Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#165151) i-sti válasza Jamby18 (#165150) üzenetére


i-sti
senior tag

#csakagyári

Novum Forum Siculorum

(#165152) zzz03 válasza Jamby18 (#165150) üzenetére


zzz03
őstag

champion, bosch, valeo nalam mind leszerepelt. bosoko viszont nagyon jo. es arba is fele mint a fentebb emlitettek.

(#165153) hdman válasza focvis (#165050) üzenetére


hdman
őstag

Fasza, holnap vagy holnapután cserélek LM Top Tec 4200-ra :)

Sopron city :)

(#165154) rob210


rob210
nagyúr

Srácok van valaki Pesten inkább Budán aki egy 2000 es évjáratú 1.9 tdi-n be tudná állítani, az előtöltést vcds-el?
Nekem nincs hozzá kábelem szoftwarem és egy kedves ismerősnek kéne, ebben segíteni.
Természetesen honorálja.
Friss vezérlés van fent és azóta kicsit kormol a gép.
Persze csak a vezérlés lett cserélve finomhangolva nem lett.
:R

Ha valaki tud segíteni pöttyenjen már rám privátba, előre is köszönöm.

Renault power

(#165155) Csaby25


Csaby25
senior tag

Sziasztok!
Audi A6 C6 Avant, 2.7 TDI 2008, 132 KW. Multitronic váltó.
Milyen olaj ajánlott a szekrénybe, illetve van ebben olajszűrő is?
Köszi!

A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.

(#165156) zalman90 válasza Csaby25 (#165155) üzenetére


zalman90
őstag

gyári, alvázszám vagy motorkód alapján: G 060 162

ez a 3.0 tiptronic váltóé, szerintem jó a tiedbe is de utána kell nézni

Az ember társas állat. S többnyire minél nagyobb a társaság, annál nagyobb állat.

(#165157) Csaby25 válasza zalman90 (#165156) üzenetére


Csaby25
senior tag

Le tudod check-olni alvázszám alapján? :D
WAUZZZ4F58N037900

A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.

(#165158) bitpork válasza Csaby25 (#165157) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A váltódba mi kell, az a kérdésed?

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#165159) Reggie0 válasza zzz03 (#165152) üzenetére


Reggie0
félisten

Bosoko hol kaphato boltban? Eddig csak webshopokat talaltam.

(#165160) MunezXBK válasza bitpork (#165158) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Valószínű, mert szekrénybe mindegy mit tesz, lehet az ketteslétra is. :D

(#165161) Csaby25 válasza bitpork (#165158) üzenetére


Csaby25
senior tag

Igen, BPP motorkód...

A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.

(#165162) bitpork válasza MunezXBK (#165160) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Már hogy a motort is írta :B

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#165163) Csaby25 válasza MunezXBK (#165160) üzenetére


Csaby25
senior tag

Bocsánat, elírtam...

A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.

(#165164) Csaby25 válasza Csaby25 (#165155) üzenetére


Csaby25
senior tag

Sziasztok!
Audi A6 C6 Avant, 2.7 TDI 2008, 132 KW. Multitronic váltó.
Milyen olaj ajánlott a váltóba, illetve van ebben olajszűrő is?
Köszi!

A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.

(#165165) bitpork válasza Csaby25 (#165161) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a6+s6+avant+quattro/a6q/2007-448/3/300-300054/#1A G 052180 ETKA alapján. Majd Mágus2 javít ha rosszul látom.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#165166) Csaby25 válasza bitpork (#165165) üzenetére


Csaby25
senior tag

Köszi!
Csak gyári, vagy mehet a Vaico is?

A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.

(#165167) bitpork válasza Csaby25 (#165166) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ha a gyári szabványt teljesíti bármi mehet bele.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#165168) zalman90 válasza Csaby25 (#165157) üzenetére


zalman90
őstag

nem.

és bocsi, el néztem mert neked multitronic van.. nem jó bele amit én irtam

Az ember társas állat. S többnyire minél nagyobb a társaság, annál nagyobb állat.

(#165169) Csaby25 válasza bitpork (#165167) üzenetére


Csaby25
senior tag

Ok, szóval nincs olyasmi, hogy ajánlott márka?

A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.

(#165170) bitpork válasza Csaby25 (#165169) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A gyári az ajánlott :)

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#165171) zzz03 válasza Reggie0 (#165159) üzenetére


zzz03
őstag

webshop is jo. keszthelyen a farkas autosboltba van pl. ;)

(#165172) Mágus2 válasza rob210 (#165154) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Úgy tudtam, hogy ez lesz. :) 55-60 közé kell állítani. Akkor jó lesz.

[link]

[ Szerkesztve ]

(#165173) rob210 válasza Mágus2 (#165172) üzenetére


rob210
nagyúr

Pont ezért nem csináltam én.
Mert én is tudtam, de most csak rám marad.
Esetleg ehhez van valami leírásod?
Mert segítőkész felajánló akadt, de én fogom állítani :)
Úgy látszik ki kell ezt is tanulnom.
Egyre többen zaklatnak a VAGgal :B

Renault power

(#165174) Mágus2 válasza rob210 (#165173) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem nehéz. Vcds, engine, basic settings 000 csoport, tdi graph. Ott kiválasztod a motorkódot és alapjáraton megméred az előtöltést. Valahol 0 és 260 között lesz. A cél 50 fölött, de 60 alatt. Az adagoló szíjtárcsáján a 3 csavart meglazítod, hajszálnyit állítva rajta vàltoztathazó az érték. Mindig elfelejtem merre hogyan változik, de megnézem, ha érdekel. Elvileg óramutató járásával ellenzétesrn fordítva az adagoló tengelyét növekszik az érték. Nagyon érzékeny, 2,-3mm vagy 70 egység. Ez finom hangolás és türelemjáték. Minden állítás után meghúzod a 3 csavart, beindítod, megméred. Végül 25nm-el meghúzod mind a 3 csavart, ha befejezted az állítást.

[link]

[ Szerkesztve ]

(#165175) rob210 válasza Mágus2 (#165174) üzenetére


rob210
nagyúr

Köszi jó móka lesz.
:R

Renault power

(#165176) gzbotii válasza Mágus2 (#165174) üzenetére


gzbotii
veterán

Ezt minden vezérléscsere után el kell játszani a TDI-nél?

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#165177) Mágus2 válasza gzbotii (#165176) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

:K

(#165178) Magnum_


Magnum_
nagyúr

srácok, az elképzelhető, hogy egy Passatban nincs bőrkormány? (nem magamnak nézem, idős, nem túl tudatos vásárló kolléganő mutatta, hogy tegnap találták és beleszerettek, random mentek be egy közeli kereskedésbe, hogy megnézzék, mit kapni, keresni neten nem szeretnek, élőben akarják látni a csodát és a férj városi használatra mindenképp dízelt akar és kell neki a high prestige

I humbly and respectfully decline™

(#165179) Mágus2 válasza Magnum_ (#165178) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ez nagyon mezítlábas. :Y Trendline... Passat highline alatt :N Amúgy sem vennék 12-es passatot, ami nem futott legalább 190 000km-t, mert akkor rövid távokra használták, ami azt jelenti, a motorja jobban elkopott, mintha egyszer ennyi lenne benne.

[ Szerkesztve ]

(#165180) Magnum_ válasza Mágus2 (#165179) üzenetére


Magnum_
nagyúr

tehát előfordulhat passat bőrkormány nélkül. értem.

I humbly and respectfully decline™

(#165181) negyedes válasza Magnum_ (#165178) üzenetére


negyedes
addikt

városi használatra mindenképp dízelt akar :U

Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor

(#165182) Mágus2 válasza negyedes (#165181) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ez nem szokott jól végződni, de csak tudja mit akar. :DDD

(#165183) Magnum_ válasza negyedes (#165181) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Vakon vannak teljesen.

Magus: detto, HA valos a km, itt az a baj.

[ Szerkesztve ]

I humbly and respectfully decline™

(#165184) Mágus2 válasza Magnum_ (#165183) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ezt valaki megvette alap felszereltségben relatíve nagy motorrral. Értéke meg van, de nem arra használták, amire ezt az autót kitalálták. Városba én minél egyszerűbb motort vennék...és dízelből max PD-t a CR már nagyon nem oda való.

(#165185) Doki16 válasza Magnum_ (#165180) üzenetére


Doki16
addikt

Valós Comfortline szinttől van benne a bőr multikormány. Passatot csak azzal érdemes minimum venni, a Trendline gumikormánya elképesztően csúnya :)

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#165186) i-sti válasza Doki16 (#165185) üzenetére


i-sti
senior tag

Caddyben is valami fröccsentet minőségi kormány van.
Tisztára mintha a Daciat vezetném :C

Nem baj legalább édesapám kettesben 1000rpm hajszolja túlsúllyal hogy ne pörgesse a turbót :C

Novum Forum Siculorum

(#165187) Doki16 válasza i-sti (#165186) üzenetére


Doki16
addikt

Az jó. A kettőstömegű biztosan lájkolja.
Mond meg apukádnak, hogy nem baj ha pörög a turbó és a motor, arra találták ki :)

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#165188) Mágus2 válasza i-sti (#165186) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Tegnap volt itt is akció. Rokon hívott, hogy megállt az SDI. Mondom mi az hiogy megállt? Az univerzum keletkezésétől megy, most meg csak úgy megáll? Kimentem a helyszínre, hát szétszakadt a kuplung. Soha nem láttam még ilyet. Too much power. :DDD

Hazahúztam lb 15kilométert. Titokban elmorzsoltam pár könnycseppet.. soha nem húztam még autót Saša-val. Egy szerencse volt, hivatásos sofőr, tudja hogyan kell feszesen tartani a kötelet, hogy ne rángassa szét a lendkerekemet.

[ Szerkesztve ]

(#165189) i-sti válasza Doki16 (#165187) üzenetére


i-sti
senior tag

Akkor én vagyok a rossz, hogy miért szólok bele az ő vezetésében, miért okoskodok, és miért szólok le mindenkit. :DD

Mert .eci vagyok, azért ;]

Novum Forum Siculorum

(#165190) macilaci78


macilaci78
nagyúr

Azt már tudom, hogy TDI-t 1500 rpm felett kell használni, de ez hogyan kivitelezhető budapesti forgalomban, pl lakó-pihenő, vagy 30-as övezetben?
1.-ben 1500 rpm-nél már 15-20 km/h van meg, ami parkolóban, teremgarázsban sok
2.-ban 1500 rpm-mel van meg a 30, tehát lakó-pihenőben végig egyes
3.-ban 45 alatt, de 40 felett vagyunk 1500 rpm-nél, tehát 30-as övezetben 2., ha tudunk a megengedett max-szal haladni...

És ugye forgalom, Hungária, lámpák, én kihúzatnám szépen, de a forgalomban ez úgy valósul meg, hogy vagy 100 méter, mire tolhatok egy kettest.

Tényleg így kell használni ezeket? Illetve hát gondolom, a kettős tömegű lendkerék miatt a benzinesek egy részét is.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#165191) gzbotii válasza macilaci78 (#165190) üzenetére


gzbotii
veterán

Kettőstömegűnek 2000 alatt kb minden rossz.
Például, nem váltasz fel?

[ Szerkesztve ]

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#165192) macilaci78 válasza gzbotii (#165191) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Oké, nem váltok fel és tartósan haladok például egyesben 2500-as motorfordulattal? Elfogadom, ha ez a helyes, de még ilyen modern géppel nem volt dolgom.

Tata kisteherautó 2.0 szívódízel, egyszerű váltó, Lada Samara, Kia Rio RS 1.3 benzin, Skoda Octavia 2 1.4 benzin, VW Bora 1.6 benzin, Suzuki Swift 1.5 benzin, ezek voltak huzamosabb ideig a seggem alatt. Egyedül a Tata volt dízel, az meg faék egyszerű konstrukció. Volt még VW Transporter T4 is, de főleg külföldi hosszabb utakra is, pályán meg úgyis forog a motor.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#165193) Mágus2 válasza macilaci78 (#165190) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az első fokozat kivétel, az annyira rövid, hogy nem terhali a lendkereket, az mehet 1500 alá is. 2.30km/h 1500 fordulat, nem alatta van szóval az is maradhat. Városban 3. ig kell használni, amíg nem lehet 60-tól gyorsabban menni.

Az első fokozat elindulásra való, arról mál hallottál? Egyedül kemény terepen van értelme 1.-ben csorogni, minden más alkalommal felváltasz 2.-ba szinte azonnal az elindulás után. Én el szoktam forgatni az 1-est, hogy 2. sem essen 1500 alá, ha lehet, nem mindig kivitelezhető.

Itt azokkal van a baj, aki 50-el csorog 5.-ben 1000-es fordulatoné és onnan még gyorsítani is próbál. DSG ezt csinálja alapból, de ki lehet belőle írni ezt a hajlamot, hogy ne engedje 1500 alá.

[ Szerkesztve ]

(#165194) i-sti válasza macilaci78 (#165192) üzenetére


i-sti
senior tag

Ahogy Boti mondja, nem váltasz fel. Én csak akkor váltok fel ha látom, hogy következő fokozatban tudok menni legalább 2000-rel.
Én nem hogy 1500 de 2000 alá is nagyon ritkán engedem a dieselt, újabban pedig a benzinest sem.

Novum Forum Siculorum

(#165195) zalman90 válasza Mágus2 (#165193) üzenetére


zalman90
őstag

ez a tiptronic váltónál is gáz? nagyon sokszor bőven 1500 alatt tartja a fordulatot..

Az ember társas állat. S többnyire minél nagyobb a társaság, annál nagyobb állat.

(#165196) Mágus2 válasza zalman90 (#165195) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Tiptronic-nál nem gond. Az olajkavarós nyomatékváltó megoldja a gondot.

(#165197) rostiron válasza Mágus2 (#164989) üzenetére


rostiron
őstag

Szia.

Van még valami ami kicsit aggaszt. A szerelő a vezérszijjat lehet hogy kicsit feszesebbre húzta mint kéne.
Úgye a mutatónak az " V " alakba kéne mutatni, de nálam egy kicsit alatta van.
Kb. ahová a poros vonalat tettem. Maradhat ?

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#165198) Mágus2 válasza rostiron (#165197) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Annak a nyílnak, ahogy forgatod a motort mozognia kell kicsit. A V között kell lennie első dugattyú felső holtponti állásában. Lehet olyan állása a motornak, amikor túl megy rajta picit. Ha körbeforgatva a motort mindenhol kívül esik a jelölésen, akkor egyértelműen túlhúzták a szíjat.

(#165199) Reggie0 válasza i-sti (#165194) üzenetére


Reggie0
félisten

Az a durva, hogy nekem pl. 3-asban 50km/h-ban mar javasolja, hogy valtsak fel 4-be, ott meg kb 1200 lenne a fordulatszam. Fogyasztasban meg durvan van kulonbseg, bar en inkabb 3-ban jaratom, az egr fontosabb, mint fel liter.

(#165200) macilaci78 válasza Mágus2 (#165193) üzenetére


macilaci78
nagyúr

2.-ban 1500 rpm adja a 30 km/h-t, de elég sűrűn van olyan hely, ahol nem lehet tartósan 30-cal menni. 30-as övezetben lakok, anyósomék is, fekvőrendőrökkel tűzdeld helyek, vagy amikor beáll a Szerémi/Budafoki, Hungária, belváros.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.