Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#164451) Doki16 válasza MunezXBK (#164448) üzenetére


Doki16
addikt

Milyen szempontól? Ami nekünk van az egy 2011-es Q5. Nem túl extrás modell de nekem tetszik. Nézőpont kérdése persze. 177 ló éppen elég ahhoz, hogy viszonylag normálisan mozgassa a kasztnit. Nem gyors, de elmegy A-ból B-be. A Golfod után, ha gyengének érezted akkor az nem csoda :) Kell ennek a kasztninak is a 3.0 CR dízel. A forma az nekem bejön, de ez szubjektív.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#164452) MunezXBK válasza Doki16 (#164451) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Az a legkevesebb, hogy nem megy, de úgy az egész katasztrófa számomra.

(#164453) Doki16 válasza MunezXBK (#164452) üzenetére


Doki16
addikt

Mi volt vele bajod? Tényleg kíváncsi vagyok, különböző véleményekre és meglátásokra.
Nekem ami azonnal szembetűnő volt, hogy a lesajnált kompakt Auris csöndesebb autópályán mint a "prémium" Q5.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#164454) MunezXBK válasza Doki16 (#164453) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Egy nagy szekrény, ami valójában kicsi. Nem kényelmes, szerintem teljesen halk 200-nál is. Többet nem nagyon ment. :D
Futóműre nincs egy rossz szavam se, fényszóró 0, alig látni vele. Pedig 85.000km van az autóban, srác is panaszkodott, hogy lfszt se lát vele.

Hirtelen ennyi jutott eszembe.

(#164455) Doki16 válasza MunezXBK (#164454) üzenetére


Doki16
addikt

Sima halogén volt? Nálunk a Bi-Xenon nagyon jó világít. Majdnem megközelíti a ledet ami a kocsimban van.
Megakartam nézni én is egyszer a végét. Hát nem nagyon ment 190-nél többet. Nagyon sok fajta üléssel volt rendelhető, lehet pont egy fapadot fogtál ki. Mondjuk tényleg nem nagy. Inkább mindig a B7 Passattal vittünk mindent mert nagyobb volt jócskán a Q5-nál.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#164456) i-sti válasza Doki16 (#164455) üzenetére


i-sti
senior tag

Aurist hány fajta üléssel lehetet kérni? ;]

Novum Forum Siculorum

(#164457) MunezXBK válasza Doki16 (#164455) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

:N Bi-xenon.

(#164458) Doki16 válasza i-sti (#164456) üzenetére


Doki16
addikt

Nem értem, most ezt a kérdést teljesen. 3 féle anyaggal lehetett kapni, de nem nagyon térnek el formára egymástól. Az sajátomban szövet, alcantara és bőr van. Míg a VAG-nál több fajta üléssel kapható szinte mindegyik modellhez. Konkrétan a Passatom ülése jobb volt formára meg állíthatóságra mint a Q5-é. És még van ezen kívül masszázsos, memóriás, mindenhogyan elektromos állítás, stb.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#164459) rbalint88


rbalint88
addikt

Holgyek/Urak!
A3 2009-, A4 B8, Passat B7 benzinmotorjai kozul melyik a legkisebb szivas, 1.2tsi, 1.4tsi/tfsi, 1.8tfsi es 2.0tfsi van a valasztekban. Lanccserevel es kokszosodassal szamolok, a tobbi ami kerdes inkabb.

(#164460) bitpork válasza rbalint88 (#164459) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

1,4 minél későbbi széria ha nem csalnak az emlékeim, de majd Mágus2 cáfol.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#164461) i-sti válasza Doki16 (#164458) üzenetére


i-sti
senior tag

Már nem is lehet egyszerűen genyó az ember :( ;]

Bálint: Úgy tudom 1.8 és 2.0 túlságosan is szereti az olajat.

[ Szerkesztve ]

Novum Forum Siculorum

(#164462) Doki16 válasza rbalint88 (#164459) üzenetére


Doki16
addikt

A 3.6 FSI VR6 az jó lesz neked :D
Jól mondja bitpork minél későbbi szíjas 1.4 Tsi a legjobb választás.

(#164461) i-sti: Ez most nagyon nem jött át. :) Nem tudtam mi benne a vérszívás :) Bármilyen Audihoz képest az Auris gyengébb felszereltségek tekintetében.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#164463) molnarpeter válasza rbalint88 (#164459) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

A3 1.6 gyenge?

(#164464) focvis válasza rbalint88 (#164459) üzenetére


focvis
veterán

Ha szeretsz előzni, akkor a 2.0 TSI a legkisebb szívás, azt lehet a legtöbb lóra húzni. ;]

A gazdaságos fenntartást szem előtt tartva 1.4 TSI-t vennék, lehetőleg MQB alapú szíjasat. Vagy G6-alapú láncos 1,4-et 122/125 lóval.

[ Szerkesztve ]

(#164465) Mágus2 válasza rbalint88 (#164459) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

2.0tfsi vagy 2.0cr dízel.

(#164466) Mágus2 válasza focvis (#164464) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

1.4 passatba kicsi, kevés, sovány.

(#164467) MunezXBK válasza Mágus2 (#164466) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Kereskedő nekem is ilyen Passatot ajánlgatott a Golf helyett.

Azonnal mondtam neki, hogy kösz brada, az nekem nagyon kevés. Egyből nem erőltette. :D

(#164468) focvis válasza Mágus2 (#164466) üzenetére


focvis
veterán

A3-at is írt.

De abba meg a babakocsi nem fér el.

(#164469) zzz03


zzz03
őstag

2001 octavia 1.8T. jobb oldali ajtoban valami zorog, de csak rossz uton. ha menet kozbe megnyomom / meghuzom az ajtokarpitot akkor elhalgat. esetleg valami tipp h mi lehet? nincs kedvem szetkapni akkor ha szetszedes utan amugy se latok semmit. :)

(#164470) korpas15


korpas15
tag

Sziasztok! Polo 6n2 GTI megbizható kocsi? Mert megtetszett, de eddig nemsok véleményt találtam róla.

(#164471) rbalint88 válasza molnarpeter (#164463) üzenetére


rbalint88
addikt

Nem, csak arrol tudom, hogy nem megy, sokat eszik, nem romlik el :) tsi-be annyira nem astam bele magam.
Lanccsere nem para, azt vsz ugyis megcsinalnam vetel utan azonnal, ha csak nincs hitelt erdemloen bizonyitva a csereje. Koksz az meg minden kozvetlen befecskendezesest erint, igy az se dealbreaker.
Csak probalok felkeszulni arra, hogy ha az a4 cabrio nem jon ossze, akkor merre nezelodjunk :)

(#164472) bitpork válasza korpas15 (#164470) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ha tanász belűle nem szíjjevágottat akkor jó.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#164473) #92540160 válasza #92540160 (#164085) üzenetére


#92540160
törölt tag

Üdv!

Végre találtam egy szervizt, amely fogadni tudott ebben az év eleji nagy hajtásban... A szerviz debrecen egyik legismertebb vw szervize. Fogalmuk sincs, mi okozhatta a motorolaj hígulását. Gépre tették, az értékek jók. Hívjam fel őket pár hét múlva, addig gondolkodnak.

Azóta 100+ km-t mentem városban, olajszint rendben. Fogyasztást ma megmérem, rátankolok.

Továbbra is várok ötleteket, kösz!

(#164474) walter70


walter70
tag

Urak!
2014.05. havi,1,2tsi Fabiához pontosan milyen méretű acélfelnit keressek?
Annyit tudok,hogy 15-ös gumi van rajta,de elvesztem a különböző megjelölések között.

(#164475) i-sti válasza walter70 (#164474) üzenetére


i-sti
senior tag

Novum Forum Siculorum

(#164476) walter70 válasza i-sti (#164475) üzenetére


walter70
tag

Köszönöm.

(#164477) CharlieDrop válasza i-sti (#164475) üzenetére


CharlieDrop
veterán

205/35 18 :Y :Y :Y :Y

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#164478) raziel01


raziel01
veterán

Sziasztok,

Akartuk cserélni a hátsó féktárcsát, fékbetétet de hiába van fékmunkahenger visszanyomó készletünk, annyira kint van a dugattyú, hogy be sem fér a szerszám. Hogy lehetne visszanyomni?
Kézifék nincs behúzva.
Skoda Roomster 2011

(#164479) Morris válasza raziel01 (#164478) üzenetére


Morris
veterán

Ha a tárcsa és a betét egyszerre befért, akkor a visszanyomónak is be kell férnie. :U

(#164480) raziel01 válasza Morris (#164479) üzenetére


raziel01
veterán

Olyan mintha kiugrott volna a dugattyú nagyon. Ismerős még átjön aztán csinálok képet ha nem boldogulunk.

(#164481) zoo8800 válasza raziel01 (#164478) üzenetére


zoo8800
veterán

Nem lehet, hogy ezt tekerni is kell, nem csak préselni? Vagy milyen készletet használtok?

rip and tear, until it is done

(#164482) Winchester95 válasza zoo8800 (#164481) üzenetére


Winchester95
őstag

Úgy tudtam hogy a hátsót tekerni is kell.

(#164483) raziel01 válasza raziel01 (#164480) üzenetére


raziel01
veterán

Na sikerült visszatekerni. Nagyon kint volt a dugattyú már. Párat tekerni kellett rajta mire bebírtam rakni a visszanyomót rendesen. Viszont a fék nem keményedik fel. A két hátsó oldalt cseréltem párban tárcsát és betétet. Nekem a jobb hátsó a gyanús, mert ott kiugrott a dugattyú nagyon és utána visszanyomtam de lehet, hogy ott kerülhetett bele levegő.

(#164484) raziel01 válasza raziel01 (#164483) üzenetére


raziel01
veterán

Leállított motornál kemény a pedál de járó motornál nem igazán. Vannak pedálnyomások amikor keményebb de alapvetően teljesen belehet nyomni. A légtelenítés megoldaná?

(#164485) zoo8800 válasza raziel01 (#164484) üzenetére


zoo8800
veterán

Valószínűleg igen.
Megjegyzem, nem jó játék élesben gyakorolni a fékkel...

rip and tear, until it is done

(#164486) raziel01 válasza zoo8800 (#164485) üzenetére


raziel01
veterán

Ez jó tapasztalat, hogy érdemes szerelőre bízni. Utcánkban van egy hivatásos, majd beszélek vele, hogy csinálja már meg. Plusz hiába akartam spórolni, mert amennyi idő elment vele az idő alatt csinálhattam volna mást.

(#164487) Mágus2 válasza raziel01 (#164484) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Mennyire kell ahhoz lejárni a betétet, hogy kiforduljon a dugattyú a nyeregből? Nem fogja megoldani a légtelenítés, fel kell újítani a nyergeket. Új dugattyú és tömítéskészlet kell. :(

Nincs az az autó kicsit elhanyagolva?

[ Szerkesztve ]

(#164488) raziel01 válasza Mágus2 (#164487) üzenetére


raziel01
veterán

Sajnos a kocsival nem csak én járok és senki nem figyelt erre (én se). Kopásjelző meg nem volt hátul.
Innentől kezdve én fogom ellenőrizni rendszeresen.

A kifordulás úgy volt pontosan, hogy alapból is nagyon kint volt a dugattyú és nem akart megindulni semerre. De ekkor még a helyén volt.
Ezért minimálisan óra járásával ellentétesen lett tekerve ekkor kiugrott de utána betekertük teljesen.
Mindenképp szerelőnek mondom mi történt és nézzen rá.
Tuti, hogy emiatt fel kell újítani? Mindkét oldalon vagy csak azon az egy oldalon ahol kiugrott?

(#164489) Mágus2 válasza raziel01 (#164488) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Hogy fogod elérni, hogy azonos legyen a fékerő, ha az egyik oldalon új lesz a dugattyú meg a tömítések, a másik oldalon meg a régi?

Persze, meg lehet csinálni csak az egyik oldalt, de a cssládot hordja az autó. Biztos a féken kell spórolni?

30€ a felújító készlet egy oldalra... 60 euró a kettő, és legalább 10 évig jó lesz a két hátsó nyereg. Közben a betétek, tárcsák elkopnak, de a nyereg megbízható lesz.

Most megcsinálod az egyik oldalt, egy év múlva folyni kezd a másik, aztán valahol beesik a fékpedál és lesz pislogás. Hátul soha nem is volt kopásjelző, egy kategóriával feljebb sem. ;)

[ Szerkesztve ]

(#164490) raziel01 válasza Mágus2 (#164489) üzenetére


raziel01
veterán

Igaz, nem esett le hirtelen, hogy ilyen dolgokat párban cserélünk.
Ha szerelő megnézi hétfőn mindenképp írok okulásként, hogy mennyibe került a történet. :R
Mindenképp mindkét oldalt megcsináltatom. Tanulópénz.

Akkor ha jól értem nem a mai nappal csesztük el, hogy mi próbáltuk visszanyomni a munkahengert hanem egyébként is gáz lett volna a történet a fémig koptatott betétek miatt.

[ Szerkesztve ]

(#164491) Mágus2 válasza raziel01 (#164490) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Annyira nem szabad kijönnie a hengernek, hogy majdnem kiessen. Elnyomorodik tőle a tömítőgyűrű. A minimális fékbetét vastagság legalább 5mm hús a betéten. Miattatok levegős de emiatt amúgy is hamarosan folyt volna.

(#164492) IntelKiller7


IntelKiller7
veterán

Sziasztok. Valakinek van konkret tapasztalata CAWB motorral?
2.0 DSG sciroccot fogok megnezni a jovo het folyaman. Mire figyejek oda?
Valaszokat koszi elore is.

Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K

(#164493) Winchester95 válasza Mágus2 (#164040) üzenetére


Winchester95
őstag

Most próbáltam meg amit írtál, 066 ba nem tudok belépni.

Engine, Measuring block 000 helyett beírtam vagy elléptem a 066 ig.De semmi. Pirosan ki írja hogy nem engedélyezett.
Próbáltam úgy is hogy beindítottam az autót, de semmi.

Biztos 066?

(#164494) Mágus2 válasza Winchester95 (#164493) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Be van aktiválva a tempomat a motorvezérlőben?

(#164495) bul07


bul07
nagyúr

Kérdés
2005-ös Touran-ba is ennyi kivenni a ventilátor motort mint ebbe a videóba?
Videó [link]

Van egy kis nyikorgó hangja, nem mindig melegen inkább hidegbe hangosabb, gondoltam adok egy kis műszarolajat a tengelyének
Vagy van más jobb kenőanyag, egyáltalán használ neki, érdemes foglalkozni vele

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#164496) bitpork válasza bul07 (#164495) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Segíts már , kérlek! Visszakerestem de nem találom a 40hd képet a Touranról.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#164497) bul07 válasza bitpork (#164496) üzenetére


bul07
nagyúr

Hát nem szép kocsi, fényezése kicsit kopott, polírozás ráférne, így képeket nem lőttem róla

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#164498) 1stVikman válasza bul07 (#164497) üzenetére


1stVikman
senior tag

Az nem számít. Szívesen megnézünk minden autót, részletesen körbefényképezve. Kívül-belül. :)

(#164499) bul07 válasza 1stVikman (#164498) üzenetére


bul07
nagyúr

Hát mostanában biztos nem történik meg, kocsi nem lesz lemosva majd ha csak nyílik az idő, koszosan meg nem fogok képet csinálni

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#164500) Winchester95 válasza Mágus2 (#164494) üzenetére


Winchester95
őstag

Gondolom mivel eddig jó volt, ezért be van aktiválva.De lehet én gondolkodom rosszul.
Hogyan kell aktiválni?
Köszönöm a segítséget.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.