Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Csabadi
tag
Köszi,azért lett megnézve a szinkron,mert eddig az alapjárati fogyasztás,0.8 volt és csere után 0.6 írt ...kevesebbet fecskendezne be,ilyenkor?Bár talán picit tovább fordit mióta 1.5°van a szinkron azt mondja a srác...ennyit beleszólna?(AVF) meg picit érezhető a menet dinamikában,ugrósabb volt...állitása szerint
[ Szerkesztve ]
rostiron
őstag
Szia.
Megjött a nyomásmérő. Gyorsan meg is mértem, szerintem rendben a nyomás, de azért csináltam egy videót.
A videó elején csattog, de a videó végére már "egész jól" elhalgatott.
videó
Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,
c00per
tag
Berendeltem egy vadi uj feknyerget,holnapra meg is lesz.Remelem megszunik a hiba es egy darabig nem kell hozzanyulni.2 honap mulva muszaki aztan a fek legyen jo
rob210
nagyúr
A fék ne csak műszakira legyen jó
Renault power
JHONNY 79
aktív tag
Engem is nagyon zavar a start stop a 3-as Octaviaban. Ezzel a módszerrel lehet csak kiiktatni?
Mágus2
Közösségépítő
c00per
tag
Ez egyertelmu,csak tudod 1 eve volt pekmesternel,hogy nezze at stb.a feket mert nem volt az igazi.Aztan tavaly amikor mar a kezembe vettem a dolgokat a futomunel eszrevettem a fekbetetek nem ugy kopnak.November kornyeken nekilattam kideriteni mi a gond, de a nagy hidegbe nem igazan ment a szereles mult honapban foleg raalltam a dologra,hogy vegere jarjak ennek az ugynek.
rob210
nagyúr
Ez nem ugyan olyan talpas.
A jobb oldalin az a dupla anya az mi?
[ Szerkesztve ]
Renault power
rob210
nagyúr
Sajnos sok a pék tudnék mesélni csak off márkánál, így nem teszem
Renault power
Mágus2
Közösségépítő
A gumi csövet is cseréld a nyereggel, akkor az igazi, ne kelljen emiatt fél év múlva ismét bontani.
rob210 Nem az a gond, jobbos és balos van belőle, egymás tükörképei, de lelkes amatőrünk pont fordítva szerelte be, az R jelölésűt tette balra, az L jelölésűt jobbra, ha megnézed végállásban kapta a terhelést, úgy is maradt elferdülve, szét is kopott hamar, meg átvitt egy csomó vibrációt. 4x volt az elmúlt fél évben futómű állításon, nem szűnt meg a vibráció. Most elkezdett kanyarban kopogni. Olyan szinten lógnak a talpasok, mintha 400 000km lenne bennük, pedig 20 000 sincs.
Az anyák nem lényegesek, csak fel vannak tekerve, hogy ne vesszenek el. Kaptt két újat, a helyes oldalra, holnap fumű állítás, de már hívott a tulaj, hogy mintha kicserélték volna az autót, semmi vibráció.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Ahogy a képemen látod őket, így álltak az autón beszerelve is.
rob210
nagyúr
Ahha! Oké ez eszembe se jutott.
Én arra tippeltem, hogy két jobbost raktak be.
Mert azzal már találkoztam én is,
Renault power
Ma 2 kollégámat megkértem, hogy próbáljuk lokalizálni a hülyehang helyét; 5 óra állás után indítottuk be, persze kussban maradt; rá 2 órával indulok haza egyedül, természetesen nyekereg.
Éjjelre töltőre tettem, kíváncsi vagyok a reggeli produkcióra. (12,6 V volt benne, szombaton töltöttem.)
Más.
Tudja valaki, hogy a B8 és a B9 Audi A4 azonos platformra épül? A Wikipédia mindkettőre MLB-t ír.
pepucs
tag
Sziasztok,
Seat Toledo 2002 1.6 BCB motornál nehéz melegindítás, időnként ugráló alapjárat, időszakos hibakód: "Fuel Trim system too lean" és 15-27% -os Short Term Fuel Trim problémával "küzd" szegény. Ez szigorúan csak üzemi hőmérsékleten jön elő. Motorfelújítás után kapott egy vadi új EGR-t de ez nem segített.
Fojtószelep tisztítás és adaptáció is megtörtént. A szerelőm ajánlása szerint Lambda szondát kellene első körben cserélni. VCDS-be menet közben 0.4-0,5V közötti feszültséget mutat a lambdaszonda.
Korábban közületek írta valaki, hogy Lambdaszondából csak BOSCH-t érdemes venni. Viszont nekik is van Univerzális, 4 szálas - 5 szálas,kat előtti-utáni, első-hátsó , 3 féle csatlakozóval Van valami speciális amire figyelnem kell BCB motorhoz való vásárláskor?
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
negyedes
addikt
Hello,
ajtonyikorgas ellen valami tuti tipp?
Raolvasas, szidkozodas, csapkodas nem segit.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
rob210
nagyúr
Lítium zsírspray
Renault power
sziku69
senior tag
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem.
Mindegyik 1.4-es Fabia OHV vezérlésű? ( 2003-2005 évjárat körüliek) Hibásodásra hajlamosabbak ezek? Azon túl, hogy korszerűtlen.
Esetleg Sea-ban melyik típus ajánlott? Csak benzines jöhet szóba.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
CSak a skoda motoros fábiák voltak OHV motorral. Van VW motoros 16 szelepes is, az OHC. Hengerfejesedésre hajlamosabb a skoda motor, meg a lánc zörög mindegyiken. Ha ezek meg vannak csinálva, a világból kimegy.
sziku69
senior tag
Az OHV-s az 8 szelepes?
Nézegettük a 3 hengereseket is. Ott i láttunk 6-12 szelepeset.
Gondolom akkor az OHV-s a gyengébb lovas.(1.4)
Mágus2
Közösségépítő
c00per
tag
Azokat pont most csereltem,amikor szetszedegettem a 4db nyerget,de ez a jobbos megszivatott A hatso gumicsovekkel szivattyuztam rendesen,mert gyarilag aluminium tomitogyuru volt es az ujakhoz rez volt csomizva meg teljesen mas kialakitasu hidraulika csavar.Akarmit csinaltam nem tomitett.Vegul visszaraktam a regi hidraulika csavart+csavar feje ala a regi alu tomitogyurut es a cso+nyereg koze 2db rez gyurut amit kilagyitottam.Egyedul ezzel a kombinacioval tudtam elerni,hogy egyaltalan ne szivarogjon.Elgondolkodtam rajta,hogy ezeket a vackokat minek adjak hozza ha semmire nem jok...
[ Szerkesztve ]
sziku69
senior tag
Köszönöm!
Szerinted melyik motor a legjobb ezek közül? (1.2 , 1.4 ) Az autószerelőmmel beszéltem erről tegnap, és a HTP-kről nem mondott sok jót.
Mágus2
Közösségépítő
1.4 MPI vagy az 1.4 16 syelepes vw motorok a jók. Ezek közül választanék, ha mindenképp benzines kell. Amikor második autót kerestem városba, szintén fábiákat néztem, de három dolog bántott:nagyon gyenge felszereltség(sokban nincs ABS se), rohadnak, ehhez képest drágák. Így vettem inkább egy 1.6 8V 4-es golfot, amiben volt minden, amire szükség van, nem rohad és árban ott volt, mint a fábia.
[ Szerkesztve ]
tibbike01
őstag
1.4 TSI-k közül melyiket érdemes venni? Melyik évjárattól? Tudom volt már párszor a topicban, de most nem találom.
Mágus2
Közösségépítő
2014-től.
sziku69
senior tag
Köszi Mágus!
macilaci78
nagyúr
Leveszed az ajtólapot, a pántokat letakarítod (fültisztítóval a lapon lévőket is), bekened valamilyen olajjal, zsírral (én varrógépolajat használtam), felrakod és egy hétig nézegeted, szivárog-e az olaj, letörlöd a felesleget. Ja, ez nem a lakásfelújítós topik.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
tibbike01
őstag
Köszi! Erre mit mondasz? Pont itt van a közelben, elugranék megnézni.
Mágus2
Közösségépítő
Minrtha lett volna törve, vagy legalábbis festve.
tibbike01
őstag
Mágus2
Közösségépítő
Az, hogy szépen megcsinálják, egy dolog, de ha volt csiszolva, lemarták a rozsdagátló réteget. Bárhol megjelenhet a későbbiekben rozsda, ami a nem törött társain nem lesz. Mindig érték csökkentő, ha volt törve, de itt az árán nem látnám, hogy megérné a kockázatot.
Vonyított a kicsikancsó ma reggel is.
Valaki Audi-bubus tudja, hogy a B8 és B9 A4 is ugyanaz az MLB? Thx!
@tibbike01: Fotózd majd le a Jetta motorterét; valami azt súgja nekem (csak megérzés), hogy abban maradt a láncos 1.4 TSI.
A többi az MQB-től kezdve szíjas.
[ Szerkesztve ]
CharlieDrop
veterán
hát nem tudom, ez nem tűnik gyárinak, inkább amit lecsiszoltak és újraütöttek, de ez az én véleményem...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
freaghill
őstag
Milyen jel árulkodik arról, hogy törve lehetett?
MunezXBK
nagyúr
Eredetiségvizsgán is így járnak el, csak szólok.
Mágus2
Közösségépítő
tibbike01
őstag
Honnan tudom, hogy az adott példány MQB-s vagy sem? Első körben csak évjáratot látok. A 2014 utáni TSI között is vannak nem jó motorok?
MQB: Golf 7, Octavia 3, a Leon és az A3 generációinak számozását sajnos nem vágom. A G7 2012. őszén jött ki. A szíjas 1.4-ek egy kaptafára készültek, a hengerlekapcsolós (ACT) bonyolultabb csak.
CharlieDrop
veterán
vagyis ott csiszolták meg, hogy jobban látszódjon?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
tibbike01
őstag
Köszi, ezek alapján az összes Golf 7-ben, Octavia 3-ban és Leon-ban szíjas motor van? A Jetta amúgy is lehet, hogy nagy lett volna nekem.
MunezXBK
nagyúr
Ja, bár az enyémeken inkább marták.
i-sti
senior tag
B8 MLB
B9 MLBevo, avagy MLB 2
Bibliógráfia:
[Audi MLB Evo (MLB II) – Matrice...]
[AUDI’s new MLB Evo platform]
[Audi unveils h-tron quattro fuel cell SUV concept at Detroit; MLB evo platform]
Novum Forum Siculorum
rostiron
őstag
Sziasztok.
Még egy olyan kérdésem lenne, hogy a kiszerelt hidrótőkék közül hogy lehet megállapítani melyikek a jók még ? A 8db- ból biztos nem rossz mind, volt köztük amit össze tudtam nyomni, és volt amit nem.
Hogy kell megnézni ? Ha olajba teszem és megnyomkodom, ami felkeményszik és úgy marad az a jó ?
Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,
Igen, minden MQB-ben szíjas az 1.4 TSI. (A Leon számozását nem ismerem.)
#165392) i-sti: Köszi, megolvasom!
Jimmy66
senior tag
Sziasztok!
B7 2011 Passat. Mekkora nyomatékkal kell meghúzni a motorolaj leeresztő csavart?
Köszi!
[ Nincs Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Fél fordulattal megszakadás előtt..meg kell állni. Rendesen, de érzéssel... vagy 30Nm ha kibírja a sokat látott menet az alu kádban.
grizlisandor
addikt
Seat Altea 2004 1.6 BGU
Keresem az olajpumpa szívókosarának cikkszámát, de a robbantott ábrákon nem találom.
Olajpuma robbantott(katt)
Hengerblokk/olajteknő robbantott(katt)
Tudna valaki segíteni?
Csabadi
tag
Szia,mondanál pár dolgoz a szinkronszögről?Mi jelentősége van ha minuszba van és pluszban?Észrevehető egyébként valami is ha mínuszba nullán vagy pluszban van?Ez olyan mint a tdi-nél az előtöltés?
Mágus2
Közösségépítő
Észrevehető, persze...ez PD. A vezérmű tengely fizikailag mozgatja a porlasztók pumpáit, nem mindegy, hogy előbb vagy később nyomja össze a felső holtponthoz képest. Ezek a jeladók, ami szerint te beállítod a szinkronszöget, nem teljesen pontosak, amint látod másik jeladó, más érték. A vezérlő szempontjából fontos, hogy mit hisz, ha most azt hiszi, hogy 1,5 fokkal + ban van az érték, az befélyásolja, hogy mikor kapcsolja a befecskendezőkön a mágnesszelepeket. Hogy ki és mit érez az relatív. Ha ennél a régi PD-nél 0-ra van állítva, akkor a legvirgoncabb. Egyébként lehet takarékosra is állítani. Beállítás kérdése, de lehetne 0,5l/h is alapjáraton, üzemmelegen. Kinek mi a fontos, van akinek ez a fontos, hogy minél kevesebbet fogyasszon.
EDC16-nál már mindegy, az a vezérlő dinamikusan állít, ott nem szoktam szöszölni a szinkronszöggel, ha a vezérlés reteszelő célszerszámok könnyen a helyükre csúsznak, mindent nyomatékra húzok és úgy engedem ki a kezem közül.