Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zeon.hu
nagyúr
-
Khaosz55
addikt
válasz yodamastah #91028 üzenetére
Rám egy AVG sisak sem jó, már mikor felveszem kényelmetlen. Sharp tesztek 4 csillagos sisak. Jelenleg egy arcpumpás sisakom van, 1 évig nem is használtam az arcpumpát, de most már használom, így még stabilabb.
-
vendingo
veterán
Én az sv-ről 140-150-nél le akartam szakadni, africán 160-nál egyenes háttal ülök, és ha kell 1 kézzel fogom a kormányt.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
HSM
félisten
válasz vendingo #91057 üzenetére
Hát azért a "le akartál szakadni" kijelentés szerintem kissé túlzás... Tény, hogy 160 körül már van kis szél rajta, de a leszakítós szélvihartól elég messze van. Mondom ezt úgy, hogy nem vagyok épp picike. Persze, nem kormány elengedős egyenes hátas fotel, de nyilván nem véletlen hívják túrasport kategóriának....
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
Nekem a plexi pont a sisakra keveri a szelet, így nagyobb tempónál mocorog rendesen a fejem.
XS sisakot hordok, már annyira nem kényelmetlen, mint amikor megvettem, de még most is deformálja a pofámatAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Gaboman
nagyúr
válasz Tarill #91043 üzenetére
Az FZS 1000 ami gyárilag is plexis 140 fölött nekem zavaró volt.
Pont a bukó tetejére keverte a levegőt így járt a fejem rendesen, kicsikét ott már be kellett húznom magam, igaz ez magasság függő.
300 tempóra a fene tudja melyik lehet képes, óra szerint biztos tudja valamelyik de fogadok messze van a valóságtól.
A Yamahám nyitott rendszerrel, fúvókázva, sport légszűrővel 280 ment óra szerint, de hogy ez mennyire hiteles a fene tudja.
Az biztos hogy bármelyik naked motort próbáltam 150-160 felett már nagyon kapaszkodni kell mindegyiken.
Valójában ezért nem is értem minek akár egy 1000 és feletti cm3 nakednak 250-260 végsebesség.
Lenne 200-210 és 2 olyan rugalmas lenne minden fokozatban.
A nagy tempókat hagyjuk meg a speed gépeknek.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Gaboman #91064 üzenetére
Nem csak pleximagasságtól függ hogy jár e az ember feje, hanem a fejidom vagy terelő formájától, kialakításától is.
Csinál e turbulenciát vagy sem, mert inkább attól jár a fejed, mintsem az alacsony vagy magas plexitől.
A régi cbf-en 130 felett úgy rázta a fejem képtelen voltam megtartani, a vfr-en kb ugyanoda kapom a szelet csak éppen ugyanolyan konstans130 nál mint 200-nál, csak az erőssége nő. De a fejem meg sem mozdul. Csak a sisak kúszik a pofámba mint valami alien arctámadó.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Lipton
őstag
válasz -Mike- #91045 üzenetére
Nekem a cb1000r felment ora szerint(!) 270 fole. Nem tudom mennyit szamit de volt rajta egy nyitott akra. Teljesen a tankon hasaltam es nem volt jo csak kiprobaltam. Semmi plusz terelo nem volt rajta.
Rovidebb huzogatasok alkalmaval 200 kornyeke vagy picit felette sem volt nekem olyan gaz. Hosszabbat nem mentem vele igy.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz Ferdzsoo #91065 üzenetére
Az aerodinamika egy egészen hihetetlenül komplex dolog!
Ha fent van a 2 oldaltáskám, és 100 felett széttárom a térdeimet (de a lábam marad a lábtartón), akkor durván rángatni kezdi a fejem a szél! Ha visszazárom, vagy leveszem a lábam a lábtartóról, akkor semmi!
Nagyon vicces jelenség szerintem! 😁*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
Dobbenet, hogy ennyien kozuletek kimentek a nemet autopalyara a vegsebesseget kiprobalni
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91069 üzenetére
Igen a német autópálya Komárom felé vezető 13 főúton van!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Ferdzsoo
addikt
válasz demars #91067 üzenetére
Igen, először én is azt hittem sisak. Aztán másik sisakkal is ugyanezt nyomta a CBF (nekem is S-es volt). Utána meg ráültem a VFR-re és mindjárt meggyógyult mindkét sisak...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Gaboman
nagyúr
Egy kis tempó, jól megy vele a srác vagy csaj.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
HSM
félisten
válasz demars #91061 üzenetére
Turbulencia, az a legrosszabb opció.... Nekem is eltalálja a sisakot, de nem turbulens, így csak a szélzajt növeli meg, mondjuk azt rendesen, de nem rángat semennyire.
(#91062) Khaosz55: Naked bike-on sosem mentem 160-al, mindenesetre édekes megközelítés. Remélem, egyszer majd lesz lehetőségem kipróbálni. Mondjuk úgyis tesztvezetnék egy Street Triple-t egyszer....
(#91063) vendingo: Szintén nagyjából 2 méter vagyok. Nekem ugyan az újabb van (K8), de semmi bajom a kényelmével, mármint ami a szélvédelmét illeti, akár órákon keresztül tudok vele különösebb megerőltetés nélkül autópálya tempót tolni. Kicsit lábösszehajtós, de nekem belefér. Rossz úton a futómű pocsék, illetve kicsit több erő kell a kuplunghoz, mint ami nekem ideális lenne, ebben a két pontban össze tudnám foglalni a negatívumokat.
[ Szerkesztve ]
-
KisTé
tag
Segítsetem már légyszi, a forgalmi engedély száma az melyik a jobb felsőbe az Eurotax kód feletti két betű+5szám ? vagy ha nem akkor ?? gyorsba kéne adásvételhez, elakadtunk
-
HSM
félisten
válasz vendingo #91074 üzenetére
Én használom mindenre.
Volt köztük hosszútávú túra is (akik már olvasták sry), pl. egy seggel mentem ki vele Londonig és vissza... A kompig az bő 1500km, gyakorlatilag végig autópályán. Ugyan én nem toltam neki végig 160-al, de nem is mentem lassan. Számomra tejesen vállalható volt. Egyedül a láb-pozíció miatt kellett néhány 10 perces szünetet beiktatni kicsit átmozgatni. Úgy tűnik, nem vagyunk egyformák. -
KisTé
tag
válasz -Mosquito- #91077 üzenetére
Köszi, remélem
-
Laraxior
titán
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #91080 üzenetére
1999-2002 régi szériás SV650N szélvédelmileg sokkal rosszabb volt mint az 2003-től kiadott széria.
110 fölött tartósan nem tudtam vele menni, 120-at már csak pár száz méterig tudtam.
Annyira turbulens levegőt kevert hogy szétrázta a fejemet.
Az újon közel nem lehetett ezt érezni ekkora tempónál.
A futóműve is feszesebb volt mint a réginek, legalábbis elől, a karbisoknak tényleg nagyon puha volt.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Laca1212
őstag
válasz -Mosquito- #91083 üzenetére
Az laminált,nem?
-
demars
addikt
válasz -Mosquito- #91083 üzenetére
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
zgospel
őstag
[link]
Én úgy sajnálom hogy már nincs TV műsora ennek az embernekhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Gaboman
nagyúr
-
Khaosz55
addikt
Nekem a 140-160 mégteljesen jó naked bikekon. Felette már tényleg kapaszkodni kell. Néha elhúzom felette is de csak rövid időre. Ahogy előttem írták 200 feletti tepó tök felesleges naked bikre inkább legyen rugalmas erős minden fordulaton. Ezért is szeretem nakedre a 2 vagy 3 hengert.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mike- #91088 üzenetére
Tobb magyarnyelvu markatopicban (emlekezeteim szerint legalabb 4 ben azok kozul, amiket olvastam) azert adta el valaki a sportmotorjat, mert nem ment 270-80 nal tobbet, mig a tobbiek a forumban azt mondtak, az oveik akasztjak a 299 et...
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91092 üzenetére
Utána átment csopperesbe? Jogos, azok mind mennek akár 320-at is!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91094 üzenetére
Óra szerint több ilyen is van pl: ZZR 1400 akár 5.ben is óra szerint.
Azt hogy valójában az mennyi érdemes lenne megmérni, egyszer Talma mondta hogy nagy a különbség a óra és a valós 300 között.Nézd csak a kis 2T-t.
Óra szerint tuti 200.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91096 üzenetére
Igazából nem is ez érdekelne a KX esetében sem, hanem az amit itt történik.
Nézd végig ha van kedved, nem fogod megbánni!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Üdv Urak. Köszöntem, azt a rengeteg eszmecserét, amit annak idején folytattunk és a közös gurulásokat. Viszont tegnap eladtam a Yamahát is így újra gyalogkakukk lettem. Majd ha illetékes látja kivehet az összefoglalóból is, sajnos előre láthatólag most évekig nem is lesz semmire lehetőségem.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91098 üzenetére
Sokszor kuplung nélkül is!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen