Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#109051) TaaT válasza tresh (#109050) üzenetére


TaaT
veterán

A lényeg hogy olyan hangot adnak ki mintha kárpit zörögne.

2 esetben nem csinálják, ha a kocsi kint áll a tűző napon és felmelegszik a karosszéria, vagy ha esik az eső. :)

Give them hell Ukraine!

(#109052) Hikvision válasza ToMmY_hun (#109045) üzenetére


Hikvision
senior tag

Én nem rég adtam el a D2-es A8-amat, 2év alatt elég sok A8-as márkatársat sikerült megismernem, csak akkor vedd meg, ha rokontól vagy ismerőstől van, és makulátlan az előélete, különben többet lesz szar, mint jó. Hihetetlen betegágyak, nem véletlenül kerül annyiba az új árához képest, pláne ha légrugós, de elég mondjuk egy kormánymű szimmering folyás, és akkor az úgy kezdődik, hogy eleje lebont, motor váltó ki.
Mivel A8, az utángyártott szar minőségű alkatrészek is sokkal drágábbak mint egy A6 vagy A4-hez képest. D3-at már nem olyan jópofa bontott cuccokból tákolgatni a komponens védelem miatt, bár én azt mondom, h egyszer mindenkinek kell egy ilyen autó, én az enyémet szerettem imádtam, annak ellenére, hogy egy hűtlen rib*nc volt. Az valamit azért elmond, hogy az autót 800 ezerért vettem, úgy h apróságok voltak rajta, de amikor jött a vezérlés csere, fék csere, szíjak, olajak, és az olyan kis finomságok mint pl, karter cső ami átvezeti egyik hengersorból a másikba az anyagot, ha nem taknyolni akartak slaggal akkor csak gyári előre hajlított csövek voltak hozzá darabja 20 ezerért, aztán jött egy kis tiptronic váltó csere, dupla hengerfejezés, stb és így lett a vége 2.6millió, 2 év után, és 1.6-ért vitték el múlthéten. Ja és a legjobb, hogy az összes szerelő fázik az A8-tól. Sok sikert hozzá.

20 éve a PH-n.

(#109053) MunezXBK válasza Hikvision (#109052) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Ez korrekt válasz. :R

(#109054) tresh válasza TaaT (#109051) üzenetére


tresh
addikt

Érdekes. Mondjuk elsőre én is arra gondoltam hogy a hőmérséklet függvénye lesz ez. De szerintem nyugodj bele hogy ez ilyen :D

(#109055) ToMmY_hun válasza Hikvision (#109052) üzenetére


ToMmY_hun
senior tag

Először is nagyon szépen köszönöm a kimerítő választ! :R Én Németből általam importált változatokban gondolkozom, csak vezetett szervízkönyves és 100 000 km körüli vagy az alatti darabok érdekelnek. Szerencsére van ilyen, nem is olyan kevés. :) Az általam kinézett altípus a D3, abból is a Singe Frame változat, tehát 2005 utáni, inkább 2006-os példányok. Ebben az esetben is tartanom kell attól, hogy sokat lesz szervízben a kicsike? Nekem egy megbízható dög kellene, mert sokat fogok autózni, ráadásul viszonylag nagy távolságokat is (egy hétvége alatt 1400 km) ami miatt nem lenne jó ha hetente rohadna le valahol külföldön az autópályán. Jogos elvárás ez ettől a típustól, vagy szaglásszak máshol ha ezek az igényeim? :U

C programmers never die, they are just cast into void.

(#109056) focvis válasza TaaT (#109051) üzenetére


focvis
veterán

Szilkonzsírral megkenni a kédereket, próbáltad?

(#109057) Typhoon47 válasza Hikvision (#109052) üzenetére


Typhoon47
őstag

Na végre valaki őszintén leírja, hogy mivel jár egy öreg prémium.

"Education is important but big biceps are importanter"

(#109058) TaaT válasza tresh (#109054) üzenetére


TaaT
veterán

Valamit csak kitalálok :)

focvis: Sok mindent kipróbáltam már, azt szerintem még nem, :)

Give them hell Ukraine!

(#109059) zsolt19900 válasza tresh (#109048) üzenetére


zsolt19900
őstag

Köszi Mááági :)

Jaja, gondoltam hogy nem úszom meg az olcsóbbik kategóriát :D

Finomítva lett alul picit a szoft, meglátjuk....

gondolkodom, hogy most akkor kevlár vagy új kuplung, de elvileg a kevlár lesz a nyerő és ha az nem válna be akkor még mindig vehetek egy másik új kuplungtárcsát, ha pedig beválik a kevlár, akkor marad úgy, ahogy van

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#109060) bitpork válasza Typhoon47 (#109057) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

:U

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#109061) tresh válasza zsolt19900 (#109059) üzenetére


tresh
addikt

Ne értsd félre kicsit sokat lovagolsz a témán és egy raklap pénzt beleölsz a "semmibe" ha tényleg 240-es a tárcsa az röhögve jó lesz kb 300-350nm ig. Nem kell oda kevlár ha jól van meg írva.

(#109058) TaaT : lehet a nútba kéne tenni valami vékony "szövetet amivel beszorítva rakod vissza a gumit és lehet nem fog nyekeregni.

[ Szerkesztve ]

(#109062) tomcsi23 válasza TaaT (#109051) üzenetére


tomcsi23
veterán

Zörgős hang? és a kéderre tippelsz? Vagy inkább nyikorgós, nyüszögős?

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#109063) TaaT válasza tomcsi23 (#109062) üzenetére


TaaT
veterán

Biztos hogy a kéder az :K

Give them hell Ukraine!

(#109064) knuckle válasza TaaT (#109063) üzenetére


knuckle
aktív tag

a kéder nekem is nyekereg, nyiszorog, de az enyém pl megérett a cserére, én annak tudom be.
egy picit alább szokott hagyni amikor tél elején szilikonnal megkínálom.

"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."

(#109065) focvis válasza knuckle (#109064) üzenetére


focvis
veterán

Nekem is ez a tapasztalatom; hiába tekintünk "ellenségként" a szilikonra a gumiápolásban, eddig ez vált be legjobban a nyiszogások ellen.
Szilikonspray-t ráfújni rongyra, azzal átkenni; ha van kéznél szilikonzsír, az még jobb, vékonyan kenve és kb. 500 Ft egy kis tégellyel, ami sok évre elég.

A szilikon amúgy kenőanyag, nem gumiápoló. Műszerfalra, gumiabroncsra NE kenje senki! :N

[ Szerkesztve ]

(#109066) Kiskokó válasza ToMmY_hun (#109055) üzenetére


Kiskokó
veterán

Hát én nem nagyon akarom elhinni hogy németből hogy bármilyen nagy és benzines is legyen az autó 10-11 évesen ne legyen benne csak 100ezer km...
Amúgy meg ha sokat pályázol miért nem veszel dízelt? 3.0 TDI pályán rohadt jól eszik. Van pár ismert nyűgje ha rád szakad minden baja is megállsz 1millából (ami azért nem valószínű)
Ellenben bírja a pályát is és fogyasztásban lehet megspórolod még amit rá is kell költened.
A6 méret nem elég ?

[ Szerkesztve ]

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#109067) vmk válasza focvis (#109065) üzenetére


vmk
tag

Akkor inkább gyógyszertári glicerin, mert az ápolja is. Árban kb ugyan annyi. Tél előtt pedig mindenképpen érdemes végigkenni a kédereket vele, mert így nem fognak összefagyni.
Vagy ha szilikon, akkor inkább az általad is említett zsír változat. Autós/háztartási boltban lehet kapni, párszáz forint

(#109068) TaaT válasza vmk (#109067) üzenetére


TaaT
veterán

Megjegyzem hogy nálam eddig semmilyen formában nem vált be a gyógyszertári glicerin, biztos én vagyok béna vagy nem tudom. :B

Give them hell Ukraine!

(#109069) mm00


mm00
aktív tag

VW belső műanyag elem hátulján (fémmel érintkezik) szabad valamilyen vízzáró anyagot használni? (Pl.: Sziloplaszt)

(#109070) vmk válasza TaaT (#109068) üzenetére


vmk
tag

Megjegyzem csak öreg autóim voltak, lehet, hogy nálam azért vált be. :)

(#109071) mm00 válasza focvis (#109065) üzenetére


mm00
aktív tag

EOS-nál a gumikat ezzel kell ápolni hivatalosan, lehet hogy a többi könszernautónál is működik: [link]

Linkesítve.

[ Módosította: Qru ]

(#109072) focvis válasza vmk (#109067) üzenetére


focvis
veterán

Van otthon gyógyszertári glicerinem, azzal kenem le az abroncsokat a szezon végi elrakás előtt. Viszont nyiszogás ellen szvsz kevésbé hatásos, mint a fránya szilikon, mert beszívja a gumi - nagyon helyesen.

@mm00: ez valami teflonos (PTFE) zsír, gondolom, hogy még jobb, mint a szilikon. Az ára is más :)

(#109073) Halver válasza TaaT (#109068) üzenetére


Halver
csendes tag

"nem vált be a gyógyszertári glicerin"

Akkor próbálkozz vazelinnel.... :)

(#109074) mm00 válasza focvis (#109072) üzenetére


mm00
aktív tag

Elég sokáig elég, mert nem kell belőle sok. Az elmúlt 2,5 évben fél évente kentem a tető, de még félig van a tubus.

(#109075) ToMmY_hun válasza Kiskokó (#109066) üzenetére


ToMmY_hun
senior tag

Nem feltétlenül szeretnék hajót, de hosszú időre tervezek, családnak meg jobb lenne az A8. Azt mondod hogy a benzines nem célszerű? Nem tudom milyenek az A8-ba épített dízel motorok, van konkrét típus amit ajánlanál? Ajánlott A6 is jöhet, megnézem milyen és mit tud. Nagyon szépen köszönöm előre is.

C programmers never die, they are just cast into void.

(#109076) bitpork válasza ToMmY_hun (#109075) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Hát íj esete van, mert kb 2 hónapja adtam el egy jó A6 allroadot 3.0 motorral amiben még volt vagy 150k km komoly probléma nélkül.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#109077) bitpork


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

;]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#109078) TaaT válasza bitpork (#109077) üzenetére


TaaT
veterán

Autós káma szutra :D

Give them hell Ukraine!

(#109079) tresh válasza bitpork (#109077) üzenetére


tresh
addikt

Furcsán parkolsz Tivadarral ;]

(#109080) focvis válasza bitpork (#109077) üzenetére


focvis
veterán

Jók a terepszögek ;]

BTW: aláírásod alapján sikeres volt a Touareg-kiegészítők értékesítése?

(#109081) bitpork


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

(#109080) focvis : ezt inkább hagyjuk.... Mondjuk úgy h most nem akarok koncentráli erre, pláne h Muneznek már elpanaszoltam h ma jött egy telefon hogy aggyammán a felnit 70k-ért meg felezzük meg a postát és már viszik is :W

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#109082) Kiskokó válasza ToMmY_hun (#109075) üzenetére


Kiskokó
veterán

Ugyan az a 3.0TDI van az A8ban is csak annyi hogy 2006tól szabad venni.
Ami baja általában tud lenni (persze ha cseréled akkor az megint 200 ezer kmig jó)

Fojtószelep : 65ezer
Szívósor : 200ezer / pár
Befecskendezők : 300-400ezer / 6db
Automata váltó : 400-450ezer (ez bármelyiknél ugye)
Illetve ha a vezérlést neked kell cserélni az még 300ezer körül van.

De azért ebből a váltót meg a porlasztókat kilehet szűrni vásárláskor valamilyen szinten.

Ha sokat pályázol azért egy 4.2höz képest 3-4L / 100KM-en megtudsz spórolni.

Az akkori 4.2-es motorokat nem ismerem annyira, de azért ott se olyan olcsó egy gyújtótrafó szett PL

Nagyjából ennyi ezt csak Laikusként.

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#109083) tresh válasza Kiskokó (#109082) üzenetére


tresh
addikt

A8 ba szerintem min 4.2 v8 dukál :))

(#109084) TaaT válasza focvis (#109065) üzenetére


TaaT
veterán

Találtam itthon lágy szilikonzsírt, bekentem vastagon a kédereket, meglássuk mit alkot. :)

Give them hell Ukraine!

(#109085) Kiskokó válasza tresh (#109083) üzenetére


Kiskokó
veterán

Őszintén ?
A8 sehogy se dukál.. S8.

Hova nem elég 2T-hoz 225-232-245 Le ?
Bőven elég még abba is.
Touaregbe nem dukál a 2.5 TDI 170Le val. meg a régi XC90be a 2.4D 164 Level... de 225Le nehogy ne legyen elég.
A 4.2 Dízelben meg már majdnem annyit eszik mint a benzin plusz még költségesebb.

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#109086) Mágus2 válasza TaaT (#109084) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A dízelek szoktak több szólamban zörögni. Műszerfal, kesztyűtartó, rádió mögötti rész, kézifék karban a gomb. :Y Koncert autó. :DDD

(#109087) Qru válasza Mágus2 (#109086) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

És még van aki felárat fizet a koncert hifi-ért...?! :D

#nincsbennetarcsi

(#109088) tresh válasza Kiskokó (#109085) üzenetére


tresh
addikt

Nézd nekem az a8 nem adja dieselel ahogy pl egy 7es bömbi se. Nem az a kategória már rég.. itt nem teljesítményről van szó. Ezek az autók akkor is most is e-pénisz méregetésre valók és ha van pénzem 30misiért prémium gépet venni nekem ne traktor legyen benne hanem nagy köbcentis benga.

(#109089) Qru válasza tresh (#109088) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

De van rá kereslet, látod. Főleg itthon aki 1-2-3 millából akar a szomszéd előtt felvágós autót annak számít a fogyi mert amúgy marhára nem engedhetné meg magának. De magát az elved értem és osztom. Nincs pl számomra kiábrándítóbb mint amikor meglátok egy ilyet vagy egy kabriot dízel motorral...

#nincsbennetarcsi

(#109090) FrankMonzano válasza tresh (#109048) üzenetére


FrankMonzano
őstag

Szemetek vagytok, jo kis gep ez :).

Apropo, mi az a gumikeder??

(#109091) tresh válasza Qru (#109089) üzenetére


tresh
addikt

Igen jogos én abból indultam ki hogy az veszi akinek van is pénze rá és akkor már nem fog számítani hogy benzin :R

(#109092) MunezXBK válasza FrankMonzano (#109090) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Ajtó-kasztni között a tömítés.

(#109093) chrisnagy13 válasza focvis (#109065) üzenetére


chrisnagy13
senior tag

Köszi a tippet. Meg is szűntek a zajok. :R

(#109094) tresh válasza FrankMonzano (#109090) üzenetére


tresh
addikt

Jó kis gép nincs vele baj ;)

Csak az a fránya turbó+tartalék hiány ne lenne ;]

[ Szerkesztve ]

(#109095) Sz.Riki88 válasza FoBCRaistlin (#108983) üzenetére


Sz.Riki88
csendes tag

Van VCDS-ed otthon? Ha igen csinálsz nekem 1-2 logot? :D

(#109096) bitpork


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#109097) Lacess válasza Mágus2 (#109086) üzenetére


Lacess
tag

Jajj, most miért mondasz ilyet?
Az enyémben eddig 50.1-es hangrendszer volt. Így, hogy bejött a hűvösebb idő most változó. 50.1 és 75.1 között jár az autóban a zajkeltők száma. Hőmérséklettől függően. ;]

Apropó, jól emlékszem, hogy izzítás csak 0°C alatt?

Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

(#109098) ToMmY_hun válasza Qru (#109089) üzenetére


ToMmY_hun
senior tag

Én sem hajlok a dízel felé, kivéve ha megbízhatóbb. Nyilván nem összekuporgatott pénzből szeretnék A8-at és nem az üzemanyagon akarok spórolni. Szimplán szeretnék egy nagy, megbízható, erős de technikalilag is felszerelt kocsit, amit meg lehet venni 5-6 misiért. Dízelt csak akkor, ha olyan a benzines 4.2 hogy többet van szervizben mint nálam, amúgy meg miért ne lehetne benyás. :)

C programmers never die, they are just cast into void.

(#109099) ToMmY_hun válasza Kiskokó (#109082) üzenetére


ToMmY_hun
senior tag

Először is elnézést hogy új hozzászólást írok, de meguntam a szerencsétlenkedést a szerkesztéssel mobilon. Szóval köszönöm a leírást, kíváncsi lennék a hasonló adatokra egy 4.2 motor esetén is. Igazából nekem az nem szempont hogy egyszerre sokat kell-e fizetni javításra, inkább az lenne fontos hogy ha javítva lett akkor sokáig ne kelljen szervizbe mennem vele a kötelező ellenőrzéseken és karbantartásokon kívül.

C programmers never die, they are just cast into void.

(#109100) MunezXBK válasza Lacess (#109097) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

+5 alatt.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.