Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#165351) Csabadi válasza Mágus2 (#165349) üzenetére


Csabadi
tag

Köszi,azért lett megnézve a szinkron,mert eddig az alapjárati fogyasztás,0.8 volt és csere után 0.6 írt ...kevesebbet fecskendezne be,ilyenkor?Bár talán picit tovább fordit mióta 1.5°van a szinkron azt mondja a srác...ennyit beleszólna?(AVF) meg picit érezhető a menet dinamikában,ugrósabb volt...állitása szerint

[ Szerkesztve ]

(#165352) rostiron válasza Mágus2 (#165258) üzenetére


rostiron
őstag

Szia.

Megjött a nyomásmérő. Gyorsan meg is mértem, szerintem rendben a nyomás, de azért csináltam egy videót.
A videó elején csattog, de a videó végére már "egész jól" elhalgatott.
videó

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#165353) c00per válasza c00per (#165350) üzenetére


c00per
tag

Berendeltem egy vadi uj feknyerget,holnapra meg is lesz.Remelem megszunik a hiba es egy darabig nem kell hozzanyulni.2 honap mulva muszaki aztan a fek legyen jo

(#165354) rob210 válasza c00per (#165353) üzenetére


rob210
nagyúr

A fék ne csak műszakira legyen jó ;)
:R

Renault power

(#165355) JHONNY 79 válasza Doki16 (#165346) üzenetére


JHONNY 79
aktív tag

Engem is nagyon zavar a start stop a 3-as Octaviaban. Ezzel a módszerrel lehet csak kiiktatni?

(#165356) Mágus2


Mágus2
Közösségépítő

Amikor lelkes amatőrök játszanak autószerelőt. Keresd a hibát...

Octavia 1Z FL talpas gömbfejei.

[ Szerkesztve ]

(#165357) c00per válasza rob210 (#165354) üzenetére


c00per
tag

Ez egyertelmu,csak tudod 1 eve volt pekmesternel,hogy nezze at stb.a feket mert nem volt az igazi.Aztan tavaly amikor mar a kezembe vettem a dolgokat a futomunel eszrevettem a fekbetetek nem ugy kopnak.November kornyeken nekilattam kideriteni mi a gond, de a nagy hidegbe nem igazan ment a szereles :D mult honapban foleg raalltam a dologra,hogy vegere jarjak ennek az ugynek.

(#165358) rob210 válasza Mágus2 (#165356) üzenetére


rob210
nagyúr

Ez nem ugyan olyan talpas.
A jobb oldalin az a dupla anya az mi?

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#165359) rob210 válasza c00per (#165357) üzenetére


rob210
nagyúr

:R

Sajnos sok a pék tudnék mesélni csak off márkánál, így nem teszem :)

Renault power

(#165360) Mágus2 válasza c00per (#165353) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A gumi csövet is cseréld a nyereggel, akkor az igazi, ne kelljen emiatt fél év múlva ismét bontani.

rob210 Nem az a gond, jobbos és balos van belőle, egymás tükörképei, de lelkes amatőrünk pont fordítva szerelte be, az R jelölésűt tette balra, az L jelölésűt jobbra, ha megnézed végállásban kapta a terhelést, úgy is maradt elferdülve, szét is kopott hamar, meg átvitt egy csomó vibrációt. 4x volt az elmúlt fél évben futómű állításon, nem szűnt meg a vibráció. Most elkezdett kanyarban kopogni. Olyan szinten lógnak a talpasok, mintha 400 000km lenne bennük, pedig 20 000 sincs. :Y

Az anyák nem lényegesek, csak fel vannak tekerve, hogy ne vesszenek el. Kaptt két újat, a helyes oldalra, holnap fumű állítás, de már hívott a tulaj, hogy mintha kicserélték volna az autót, semmi vibráció. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#165361) Mágus2 válasza rob210 (#165358) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ahogy a képemen látod őket, így álltak az autón beszerelve is. ;]

(#165362) rob210 válasza Mágus2 (#165361) üzenetére


rob210
nagyúr

Ahha! Oké ez eszembe se jutott.
Én arra tippeltem, hogy két jobbost raktak be.
Mert azzal már találkoztam én is, :)

Renault power

(#165363) focvis


focvis
veterán

Ma 2 kollégámat megkértem, hogy próbáljuk lokalizálni a hülyehang helyét; 5 óra állás után indítottuk be, persze kussban maradt; rá 2 órával indulok haza egyedül, természetesen nyekereg. :D
Éjjelre töltőre tettem, kíváncsi vagyok a reggeli produkcióra. (12,6 V volt benne, szombaton töltöttem.)

Más.
Tudja valaki, hogy a B8 és a B9 Audi A4 azonos platformra épül? A Wikipédia mindkettőre MLB-t ír.

(#165364) pepucs


pepucs
tag

Sziasztok,

Seat Toledo 2002 1.6 BCB motornál nehéz melegindítás, időnként ugráló alapjárat, időszakos hibakód: "Fuel Trim system too lean" és 15-27% -os Short Term Fuel Trim problémával "küzd" szegény. Ez szigorúan csak üzemi hőmérsékleten jön elő. Motorfelújítás után kapott egy vadi új EGR-t de ez nem segített.
Fojtószelep tisztítás és adaptáció is megtörtént. A szerelőm ajánlása szerint Lambda szondát kellene első körben cserélni. VCDS-be menet közben 0.4-0,5V közötti feszültséget mutat a lambdaszonda.

Korábban közületek írta valaki, hogy Lambdaszondából csak BOSCH-t érdemes venni. Viszont nekik is van Univerzális, 4 szálas - 5 szálas,kat előtti-utáni, első-hátsó , 3 féle csatlakozóval :W Van valami speciális amire figyelnem kell BCB motorhoz való vásárláskor?

[ Szerkesztve ]

"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."

(#165365) negyedes


negyedes
addikt

Hello,

ajtonyikorgas ellen valami tuti tipp?

Raolvasas, szidkozodas, csapkodas nem segit. :( :DDD

Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor

(#165366) rob210 válasza negyedes (#165365) üzenetére


rob210
nagyúr

Lítium zsírspray

Renault power

(#165367) sziku69


sziku69
senior tag

Sziasztok!
Lenne egy kérdésem.
Mindegyik 1.4-es Fabia OHV vezérlésű? ( 2003-2005 évjárat körüliek) Hibásodásra hajlamosabbak ezek? Azon túl, hogy korszerűtlen.
Esetleg Sea-ban melyik típus ajánlott? Csak benzines jöhet szóba.

[ Szerkesztve ]

(#165368) Mágus2 válasza sziku69 (#165367) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

CSak a skoda motoros fábiák voltak OHV motorral. Van VW motoros 16 szelepes is, az OHC. Hengerfejesedésre hajlamosabb a skoda motor, meg a lánc zörög mindegyiken. Ha ezek meg vannak csinálva, a világból kimegy.

(#165369) sziku69 válasza Mágus2 (#165368) üzenetére


sziku69
senior tag

Az OHV-s az 8 szelepes?
Nézegettük a 3 hengereseket is. Ott i láttunk 6-12 szelepeset.
Gondolom akkor az OHV-s a gyengébb lovas.(1.4)

(#165370) Mágus2 válasza sziku69 (#165369) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A következő motorok 8 szelepes skoda motorok:

1.0MPI 37kW
1.4MPI 44kW
1.4MPI 50kW

Ezek a 8 szelepes OHV motorok, a többi OHC.

(#165371) c00per válasza Mágus2 (#165360) üzenetére


c00per
tag

Azokat pont most csereltem,amikor szetszedegettem a 4db nyerget,de ez a jobbos megszivatott :O :R A hatso gumicsovekkel szivattyuztam rendesen,mert gyarilag aluminium tomitogyuru volt es az ujakhoz rez volt csomizva meg teljesen mas kialakitasu hidraulika csavar.Akarmit csinaltam nem tomitett.Vegul visszaraktam a regi hidraulika csavart+csavar feje ala a regi alu tomitogyurut es a cso+nyereg koze 2db rez gyurut amit kilagyitottam.Egyedul ezzel a kombinacioval tudtam elerni,hogy egyaltalan ne szivarogjon.Elgondolkodtam rajta,hogy ezeket a vackokat minek adjak hozza ha semmire nem jok...

[ Szerkesztve ]

(#165372) sziku69 válasza Mágus2 (#165370) üzenetére


sziku69
senior tag

Köszönöm! :)
Szerinted melyik motor a legjobb ezek közül? (1.2 , 1.4 ) Az autószerelőmmel beszéltem erről tegnap, és a HTP-kről nem mondott sok jót.

(#165373) Mágus2 válasza sziku69 (#165372) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

1.4 MPI vagy az 1.4 16 syelepes vw motorok a jók. Ezek közül választanék, ha mindenképp benzines kell. Amikor második autót kerestem városba, szintén fábiákat néztem, de három dolog bántott:nagyon gyenge felszereltség(sokban nincs ABS se), rohadnak, ehhez képest drágák. Így vettem inkább egy 1.6 8V 4-es golfot, amiben volt minden, amire szükség van, nem rohad és árban ott volt, mint a fábia.

[ Szerkesztve ]

(#165374) tibbike01


tibbike01
őstag

1.4 TSI-k közül melyiket érdemes venni? Melyik évjárattól? Tudom volt már párszor a topicban, de most nem találom.

(#165375) Mágus2 válasza tibbike01 (#165374) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

2014-től.

(#165376) sziku69 válasza Mágus2 (#165373) üzenetére


sziku69
senior tag

Köszi Mágus! :R

(#165377) macilaci78 válasza negyedes (#165365) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Leveszed az ajtólapot, a pántokat letakarítod (fültisztítóval a lapon lévőket is), bekened valamilyen olajjal, zsírral (én varrógépolajat használtam), felrakod és egy hétig nézegeted, szivárog-e az olaj, letörlöd a felesleget. Ja, ez nem a lakásfelújítós topik. :DDD

[ Szerkesztve ]

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#165378) tibbike01 válasza Mágus2 (#165375) üzenetére


tibbike01
őstag

Köszi! Erre mit mondasz? Pont itt van a közelben, elugranék megnézni.

(#165379) Mágus2 válasza tibbike01 (#165378) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Minrtha lett volna törve, vagy legalábbis festve.

(#165380) tibbike01 válasza Mágus2 (#165379) üzenetére


tibbike01
őstag

Ettől még lehet jó, ha szépen megcsinálták és nem érezni hátrányát nem?

Ez az alvázszáma, a szuf-ről kérdeztem le és a képek között volt. Miért ilyen fura? A festés miatt?

(#165381) Mágus2 válasza tibbike01 (#165380) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az, hogy szépen megcsinálják, egy dolog, de ha volt csiszolva, lemarták a rozsdagátló réteget. Bárhol megjelenhet a későbbiekben rozsda, ami a nem törött társain nem lesz. Mindig érték csökkentő, ha volt törve, de itt az árán nem látnám, hogy megérné a kockázatot.

(#165382) focvis válasza focvis (#165363) üzenetére


focvis
veterán

:D Vonyított a kicsikancsó ma reggel is. :D

Valaki Audi-bubus tudja, hogy a B8 és B9 A4 is ugyanaz az MLB? Thx!

@tibbike01: Fotózd majd le a Jetta motorterét; valami azt súgja nekem (csak megérzés), hogy abban maradt a láncos 1.4 TSI.
A többi az MQB-től kezdve szíjas.

[ Szerkesztve ]

(#165383) CharlieDrop válasza tibbike01 (#165380) üzenetére


CharlieDrop
veterán

hát nem tudom, ez nem tűnik gyárinak, inkább amit lecsiszoltak és újraütöttek, de ez az én véleményem...

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#165384) freaghill válasza Mágus2 (#165381) üzenetére


freaghill
őstag

Milyen jel árulkodik arról, hogy törve lehetett?

(#165385) MunezXBK válasza CharlieDrop (#165383) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Eredetiségvizsgán is így járnak el, csak szólok.

(#165386) Mágus2 válasza CharlieDrop (#165383) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Mintha törték volna a VIN szám lemezét is.

[ Szerkesztve ]

(#165387) tibbike01 válasza focvis (#165382) üzenetére


tibbike01
őstag

Honnan tudom, hogy az adott példány MQB-s vagy sem? Első körben csak évjáratot látok. A 2014 utáni TSI között is vannak nem jó motorok?

(#165388) focvis válasza tibbike01 (#165387) üzenetére


focvis
veterán

MQB: Golf 7, Octavia 3, a Leon és az A3 generációinak számozását sajnos nem vágom. A G7 2012. őszén jött ki. A szíjas 1.4-ek egy kaptafára készültek, a hengerlekapcsolós (ACT) bonyolultabb csak.

(#165389) CharlieDrop válasza MunezXBK (#165385) üzenetére


CharlieDrop
veterán

vagyis ott csiszolták meg, hogy jobban látszódjon?

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#165390) tibbike01 válasza focvis (#165388) üzenetére


tibbike01
őstag

Köszi, ezek alapján az összes Golf 7-ben, Octavia 3-ban és Leon-ban szíjas motor van? A Jetta amúgy is lehet, hogy nagy lett volna nekem.

(#165391) MunezXBK válasza CharlieDrop (#165389) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Ja, bár az enyémeken inkább marták.

(#165392) i-sti válasza focvis (#165382) üzenetére


i-sti
senior tag

(#165393) rostiron


rostiron
őstag

Sziasztok.

Még egy olyan kérdésem lenne, hogy a kiszerelt hidrótőkék közül hogy lehet megállapítani melyikek a jók még ? A 8db- ból biztos nem rossz mind, volt köztük amit össze tudtam nyomni, és volt amit nem.
Hogy kell megnézni ? Ha olajba teszem és megnyomkodom, ami felkeményszik és úgy marad az a jó ?

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#165394) focvis válasza tibbike01 (#165390) üzenetére


focvis
veterán

Igen, minden MQB-ben szíjas az 1.4 TSI. (A Leon számozását nem ismerem.)

#165392) i-sti: Köszi, megolvasom!

(#165395) Jimmy66


Jimmy66
senior tag

Sziasztok!

B7 2011 Passat. Mekkora nyomatékkal kell meghúzni a motorolaj leeresztő csavart?

Köszi!

[ Nincs Szerkesztve ]

(#165396) Mágus2 válasza Jimmy66 (#165395) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Fél fordulattal megszakadás előtt..meg kell állni. :DDD Rendesen, de érzéssel... vagy 30Nm ha kibírja a sokat látott menet az alu kádban.

(#165397) grizlisandor


grizlisandor
addikt

Seat Altea 2004 1.6 BGU

Keresem az olajpumpa szívókosarának cikkszámát, de a robbantott ábrákon nem találom.
Olajpuma robbantott(katt)
Hengerblokk/olajteknő robbantott(katt)
Tudna valaki segíteni?

(#165398) Csabadi válasza Mágus2 (#165396) üzenetére


Csabadi
tag

Szia,mondanál pár dolgoz a szinkronszögről?Mi jelentősége van ha minuszba van és pluszban?Észrevehető egyébként valami is ha mínuszba nullán vagy pluszban van?Ez olyan mint a tdi-nél az előtöltés?

(#165399) Mágus2 válasza Csabadi (#165398) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Észrevehető, persze...ez PD. A vezérmű tengely fizikailag mozgatja a porlasztók pumpáit, nem mindegy, hogy előbb vagy később nyomja össze a felső holtponthoz képest. Ezek a jeladók, ami szerint te beállítod a szinkronszöget, nem teljesen pontosak, amint látod másik jeladó, más érték. A vezérlő szempontjából fontos, hogy mit hisz, ha most azt hiszi, hogy 1,5 fokkal + ban van az érték, az befélyásolja, hogy mikor kapcsolja a befecskendezőkön a mágnesszelepeket. Hogy ki és mit érez az relatív. Ha ennél a régi PD-nél 0-ra van állítva, akkor a legvirgoncabb. Egyébként lehet takarékosra is állítani. Beállítás kérdése, de lehetne 0,5l/h is alapjáraton, üzemmelegen. Kinek mi a fontos, van akinek ez a fontos, hogy minél kevesebbet fogyasszon.

EDC16-nál már mindegy, az a vezérlő dinamikusan állít, ott nem szoktam szöszölni a szinkronszöggel, ha a vezérlés reteszelő célszerszámok könnyen a helyükre csúsznak, mindent nyomatékra húzok és úgy engedem ki a kezem közül.

(#165400) Mágus2 válasza grizlisandor (#165397) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Első kép 3-as alkatrész szerinted micsoda? A 2-es, 4-es is kell is kell.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.