Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
i-sti
senior tag
#csakagyári
Novum Forum Siculorum
zzz03
őstag
champion, bosch, valeo nalam mind leszerepelt. bosoko viszont nagyon jo. es arba is fele mint a fentebb emlitettek.
hdman
őstag
Fasza, holnap vagy holnapután cserélek LM Top Tec 4200-ra
Sopron city :)
rob210
nagyúr
Srácok van valaki Pesten inkább Budán aki egy 2000 es évjáratú 1.9 tdi-n be tudná állítani, az előtöltést vcds-el?
Nekem nincs hozzá kábelem szoftwarem és egy kedves ismerősnek kéne, ebben segíteni.
Természetesen honorálja.
Friss vezérlés van fent és azóta kicsit kormol a gép.
Persze csak a vezérlés lett cserélve finomhangolva nem lett.
Ha valaki tud segíteni pöttyenjen már rám privátba, előre is köszönöm.
Renault power
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Audi A6 C6 Avant, 2.7 TDI 2008, 132 KW. Multitronic váltó.
Milyen olaj ajánlott a szekrénybe, illetve van ebben olajszűrő is?
Köszi!
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
zalman90
őstag
gyári, alvázszám vagy motorkód alapján: G 060 162
ez a 3.0 tiptronic váltóé, szerintem jó a tiedbe is de utána kell nézni
Az ember társas állat. S többnyire minél nagyobb a társaság, annál nagyobb állat.
Csaby25
senior tag
Le tudod check-olni alvázszám alapján?
WAUZZZ4F58N037900
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
A váltódba mi kell, az a kérdésed?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Reggie0
félisten
Bosoko hol kaphato boltban? Eddig csak webshopokat talaltam.
MunezXBK
nagyúr
Valószínű, mert szekrénybe mindegy mit tesz, lehet az ketteslétra is.
Csaby25
senior tag
Igen, BPP motorkód...
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
Már hogy a motort is írta
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Csaby25
senior tag
Bocsánat, elírtam...
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Audi A6 C6 Avant, 2.7 TDI 2008, 132 KW. Multitronic váltó.
Milyen olaj ajánlott a váltóba, illetve van ebben olajszűrő is?
Köszi!
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a6+s6+avant+quattro/a6q/2007-448/3/300-300054/#1A G 052180 ETKA alapján. Majd Mágus2 javít ha rosszul látom.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Csaby25
senior tag
Köszi!
Csak gyári, vagy mehet a Vaico is?
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
Ha a gyári szabványt teljesíti bármi mehet bele.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
zalman90
őstag
nem.
és bocsi, el néztem mert neked multitronic van.. nem jó bele amit én irtam
Az ember társas állat. S többnyire minél nagyobb a társaság, annál nagyobb állat.
Csaby25
senior tag
Ok, szóval nincs olyasmi, hogy ajánlott márka?
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
A gyári az ajánlott
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
zzz03
őstag
webshop is jo. keszthelyen a farkas autosboltba van pl.
Mágus2
Közösségépítő
rob210
nagyúr
Pont ezért nem csináltam én.
Mert én is tudtam, de most csak rám marad.
Esetleg ehhez van valami leírásod?
Mert segítőkész felajánló akadt, de én fogom állítani
Úgy látszik ki kell ezt is tanulnom.
Egyre többen zaklatnak a VAGgal
Renault power
Mágus2
Közösségépítő
Nem nehéz. Vcds, engine, basic settings 000 csoport, tdi graph. Ott kiválasztod a motorkódot és alapjáraton megméred az előtöltést. Valahol 0 és 260 között lesz. A cél 50 fölött, de 60 alatt. Az adagoló szíjtárcsáján a 3 csavart meglazítod, hajszálnyit állítva rajta vàltoztathazó az érték. Mindig elfelejtem merre hogyan változik, de megnézem, ha érdekel. Elvileg óramutató járásával ellenzétesrn fordítva az adagoló tengelyét növekszik az érték. Nagyon érzékeny, 2,-3mm vagy 70 egység. Ez finom hangolás és türelemjáték. Minden állítás után meghúzod a 3 csavart, beindítod, megméred. Végül 25nm-el meghúzod mind a 3 csavart, ha befejezted az állítást.
[ Szerkesztve ]
rob210
nagyúr
Köszi jó móka lesz.
Renault power
gzbotii
veterán
Ezt minden vezérléscsere után el kell játszani a TDI-nél?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Mágus2
Közösségépítő
Magnum_
nagyúr
srácok, az elképzelhető, hogy egy Passatban nincs bőrkormány? (nem magamnak nézem, idős, nem túl tudatos vásárló kolléganő mutatta, hogy tegnap találták és beleszerettek, random mentek be egy közeli kereskedésbe, hogy megnézzék, mit kapni, keresni neten nem szeretnek, élőben akarják látni a csodát és a férj városi használatra mindenképp dízelt akar és kell neki a high prestige
I humbly and respectfully decline™
Mágus2
Közösségépítő
Ez nagyon mezítlábas. Trendline... Passat highline alatt Amúgy sem vennék 12-es passatot, ami nem futott legalább 190 000km-t, mert akkor rövid távokra használták, ami azt jelenti, a motorja jobban elkopott, mintha egyszer ennyi lenne benne.
[ Szerkesztve ]
Magnum_
nagyúr
tehát előfordulhat passat bőrkormány nélkül. értem.
I humbly and respectfully decline™
negyedes
addikt
városi használatra mindenképp dízelt akar
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
Mágus2
Közösségépítő
Ez nem szokott jól végződni, de csak tudja mit akar.
Magnum_
nagyúr
Vakon vannak teljesen.
Magus: detto, HA valos a km, itt az a baj.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
Mágus2
Közösségépítő
Ezt valaki megvette alap felszereltségben relatíve nagy motorrral. Értéke meg van, de nem arra használták, amire ezt az autót kitalálták. Városba én minél egyszerűbb motort vennék...és dízelből max PD-t a CR már nagyon nem oda való.
Doki16
addikt
Valós Comfortline szinttől van benne a bőr multikormány. Passatot csak azzal érdemes minimum venni, a Trendline gumikormánya elképesztően csúnya
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
i-sti
senior tag
Caddyben is valami fröccsentet minőségi kormány van.
Tisztára mintha a Daciat vezetném
Nem baj legalább édesapám kettesben 1000rpm hajszolja túlsúllyal hogy ne pörgesse a turbót
Novum Forum Siculorum
Doki16
addikt
Az jó. A kettőstömegű biztosan lájkolja.
Mond meg apukádnak, hogy nem baj ha pörög a turbó és a motor, arra találták ki
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Mágus2
Közösségépítő
Tegnap volt itt is akció. Rokon hívott, hogy megállt az SDI. Mondom mi az hiogy megállt? Az univerzum keletkezésétől megy, most meg csak úgy megáll? Kimentem a helyszínre, hát szétszakadt a kuplung. Soha nem láttam még ilyet. Too much power.
Hazahúztam lb 15kilométert. Titokban elmorzsoltam pár könnycseppet.. soha nem húztam még autót Saša-val. Egy szerencse volt, hivatásos sofőr, tudja hogyan kell feszesen tartani a kötelet, hogy ne rángassa szét a lendkerekemet.
[ Szerkesztve ]
i-sti
senior tag
Akkor én vagyok a rossz, hogy miért szólok bele az ő vezetésében, miért okoskodok, és miért szólok le mindenkit.
Mert .eci vagyok, azért
Novum Forum Siculorum
macilaci78
nagyúr
Azt már tudom, hogy TDI-t 1500 rpm felett kell használni, de ez hogyan kivitelezhető budapesti forgalomban, pl lakó-pihenő, vagy 30-as övezetben?
1.-ben 1500 rpm-nél már 15-20 km/h van meg, ami parkolóban, teremgarázsban sok
2.-ban 1500 rpm-mel van meg a 30, tehát lakó-pihenőben végig egyes
3.-ban 45 alatt, de 40 felett vagyunk 1500 rpm-nél, tehát 30-as övezetben 2., ha tudunk a megengedett max-szal haladni...
És ugye forgalom, Hungária, lámpák, én kihúzatnám szépen, de a forgalomban ez úgy valósul meg, hogy vagy 100 méter, mire tolhatok egy kettest.
Tényleg így kell használni ezeket? Illetve hát gondolom, a kettős tömegű lendkerék miatt a benzinesek egy részét is.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
gzbotii
veterán
Kettőstömegűnek 2000 alatt kb minden rossz.
Például, nem váltasz fel?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
macilaci78
nagyúr
Oké, nem váltok fel és tartósan haladok például egyesben 2500-as motorfordulattal? Elfogadom, ha ez a helyes, de még ilyen modern géppel nem volt dolgom.
Tata kisteherautó 2.0 szívódízel, egyszerű váltó, Lada Samara, Kia Rio RS 1.3 benzin, Skoda Octavia 2 1.4 benzin, VW Bora 1.6 benzin, Suzuki Swift 1.5 benzin, ezek voltak huzamosabb ideig a seggem alatt. Egyedül a Tata volt dízel, az meg faék egyszerű konstrukció. Volt még VW Transporter T4 is, de főleg külföldi hosszabb utakra is, pályán meg úgyis forog a motor.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Mágus2
Közösségépítő
Az első fokozat kivétel, az annyira rövid, hogy nem terhali a lendkereket, az mehet 1500 alá is. 2.30km/h 1500 fordulat, nem alatta van szóval az is maradhat. Városban 3. ig kell használni, amíg nem lehet 60-tól gyorsabban menni.
Az első fokozat elindulásra való, arról mál hallottál? Egyedül kemény terepen van értelme 1.-ben csorogni, minden más alkalommal felváltasz 2.-ba szinte azonnal az elindulás után. Én el szoktam forgatni az 1-est, hogy 2. sem essen 1500 alá, ha lehet, nem mindig kivitelezhető.
Itt azokkal van a baj, aki 50-el csorog 5.-ben 1000-es fordulatoné és onnan még gyorsítani is próbál. DSG ezt csinálja alapból, de ki lehet belőle írni ezt a hajlamot, hogy ne engedje 1500 alá.
[ Szerkesztve ]
i-sti
senior tag
Ahogy Boti mondja, nem váltasz fel. Én csak akkor váltok fel ha látom, hogy következő fokozatban tudok menni legalább 2000-rel.
Én nem hogy 1500 de 2000 alá is nagyon ritkán engedem a dieselt, újabban pedig a benzinest sem.
Novum Forum Siculorum
zalman90
őstag
ez a tiptronic váltónál is gáz? nagyon sokszor bőven 1500 alatt tartja a fordulatot..
Az ember társas állat. S többnyire minél nagyobb a társaság, annál nagyobb állat.
Mágus2
Közösségépítő
Tiptronic-nál nem gond. Az olajkavarós nyomatékváltó megoldja a gondot.
rostiron
őstag
Szia.
Van még valami ami kicsit aggaszt. A szerelő a vezérszijjat lehet hogy kicsit feszesebbre húzta mint kéne.
Úgye a mutatónak az " V " alakba kéne mutatni, de nálam egy kicsit alatta van.
Kb. ahová a poros vonalat tettem. Maradhat ?
Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,
Mágus2
Közösségépítő
Annak a nyílnak, ahogy forgatod a motort mozognia kell kicsit. A V között kell lennie első dugattyú felső holtponti állásában. Lehet olyan állása a motornak, amikor túl megy rajta picit. Ha körbeforgatva a motort mindenhol kívül esik a jelölésen, akkor egyértelműen túlhúzták a szíjat.
Reggie0
félisten
Az a durva, hogy nekem pl. 3-asban 50km/h-ban mar javasolja, hogy valtsak fel 4-be, ott meg kb 1200 lenne a fordulatszam. Fogyasztasban meg durvan van kulonbseg, bar en inkabb 3-ban jaratom, az egr fontosabb, mint fel liter.
macilaci78
nagyúr
2.-ban 1500 rpm adja a 30 km/h-t, de elég sűrűn van olyan hely, ahol nem lehet tartósan 30-cal menni. 30-as övezetben lakok, anyósomék is, fekvőrendőrökkel tűzdeld helyek, vagy amikor beáll a Szerémi/Budafoki, Hungária, belváros.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!