöltik mennek tovább
- a drasztikusabb probléma annál van aki szinte csak és kizárólag autópályán használja
(ebből ugye sok van mert sok a területiképviselős pályás rohanós)Ezért ugye megy a kitalálósdi, hogy hogyan lehetne ezt úgy megoldani, hogy ne fájjon pénzbe nagyon és ne legyen az, hogy közben meg üzemanyaggal dúsul a motor és akkor meg azért lesz reklamáció.
(egyébként egyetértek, nem szabadna ennek a piacon lenni)
The Truth Is Out There --->
-
őstag
válasz Corsa02 #220846 üzenetére
Gondoltam én, csak most kb az van mindenkinek a fejében évtizedes tapasztalatok alapján hogy a pályán mész sokat akkor 2.0 tdi... Erősebben mint ha város akkor toyota hybrid. Ez kb most olyan mintha a toyota hybrideket hazavágná a város.
Szóval értem én a számolgatást (lásd mikor hívunk vissza jelenet nem rég) de éppen a legnagyobb brand legendáját vágja haza VW.
-
Corsa02
őstag
válasz Tom1939 #220847 üzenetére
Egyetértek...amiért nagyon mérges vagyok azok a gyártóknál lévő tartóstesztek lecsupaszítása és a számtalan variációnak a lecsökkentése, főleg most a dízel szekcióban. Amikor elindult a mindent is elektrifikálunk és utáljuk a dízelt, akkor mindenki minden dízel fejlesztést és budget-t félretett. Aztán kiderült, hogy a kezdeti visszaesés után van erre igény, na akkor gyorsan hozzuk vissza, jaaa, hogy se idő, de pénz a fejlesztésre és közben kettővel szigorúbb lett a kibocsátási norma is, akkor gyorsan-gyorsan dobjunk össze valamit.
The Truth Is Out There --->
-
őstag
válasz Corsa02 #220848 üzenetére
Hát igen. Mondjuk én nem vagyok általában EU ellenes (vacak ez is, de messze jobb mint az alternatíva alapon) de ebben az EU elbaltázott autóipari szabályai is rendesen benne vannak. Kb toltak egy hatalmasat a toyota szekerén, pedig őket sem utálom, de kb az EU az egyetlen hely ahol egy külső gyártót hoznak így helyzetbe...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest