Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Öregszem
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Soma01
veterán
válasz grizlisandor #220714 üzenetére
Köszönöm szépen az információkat! Meglátom mi lesz. Ezt meg átnézetem minél hamarabb.
Tényleg jobb lenne egy hibrid. -
Soma01
veterán
válasz Soma01 #220709 üzenetére
Azért az is szép, hogy a gyártónak van saját adaléka üzemanyag rendszer tisztításhoz. Mondjuk ez a szívó oldalt nem tisztítja. Hátha segít az SP olaj.
Ez van az autó könyvében amúgy:
A Kia ajánlása, hogy használjon 95 (oktán szám) / 91 (amerikai oktán) vagy magasabb
értékű ólmozatlan benzint (Európában) vagy 91 (oktán szám) / 87 (amerikai oktán) vagy
magasabb értékű ólmozatlan benzint (Európán kívül). Azok a vevők, akik rendszeresen nem
jó minőségű benzint és üzemanyag adalékot használnak és indítási problémák vagy a motor
egyenetlen járása következik be, egy palack adalékot töltsenek 15.000 km-enként Európa,
Ausztrália és Új-Zéland)/ 10.000 km-enként (Európa, Ausztrália és Új-Zéland kivételével) az
üzemanyag tankba. Adalék felhatalmazott Kia márkakereskedőknél kapható használati
információkkal együtt. Ne keverje más adalékokkal. -
Soma01
veterán
válasz daniel2121 #220698 üzenetére
+ Többiek is
Hallottam én is, csak próbálom kihozni a legjobbat a meglévőből. Ez a korom okozza közvetetten is a hibákat. Injektor dugulás pl. Ezért akarom megelőzni, nem utólag tisztogatni. (meg hát ez az auto it off, csak azt hittem, itt is ebbe a cipőben jártok és van rá megoldás)
Eddig úgy állok, hogy...
Első a tisztítás dióval ha kell egyáltalán. Aztán megy a benzin adalék, meg valami SP-s motorolaj, 8000-ként cserélve. Meg valami szívó oldali tisztító spray minden olajcserekor. Annyi idő alatt csak nem lesz olyan koszos. Nem válik még le nagy darab kosz ha tisztítom. Meg pörgetni is kell amíg tiszta, azt hallottam. Csak városban használjuk legtöbbet, az a baj.
Nekünk eddig unalmas, benzines Toyotáink voltak. Alig volt hibája. Hozzá voltunk szokva. Most majd megtudjuk. -
Soma01
veterán
válasz Corsa02 #220691 üzenetére
Akkor meg pláne! 50 000? Akkor megnéztem. De ez a dió mánia már kezd zavarni. Nincsen más megoldás?? Nem hiszem el! Egyszer megcsináltatom mert nem az enyém volt, vagy új az autó, oké. De onnantól kezdve akármit csinálok és számítok erre a jelenségre, nem tudom. megelőzni? Ne már! Nem akarok 1 centi vastag koksz réteget megvárni. Mondja valaki, hogy pl. 5000 kilométerenként xy spay és kész. A vékony réteget még biztos le lehet szedni könnyen. (szívó oldal) Vagy azokkal a szelepekkel cseszni valamit... Mert azért van ez az egész. A közvetlen befecskendezéssel együtt persze.
-
Soma01
veterán
válasz Corsa02 #220681 üzenetére
Akkor rendben. Köszi szépen! Nekünk városi használat lesz. Az előző tulaj is városban használta. 6 éves. (off Kia, 1.6 benzin) Csak a tapasztalatok miatt kérdeztem, hogy mire készüljek? Ez nem dupla befecskendezésű motor. Arra gondoltam, hogy adalékozok egyelőre. Meg így 70.000 Km körül ahogy most van, ránézek, hogy áll.
Ja. Meg az előtte, utána lévő részek tisztításáról nem írtatok. Azokkal mi újság?
[ Szerkesztve ]
-
Soma01
veterán
Utána olvasok. Csak nekem még új ez a dolog. Tudom, hogy ez ilyen. De azt nem értem, hogy erre miért nincs már valami megoldás? Miért kell megvárni, hogy tiszta kosz legyen minden aztán tisztítás? Plusz ott van még az injektor is. Nem gondolom, hogy hagyni kellene el
koszololódni, aztán kuka! Aztán meg honnan kezdve kell tisztítani a szívó oldalt? Mert hogy nem a hengerfejtől kezdve a kipufogó oldalig az biztos. De minden képen csak ezek vannak, hogy, koszos, majd milyen szép tiszta. De előtte meg utána mi van??? Ennek a diózásnak az ára se valami olcsó egyébként és plusz költség az injektor, henger, stb tisztítás. Ez nonszensz! 200 fölött lesz pár évente a plusz költség!
Én azt gondoltam, hogy xy adalékkal tisztán lehet tartani. A szívó oldalt meg mondjuk 5000-ként fujkálni valami spray-vel a szívócső felől. Azokat a szelepeket nem lehet lezárni, ahonnan a kosz jön? Vagy szűrőt tenni a csőre? Különösen az olajos rész felől! A kipufogó felőli elvileg nem olyan vészes ami visszamegy. Vagy beépíteni valami mosó rendszert a szívó oldalba... Passz! Csak gondolgodtam. -
Soma01
veterán
Sziasztok!
Közvetlen befecskendezés, benzines motor tisztán tartására milyen bevált módszerek vannak? Lambda szonda, injektor tisztító benzinadalékok? De szívó oldalhoz mi? Láttam ehhez külön sprayket. Melyik a jó? Nem akarok addig várni, amíg teljesen el nem kokszosodik a motor. Esetleg valami szűrő vagy olajcsapda? Mit érdemes tenni a koksz ellen?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Irodai forgó szék - Kékeszöld Delight (Beliani) Eladó!
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Asztali lámpa 15W vezetéknélküli beépített töltővel új 6hó jótállás!
- AiXun T3B T210 forrasztóállomás + tartozékok
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest