Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [FLATRONW:] RIP Youtube Vanced
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [GoodSpeed:] A Windows 11 23H2 telepítő esete az Intel Ethernet Controllerrel-I225-V 2,5 Gbps
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
#89874944
törölt tag
szelepfedél tömítés 5
hengerfej t. 9
hengerfej csavar 4
szelepszár szimmering 3
gyűrű készlet 16
Ha nincs repedve a hengerfej akkor csak síkolni kell, az 5. Szelepeket is becsiszolják még 5. Ha repedt a hengerfej az egy plusz 20-as.
Olaj,szűrő meg víz 15.
Vezérműszíjat nagyon ajánlott ilyenkor cserélni 6.
6 óra alatt kényelmesen megvan, ez 36 ezer munkadíj.
104 - 124
Persze ha a henger hordósra kopott, akkor fúrni kell, az sokkal drágább lesz. De ez a 150 nm-es 1.6-on elég ritka...