Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
ßrainiac
addikt
Újabb update az indítózás problémával kapcsolatban (2.5 V6 TDI BDG).
Kitapasztaltam hogy igazából a reggeli hidegben, ~12 órás állások után tökéletesen indul pöccre, megfelelően hosszan izzít, stb.
A probléma olyankor van amikor meleg motorral lerakom, majd áll mondjuk 8 órát egy ~16°C-os mélygarázsban (meló utáni indításoknál mindig tudom reprodukálni a hibát).
Lehúztuk a hűtővíz hőfok jeladóját, ilyenkor marha sokáig izzít alapból, de egy 3-4 sec után ahogy elfordítom a kulcsot, tökéletesen indul. Ez pl. kinti 3°C-nál volt, autó nem volt üzemmeleg, kb. 70-75°C-os vízzel.
Hőgomba ha ilyenkor (nem teljesen kihűlt állapotban) rá van dugva, az izzítás piktogram kb. fél sec után eltűnik, ilyenkor jön a hosszan indítózás, nehezen indulás, fehér füstölés.
Érdekes egyébként, hogy a hőgomba kb. újnak tűnik.
Milyen hiba lehet ez, izzítás vezérlő esetleg? Ezt ha jól értettem, minden 60e km-nél cserélni kellene. Ki tudja, volt-e..
Reggie0: Céges Ford is ha épp nem gyorsítok, már egész elmebetegen alacsony fordulatoknál jelzi hogy váltsak fel. Kb. 1100-as fordulatra esik vissza ilyenkor. Ki kéne kapcsolni ezeket a javaslatokat
[ Szerkesztve ]
Reggie0
félisten
Kompresszio rendben van?
Csak erdekessegkeppen: nekem az ilyen szituaciokban indul csorgosebben a motor.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
A hőgomba újnak tűnik, ez fontos, főleg ha valami olcsó utángyártott került bele, venni kell egy hellát és majd utána kiderül. Nekem olyan érzésem van, ezzel már küzdött az előző tulaj is, csak elfelejtette említeni.
Gergő170
aktív tag
Sziasztok. Segítségeteket szeretném kérni a következő probléma megoldásában. Rendeltem az MKIV-es Golfomhoz egy VAG-COM kábelt Franciaországból ami a mai napon megérkezett a hozzá mellékelt cd-t telepítve illetve illesztőprogramok telepítése és eszközkezelőben a kábel portját COM3-ra állítva a mellékelt szoftverben a következő hibát kapom: INTERFACE NOT FOUND.
Mi lehet ebben az esetben a megoldás? Előre is köszi a segítségeteket, amennyiben nem jó csoportban érdeklődök akkor bocsánatot kérek.
Köszi mindent Gergő.
Mágus2
Közösségépítő
Az eszközkezelőben milyen (kompót) com port van a kábelnál, ha bedugod az USB-be? Milyen windows?
ßrainiac :
Nem csak félmelegen, hidegen sem izzít, csak 0 fok alatt.
[ Szerkesztve ]
ßrainiac
addikt
"Nekem olyan érzésem van, ezzel már küzdött az előző tulaj is, csak elfelejtette említeni."
Igen, nekem is pont ez jutott eszembe...
Reggie0: Nem mértünk még. Rossz kompresszió okozhat nem megfelelő mennyiségű izzítást félmelegen? Nekem az rémlik, hogy a hidegindítás problémás olyankor.
Mágus2
Közösségépítő
TDI-nél kritikus az 0-5 fok közötti indítás, ilyenkér még nem izzít de már hideg a hengerfej annyira, hogy gyenge kompresszió esetén szarul induljon. Itt jön a képbe az adagoló pontos hangolása. Ezért fontos a megfeleő előtöltés. Ilyen 70-80 fokos motor nem fog izzítani soha, ez nem előkamrés dízel. Ha jó az adagoló, -10 fokig szinte észre sem veszed, hogy működnek-e az izzitógyertyák, vagy sem. 0 fok fölött csak villan az izzítás jelző és nem is izzít. Ez a normális működése. Más kérdés, hogy amikor világít az izzitó, akkor fizikailag ad-e áramot az izzítókra. Mert az nem ellenőrző lámpa, csak tájékoztató, hogy elvileg izzítania kellene, gyakorlatilag meg ki kell mérni egy gyertyán, meddig kapott áramot. Ha lehúzom az összes gyertyáról a kábelt, akkor is világít az izzítás jelző, amikor szerinte izzítani kell.
focvis Mintha lecsöpögne az olaj, 12 óra állás után még nem vonyít, 24 óra után meg sír. Nekem csapágyhangnak tűnik továbbra is.
[ Szerkesztve ]
Vonyítós hidegindítás update.
Tegnap kb. 24 óra állás után, a várakozásoknak megfelelően vonyított. Az életben kevésbé van beragadt önindító hangja, annál nekem magasabb hangnak tűnik (de botfülem van).
Tegnap délután feltettem preventíve az akkutöltőt, megfeledkeztem róla, így csak reggel vettem le a töltőről. Nem tudom, hogy mennyi köze van a vonyításnak az akku töltöttségéhez, mindenesetre ma reggel csendesen indult.
zalman90
őstag
Ámulok hogy, mindenre tudod a választ és a magyarázatot
Esetleg erre ötleted?
Az ember társas állat. S többnyire minél nagyobb a társaság, annál nagyobb állat.
molnarpeter
nagyúr
Váltóolaj volt cserélve mostanában, jó a szintje?
Mágus2
Közösségépítő
Ilyenkor mennyi gázolaj van benne? Leszívod, ráöntöd, meggyújtod.
Fel kell gyújtani.
Viccet félre téve, ezeket a hibákat a gép mögül nem fogja megoldani senki, annyira sok a hiba lehetőség. Lehet váltó, lehet a motor, lehetnek a motor és váltó tartó bakok, vagy a belső féltengely csuklók. Kezdésnek a váltót át kell mosni fross olajjal. Ha már érzed hogy vált, régen rossz. Nagyon finoman kellene dolgoznia. A többit meg ellenőriztetni kell. Mese nincs, nem fogod megúszni a hibakeresést.
[ Szerkesztve ]
Reggie0
félisten
Vizpumpa vagy barmi elektromos hajtasu cucc nem lehet? Esetleg megprobalhatod lehuzni oket inditaskor.
(#165209) zalman90: Nem ertek hozza, de motor/valto bakok es kettostomegure gyanakodnek.
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Tiptronic esetén nincs 2tömeg
Reggie0
félisten
Ami nincs azt ki lehet huzni a listarol
freaghill
őstag
Minap hallottam kívülről az enyémet, hogy -2°C-ban, elég gyatra hangja volt..
Gergő170
aktív tag
Portonként változó. Egyébként COM3-mon volt legutóbb amikor próbáltam és a szoftverben is COM3-mat tesztelve a program tölt nagyjából 10 másodpercet és utána írja(Port: OK , Interface not found). A Com1,2,4 esetében a program nem is tölt rögtön dobja a hibaüzenetet de gondolom ez így van rendben.
A vízpumpát nyáron cserélték az aranyárban mért termosztáttal együtt, fogazott szíj hajtja. De nem tudom, hogy mi a van a fogazott szíj másik végében; esetleg villanymotor? (villanymotorénál meg nyekergősebb a hangja mikor vonyít)
Tegnap erősen gondolkodtam a hahun; lehet, hogy megijedt a kis #eci?
Mágus2
Közösségépítő
Restart után változhat, minden használatkor meg kell nézni. Dugd be az autóba és kapcsold gyujtásra, hogy áram alá kerüljön a kébel. Akkor elvileg megtalálja rögtön, ha a portok egyeznek.
[ Szerkesztve ]
c00per
tag
En ugyanezt irtam le a kolleganak fanyelvemen par nappal ezelott Meg kell nezni az adagolot es tekergetni a kereket vcds-sel meg nezni
[ Szerkesztve ]
Reggie0
félisten
Hat jo kerdes, nem tudom manapsag leallitas utan a vizet forgatja-e vagy csak a venti megy, ha melege van. Meg kene nezni a rajzokat, sajna nem ertek hozza.
ßrainiac
addikt
Hm, akkor nézzünk kompressziót és hangoljunk adagolót, ha kell. Okés, köszi.
Ettől függetlenül pakoljak bele Hella hőgombát már előre?
c00per
tag
egyebkent a feszultsegmeron nezem mindig meddig izzit soha nem a lampat.lehet hallani,amikor kattan a releje az izzitasnak.
[ Szerkesztve ]
Ez már mindent is csinál leállítás után: kattog, szüttyög, szivattyúz, elvileg forgatja a vizet a turbó körül.
Amint kinyitom a leállított autó ajtaját, egyből zümmög, szivattyúz.
MunezXBK
nagyúr
Csoda, hogy ez még nem szerepel a hibalistán.
Gergő170
aktív tag
Próbáltuk az autóra dugva is persze gyújtással. Azonban minden USB port alatt ami a laposon van ugyan az a hiba lehetséges, hogy illesztőprogram galiba lenne ? Egyébként Windows 10 az operációs rendszer. Holnapi nap folyamán megpróbálom. Remélem jó a kábel, már nagyon szeretném a "RANGE" opciót... És nem kell várnom egy új kábelra heteket.
Mágus2
Közösségépítő
Ez a gond, ahová egyszer feldobod a drivert, mindig abba az USB-be kell dobni, máskülönben válzotik a port.
Mutass egy képet az eszk9zkezelőből, amikor rá van dugva a kébel.
WIN 10 szerintem nem fogja tudni kezelni a dolgot. Win7-ig működött rendesen, abból is csak 32bit. Ez egy régi kábel még régebbi szoftverrel. Vagy teszel virtuális hetest, esetleg szerzel öregebb gépet, vagy nem lesz diag.
[ Szerkesztve ]
Gergő170
aktív tag
Sajnos most nem tudok küldeni jelenleg munkában vagyok. Azonban mikor első próbálkozásképpen bedugtam az egyik USB portba akkor feltelepítettem az illesztő programot és a szoftvert is akkor eszközkezelőben nem az USB portokhoz dobja hanem külön létrehoz egy soros portot ábrázoló ikonnal és oda dobja ez normális ?
Szerk.: Esetleg xp módban futtatva vagy win7 ?
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Igen, az lenne a normális működés, hogy COM/LPT portként ismeri fel, de onnantól mindig abba az USB portba kell dugni.
Ha tudnám, letiltanám. Minden ami egy 2-es Golfban nem található meg, csak felesleges komplikáció.
(#165230) ßrainiac: GTD-ben volt, TDLLK-ban intercooler is, szóval maradhat.
[ Szerkesztve ]
ßrainiac
addikt
Azért a turbot hagyd benne
Reggie0
félisten
Ha leallitott motorral forgatja a turbo vizet, akkor muszaj ott valami elektromos szivattyunak/motornak lennie.
Gergő170
aktív tag
Tehát akkor idáig hibátlanul kellene működnie mivel jelenleg ezek a feltételek teljesülnek. Megvan minden hozzá csak nem akarja az igazságot. Lehet megpróbálom majd egy régebbi géppel is, de azért nagyon köszönöm a segítségedet.
Reggie0
félisten
Eszkozkezeloben at lehet irni, hogy az adott usb eszkozhoz melyik COM portot rendelje.
(#165227) Gergő170: En vettem ebayen egy HP TC1100-at win XP-vel. Az wacom tollas tabletpc, pont jo ilyen munkakra. Kb 30khuf, de mar valoszinuleg olcsobb.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Nekem van ilyen kábelem, tisztában vagyok a működésével.
[ Szerkesztve ]
Gergő170
aktív tag
Hát nem valószínű, hogy kiadnék 30 ezret érte inkább felrakok egy xp-t a gépre
Reggie0
félisten
lehet erdemes, ezek a kinai cuccok ugyis tele vannak virussal/trojaival
[ Szerkesztve ]
Gergő170
aktív tag
Csak ugye amennyire vártam úgy sültem vele mert jelenleg még nem működik
[ Szerkesztve ]
Reggie0
félisten
Idovel meg lehet szokni. En vagy egy honapig pihentettem mig szakitottam ra idot, de a 3d nyomtatom sem lett kibontva 3 honapja, hogy osszerakjam
MunezXBK
nagyúr
Virtuális XP is jó.
zalman90
őstag
gázolaj sajnos nyilt lángra nem gyullad be
igen ezt én is tudom, sajnos le irni is nehéz mert menni kellene vele és érezni..
a váltást hugy érzem hogy, nem űt meg semmi.. csak olyan van 1 kis szünet.. de soha nem volt automata váltós autom, nemtudom ilyennek kell e lennie
(#165212) Reggie0: nincs benne? ez biztos?
Az ember társas állat. S többnyire minél nagyobb a társaság, annál nagyobb állat.
Gergő170
aktív tag
Megpróbálom azt akkor először
ßrainiac
addikt
Mági, az para ha most lehúzott hőgombával járok?
Nem muszáj amúgy használnom a verdát, szal akár kényszerpihenőre is ítélhetem amíg ez megoldódik.
Köszi!
Mágus2
Közösségépítő
Többet fogyaszt, mert a helyettesítő érték -40 fok. Azt hiszi, kivitted az orosz télbe.
[ Szerkesztve ]
momo2828
tag
Ha 64 bites oprendszeren van, akkor mindenképp a 64 bites exét indítsd el, simán lehet, hogy csak ez a nyűgje.
molnarpeter
nagyúr
Ilyenkor a szenzort visszadugva történik valami, vagy csak következő indításnál veszi figyelembe újra?
Csaby25
senior tag
Szia!
Én 60 körül cirkálok lakott területen 4-esben tempomattal, olyan 1800 körül pörög...
Ez még belefér?
1.8T AUM, 150LE, kettőstömegű van ebben is ugye?
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
Csaby25
senior tag
MunezXBK
nagyúr
1500 alatt ne, tehát jó.
tibi.234
tag
nekem ez a tipusu a szivosor 03l 129 11 aloldalán ezt az állito motort nem látom.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- MacMini M1
- Dell Latitude E5440 - i5 4310U / 8GB RAM - számla, 6 hó garancia
- Beszámítás! ASRock H310CM i7 8700 16GB DDR4 500GB SSD RTX 2070 Super 8GB CM Q500L CM 500W
- Beszámítás! ASUS Prime B450M R5 5600 16GB DDR4 256GB SSD 1TB HDD RTX 2080 Super Rampage SHIVA TT 600
- WD BLACK SN850P 2 TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Tesztelt - 7300-6600 MBs - Eladó!