Hirdetés

2024. június 15., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#110318) McSzaby


McSzaby
őstag

Sziasztok,

'99 Felicia, 68 LE.

A probléma az, hogy a vezetőoldali motor kivágja a biztosítékot. Az ajtó csukva, nem mozgatva és kisüti a biztosítékot. Amennyiben távirányítóval nyitom, vagy nem nyílik a vezetőoldal, vagy kisüti a biztit. Ha jobb oldali masterről nyitom, minden patent csak nem nyílik a vezető oldali. Ez nekem első fülesre nem kábeltörésnek tűnik, szóval lekaptam egy kapcsolási rajzot. Elvileg mivel gyári a riasztó és a központi zár is, így nagy valószínűséggel támaszkodhatok erre a rajzra, de mivel egyszer cserélték a vezető oldali mastert, így a "human error" fogalma erősen ég a mellkasomban.

Ő lenne a rajz

Ezen a rajzon a barna és a kék kábel elvileg a feszültség vonala, amivel fel és le mozgatom a jószágot. A fehérről kapja a 12V volt mellé a földet, amivel működésbe hozom az áramkört. A fekete és a sárga egy végállás kapcsoló szett. Jól olvastam le a rajzot? Mivel az utángyártott motor le is égett, így volt egy ilyen sanda gyanúm, hogy nem csak pillanatnyi feszültséget, hanem folyamatosat kapott a motor és ettől leégett. Amennyiben a végállás kapcsoló ment volna tropára, abban az esetben a hátsó ajtó sem nyitna, nem? Mivel csak egy ajtó nem nyílik, így a vezérlő se lehet hibás, illetve ha a föld ágon a tranyó hibás lenne, akkor valszeg nem csak 1 motor égett volna le, nem? Motort hogy érdemes csekkolni legtisztábban?

Ezekre tudtok nekem választ adni?

Köszönöm! :R

#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.