Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
i-sti
senior tag
Benzin v Diesel kellene?
Hol használnád?
Napi hány km?
Novum Forum Siculorum
KTTech
veterán
Sziasztok!
Van egy Seat Leon 2003-as 1.9TDi-m, őszinte 203000-el az órájában (igaz az óra mérföldet mutat ).
A problémám a következő lenne, és a szerelők nem tudnak rájönni mi a gond:
Lassú bal kanyarodáskor illetve tolatáskor egyetlen, határozott koppanó hang hallatszik. Ha kitartóan körözök egy kördorgalomban, nem ismétlődik meg, illetve hosszabb tolatás után sem. Abban az esetben, ha egyenesen megyek, vagy előre gurulok tolatás után, és megismétlem a műveletet ismét hallatszik a koppanás.
Az alábbi videón 17mp körül hallatszódik:
[link]
Van valakinek ötlete rá?
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
simonjoe
senior tag
Sajnálom nagyon, egyike voltam azoknak kik a LM felé próbáltalak terelni. De mentségemre legyen mondva, h nekem teljesen bevált és határozottan jobb lett a CC "viselkedése" vele. Az meg talány, h miért nem egyformán tolerálják a gépek az olajakat.
Joe
grizlisandor
addikt
Seat Altea 2004 1.6 BGU
Olajleeresztő csavart keresek, következő olajcserénél azt is cseréltetni szeretném.
7zap-on(katt) kikerestem a robbantott ábrát. N90813202 cikkszámot dobja a csavarra. Fékmester(katt) 5 gyártó terméke közül választhatok: Akronmalo, Blueprint, Corteco, Elring és Febi. Melyik gyártó ajánlott?
A szívedre ne vedd! Maga a Liqui Moly is VAG dízel-specialista olajként jellemzi. A linket nem találom, a pdf-et letöltöttem: [kép]
Brumi˘
addikt
Febit szoktam venni, eddig nem volt baj vele. (25db-ot vettem kb 8-10 féle konszern autóba)
MunezXBK
nagyúr
Nálam az A4-ben nagyon jól működött.
Pendragon911
aktív tag
Mindenképp benzines, legtöbbet munkábajárásra, két város között (átlag 100 km/h-val lehet haladni végig , ez napi kb 50 km, heti 5 alkalommal, nyilván egyéb városi ügyintézés is mellette, de azok nem nagy távok, pláne hogy Gyulán, eleve nincsenek nagy távolságok
rob210
nagyúr
Renault power
Mágus2
Közösségépítő
Itt ha gond van a jeladóval, rángat a motor, durtog, csattog. Ebből semmit nem említett a tulaj.
rob210
nagyúr
oké csak kérdeztem köszi.
Renault power
(#165112) CharlieDrop válasza molnarpeter (#165097) üzenetére
CharlieDrop
veterán
Köszi
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Megvan a felvétel, 40 óra állás után, +10 C; 5 és 6 másodperc között jól hallható a "vonyítás". YouTube
Mi lesz ez?
Köszönöm előre a szakértést!
MunezXBK
nagyúr
Odaadom a GT-t, nekem jó lesz a GTI-d, érdekel?
Nincs deal mert 3 ajtós.
zalman90
őstag
Sziasztok. Látom másnál is vannak gondok hogy ráz az autó, én is tapasztalok hasonlókat, meg próbálom leirni hátha valakinek van tippje
Az autó egy 2007-es A6 Asb motorkoddal és tiptronic váltóval.
A jelenség: mikor el váltana 1800 fordulat körül érzek finom rázást a gazpedalban, a valto szépen megy csak zavaró hogy érzem mikor vált mert ekkor pont ráz kicsit.. próbáltam kézi módban hogy én váltok el 3000 körül, az, említett rázás jelen van 1800-2000 körül, felette már nem.. S módban pedig vajpuha mert magasan vált el.
Ötlet?
plus meg egy észrevétel: ha 4 és 5 be vált, be esik a, fordulat és ad egy morgó hangot egy pillatra
[ Szerkesztve ]
Az ember társas állat. S többnyire minél nagyobb a társaság, annál nagyobb állat.
MunezXBK
nagyúr
Cserébe nyugalomra lelsz, annyit megér.
F_Zolee
veterán
Hát ha még meló mellett is autózol akkor már megérné dízelben gondolkodni.
Winchester95
őstag
Mikor anno elhoztam az ALZ motorkódú őskövületet (A4 B6)
Akkor adott ilyen hangot ennyi ideig.
Nem tudom milyen olaj volt benne, de cseréltem olajat (Castrol 5w30) mann filter olaj, levegőszűrőt.
Azonnal elmúlt.
Mai napig gondolkozom milyen olaj/szűrő lehetett benne...
Winchester95
őstag
Érdekesség: [link]
Volt már hasonló eset nekem is, igaz ketten voltak és a végén már el sem akarták vinni az autót
zoo8800
veterán
Nem tudom, mi ez, de ilyesmi hang jön az enyémből is. Korábban próbáltam egy másik G7 1.4-et, abból is jött. Meg pár hete épp mellettem indítottak be egy Octavia3-ast, abból is jött hasonló zaj.
rip and tear, until it is done
F_Zolee
veterán
Mint laikus...nem később húzza vissza az önindító a "kerekét"?
Ennek nincs köze a geóhoz v egérhez?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
simonjoe
senior tag
Azért ez elég gáz! Úgy fest, h már nemcsak venni de eladni is kockázat egy használt autót.
Joe
gzbotii
veterán
Ketten-harman kell fogadni őket, ha nem szimpatikusak első látásra, beullni az autóba és szépen hazamenni. Ha látják, hogy közel egal a helyzet, közel sem akkora arcok.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Reggie0
félisten
Ha nem azok jelennek meg, mint amirol a telefonban szo volt, akkor szo nelkul le kell lepni.
Érdekes, hogy az 1.4 is, hmmm. Csak hosszú állás (több óra) után?
(#165119) Peti198506: Elvileg gyári olajszűrőt kapott, márkaszervizben.
(#165122) F_Zolee: Passz. A felvétel kedvéért inditottam el akkor az autót; majd 20 perc múlva mentem vele a dolgomra, akkor csendben indult.
(#165123) bitpork: Bármi lehet, de köze kell legyen a hidegindításhoz. A turbó fix, nem geos.
Most szöget ütött a fejembe az önindító, hogy nem engedi el a motor. 🤔 Plusz infó: start-gombbal indítom, nem kulcsos.
[ Szerkesztve ]
F_Zolee
veterán
Azért mondom...mivel fixen indítás után van. Lehet nem húzza be a nyakát időben vagy annak a tengelye köhög hidegen.
zsolt19900
őstag
olyan, hogy fokozatos padlózás nincs
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Ulius80
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek!
2001-es Vw Polo 6n2, AUA, 1,4es 16V 55KW 75Le
A problémám az, hogy alacsony fordulaton egy kicsit berángat, és kigyullad az Epc utána rögtön a Check is.
Amiket eddig cseréltem :
-Egr szelep fél éve
-Map szenzort ma
-Ngk gyertyákat 2 hete
-végig pucoltam minden elektromos csatlakozót
-vákuum csövek jó állapotban vannak
-porlasztót takarítottam kb fél éve,most benzines volt, vissza köp
Hibakód olvasás Torque Lite progival és wifis Elm327-el, hibakód P0106.
Ha törlöm ezt, elalszik a Check,Epc marad addig, míg le nem veszem a gyújtást. Viszont amíg világít az Epc, arra nem ír hibakódott.
Jelenleg szinte csak városban hajtom, tudom nem jó ez neki.
Hibák törlése után is vissza dobja a hibákat.
Mit tudnék még megnézni, mi lehet a baj?
Előre is köszönöm válaszaitokat!
[ Szerkesztve ]
"A Jurassic Parkban NEM a T-rex üldözte a dzsippet. Chuck Norris üldözte a T-rexet, és a dzsippet!!"
grizlisandor
addikt
Köszi, akkor Febit veszek. Árban nincs nagy különbség, meg egyedül a Febi ismerős.
focvis:
Hülye ötlet, nem lehet, hogy valami "összekutyulódott" a chip utáni visszaállítástól és az okozhatja? Esetleg a múltkori VCDS állítgatás?
Csak nem; korábban is előfordult, de most rendszeres.
Szia!
A vákuumot hogyan ellenőrizted, pumpával?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
FoLey-v
addikt
Mágus2
Közösségépítő
A szívócső nyomás érzékelője rossz vagy valahol falsot szív a motor.
gzbotii
veterán
WTF
Hat nagyon jó. Innen fórumról van a kép gondolom, Google kétlem, hogy feldobná. Mondjuk mostmár más rajta bár a rendszám
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
FoLey-v
addikt
simonjoe
senior tag
Sziasztok!!
Segítséget kérnék, egy 1,2-es Fabia AZQ motorkód, 47KW-os autóhoz milyen szervizciklus tartozik??
Olajcsere az tiszta. Vezérlés, szíj cserékről ha van valakinek infója ezekre lenne szükségem.
THX!!!!
Joe
Gyula84
veterán
150-160ezeret bírna a lánc?
"A 4,2-es motor vezérlését valami fütyi áttervezte, és a vezérműszíjat láncra cserélte, ami kb. 150-160 ezret bír."
[link]
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
grizlisandor
addikt
Vagy annyit se.
Azért nem kis bőr van a nepper arczán az utolsó mondatok alapján!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
gzbotii
veterán
Szerintem elő ember nem keres így rá googleben. Mindenesetre érdekes, hogy betalalta azt a képet.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
máyköl
veterán
Igen, kicsit magas lóról beszél az utóbbi időkben.
Van olyan ismerősöm aki I -es Phaetonnal jár, ő vette még szalonból annak idején, semmi pénzért nem cserélné le semmire. Pedig vehetne gyakorlatilag akármit.
Ettől függetlenül én sem vennék magamnak.
Gyula84
veterán
tudod ő a becsületesnepper megteheti
(#165141) grizlisandor
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
Mágus2
Közösségépítő
AZQ láncos, mint minden 1.2HTP. Nincs rá előírt periódus, amíg nem zörög indításnál, addig jó.
simonjoe
senior tag
...köszi , és vízpumpa, gyertya ezeket mikor kell cserélni??
Joe
Mágus2
Közösségépítő
Gyertya max 60 000km, de inkább 40-re cserélném. A vízpumpát meg ha soha nem volt, akkor most kicseréled, utána 5 év nyugi.
simonjoe
senior tag
....egy barátom a héten vette ezt a kocsit 60k van benne 2005-ös, kívülről és a belseje is szép, de mint írtátok többen is, h nem biztos, h jó a viszonylag öreg kocsi ennyire kevés km-el. Holnap viszi valami Pesti pékhez, aki már említette neki a vezérlés cserét (is)
Azt meg végképp nem értem, h miért nem viszi ki hozzátok. A környezetemben sokan vannak akik a határ túl oldalára hordják, akár garanciális szervizeltetésre is. Állítólag nálatok még jó a renomé.
Joe