Hirdetés
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- MárkaLánc
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Coyot #222617 üzenetére
A torsenessel is el lehet menni keresztbe, de sokkal agresszivabban kell meginditani, illetve mivel nem hatra sulyozott a tiedben, ezert nem jatekos egy kicsit se. Hoban lehet vele okorkodni, de aszfalton inkabb bolondbiztosra van hangolva es ha elmegy keresztbe, akkor mar nem feltetlenul az onfeledt csuszkalas jut eszedbe a helyzetrol, hanem
inkabb code brown van -
veterán
válasz Coyot #222599 üzenetére
Reggeli első 500 méter:
- kiállok a gárázsból (kicsit furmányos), folyamatosan sípol a parkradar;
- feleségem csak az utcára kikanyarodva köti be az övét - bimmbamm;
- 30-as utca, majd 50-es utca, majd 30-as utca, majd 50-es utca - 4x csippan, pedig betartottad a sebességhatárt -> ezt kapcsoltam ma ki ;
- 4°C - újabb bimmabamm;
- nem arra megyek, mint a Waze szeretné - megint, 2xElső 500 méter a 8-9000-ből. 😱
-
ParmaBoy
kezdő
-
bitpork
nagyúr
válasz Coyot #220306 üzenetére
Az nagy hiba volt a parkolóan nyomkolászással! A kompi ilyenkor túlhasználódik és nagyon sok üzemórát kivettél belőle. Menet közben a mozgó levegő elég jól hűti. Ezeknek 200 óra körüli üzemidő van tervezve és sajnos száraz kompresszor. Normál esetben nem is szabad neki 30-90 sec-nél tovább működnie egyfolytában .
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Corsa02
őstag
válasz Coyot #219144 üzenetére
Kollégák már leírták a motor és váltó nyűgöket, de azt hozzá kell tenni, hogy a C6-osok igen sok CAN Bus és Gateway problémától szenvednek öregségükre. Amik vagy előjönnek vagy nem, nyűgje még az elektromos ablakok vezérlője és időnként előjövő MMI nyűgök. (javítható) A futóműve kellemes, de ha költeni kell rá akkor zsebbenyúlós. Egyébként kiváló autópályás vonulós gép.
The Truth Is Out There --->
-
rbalint88
addikt
válasz Coyot #219141 üzenetére
“A kérdés hogy még ezenkivül milyen buktatója lehet eme csodás példánynak?”
A ket rendszam kozott barmi es minden Szvsz nem tudja annyira olcson adni, hogy egy ilyen autot erdemes legyen megvenni. 15 eves, 300k km-es premium auto, tehat igazi jolly joker: ami nem a futas miatt fogy el, az majd elporlad a kora miatt, szerencsere legalabb minden draga hozza, mert az nem a mostani arahoz, hanem az ujkorihoz meg a kategoriahoz igazodik.
Ha tudsz ehhez mosolyogni, hogy egy feneketlen kutba dobalod a penzt (tomegtipus “alapmotoros”, problemas valtos, sokat futott kivitele, tehat a piaci erteke nem tul nagy, a vasarlokozonsege jellemzoen problemas, veterannak megtartani szinten nem megeros) akkor hajra, amugy inkabb ne. -
-
bitpork
nagyúr
válasz Coyot #216568 üzenetére
wo0t?! De annyire?
De ha megnézed a HA-t vagy a Ha-t esetleg a facét akkor látod h már eladóNe csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Corsa02
őstag
válasz Coyot #215948 üzenetére
Huu sokáig írhatnám, mennyi érdekes téma volt a V6Tdi-vel és a generációikkal. Voltak jobban és kevésbé jól sikerült szériák. Én, ha magamnak vennék akkor mindenképpen 2016/17 után nézelődnék... eddigre már sok hiba ki lett javítva. (más kérdés, hogy nem vennék ilyet magamnak mert bár nagyon jó a hangja, jól megy , ehhez képest jól fogyaszt, de bármikor rá lehet borítani 1-1,5milliót, ha valami előjön)
The Truth Is Out There --->
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Coyot #215943 üzenetére
Épp az 1.9 előd miatt 2.0-ra mennék rá, mérhetően kisebb ugrás roller-faktorban
Leszorító elvileg pont ezt tudja, hogy az egy csavaros 8V fejre való, és mégsem kopik a fészek. Nem próbáltam, de kellő támasz stb mellett biztosan működik, ha már ennyit erről mernek kérni érte
-
Corsa02
őstag
válasz Coyot #215924 üzenetére
C7 A6 kellemes autó, a V6 Tdi is. Olyat érdemes venni, amiben már cseréltek vezérlést(vagy legalább a feszítőt és a láncvezető síneket) plusz a "V" térben is ki lettek cserélve a megfelelő tömítések és nem áll hűtőfolyadékban az egész.
A 2.0 sor4-nél 2.0 TDi-re gondolsz?The Truth Is Out There --->
-
IntelKiller7
veterán
válasz Coyot #195380 üzenetére
Ha nincs rá szükség, egyszerűbb egy sima csavar.
Ha veszel hozzá fejet akkor sima liba defekt esetén is.Gumis válogatja. Valakinek van, valakinek nincs. Mellettünk lévő faluban van 1 gumis, neki kb mindenhez van leszedő feje.
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
zsolt19900
őstag
válasz Coyot #193145 üzenetére
vzsryl: reméljük, de ott nem az lesz a fő szempont
Coyot: ha a Jóisten is úgy akarja oktató leszek jövőre
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Coyot #186942 üzenetére
Az azért finom járgány lehet, abban már van tarcsi. Nekünk a 6-os DSG a Passatban 286k km után is full gyári volt, bár a DMF kezdett már gyengélkedni benne. Szóval nem betegesek ha volt benne cserélve az olaj rendesen.
Mondjuk a rámpázást nem szeretik (pl mélygarázsba le-fel menni vele nap mint nap).#nincsbennetarcsi
-
Szada85
aktív tag
válasz Coyot #186734 üzenetére
Azzal biztos hogy meglesz a boogie faktor, talán arra érdemes lehet figyelni/gondolni, hogy az A3-ba bepréselt V6 által termelt nagy(obb) mennyiségü hö esetleg könnyebben kikezdi idövel a tömítéseket, kábeleket, gumicsöveket.
(Nekem C Vectrában volt 3.2, annál is kulcspont volt a minöségi olaj/gyakori olajcsere, 200e km felett egyik másik tömítésnél kezdett picit gyöngyözni az olaj, de az orvosolható volt.) -
-
kk831228
addikt
válasz Coyot #181855 üzenetére
Akkor rá is nézek gyorsan, nekem is conti van... Mondjuk múltkor néztem hibátlan volt, de biztos ami biztos... Speedzone - os csávó is mondta, legrittkább a szíj probléma, ha szakad 95 % - ban más miatt szakad el... Megeszi valamelyik másik alkatrész... Pár vezérl~ssel volt gond mostanában az ismerősi körökben, de egyiknél sem szakadt szíj... Vízpumpa probléma, fellazult főtengelykerék, letört feszítőgörgő, egér bekapás 2-szer is 😬, bár itt csak ugrott egy fogat stb... 😬
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Coyot #178222 üzenetére
Nálunk ami van, még csak 3k km-t futott, eddig méltó utóda a 170 lovas cbbb-nek. De hát majd ha ez is elfut 300k km-t különösebb gond nélkül akkor mondom a végső verdiktet.
A nagy átlag eddig 8,56 l /100 km, igaz főként városban van használva (a CBBB ugyanezt 8,11-el abszolválta).
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz Coyot #178219 üzenetére
Ha a B7-re gondolsz az nem GTE. B8-ból csináltak csak. Passat-al van pályás tapasztalatom, az olyan 7-8 között fogyaszt ha szigorúan csak pályára nézzük. De ha már egész útra, mert úgyis valami településre ér be az ember, úgy már hibrid módban sokat vissza tud hozni. Hosszabb pályázás után a vége mindig olyan 6,5 körül alakult inkább mire elértük a célt.
Ha nem tudod tölteni nincs értelme megvenni. Töltés nélkül csak hátrány a sok plusz súly. Egy friss 150 lovas B8 dízellel nehezen tudsz mellélőni. Simán azt venném hosszabb távra. És könnyedén kijön egy GTE árából. A TSI-től meg ne félj, nincs ezekkel már semmi gond.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Coyot #178211 üzenetére
Olyan távon a GTE kb 7-8 között eszik. A Hibrid városban és országúti tempóban jó csak. Pályán az Auris HSD és a Corolla HSD állja csak meg a helyét.
Országúton töltés nélkül mentem már a Golf-al és a Passat-al is 400km körül. Mind a kettő elvolt 4-5 liter/100km-el. Pályán 130-at tartva nincsenek csodák akárki mond bármit. Egy kis 1.4tsi mozgat 1600+ kilót. Benyeli a 7 litert. De ha hosszabb távra nézzük nem csak szigorúan pályára hanem egész útra vetítve akkor 7 alá is belehet menni. SUV meg lehet akármennyire hibrid az mindig sokat fog enni 130-nál.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Rivaul
addikt
válasz Coyot #178184 üzenetére
Szerintem most kell a dízelbe igazán beszállni De komolyan. Használt dízelbe biztosan. 1-1 megbízható típus kell és annyi. Nyomott áron vannak, mindenki pánik szabadul, idő előtt ledobják, lesz hozzá temérdek alkatrész utánpótlás amit nem az életük végén szedték ki a levetett jószágból. Ha valaki nem Bp lakik akkor messze lesz még ennek a vége. Nekem a D5-höz kb a világ végéig lesz emiatt a hiszti miatt alkatrészem. Imádom hogy egy hatalmas nappaliba utazok. Biztos nem cserélném le mert egyesek szerint hervasztom a liliomot Erről az egészről is meg van a véleményem amúgy, de nem mennék bele inkább, nem politikailag kapós vitát generálni jöttem csak kérdezni. Csak mondom legyen már valaki dízel párti is
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
atos19881101
senior tag
válasz Coyot #177458 üzenetére
A gyári az fekete. Vagy mire gondolsz?
Munez
Passz, hogy mit sikerült nekik összehozni. Ma veszek egy elring-et és kicserélem magamnak otthon. Van esetleg képed arról, mi a lehúzási sorrend? Nyomaték ha jól emlékszem valami 10Nm azt hiszem.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
csoki46
senior tag
válasz Coyot #176726 üzenetére
Kasztnin nekem is a 2 hátsó sárvédőív indult meg, csomagtérajtó a rendszám világítás mellett meg 2 visszapillantót kell cserélni mert a burkolat eltört mint a kettőn, az egyiket el is hagytam. Ebben a színben (LA6W) sehol nem találok bontottat, a tükör ház is festve lesz szerintem.
-
csoki46
senior tag
válasz Coyot #176719 üzenetére
Természetesen ezek bele voltak kalkulálva már vásárláskor, nem ért meglepetésként.
Azt nem tudom megtippelni és természetesen senki más, hogy ezek után mi mehet még tönkre. Egyik oldalon ott van, hogy ebben már elég sok mindent kicseréltem, a nagyobb kiadásokon talán már túl vagyok. A motor karakterisztikát szeretem, komfortra is megfelel.
Másik oldalon pedig lehet érdemes lenne egy fiatalabb, kevesebbet futott autóra váltani, hosszútávon talán gazdaságosabb lenne. Nagy dilemma... -
rob210
nagyúr
válasz Coyot #176517 üzenetére
Pl. Laguna 3 légszűrő.
Beetle pollenszűrő.
Bora olajszűrő.
Megane (saját) olajszűrő.
Ford c max pollenszűrő.
Toyota, corolla verso levegőszűrő (saját)
Clió, levegőszűrő.Eddig ennyi volt, pályafutásom során amivel gond volt.
Hengst, purflux még soha nem volt problémás a kezeim között.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Coyot #170144 üzenetére
Ezért írtam, hogy méresse be, a véleményem azért lett ez, mert tapasztaltam.
Nagyon sok autónál volt ezzel baj, hogy annyira kemény a futómű tőle.
Hogy vagy a szilenteket, vagy magát a kormányösszekötőt szétveri.
Hiszen valaminek fel kell fognija az ütéseket. és ha a lengéscsillapító egy darab acélrúd erős túlzással, akkor értelemszerűen más fogja elnyelni.Azt leírom, hogy ez gyakorlati tapasztalat és eddig vag-os autónál csak egy esetben találkoztam a jelenséggel.
Renault power
-
-
zsolt19900
őstag
válasz Coyot #167411 üzenetére
blistein mehet, nekem hátul kyb van az is teljesen jó
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
bitpork
nagyúr
válasz Coyot #159953 üzenetére
Mert itthon nem sikk a kocsira költeni- hülye aki megteszi. Én amikor Domit eladtam (volt benne kemény 3 szilent hiba amiket adtam mellé!) akkor a meghirdetett árhoz képest már -400k-ban voltam mert jáj meg dik meg a csapból is a sz@dízel folyik. Az ember aki megvette, 1 év alatt úgy lelakta (pedig KP volt a vásárlás) hogy sírni tudtam volna látva a szerelőnél. Itthon sajnos csak az fontos h valahogy le lehessen alkudni utána gurul amíg gurul, csak drágábban lehessen még eladni mint véve volt
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Coyot #158969 üzenetére
Egy valószínüsíthetően játszós autó amibe belemegy évente pár 1000km, Pár 1000 euró megy bele évente, mindegy, mennyi a km, de addig kell venni, amíg van. Mit fogsz mesélni az unokáknak, hogy 5 literrel voltál a Balatonon, vagy hogy lefostad a bokád, amikor megindult kereszbe az S8? Mondjuk tankolásnál is kell a pelus.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Coyot #158963 üzenetére
Ez egy lelakott példány, de nem menthetetlen, nevetségesen olcsón vette a kolléga. Szervizelni meg nem olcsó ezt sem, de amikor este nem akarsz kiszállni, amíg van benne benzin, az elég sok mindenért kárpótol. Mikor mentél egy autóval utoljára csak azért, mert jó vele menni? Na ez olyan. Van hang, nem is megy rosszul, persze nem érzed benne a nagy menést, mert elég steril, de ha a stoppert nézed, bőven az átlag felett megy még most is, pedig 97-es. Manuális quattro, ritka, mint a fehér holló.
Qru [link]
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Coyot #155514 üzenetére
Tuti köpi az olajat ennyi km után, ami miatt megint hamar be fog rakódni. Nem a turbón kell spórolni.
Az jól hangzik papíron, hogy mégagyáriéssemmibaja, de ez nem igaz, szarrá van kopva. Majd meglátod, ha felkerül az új, hogy messze volt attól a gyári. Teljesen másképp fog menni. Tőlem van egy szavazata a made in uk gyári új garett turbónak angliából, az itteni ár kicsit több mint feléért. Nálunk 500 euró körül mozog egy gyári új ára.
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz Coyot #146325 üzenetére
Mondjuk így is lehet, bár annak a 10 csavarnak a szelepfedél szélénél nem tudom, milyen műhely kell. A lényeg persze, hogy jó lett. A kivett kábelen most is mérhető az eltérő / kiugróan nagy ellenállás? Mi azt, ami a két vége között szigetel?
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Rick4
félisten
válasz Coyot #146296 üzenetére
Volt ilyen pd kábel gondom, levettem a szelepfedelet, összenyomtam fogóval az érintkezőket, és visszatoltam a befecskendezőre, 2 éve volt, és kb 60 ezerrel ezelőtt, azóta most jutott először eszembe. Jellemzően nem a vezeték a gond, hanem az érintkező.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Spórolós topik
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- DIGI Mobil
- Mikrotik routerek
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Digitális Állampolgárság Program
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest