Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
-
Szada85
aktív tag
válasz grizlisandor #220677 üzenetére
Azért saját tapasztalatból (EA888gen3, 280 lovas Cupra CJXA motorja) én azt láttam, hogy a kettös befecskendezés megdöbbentöen tudja befolyásolni a kokszosodást.
Nekem 160 ezer km-nél néztek bele endoszkóppal a szívó oldalon (meg az egéstérbe is), elötte sosem volt diózva a motor, és a szívó oldal megdöbbentöen tiszta volt.
Ha valakit részletesebben érdekel, a [linkelt YT-videóban] 21p 30mp-töl látni az endoszkópos videózást.
-
-
veterán
válasz grizlisandor #220707 üzenetére
Sándor, megbocsáss, de szerintem túl sokat fészbukozol, ahol túl sok a mindentudó guru, paráztatják a szegény laikusokat. Inkább vegyél egy jó MQB TSI-t. (Véletlenül se a tfsi csoportból.)
-
Soma01
veterán
válasz daniel2121 #220698 üzenetére
+ Többiek is
Hallottam én is, csak próbálom kihozni a legjobbat a meglévőből. Ez a korom okozza közvetetten is a hibákat. Injektor dugulás pl. Ezért akarom megelőzni, nem utólag tisztogatni. (meg hát ez az auto it off, csak azt hittem, itt is ebbe a cipőben jártok és van rá megoldás)
Eddig úgy állok, hogy...
Első a tisztítás dióval ha kell egyáltalán. Aztán megy a benzin adalék, meg valami SP-s motorolaj, 8000-ként cserélve. Meg valami szívó oldali tisztító spray minden olajcserekor. Annyi idő alatt csak nem lesz olyan koszos. Nem válik még le nagy darab kosz ha tisztítom. Meg pörgetni is kell amíg tiszta, azt hallottam. Csak városban használjuk legtöbbet, az a baj.
Nekünk eddig unalmas, benzines Toyotáink voltak. Alig volt hibája. Hozzá voltunk szokva. Most majd megtudjuk. -
Soma01
veterán
válasz Soma01 #220709 üzenetére
Azért az is szép, hogy a gyártónak van saját adaléka üzemanyag rendszer tisztításhoz. Mondjuk ez a szívó oldalt nem tisztítja. Hátha segít az SP olaj.
Ez van az autó könyvében amúgy:
A Kia ajánlása, hogy használjon 95 (oktán szám) / 91 (amerikai oktán) vagy magasabb
értékű ólmozatlan benzint (Európában) vagy 91 (oktán szám) / 87 (amerikai oktán) vagy
magasabb értékű ólmozatlan benzint (Európán kívül). Azok a vevők, akik rendszeresen nem
jó minőségű benzint és üzemanyag adalékot használnak és indítási problémák vagy a motor
egyenetlen járása következik be, egy palack adalékot töltsenek 15.000 km-enként Európa,
Ausztrália és Új-Zéland)/ 10.000 km-enként (Európa, Ausztrália és Új-Zéland kivételével) az
üzemanyag tankba. Adalék felhatalmazott Kia márkakereskedőknél kapható használati
információkkal együtt. Ne keverje más adalékokkal. -
tibbike01
őstag
Téli szélvédőmosó folyadékra van valami okosság, vagy jó lesz ez a JP Premium aprópénzért (786-ft) Kauffertől?
-35-ig tudja.
[ Szerkesztve ]
-
Corsa02
őstag
válasz focvis #220708 üzenetére
Adalékokról jut eszembe, most kezdték el kiszedni az autókból a LM adalékkal járt motorokat. Az egyik egy S4 V6 TFSi-vel, másik egy A4 2.0 TFSi-vel, mindegyik 10.000km-t ment, egyik csak autópálya, a másik viszont 95%-ban város, már az endoszkópozás alatt lehetett látni, hova fog kifutni kb. a teszt, motorokat most teljesen szétszedjük, hozom majd az infót.
The Truth Is Out There --->
-
-
footy
addikt
Sziasztok!
Egy kolleganom keres 2. szaladgalos autot 4.000 euro korul.
Mindenkeppen a VW csoporton belul akar maradni.
Ilyeneket nezett eddig:
VW Polo 9N 1.2 , 12/2008 EZ, 122.000 km, 60 PS
VW Touran 1.6 FSI (Aut.) 4/2006 EZ, 148.000 km, 116 PS
VW Golf Trendline 1,4 12/2008 EZ, 138.500 km, 80PSEzeket kozul veheto valamelyik? Illetve milyen alternativa ajanlhato?
(Nekem csak halvanyan remlenek olyan dolgok mint, az 1.2nel vezerles problema? 1.6FSi-nel kokszosodas es olajfogyasztas? Montha az 1.4 szivonal is lett volna vezerles problema?) -
Soma01
veterán
válasz grizlisandor #220714 üzenetére
Köszönöm szépen az információkat! Meglátom mi lesz. Ezt meg átnézetem minél hamarabb.
Tényleg jobb lenne egy hibrid. -
Szada85
aktív tag
válasz grizlisandor #220707 üzenetére
80 ezerrel vettem, és olyan ~85 ezer km-t tekertem bele én. Elég vegyes használatban volt, volt pályán használva, hétköznap volt városozás is, tehát egyik végletnek sem mondanám persze, arányos középút.
A LM adalékok a gyújtáskimaradásos kaland részeként került kipróbálásra, pár flakont dobtam csak bele kísérletképpen, de nem tartósan volt használva, emiatt annak nem tulajdonítanék nagy jelentöséget.
Nyálból a németeknél 80-20 arányban 95e5/102-t kapott, mikor otthon jártunk, akkor 100-ast, mivel csak az volt e5,Mivel alacsony/részterhelésen elvileg pont a szívósori befecskendezöket használta, és a DSG-s "alap üzem" alacsony fordulaton, vagy pályán konstans tempónál pont ebbe esik, ezért gyanítom, hogy a 80 ezer jelentös részében ezeket használta az autó, emiatt (is) lehetett olyan a szívó oldal, amilyen.
Kíváncsi leszek most a kizárólag direkt befecsis, OPF-es motornál milyen lesz a helyzet, nov-dec lesz egy DSG/Haldex olajcsere, akkor lehet beiktatunk egy endoszkópozást ~90 ezer km-nél.
-
veterán
válasz grizlisandor #220712 üzenetére
Ha a Caddy-ben megoldották, egy Sportsvan sem lehet nagy kihívás.
(YouTube) -
Corsa02
őstag
válasz Szada85 #220717 üzenetére
"Mivel alacsony/részterhelésen elvileg pont a szívósori befecskendezöket használta, és a DSG-s "alap üzem" alacsony fordulaton, vagy pályán konstans tempónál pont ebbe esik, ezért gyanítom, hogy a 80 ezer jelentös részében ezeket használta az autó, emiatt (is) lehetett olyan a szívó oldal, amilyen."
Nem ennyire egyszerű ez, sok változó van és voltak hátrányai is:The Truth Is Out There --->
-
Morris
veterán
válasz grizlisandor #220712 üzenetére
Nekem is ilyen kellene. De marad az 1.4 /125
-
bul07
nagyúr
válasz Corsa02 #220713 üzenetére
Én örülök hogy te itt vagy és infókat osztasz meg
De nehogy bajba kerülj, mert jó szándékú orkok elég sok van ebbe az országba és még feljelentenek.( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Corsa02
őstag
válasz bul07 #220726 üzenetére
Igyekszem mindig a határmezsgyén lavírozni, sokáig csak olvastam ezeket a fórumokat, de az utóbbi években már nagyon zavart, hogy a gyártók sok esetben komoly konstrukciós hibákat rejtenek ide-oda, aztán megy a félremagyarázás és zavart, hogy sok a téves, "tipox"-os infó az emberek fejében és zavarta az igazságérzetem ez az egész. Ezért csak és kizárólag ezen a fórum igyekszem segíteni meg infókat adni. Talán nem kerülök bajba...
A FB-os TFSi csoportot már direkt nem is követem, mert döbbenet ami ott van, most épp a Totalcar-t fogom kikövetni
The Truth Is Out There --->
-
veterán
válasz Corsa02 #220722 üzenetére
Igen, hétvégén átküldte egy kedves fórumtárs a linket. Megnéztem, klassz!
Aprókavicsot nem ikszeltem (~1,4 a csomag, az ahhoz tartozó felnit viszont kértem), így is a pszichológiai küszöböm fölé mentem mikor rádobtam utólag a DCC-t. Ha nagyon kevés lesz az alap CS kipu, szerzek rá valami csattogósat (pl. Milltek OPF-back rendszer 500).
-
Kickass
őstag
válasz grizlisandor #220712 üzenetére
R-ből volt kombi.
-
Corsa02
őstag
válasz yodamester10 #220736 üzenetére
Hali! Kifejezetten a hybrid hajtásokhoz lett kitalálva, DQ400/400e néven. Alapvetően egy jó konstrukció, olajos. Az az igazság, hogy nem rémlik semmi érdekes hiba vele kapcsolatban, ami jó, mert valszeg nem problémás darab.
Ha akarod szűrök holnap egy hibalistát hozzá, biztos találunk valami elrettentőt
The Truth Is Out There --->
-
Corsa02
őstag
válasz daniel2121 #220738 üzenetére
Én is így gondolom, többetekkel már 2x is találkoztam a találkozókon, jó kis csapat ez
The Truth Is Out There --->
-
grizlisandor
veterán
-
veterán
Sziasztok!
Az új Skoda kombival szemezek. Kérdésem, hogy Ti a 195LE-s dízelt, vagy a 265-ös benzinest vennétek? (4x4)
Felhasználás:
80% autópálya, egyedül utazom, tempomat 145/150-re állítva.
10% város
10% autópálya/országút családdal (feleség+ 2 gyerek)Számolgattam a benzines kb 3 literrel eszik többet 100-on, ez 100 000km alatt a jelenlegi üzemanyag árakon kb 1 800 000 Ft difi ami azért nem kevés.
Ráadásul azt olvastam, hogy a mai kocsiknál már nem igaz az, hogy a benzinest olcsóbb fenntartani, kevesebb nyűgje van.Köszi a válaszokat előre is.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest