Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [GoodSpeed:] ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
K Norbi
addikt
mario1012
tag
Sziasztok.
Először is, Vw Passat b5.5 2002 Avf 131le autóról lenne szó.
A hiba a következő volt: ESP visszajelző lámpa égett ki, a hiba ki is lett olvastatva, féklámpa kapcsolót jelzett a gép.
A tegnapi nap folyamán megérkezett az alkatrész, gyári, eredeti kapcsoló, beszereltük de a mai nap mikor mentem egy pár km után megint felvillant.
Beszerelés után ezekszerint ki kell törölni a hibát? Vagy előfordulhat, hogy más okozza?
FrankMonzano
őstag
Lehet hulye kerdes, de ha leveszem a boritast es rossz a hangszoro, azt latom a membranon?
fi:zi'k
nagyúr
A térképen látható vmelyik szervizzel van esetleg tapasztalat?
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
MunezXBK
nagyúr
Látod. Kb. tuti, hogy az a rossz.
Mario1012: eltárolja hibának.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Világítanak a féklámpák, ha lenyomod a fékpedált? Törölni kell a hibát, magától nem törlődik, attól hogy ki lett cserélve. Ha törlés után is marad a hiba, akkor ott valami más gubanc is lesz.
[ Szerkesztve ]
Brumi˘
addikt
Ahogy Munez is írta, látni fogod ha baja van.
Munez: én annyira nem venném biztosra, a környezetemben lévő vwkben, seatokban egybe van.
mario1012
tag
Persze, világítanak. Azt egyből teszteltük.
Köszönöm nektek a válaszokat!
FrankMonzano
őstag
& Brumi, koszonom a valaszokat!
33as
senior tag
Sziasztok, lenne egy "kicsi" problémám a feleségem kocsijával. (seat ibiza sdi ASY)
Mostanában csinálja azt, hogy a gyári kulcsával akarja bezárni a központi zárat, akkor nem zárja sem nyitja a zárat! Viszont rögtön megjavul egy ideig, ha a hátsó ajtó zárába bedugja és újrataníttatja vele a kódot. (lehet hogy hülyeséget írok)
1-akksigond? (cserés lesz)
2-a kulcsba elem csere?
3-vagy a kulcs maga rosszalkodhat?
szerintetek?
MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , iPad , Apple TV , Pixel 6a , Pocket 2 és Action, Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
VR6-Fan
veterán
ha esetleg valakinek lenne ilyen parti hordója, üres és tudna mérni nekem azt megköszönném, esetleg meg is válna a hordótól!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Mágus2
Közösségépítő
Még a végén beszív a motor.
33as Találd ki, hogy mit akarsz kérdezni, írd le a ponots hibajelenséget, mert ha nekem kell kitalálni a kérdést, annak nem lesz jó vége. Olvasd el még 1x mit írtál, nekem valahogy nem jött le.
Olyan nincs hogy újra indítja a kódot egy mechanikus nyitással. Elem ha cserés a kulcsban, akkor nem is nyitja, csak ha egész közel vagy a vevőhöz, a kérdés elejét meg nem értem, mert azt találjuk ki, hogy távkapcsolós a kulcs, vagy csak központi van és forgatni kell a betétet...
Szerintem..
[ Szerkesztve ]
Danex
addikt
Dízelt ,hogy a legoptimálisabban indítani hűvösben? Eddig benzines autóm volt, ott ezek így nem játszottak
1: Gyújtás, megvárja az ember amíg minden lámpa elalszik és akkor indítás.
vagy
2: Gyújtás és amint az izzítószál kialszik indítás?
3: vagy dupla izzítás és majd indítás?
Néha előfordul, hogy még forgat rajta egy keveset(max 1s) az önindító, hogy induljon tehát nem elsőpöccre
VR6-Fan
veterán
4-6g/s elveszhet itt, nekem amugy is fele akkora légszűrőm van kb mint tomcsiéknak, szóval nekem sanszos hogy több is (nyílván fogok elötte, utána mérni , ha ne adj isten majd stand alone ecu-vel össze jönne egy 200g/s akkor nagyon tudnám a seggem a földhöz verni ) papír szűrőt meg nem hagynék burkolatlanul!
így marad egy ilyen olcsó és praktikus megoldás, csak a hideg levegő oda vezetésre kellene még valamit kitalálni!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Mágus2
Közösségépítő
Gyujtás, kuplung be, megvárod míg minden kialszik és indítasz. Nem érdemes 2x vagy 3x izzítani, nem fog tőle jobban indulni.
Különösen igaz ez automatákra! Ott aztán lehet nyomni a kuplungot
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Mágus2
Közösségépítő
Főleg ott kell.
Más:
Audi A4 1.8T AEB update. Voltunk hétvégén csapatni a hóban. Egyik keményebb menet után a gázpedált átdobta a kolléga az utas lábterébe, hogy eltörött. Motor, váltó, kuplung, difi, bírta, csak a fölösleges alkatrészek válnak le útközben...De ez valami A4 betegség lehet, mert egy másik AFN-t kicsit meghajtottam, turbó pucolás után, és 180km/h-nál levált a környezetvédelmi tálca, persze hátul beakadt a lökösbe és vitte magával. Ez baj a régi technikával, elporlad lassan.
A régi quattro nagyon fasza hóban. 12%-os emelkedő közepén megálltam a behavazott sáros földúton. Simán kilőtt. Csak lestünk.
[ Szerkesztve ]
Danex
addikt
Ha megnyomom a gombot a váltón az a kuplung a DSG-nél nem?
Mágus2: kösz!
tomcsi23
veterán
Nem is mennek azok 180-at.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
cool13
őstag
Sziasztok!
Közeleg a karácsony. Golf 4-re kellene üléshuzat. Van ajánlott, ár-érték arányt figyelembe véve? Vagy honnan? Apámnak lenne.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Behúzott kézifékkel is megy...
Holnap tubó csere egy automata octavian, már látom lelki szemeim előtt, hogy szét kell szedni a fél autót, hogy kiférjen...
[ Szerkesztve ]
33as
senior tag
Bocsi, tudom nem mentség, de kocsiba teleforól pötyögtem...na szóval távkapcsolós gyári kulcsról van szó ami néha nem nyitja az autót. De ha bedugom a hátsó ajtó zárjába és elfordítom balra meg jobra és közben megnyomom a kulcson a nyitó piktogramot akkor utánna már nyit és zár normálisan.
Aztán működig egy ideig aztán megin nem! Mit javasolsz mivel kezdjem a hiba keresést?
Köszi.
MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , iPad , Apple TV , Pixel 6a , Pocket 2 és Action, Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
Mágus2
Közösségépítő
A konfort vezérlőt olvasd ki, hogy tárolt-e kommunikációs hibát. Ha nem, akkor a kulcsban kell keresni a hibát, ami lehet forrasztási hibától nedvesség okozta korrozión át bármi. Csak az az 1 távkapcsoló van hozzá? A távkapcsoló az eredeti SEAT, vagy egy fityegő az utólagos riasztóhoz? Az eredeti SEAT kulcson van led, ami villan, ha megnyomod és küldi a jelet, olyankor is villan, amikor nem működik a nyitás?
[ Szerkesztve ]
tomcsi23
veterán
Akkora rajta a turbó, hogy más módon nem fér ki?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Mágus2
Közösségépítő
Sajnos nem, annyira körbe van véve a környezetet védeni hivatott úgynevezett fölösleges alkatrészekkel. Az EGR hűtőtől nem is látni a turbót.
33as
senior tag
Sajnos csak egy van hozzá!
Igen a gyári Seat kulcs, látod a ledet nem is néztem, de majd megkérdezem a feleségem!
Köszi.
MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , iPad , Apple TV , Pixel 6a , Pocket 2 és Action, Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
2500-ért kapsz egy ilyen hordót tele
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
VR6-Fan
veterán
boltba viccesen néznék ki colostokkal
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
simán, nem gáz, vannak furcsább emberek is
kérdezi valaki mit csinálsz, megmondod, hogy nagy bulit akarsz csinálni
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
VR6-Fan
veterán
szerintem poénabb lenne megmondani a tényleges okot
lehet lenne pár vicces arckifejezés
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Ja mond meg az igazat , azt úgysem hiszi el senki
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
tresh
addikt
Szar dízel alá ami ráadásul euro kettő luxus a környezetvédelmi tálca Nekem nem jött le 200nál mondjuk nem is volt rajta
(#110221) Mágus2: ez kicsit beteg vagy az enyém megy túl jól ( már ha megy )
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
A gyári csúcsokkal ezt tudja. Nálad már nem gyári, ha jól sejtem.
tresh
addikt
Nem ez tény. De nem gondoltam volna hogy ennyire látható a különbség ( 0.205>>0.216 ) pedig még csak a gyári progi van rajta . Mondjuk jövőév elejéig marad is elakadtam a turbó projektbe
Mágus2
Közösségépítő
Keress egy 1749VA-t az van a 96KW-oson gyárilag, az bírni fogja a + lovakat is. Kell majd hozzá egy cső csatlakozó a turbóra és simán mehet fel. Itt megtalálod a méreteket, gyártathatsz magadnak, vagy rendelek egyet neked a fickótól.
bmwsan
senior tag
Sziasztok!
Ha már szóba került a 1749VA, mennyire komplikált egy B6 BXE ( ha jól tudom 1749V van), VA-ra cserélni?
Hajtókar csapágyak is lassan cserélve lesznek, ott maradjon a gyári vagy van esetleg tartósabb/erosebb megoldás? Ha olyan 160LE lenne a cél mit kellene még cserélni, hogy hosszútávon, ne legyen károsodás a vége?
Mondjuk kellene egy motor ami gyárilag 160LE környéki, és akkor nincs kérdés?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
tresh
addikt
Köszönöm 1749va-n gondolkoztam én is meg néztem ezt a csatis megoldást Ha szerinted is franko ez így akkor kap egy felújított 17-et és akkor lehet megkeresnélek a csatlakozó végett
bmwsan
senior tag
Most hogy mondod ...
Sajnos amikor vettem, nem volt rá keret, így utólag lesz alakítva (R-line, nagyobb felgenek, motor, stb.)
FoBCRaistlin
őstag
Vagy egy KP39B-t
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
tresh
addikt
Ez az 1.8 Tamásé?
enddav
aktív tag
Nem pont egy hónapja vetted?
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-v-
addikt
Eh, jössz itt a képtelen ötleteiddel!
bmwsan
senior tag
Dede bizony
Most 130 derék paripára van belove, minden oké vele.
Majd lassan jön egy R-Line bodykit, ahogy lekopnak a gumik, a nyári felni megy téli felninek, nyárinak meg egy 17-es, esetleg 18-as. Hátsó lámpák kapnak egy nagyon szolid sötítofóliát majd, de a fék illetve indexek nem lesznek betakarva. Körbe fóliázgatni, nyitott rendszer. Nem tuner jóskásra, csak úgy szolidan.
Valami ilyesmi lenne a cél, annyis hogy az enyém grafit szürke, meg BXE, hátsó lápma nagyon halvány szürkére. Meg nekem nagyon bejövösek a fekete felnik.
Bár biztos van akinek már ez is sok.
-v-
addikt
minden oké vele.
Akkor mindenképp hozzá kell nyúlni, hátha elbaszódik
Tudom h hülye vagyok, ezt már sokszor tisztáztuk.
Valahogy nálam átlépi az ingerküszöböt az ilyen tyuning, hogy trunyó csere. Mert ugye meg is kellene pl állni tudni. Ahhoz nem árt erősebb fék. Nagyobb felületű gumma. Lengéscsillapító. is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
FoBCRaistlin
őstag
Nem, 1,9PD. Fabia RS, Ibiza FR.
bitpork: Ez nálam meg is történt(ik)
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
tresh
addikt
bmwsan
senior tag
Egyetértek Veled , ha valamit csinálunk akkor ne végezzünk félmunkát.
Az erosebb motor nincs egyenes arányban azzal, hogy gyorsabban szeretnék menni, csak azzal, hogy a gyorsulás/rugalmasság picit jobb legyen, nekem 160LE a cél.
Úgy tudom a 170 lovas BMR-eken is az a fék van mint az 1.9-en. Abroncsokkal teljes mértékben egyetértek, valamilyen nagyobb homológ méret (225/235). A lengéscsillapítóból nekem meg felel a gyári, a turbo tömegváltozása nem számmottevo, mint ahogy egy nyitott rendszer miatt, sem borul fel a gyári egyensúly (tömeg szempontjából).
Ami viszont negatívan hat az autóra az a megnövekedett teljesítmény miatti nagyobb igénybevétele bizonyos alkatrészeknek, illetve a méretesebb kerekek miatt a rugozatlan tömeg változni fog.
Hogy ne csak OFF legyen, egyszer kérdeztem már, de mi a feltétele, hogy a fórumozók autói közé az enyém is esetlegesen oda kerhessen?