Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Kempingezés és sátrazás
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Reggie0
félisten
Belebujt a rezsidemon
rob210
nagyúr
No és akkor most tanácstalan vagyok.
Mi legyen, ha koppra eltekerem akkor sikerül elérnem 68 at
MAradjon ez már elfogadható vagy szét kell kapnom a kocsit és a vezérlést beállítanom?
Renault power
Gyula84
veterán
ő egy játékot akart indítani ki kell találni
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
Csabadi
tag
Szia,szeretnék még valamit kérdezni,kocsimmal kapcsolatban..AVF 1.9...szóval annyit vettem mostanság észre,hogy minden inditás után szépen beröffen,de ahogy ejti vissza a fordulatod,egyébként 820f de valami miatt olyan 750f ejti be és a hangján is hallható ez,vissza emeli 820f ,de ilyenkor a pillanatnyi is pár tideddel többet mutat,majd lassan visszaáll minden.Lehetne ez lendkerék hiba?Nem hallom csörögni,inditáskor és leállitáskor sem.Próbáltam már azt is hogy lehúztam a turbo labdáról a vákumot,de ugy is csinálja.
[ Szerkesztve ]
Találgassunk! Mit szerelhetett az Octavia RS-re... esetleg egy Hello Kitty-s világító kipufogóvéget?
Gyula84
veterán
mondjuk erre nem is gondoltam neked is olyan van mi?
[ Szerkesztve ]
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
simonjoe
senior tag
Őrültek vagytok!!
Joe
Winchester95
őstag
Üdv mindenkinek!
Kicsit offos téma:
Hihetetlen, mi megy manapság, ha valaki olvassa a totalcart, esetleg mást, láthatja a tesókkal teli autólopásokat, hengerfejhibás focusokat, stb...
Persze mind igazi szittya magyar ember csinálja.
Más:
Nekiálltam egy kicsit rendbetenni a kocsit, elakadásjelző hiba egy biztosíték miatt volt, vettem kuplung kapcsolót és féklámpa kapcsolót is.
Kiderült, én hülye csak a két vezetékes féklámpa kapcsolót rendeltem meg, de hála az égnek a kuplung kapcsoló volt a hibás, tempomat újra jó.
Aztán meghalt a jobb első kp zár.
Szerencsére volt utángyártott, ez is fasza lett.
Hátsó csomagtér nyitó teleszkópok meghaltak, az új olyan erős hogy hátravágja ahogy megnyomom a nyitó gombot.
Végül maradt a bal első fényszóró állító motor.
A jobb az működik, és van is hangja.
Kicseréltem a bal oldalit, Hella-t vettem.
Ugyan úgy nem működik.Nincs hangja sem ahogy bentről állítom.
Fogalmam sincs hogyan tovább.
Gondolkodtam, ki kellene vennem a bal első lámpát teljesen.
Ahogy látom fogja felül két csavar, kérdés mit kell lebontani a többihez.
Neten nem láttam videót hozzá.
Lenne egy kérdésem:
Új Turbónál a turbó csőnek az intercooler után por száraznak kellene lennie vagy minimális olaj lehet ott?
Illetve 10ezer km alatt mennyi olajfogyasztás lenne a reális? Mondjuk egy 0km autónál.
(1.9 TDI ASV Toledo).
Mágus2
Közösségépítő
1 fogfal odébb van az adagolón a szíj. Adja magát a kérdés, ha ez így van, akkor a főtengely-vezérműtengely szinkron mennyire lesz pontos. Éreztem, hogy ez lesz, akkor, mikor csere után visszakerült hozzád.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Már átléptünk a misztikum határán... ezzel az autóval. Ami innentől következik, csak erős idegzetű olvasóinknak ajánlott:
Azóta van, amióta a főtengely jeladót cserélted?
Peti198506: Áramot kap az állító motor? A potméter is lehrt hibás, amivel állítod, oldalanként osztott. Minden turbó csőnek porszáraznam kelm lennie kívül, belül lehet olajpára. 0 olajfogyasztás lenne az ideális, de ha megeszik fél litert 10k km alatt, az még nem gond.
[ Szerkesztve ]
rob210
nagyúr
Magyarán rakhatom újra a vezérlést.
Nekem az a fura, hogy te azt írtad beton keményre kell húzni a szíjat ezt neg a vezérműtárcsa, adagoló tárcsa között újjal meg tudom nyomkodni.
Nem lehet, hogy csak nem feszítette meg a szíjat eléggé a pék.? Ha feszítek rajta hátrébb pozícionál és akkor már jó lenne mert kb. Egy fél mm-ert kéne még tekernem rajta.
Na mindegy leveszem a borítás alsó részét is és megnézem hol áll a feszítő.
Renault power
Mágus2
Közösségépítő
Az első henger dugattyúja legyen felső holtponton. A váltó ablakán a 0 jelölés a váltóház jelén. Úgy kell nézni a feszítőt. A feszítő dinamikus, nem fix, hogy elviselje a kompreszió szíjra mért rángató erejét. Amúgy nem szabad a feszítőt piszkálni, ahoz jelre kellene tenni mindent, leürni a vezérmű tengely kerekét a kónuszról, mert a szinkront is elhúzza. Legjobb lenne rendesen megcsinálni. Odébbrakni egy foggal az adagoló kerekét, lejem meghúzni mindent és beállítani az előtöltést. Ehhez már nem kell annyira megbontani, mint a cseréhez, csak majdnem.
[ Szerkesztve ]
Csabadi
tag
Igen sajnos már sokszor és sok gondom volt vele(nincs jó szerelö a közelben)A főtengely jeladó nem nekem hanem ismerősnek lett cserélve...az 2004év az enyém 2002évj nálam ez a fordulat beejtés kb 7-8hónapja van,eredeti még a jeladó nekem..ha jol tudom elég messze vagy nógrád megyéhez...Mondjuk olyan is szokott lenne igaz az már az elejétől kezdve hogy mikor gurulok üresben minimálisan megemeli a fordulatot,majd mikor megállok akkor ejti vissza 820f-ra
[ Szerkesztve ]
hdman
őstag
Dede, itt vagyok, már irom is
Szóval ugye 2015 O3 RS.
Utolagosan szereltünk be ACC-t (radaros tempomat), és a gyári kapcsolási rajz szerint az OBD csatlakozóba is kellett behuzni egy szálat a 16-os (?) helyre. Ez megtörtént, de mégis itt szökött el az áram.
Autovillamosságis ember megtalálta a bajt, kimérte, valahogyan átkötötte, igy most faszaság van
Elöször a ledezésre gyanakodott, mert abbol indult ki,hogy esetleg az nem hagyja aludni a kocsit, (mint ahogy irtátok is). Kipakolta az összes ledet az egész autóból, de aztán végülis nem az volt. Aztán elkezdett méregetni...
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
hdman
őstag
Haha, very funny
Öööö, hol is lehet ilyet venni? Már rohanok is
Sopron city :)
molnarpeter
nagyúr
Nógrád megyében merre? Jöhet privátban is, hátha tudok arrafelé valakit.
Mágus2
Közösségépítő
Az normális, hogy gurulva megemeli a fordulatot, szoftveresen van megoldva, mindegyik csinálja.
simonjoe
senior tag
köszönjük szépen!!
Joe
K Norbi
addikt
Fújj
735 PS ABT RS6+ Nogaro Edition | ABT Sportsline
Ez már tuning.
Umbau eines ABT RS4-R | ABT Sportsline
[ Szerkesztve ]
Gyula84
veterán
gondolod pluszban nincs neki? vegyél tőle
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
Csabadi
tag
https://youtu.be/-tZLu4ZYVxU
Itt látható az alapjárat ejtése...
Csabadi
tag
https://m.youtube.com/watch?v=-tZLu4ZYVxU
[ Szerkesztve ]
Gyula84
veterán
voltmár?
Totalcar Erőmérő: Baj van az Audi RS4-gyel?
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
hdman
őstag
Majd idén a Siófoki talin lehet tele lesz a csomagtartója aztán ezzel dilerkedik
Sopron city :)
c00per
tag
Udv!
Audi A6 C5 2.5tdi AKE quattro
Kicsereltem a jobb elso feknyerget egy vadi ujra.Osszeraktam,legtelenites hazi modszerrel(pedal nyomva tart,csavar lazit...).Jelenleg ugyanazt a hibat produkalja,mint a legelejetol kezdve.Menet kozbe cincogo hang sebesseg fuggvenyeben gyorsabb illetve lassabb es melegszik a tarcsa.Esetleg mi lehet meg a gond? Fem fekcsovet csereljem ki elol,ami az abs-tol megy a jobb elso feknyereghez?
MunezXBK
nagyúr
A házi módszerrel levegős lesz.
c00per
tag
holnap szerintem kollegamat megkerem,hogy kedden menjunk el hozza es vcds-el csinaljuk meg a legtelenitest.igaz azzal a modszerrel meg nem csinaltam, de remelem van rola video vagy leiras ross-techen
koszi
[ Szerkesztve ]
Winchester95
őstag
Jó kérdés, multiméterem behalt, de mivel nincs hangja az új motornak sem ezért nem hiszem hogy kap áramot.
Potméter? Magyarul akkor a tekerő gomb lehet hibás igaz?
Vagy maga a kábel, ami a lámpából jön.
Lehet az a régi olajpára volt a coolernél.
Emlékszem mikor elhoztam maxon volt az olajszint (177ezer)
Most 3/4 felett van kicsivel, 182 ezer.
Mágus2
Közösségépítő
Nekem ez olyan, mintha akkor csinálná, amikor elengeded a kuplngot, a váltóban van elég olaj?
bostone
addikt
Sziasztok!
2004-es, 1.2-es, htp v6 fabia teljes motorfelújítás után mennyi kilométert szabad megtenni az olajcseréig?
whited
addikt
Sziasztok
Beárazással vagyok picit gondban.
2008as 4x4 kombi octavia 2.0tdi
252e igazolt szervizkönyves km
Bőrön kívül szinte plusz levehető vonóhorog minden extra plusz 4 alufelni nyári gumival (skoda) +4 alu télivel
Mennyi ennek kB a reális ára, képet is tudok félteni ha kell
Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
Csabadi
tag
Igen tavaly lett ellenőrizve a szint,jó volt..mindig csinálja ha kinyomott kuplunggal vagy sem,de a video kinyomott kuplunggal készült...gondoltam arra is hogy levegőt szív valahol de akkor nem minden inditáskor csinálná csak mondjuk reggel,nyáron nagy melegben jobban beejti...elkébzelhető,hogy a tank ac levegőt nyom,vagy azt a szürő leválasztaná?
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Annyi a lehetőség, hogy találgatni is lusta vagyok. Ac, tandem, levegősödés, valamelyik pd elem, valami érzékelő, kopott motor... sorolni is fáj. Eleve 903 ford/perc kellene, hogy legyen az alapjárat, de ahogy kopik a motor, megy szépen lejjebb az alapjárati fordulat, viszont állítató.
[ Szerkesztve ]
Csabadi
tag
Mikor hozzám került a kocsi,akkor is 820-840között volt az alapjárat...tandem lett mérve és akkor azt mondtad jók az értékek,tank ac üzem közben alapjáraton 0.5-0.7bar között tud,vcds teszt "tank ac" 0.30s alatt 0.9L jeladok diag szerint jók,26-27bar környéke egységesen a négy henger...már lett próbálva alapjárat emelés a kipufogó remegés miatt csak akkor mikor hideg volt a motor erdekes buhogó,hangot adott mintha kihagyna a henger(bár ez csak én szerintem)860f lett irva,mert havernak annyin van az A6,de több passatot láttam már 820 fordulaton,bár nem tudom mi lenne a gyári érték(903fordulatot tdi-nél láttam)
[ Szerkesztve ]
Brumi˘
addikt
Nem csak kereszt PD-n 903 az alapjárat? Hosszon még csak 820-at láttam. (Kérdés, nem kötekedés )
Mágus2
Közösségépítő
820 nagyon alacsony. Már a 850 is rázza a bódét. Én is láttam már ilyen értékeket, de ha picit emelem, megszűnik minden remegés alapjáraton. Új korukban kellett volna látni ezeket, de most nincs ilyen a belső zsebben. minél kevesebbet futott a motor, tapasztalatom szerint annál magasabb volt az alapjárat. 300k km után persze, hogy 850 alatt van.
[ Szerkesztve ]
Csabadi
tag
Köszönöm a segítséget,át lesz nézetve pár dolog még...
Csabadi
tag
Mágus2
Közösségépítő
Csinálj egy logot az indításról. Fordulatszám, befecskezési mennyiség.
[ Szerkesztve ]
Csabadi
tag
Ez mentett képem volt valamelyik nap megcsinálom...
rob210
nagyúr
Na Uraim azt hiszem tovább nem szenvedek vele, ez így nyugtassatok meg, hogy jó lesz.
[link]
Illetve egy kérdés nem fut ez a szíj magyon belül, nekem olyan mint ha a hézagoló alátét rossz oldalon lenne..
[ Szerkesztve ]
Renault power
Mágus2
Közösségépítő
Közel tökéletes, de mikor a fehér filc helyét megláttam a kereken, kicsit felment bennem a pumpa. Nincs hézagoló. A szíjat a feszítő görgő és a főtengely tárcsa vezeti. Kicsit feljebb tolta a pék a szíjat az adagoló kerekén. Messze van minden vezető elemtől, gondot nem okoz.
Ha 0-ra állítanám a főtengelyt, mibe fogadjuk, hogy a vezérműtengely retesz nem fog a helyére menni?! Nem kell a kereket jelölni, mert mindig máshová kerül, a tengelyeket kell fixálni...de ezek a pékek csak lisztet káttak, tdi-t képről sem.
[ Szerkesztve ]
Brumi˘
addikt
Köszi az infót, akkor rászokok, hogy belövöm őket 903-ra. Kereszt motor 500+nál is 903 azért nem gondoltam, hogy az idő múlásával csökken az alapjarat.
freaghill
őstag
Ezt érdemes lenne nekem is ránéznem VCDS-sel és beállítani erre a 903-as értékre?
mike710
aktív tag
Sziasztok! Észre vettem, hogy fogy a hűtővizem és eléggé aggaszt a dolog. Itt van pár kép, hogy mennyit fogyott 2 hónap alatt, ahogy néztem szép tiszta a víz és nem bugyog fel gáz adásra, viszont a tartály tetején belülről látok ilyen vízcseppeket, az normális?
Ja igen bocsi, 2004 AUDI A4 B6 1.9PD TDI AVF 130LE
[ Szerkesztve ]
atos19881101
senior tag
Nézd meg hátul a fejen a vízcsőcsonkot, nem e taknyos.
A turbó csöved is kifúj. Eléggé olajos.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
mike710
aktív tag
Turbó csővel mit lehet csinálni?
Sajnos annyira nem értek hozzá. nem vagyok szerelő viszont szeretnék vigyázni rá elnézést ha hülyeséget kérdeztem.
[ Szerkesztve ]
Csabadi
tag
Dúsításkor meg lesz vagy 1000...sok passatot láttam már és 820/861 volt az alapjárat...Aminek 861 azok mind 2003-2005évjárat volt és az összes avf...ezzel nem mágust akarom leszólni..1000X jobban ért itt mindenhez csak a tapasztalatot irtam le..
[ Szerkesztve ]
macilaci78
nagyúr
Ide is bedobom, hátha tudtok autószerelőt Zugló, Kassai tér környékén.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 Touch - i5-8G I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!