- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- sziku69: Szólánc.
- Boss81: Halott Torrentek keresése, törlése egyszerűen.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- gerner1
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
gzbotii
nagyúr
-
Doki16
addikt
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Doki16 #164440 üzenetére
357906318A Nem az izzításért felelős relé kell, hanem ami az izzító visszajelzőt vezérli. Magát az izzítást egy másik relé kapcsolja. A relé 109 kapcsol áramot a motorvezérlőre, ami kapcsolja a pilácsot és az izzító relét. A 109-es relét mindenki hibásan izzító relének hívja, pedig csak közvetetten az. A valódi izzítás relét kivéve is beindul az autó, hidegben sokat fog köhögni, de beindul. A 109-es nélkül nem villan fek az izzítás pilács, és nem is indul be. Hibakód nincs, mert nem volt áram alatt a motorvezérlő.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
gzbotii #164392 üzenetére
Ezen hsz-el kapcsolatban valaki megerősítené, hogy a linkelt termék a 109-es relé? Szeretném meg ma berendelni, jövő héten lesz egy újabb 2x700km utam, addigra érkezzen meg
-
-
Csabadi
tag
válasz
Mágus2 #164434 üzenetére
Más kárának nem örvendek,szóval marad a gyári...viszont segithetnél abban hogy létezik pd motor főtengely jel erősitő,állitólag van gyári cikkszámos.Csak az okosgyetek nem árulja el a számát..1.9pd-be való.A lényeg annyi hogy nehezen indult neki de csak néha és független milyen meleg volt a kocsi ,és ezzel megoldotta golf 4 asz talán..köszi
-
v450
tag
Sziasztok!
Ablaktörlő lapátom, nem töröl már olyan jól, csíkoz stb. Holnap szeretnék venni újat, melyik a legjobb márka?
VW Golf 7 1.2 TSI CJZ 2014 06
-
gzbotii
nagyúr
Mágus összedob egy PayPal/Patreon fiókot, jövök én is neki egy sörrel, annyiszor segített
Ha már téma volt ma a turoial videó, én őket szoktam nézni: Tutoriale auto. Román srác(ok?) csinálja a videókat, de minden videóból kerül fel angol feliratos verzió is (a román után pár nappal), beszéd amúgy sincs a videóban. Főként VAG-al foglalkoznak, de nem csak. Általában angolul keresek rá a dolgokra, de valahogy mindig az övék volt az egyik leghasználhatóbb anyag. Szakszerűséget, én laikusként, nem tudom megítélni.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
macilaci78 #164417 üzenetére
Huzamosabb külföldön élés után ezt már úgy definiálnád, hogy magyar, magyarnak farkasa.
-
zoo8800
veterán
válasz
Mágus2 #164416 üzenetére
Hmm, fura. Nekem is van olyan videóm, ami alatt van jogvédett zene, de csak egy emailt kapok:
...
Egy szerzői jog tulajdonosa a Content ID funkción keresztül a videódban szereplő bizonyos anyagokra vonatkozó követeléssel élt.Ez csak egy értesítés
Ne aggódj, nem vagy bajban, és a fiókod megbízhatósági minősítését sem befolyásolja ez semmilyen tekintetben.Olyan reklámok futnak a videód alatt, amelyek bevételét a szerzői jog tulajdonosa kapja meg, vagy pedig a szerzői jog tulajdonosa statisztikát kap a videód megtekintéseiről.
...Gondolom kiadója válogatja, mit csináljon a YT a jogvédett tartalommal.
-
DJ. Ru$y
nagyúr
válasz
Mágus2 #164416 üzenetére
A YT ne szegje kedvedet, ha tényleg csinálni akarod. Számtalan másik oldal létezik, ahol nem foglalkoznak ilyesmivel, magyar oldalak is, ahol tudsz esetleg kapcsolatot tartani, ha felnyomnának és mégsem veszik le a videód, ha megindoklod. A korlátolt emberekkel sajnos nem tudsz mit kezdeni, mindig lesznek irigyek.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
simonjoe #164412 üzenetére
Sokat gondolkodtam rajta, hogy csinálok néhány instrukciós videót, amin elmesélem, megmutatom az alap dolgokat, akár karbantartással,akár diagnosztikával kapcsolatban, de elment tőle a kedvem, amikor egy sima VCDS videómat levette a youtube, mert valaki felnyomott, hogy programak a részeit bemutatóó videó, eltiltott a youtube a feltöltéstől 3 hónapra, és kaptam egy figyelmeztetést, hogy még két ilyen és teljes ban lesz az accountomra. Ekkor döntöttem úgy, hogy nem érdemlik meg az emberek, mert nem tudják értékelni. A másik ilyen eset., amikor a rádió szólt a háttérben szerelés közben és a zeneszám licensze miatt vette le a youtube a videót. Elegem van ebből a fajta kontrollból. Szívesen segítek és lenne egyszerűbb formája is, mint itt a fórumon leírni, de hogy nekem ebből kellemetlenségem legyen, azt nem éri meg.
Van rengeteg tipp vagy trükk szerelés közben, amit elég egyszer látni, és onnantól menni fog, de erre még nem kész a társadalom. Amíg vannak olyan emberek, akik inkább feljelentenek, mintsem értékeljék a jó szándékot, addig ennek nem lesz táptalaja.
Ha sikerül a tervem, ebből fogok élni, kevés olyan szerelő van, aki tud angolul, tud és még akar gondolkodni. Majd meglátjuk mire jutok... lehet a videózásból is meg lehetne élni, de jobban szeretem, ha olajos a kezem.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Doki16 #164411 üzenetére
Szépen le van írva.
Annyit hozzátennék, hogy számomra ez nem gondozásmentes, ami azt jelenti, hogy akinek ilyen a kézifék, évnte egyszer érdemes a motorokat levenni, átvizsgálni, megkenni belül a mechanikát a motorban, ellenőrizni a házát, ha megrepedt, cserélni vagy megragasztani. Ezzel sok kellemetlenséget meg lehet előzni és ki lehet deríteni, pontosan milyen motorral van szerelve az adott nyereg. Később nem ér meglepetés, hogy milyen thorx vagy xzn van benne. Nyáron szoktam ilyet csinálni az ismerősöknek és akkor télen nincs aggódás.
Típushiba, hogy a motor háza hosszában megreped, bejut a víz, belül minden berohad és egy idő után beáll a motor. Már csak ezért is érdemes megnézetni.
Nagy előnye ennek a kéziféknek, hogy sokka erősebben rögzít, mint ahogy a hagyományost fel bírod húzni.
-
válasz
Mágus2 #164404 üzenetére
Megnyugtattál az elektromos kézifékkel
Már csak azt kell kinyomozni, h milyen TORX kell hozzá. Azt olvastam, h ez kétféle kulcsnyílással készült. No meg ha beragad, akkor hogy veszem le a féktárcsáról??
Vagy ahhoz kell a TORX??
No, meg a további kérdés, h a hátsó fék attól még működni fog?? Leveszem az elektromos b@...ást róla, és akkor menetkész a verda? Na, basszus!! Mekkora para lett bennem
Gyorsan nézem, h mit ír az Elsa. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
bitpork #164407 üzenetére
Mert ott azt hitte, folyamatosan nyomod(olyankor vészmódban megy), de ha úgy romlik el ,hogy nem érzékeli, akkor úgy hívtál volna, hogy P-ben ragadt. Szomszédnak ez volt. Kiállt a ház elé, hogy bezárja a kaput és múgy maradt srégen a járdá, félig az útra lógva, nem tervezett sokáig úgy állni, de kénytelen volt megvárni, míg veszek neki egy kapcsolót.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
i-sti #164393 üzenetére
Féklámpa kapcsolót én minden automata váltós autó kesztyűtartójába tennék, mert nagyon egyszerű cserélni, a fékpedálba van csak becsavarva, és a hibája miatt ott lehet ragadni bárhol, konkrétan nem engedi P állásból kivenni, ha nem érzékeli, hogy állsz a féken. A következő kötelező tétel az elektromos kézifékes autókat illeti, thorx készlet kicsi racsnis kulccsal, ha befog a kézi és úgy marad, nem segít semmi, csak levenni a kereket, leszerelni a villanymotort a nyeregről és kézzel kicsavarni a nyereg dugattyújának rögzítését.
PD motornál nem sokat tudsz tenni, ha megáll a technika, CR tdi-nél még kevesebbet. Minden benzinesben 1 bele való gyertya, + kábel vagy trafó meg egy gyertyakulcs is megmenthet sokszor, nem kell 3 hengerrel hazaevickélni és félni, hogy eltörik-e a főtengely emiatt egy nagyobb emelkedőn.
Ezek alap dolgok. Modern autóban legyen egy thorx készlet, pár izzó, biztosíték. kesztyű. Nem kell műhelyt hordani, hogy az egyszerű dolgokat meg lehessen bárhol javítani.
Aki egy izzót sem tud kicserélni, annál is lehetnek ezek a dolgok, mert ha valaki megáll segíteni, akkor legyen mivel dolgotni.
Nekem szokott lenni pót üzemanyag pumpa relé is, az is olyan, ami ha beég, megálltál helyben, de nem kötelező hordani, ha van egy darab vezeték, rövidre lehet zárni a relé lábait, amíg hazaérsz...persze ehhez azért tudni kellene, melyik relé és melyik lába mit csinál. Akkor kell ezeket megtanulni, amikor van rá este idő a maleg szobában, nem reggel 4 kor, -12 fokban, melóba menet a pályán, a leálló sávban.
-
Doki16
addikt
válasz
CharlieDrop #164398 üzenetére
Ez i-sti szakterülete
De képnél amit linkeltél sehogy nem megy hátra mert nincs is benne egyáltalán hátsó légbefúvó.
Amúgy ha benne van akkor így néz ki. [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- EA Sports WRC '23
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Red Dead Redemption 2 (PC)
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- Veemann V-FS8 20 felnim új nyári abroncs szettel.
- Smart Fortwo - 600 Benzin - Kabrió - Klíma - Nagyon szép állapotban
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- AWS 5x108 R17 felni + Bridgestone Potenza Sport gumi
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
- AKCIÓ! MSI B365M i5 8600 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB CM MASTERBOX Q300L Zalman 600W
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 8xxx 9xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- IPhone 16 256GB!!! Bontatlan! One függő! Jótállás: 2028.04.04.-ig
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I7 6700K / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest