Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#165451) Reggie0 válasza simonjoe (#165448) üzenetére


Reggie0
félisten

Belebujt a rezsidemon ;]

(#165452) rob210 válasza Mágus2 (#165444) üzenetére


rob210
nagyúr

No és akkor most tanácstalan vagyok.
Mi legyen, ha koppra eltekerem akkor sikerül elérnem 68 at :W :W :W
MAradjon ez már elfogadható vagy szét kell kapnom a kocsit és a vezérlést beállítanom?

Renault power

(#165453) Gyula84 válasza simonjoe (#165448) üzenetére


Gyula84
veterán

ő egy játékot akart indítani ki kell találni :D

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#165454) Csabadi válasza Mágus2 (#165445) üzenetére


Csabadi
tag

Szia,szeretnék még valamit kérdezni,kocsimmal kapcsolatban..AVF 1.9...szóval annyit vettem mostanság észre,hogy minden inditás után szépen beröffen,de ahogy ejti vissza a fordulatod,egyébként 820f de valami miatt olyan 750f ejti be és a hangján is hallható ez,vissza emeli 820f ,de ilyenkor a pillanatnyi is pár tideddel többet mutat,majd lassan visszaáll minden.Lehetne ez lendkerék hiba?Nem hallom csörögni,inditáskor és leállitáskor sem.Próbáltam már azt is hogy lehúztam a turbo labdáról a vákumot,de ugy is csinálja.

[ Szerkesztve ]

(#165455) focvis válasza Gyula84 (#165453) üzenetére


focvis
veterán

Találgassunk! Mit szerelhetett az Octavia RS-re... :F esetleg egy Hello Kitty-s világító kipufogóvéget? :DDD

(#165456) Gyula84 válasza focvis (#165455) üzenetére


Gyula84
veterán

mondjuk erre nem is gondoltam :DDD neked is olyan van mi? :D

[ Szerkesztve ]

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#165457) focvis válasza Gyula84 (#165456) üzenetére


focvis
veterán

(#165458) simonjoe válasza focvis (#165457) üzenetére


simonjoe
senior tag

Őrültek vagytok!! :DD

Joe

(#165459) Winchester95


Winchester95
őstag

Üdv mindenkinek!
Kicsit offos téma:

Hihetetlen, mi megy manapság, ha valaki olvassa a totalcart, esetleg mást, láthatja a tesókkal teli autólopásokat, hengerfejhibás focusokat, stb...

Persze mind igazi szittya magyar ember csinálja.

Más:
Nekiálltam egy kicsit rendbetenni a kocsit, elakadásjelző hiba egy biztosíték miatt volt, vettem kuplung kapcsolót és féklámpa kapcsolót is.
Kiderült, én hülye csak a két vezetékes féklámpa kapcsolót rendeltem meg, de hála az égnek a kuplung kapcsoló volt a hibás, tempomat újra jó.

Aztán meghalt a jobb első kp zár.
Szerencsére volt utángyártott, ez is fasza lett.
Hátsó csomagtér nyitó teleszkópok meghaltak, az új olyan erős hogy hátravágja ahogy megnyomom a nyitó gombot.
Végül maradt a bal első fényszóró állító motor.
A jobb az működik, és van is hangja.
Kicseréltem a bal oldalit, Hella-t vettem.

Ugyan úgy nem működik.Nincs hangja sem ahogy bentről állítom.

Fogalmam sincs hogyan tovább.

Gondolkodtam, ki kellene vennem a bal első lámpát teljesen.
Ahogy látom fogja felül két csavar, kérdés mit kell lebontani a többihez.
Neten nem láttam videót hozzá.

Lenne egy kérdésem:
Új Turbónál a turbó csőnek az intercooler után por száraznak kellene lennie vagy minimális olaj lehet ott?
Illetve 10ezer km alatt mennyi olajfogyasztás lenne a reális? Mondjuk egy 0km autónál.
(1.9 TDI ASV Toledo).

(#165460) Mágus2 válasza rob210 (#165452) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

1 fogfal odébb van az adagolón a szíj. Adja magát a kérdés, ha ez így van, akkor a főtengely-vezérműtengely szinkron mennyire lesz pontos. :U Éreztem, hogy ez lesz, akkor, mikor csere után visszakerült hozzád.

[ Szerkesztve ]

(#165461) Mágus2 válasza Csabadi (#165454) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Már átléptünk a misztikum határán... ezzel az autóval. Ami innentől következik, csak erős idegzetű olvasóinknak ajánlott:
Azóta van, amióta a főtengely jeladót cserélted?

Peti198506: Áramot kap az állító motor? A potméter is lehrt hibás, amivel állítod, oldalanként osztott. Minden turbó csőnek porszáraznam kelm lennie kívül, belül lehet olajpára. 0 olajfogyasztás lenne az ideális, de ha megeszik fél litert 10k km alatt, az még nem gond.

[ Szerkesztve ]

(#165462) rob210 válasza Mágus2 (#165460) üzenetére


rob210
nagyúr

Magyarán rakhatom újra a vezérlést.
Nekem az a fura, hogy te azt írtad beton keményre kell húzni a szíjat ezt neg a vezérműtárcsa, adagoló tárcsa között újjal meg tudom nyomkodni.
Nem lehet, hogy csak nem feszítette meg a szíjat eléggé a pék.? Ha feszítek rajta hátrébb pozícionál és akkor már jó lenne mert kb. Egy fél mm-ert kéne még tekernem rajta.
Na mindegy leveszem a borítás alsó részét is és megnézem hol áll a feszítő.

Renault power

(#165463) Mágus2 válasza rob210 (#165462) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az első henger dugattyúja legyen felső holtponton. A váltó ablakán a 0 jelölés a váltóház jelén. Úgy kell nézni a feszítőt. A feszítő dinamikus, nem fix, hogy elviselje a kompreszió szíjra mért rángató erejét. Amúgy nem szabad a feszítőt piszkálni, ahoz jelre kellene tenni mindent, leürni a vezérmű tengely kerekét a kónuszról, mert a szinkront is elhúzza. Legjobb lenne rendesen megcsinálni. Odébbrakni egy foggal az adagoló kerekét, lejem meghúzni mindent és beállítani az előtöltést. Ehhez már nem kell annyira megbontani, mint a cseréhez, csak majdnem.

[ Szerkesztve ]

(#165464) Csabadi válasza Mágus2 (#165460) üzenetére


Csabadi
tag

Igen sajnos már sokszor és sok gondom volt vele(nincs jó szerelö a közelben)A főtengely jeladó nem nekem hanem ismerősnek lett cserélve...az 2004év az enyém 2002évj nálam ez a fordulat beejtés kb 7-8hónapja van,eredeti még a jeladó nekem..ha jol tudom elég messze vagy nógrád megyéhez...Mondjuk olyan is szokott lenne igaz az már az elejétől kezdve hogy mikor gurulok üresben minimálisan megemeli a fordulatot,majd mikor megállok akkor ejti vissza 820f-ra

[ Szerkesztve ]

(#165465) hdman válasza simonjoe (#165448) üzenetére


hdman
őstag

Dede, itt vagyok, már irom is :)

Szóval ugye 2015 O3 RS.

Utolagosan szereltünk be ACC-t (radaros tempomat), és a gyári kapcsolási rajz szerint az OBD csatlakozóba is kellett behuzni egy szálat a 16-os (?) helyre. Ez megtörtént, de mégis itt szökött el az áram.

Autovillamosságis ember megtalálta a bajt, kimérte, valahogyan átkötötte, igy most faszaság van :)

Elöször a ledezésre gyanakodott, mert abbol indult ki,hogy esetleg az nem hagyja aludni a kocsit, (mint ahogy irtátok is). Kipakolta az összes ledet az egész autóból, de aztán végülis nem az volt. :) Aztán elkezdett méregetni...

[ Szerkesztve ]

Sopron city :)

(#165466) hdman válasza focvis (#165457) üzenetére


hdman
őstag

Haha, very funny :))

Öööö, hol is lehet ilyet venni? :D :D :D Már rohanok is :C

Sopron city :)

(#165467) molnarpeter válasza Csabadi (#165464) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Nógrád megyében merre? Jöhet privátban is, hátha tudok arrafelé valakit.

(#165468) Mágus2 válasza Csabadi (#165464) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az normális, hogy gurulva megemeli a fordulatot, szoftveresen van megoldva, mindegyik csinálja.

(#165469) simonjoe válasza hdman (#165465) üzenetére


simonjoe
senior tag

köszönjük szépen!! :) :R

Joe

(#165470) K Norbi


K Norbi
addikt

(#165471) Gyula84 válasza hdman (#165466) üzenetére


Gyula84
veterán

gondolod pluszban nincs neki? vegyél tőle :D

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#165472) Csabadi válasza Mágus2 (#165468) üzenetére


Csabadi
tag

https://youtu.be/-tZLu4ZYVxU
Itt látható az alapjárat ejtése...

(#165473) Csabadi válasza Mágus2 (#165468) üzenetére


Csabadi
tag

https://m.youtube.com/watch?v=-tZLu4ZYVxU

[ Szerkesztve ]

(#165474) Gyula84


Gyula84
veterán

voltmár?
Totalcar Erőmérő: Baj van az Audi RS4-gyel?

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#165475) hdman válasza Gyula84 (#165471) üzenetére


hdman
őstag

Majd idén a Siófoki talin :) lehet tele lesz a csomagtartója aztán ezzel dilerkedik :D

Sopron city :)

(#165476) c00per


c00per
tag

Udv!

Audi A6 C5 2.5tdi AKE quattro

Kicsereltem a jobb elso feknyerget egy vadi ujra.Osszeraktam,legtelenites hazi modszerrel(pedal nyomva tart,csavar lazit...).Jelenleg ugyanazt a hibat produkalja,mint a legelejetol kezdve.Menet kozbe cincogo hang sebesseg fuggvenyeben gyorsabb illetve lassabb es melegszik a tarcsa.Esetleg mi lehet meg a gond? Fem fekcsovet csereljem ki elol,ami az abs-tol megy a jobb elso feknyereghez? :( :R

(#165477) MunezXBK válasza c00per (#165476) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

A házi módszerrel levegős lesz.

(#165478) c00per válasza MunezXBK (#165477) üzenetére


c00per
tag

holnap szerintem kollegamat megkerem,hogy kedden menjunk el hozza es vcds-el csinaljuk meg a legtelenitest.igaz azzal a modszerrel meg nem csinaltam, de remelem van rola video vagy leiras ross-techen

koszi :R

[ Szerkesztve ]

(#165479) Winchester95 válasza Mágus2 (#165461) üzenetére


Winchester95
őstag

Jó kérdés, multiméterem behalt, de mivel nincs hangja az új motornak sem ezért nem hiszem hogy kap áramot.

Potméter? Magyarul akkor a tekerő gomb lehet hibás igaz?

Vagy maga a kábel, ami a lámpából jön.

Lehet az a régi olajpára volt a coolernél.

Emlékszem mikor elhoztam maxon volt az olajszint (177ezer)

Most 3/4 felett van kicsivel, 182 ezer.

(#165480) Mágus2 válasza Csabadi (#165472) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nekem ez olyan, mintha akkor csinálná, amikor elengeded a kuplngot, a váltóban van elég olaj?

(#165481) bostone


bostone
addikt

Sziasztok!

2004-es, 1.2-es, htp v6 fabia teljes motorfelújítás után mennyi kilométert szabad megtenni az olajcseréig?

(#165482) whited


whited
addikt

Sziasztok
Beárazással vagyok picit gondban.
2008as 4x4 kombi octavia 2.0tdi
252e igazolt szervizkönyves km
Bőrön kívül szinte plusz levehető vonóhorog minden extra plusz 4 alufelni nyári gumival (skoda) +4 alu télivel
Mennyi ennek kB a reális ára, képet is tudok félteni ha kell

Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm

(#165483) Csabadi válasza Mágus2 (#165480) üzenetére


Csabadi
tag

Igen tavaly lett ellenőrizve a szint,jó volt..mindig csinálja ha kinyomott kuplunggal vagy sem,de a video kinyomott kuplunggal készült...gondoltam arra is hogy levegőt szív valahol de akkor nem minden inditáskor csinálná csak mondjuk reggel,nyáron nagy melegben jobban beejti...elkébzelhető,hogy a tank ac levegőt nyom,vagy azt a szürő leválasztaná?

[ Szerkesztve ]

(#165484) Mágus2 válasza Csabadi (#165483) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Annyi a lehetőség, hogy találgatni is lusta vagyok. Ac, tandem, levegősödés, valamelyik pd elem, valami érzékelő, kopott motor... sorolni is fáj. Eleve 903 ford/perc kellene, hogy legyen az alapjárat, de ahogy kopik a motor, megy szépen lejjebb az alapjárati fordulat, viszont állítató.

[ Szerkesztve ]

(#165485) Csabadi válasza Mágus2 (#165484) üzenetére


Csabadi
tag

Mikor hozzám került a kocsi,akkor is 820-840között volt az alapjárat...tandem lett mérve és akkor azt mondtad jók az értékek,tank ac üzem közben alapjáraton 0.5-0.7bar között tud,vcds teszt "tank ac" 0.30s alatt 0.9L jeladok diag szerint jók,26-27bar környéke egységesen a négy henger...már lett próbálva alapjárat emelés a kipufogó remegés miatt csak akkor mikor hideg volt a motor erdekes buhogó,hangot adott mintha kihagyna a henger(bár ez csak én szerintem)860f lett irva,mert havernak annyin van az A6,de több passatot láttam már 820 fordulaton,bár nem tudom mi lenne a gyári érték(903fordulatot tdi-nél láttam)

[ Szerkesztve ]

(#165486) Brumi˘ válasza Mágus2 (#165484) üzenetére


Brumi˘
addikt

Nem csak kereszt PD-n 903 az alapjárat? Hosszon még csak 820-at láttam. (Kérdés, nem kötekedés :) )

(#165487) Mágus2 válasza Brumi˘ (#165486) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

820 nagyon alacsony. Már a 850 is rázza a bódét. Én is láttam már ilyen értékeket, de ha picit emelem, megszűnik minden remegés alapjáraton. Új korukban kellett volna látni ezeket, de most nincs ilyen a belső zsebben. :) minél kevesebbet futott a motor, tapasztalatom szerint annál magasabb volt az alapjárat. 300k km után persze, hogy 850 alatt van.

[ Szerkesztve ]

(#165488) Csabadi válasza Mágus2 (#165487) üzenetére


Csabadi
tag

Köszönöm a segítséget,át lesz nézetve pár dolog még...

(#165489) Csabadi válasza Csabadi (#165488) üzenetére


Csabadi
tag

Label fájlok között megnéztem...

(#165490) Mágus2 válasza Csabadi (#165489) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Csinálj egy logot az indításról. Fordulatszám, befecskezési mennyiség.

[ Szerkesztve ]

(#165491) Csabadi válasza Mágus2 (#165490) üzenetére


Csabadi
tag

Ez mentett képem volt valamelyik nap megcsinálom...

(#165492) rob210


rob210
nagyúr

Na Uraim azt hiszem tovább nem szenvedek vele, ez így nyugtassatok meg, hogy jó lesz.
[link]

Illetve egy kérdés nem fut ez a szíj magyon belül, nekem olyan mint ha a hézagoló alátét rossz oldalon lenne.. :F

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#165493) Mágus2 válasza rob210 (#165492) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Közel tökéletes, de mikor a fehér filc helyét megláttam a kereken, kicsit felment bennem a pumpa. Nincs hézagoló. A szíjat a feszítő görgő és a főtengely tárcsa vezeti. Kicsit feljebb tolta a pék a szíjat az adagoló kerekén. Messze van minden vezető elemtől, gondot nem okoz.

Ha 0-ra állítanám a főtengelyt, mibe fogadjuk, hogy a vezérműtengely retesz nem fog a helyére menni?! Nem kell a kereket jelölni, mert mindig máshová kerül, a tengelyeket kell fixálni...de ezek a pékek csak lisztet káttak, tdi-t képről sem.

[ Szerkesztve ]

(#165494) Brumi˘ válasza Mágus2 (#165487) üzenetére


Brumi˘
addikt

Köszi az infót, akkor rászokok, hogy belövöm őket 903-ra. Kereszt motor 500+nál is 903 azért nem gondoltam, hogy az idő múlásával csökken az alapjarat.

(#165495) freaghill válasza Brumi˘ (#165494) üzenetére


freaghill
őstag

Ezt érdemes lenne nekem is ránéznem VCDS-sel és beállítani erre a 903-as értékre?

(#165496) mike710


mike710
aktív tag

Sziasztok! Észre vettem, hogy fogy a hűtővizem és eléggé aggaszt a dolog. Itt van pár kép, hogy mennyit fogyott 2 hónap alatt, ahogy néztem szép tiszta a víz és nem bugyog fel gáz adásra, viszont a tartály tetején belülről látok ilyen vízcseppeket, az normális?

Ja igen bocsi, 2004 AUDI A4 B6 1.9PD TDI AVF 130LE

Januári kép

Februári kép

[ Szerkesztve ]

(#165497) atos19881101 válasza mike710 (#165496) üzenetére


atos19881101
senior tag

Nézd meg hátul a fejen a vízcsőcsonkot, nem e taknyos.

A turbó csöved is kifúj. Eléggé olajos.

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#165498) mike710 válasza atos19881101 (#165497) üzenetére


mike710
aktív tag

Turbó csővel mit lehet csinálni?

Sajnos annyira nem értek hozzá. nem vagyok szerelő viszont szeretnék vigyázni rá elnézést ha hülyeséget kérdeztem.

[ Szerkesztve ]

(#165499) Csabadi válasza Brumi˘ (#165494) üzenetére


Csabadi
tag

Dúsításkor meg lesz vagy 1000...sok passatot láttam már és 820/861 volt az alapjárat...Aminek 861 azok mind 2003-2005évjárat volt és az összes avf...ezzel nem mágust akarom leszólni..1000X jobban ért itt mindenhez csak a tapasztalatot irtam le..

[ Szerkesztve ]

(#165500) macilaci78


macilaci78
nagyúr

Ide is bedobom, hátha tudtok autószerelőt Zugló, Kassai tér környékén.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.