Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Chrys_ #91235 üzenetére
De én, a Hajas Gabié.
Kétszer voltam vele városon kívül, kb. 2x15 percet. A legelső alkalommal nagyon le lettem b@cva, mert amikor elhagytuk a Kalocsa táblát, akkor vissza qrtam kettőbe, húztam egy nyélgázt, majd így váltogattam felfelé. Az oktató autó meg "eltűnt" mögülem... -
RAiN91
őstag
Mennyire függ a kopott hátsó gumitól, hogy érzésre mennyire könnyű dönteni?
A régebbi Z750-em van, cserés a hátsó gumi már. Mentem egy rövidet egy 1200-es Bandittal, és igen könnyű volt borogatni. Azért mert az olyan motor, vagy a gumitól függ, amit mindjárt meg is veszek?
-
Gaboman
nagyúr
válasz
-Mosquito- #91240 üzenetére
-
Geresics
addikt
válasz
#52469760 #91238 üzenetére
Ha a jogsi szerzés az elsődleges, akkor ki lehet bírni a suli cuccaival is, a bevásárlással én megvárnám az idei Black Friday-t (én is így akarok kabátot cserélni)!
Sisakról már írtam párszor véleményt itt, ebben a hozzászólásban, és ebben is. Persze itt mindenkinek más a véleménye!Nemrég amúgy valaki kérdezett hasonlót, mint Te, akkor ezt tudtam ajánlani neki, szerintem érdemes lehet elolvasni!
-
XFishboneHUN
senior tag
válasz
#52469760 #91238 üzenetére
Gondolatom szerint szükségem lesz:
Sisakra
Kesztyűre
Bakancsra / csizmára
ProtektorraJobb helyeken a cipő kabáton kívül adnak mindent. Szerintem a te iskoládnál sem lesz másképp.
Motoros oktatás általában Novemberig tart, szóval van még 2-3 heted.
Addigra "talán" a rutint letudod.
-
dellfanboy
őstag
válasz
#52469760 #91241 üzenetére
első körre sok sikert. 100k-ból normálisan felöltözni nem lesz könnyű de ha van időd&szerencséd simán összevadászhatod a cuccokat.
motoros boltok listája benne van az első hsz-ban ott körülnézhetsz mi tetszik.
bukósisakok esetén van a sharp teszt azt nézegesd és én a 4*-5* alá nem adnám ( ez a teszt szigorúan a bukósisakok töréstesztjére van, komfortot nem).
de minél több kupakot próbálj fel, ami legjobban fekszik a fejedre és tetszik az ára azt vedd meg -
Gaboman
nagyúr
válasz
Geresics #91234 üzenetére
Sajnos ez egy ilyen betegség, szeretem a terepfutást, imádtam kijárni a határba dombokra fel, lejtőkön lefutni.De sajnos a sérv ebben is akadályoz, sőt sok mindenben, aktív harcművészetet is végette kellett abbahagyni, már csak az itthoni edzés maradt azt is kíméletesen.Motorozásnál is ugyan így kihat, hosszabb távon ami nekem 300 kilométert jelent már nagyon érzem, 500 kilométer már szenvedés.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Bogyó bá' #91229 üzenetére
Persze a tanulómotorral alig mentem városon kívül.
Pont itt van az amiért nem érezted a rezonanciát, városban nem is nagyon érezhető, van de minimális, de 120 fölött egyre jobban érezhető.
Ott ahol a sor 4 még ugyan olyan simán fut.geresics Egy kiadós terepezés után bizony érzed rendesen a sérvedet, a folyamatos rázkódás, egyenletlen útburoklat nagyon nem tesz jót neki.
Ennek ellenére el lehet menni terepezni csak utána nem szabad csodálkozni hogy reggel kimászni kell az ágyból.
Én is voltam párszor így, de hát akkor is kimentem újra és újra. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
baboss #91227 üzenetére
Autóval még nem próbálkoztál?
(#91228) Gaboman: én egy SFV650-nel (Gladius) csináltam meg a jogsimat bő 2 évvel ezelőtt. Nem emlékszem, hogy a vibrációja kicsit is zavart volna, később a saját GS500-é annál inkább (pont abban a fordulatszám-tartományban vibrál legerősebben, amelyikben amúgy a legjobban szeretnék motorozni: 6. seb. 110-120 km/h között)). Persze a tanulómotorral alig mentem városon kívül.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Bogyó bá' #91224 üzenetére
Nem tudom mennyire lehet rezonanciamentes egy V2 650, saját karbis, tesztelt injektoros SV650 és mondjuk egy CBF600 között nagyon sok a különbség a 4 henger javára.
Annyira vibrációmentesen jár a V2-höz képet hogy azt kottázni lehetne, ez mindaddig nem is gondolnád amíg át nem ülsz rá.
Kíváncsi lennék a V-Strom esetében ez mennyire észrevehető.Mosquito34 Na jó de ez új motor, nem a 1.15 árkategória, abban az árszegmensben én még nem találtam túraenduróból 4 hengerest.
-
baboss
őstag
Idáig a SUZUKI GSF 650 S ami a legjobban tetszik, de kinézetre izgatja a fantáziám ez is, csak sor 4-es -ben kellene ami hasonló, és a feltételeimnek megfelel.
Vagy a változó hozászolásokat olvasva gondolkodhatok az 1000-1200-as kategóriákban is ?
Bogyó bá'
50/50 százalék városi, illetve túra használat. Asztalos munkával foglalkozom és a szerszámokat motorral szoktam kivinne a helyszínre. A 3 dobozba szoktam pakolni 10-15-20 kg/ doboz. -
HSM
félisten
válasz
Chrys_ #91220 üzenetére
Talán tényleg az a legjobb, ha kipróbálja. Ezekkel a nem túl kihegyezett 600ccm körüli sornégyekkel az szokott a baj lenni, hogy nagyobb tempónál elfogynak, és ha menni akarsz váltogatni kell rendesen. És ugye ezt is írta, hogy 100 feletti tempónál ne kelljen kettőt visszaváltani előzéshez. Ezt pl. a saját SV650-esemről is tudom, ami erőben egy nagyságrend a kisebb teljesítményű sor4 600-akkal, hogy autópályán krúzolni bőven elég az ereje akár 6.-ban is végig, de ha csak egy sávban kellene előzni, akkor rendesen vissza kell dobálni a váltót, hogy meglegyen a számomra ideális lendület, pedig "nyomatékos" V2 blokk. Legalábbis nekem a bő 100kg tömegemmel ez a szituáció.
Tehát énszerintem a legjobb egy nagy ccm-es, nem kihegyezett nyomatékos blokk lenne. Plusz ugye hogy valamiért a 600-ak közül csak kevés típusban van korrekt futómű, ez valahogy inkább az 1000 és nagyobb gépek privilégiuma.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
baboss #91219 üzenetére
Menetszel vedelem nakeden nem lesz. A motorberlest ne gondold tul. Egy 600 japan nakedet kiprobaltal, akkor az osszeset kiprobaltad, nincs kulonbseg koztuk. Puha elso rugo, (bar a te testsulyodhoz lehet jo) nagy ritkan usd villa, kozepszar fek, amugy hagyomanyos, himbilimbi mindegyik. Ami magyar tipusu utakra nem hatrany.
Ugyanolyan jo/megbizhato az osszes. Ezert kell olvasni markaforumokon a gyakran elofordulo hibakat.Kulfoldi motort csak ugy vegyel ha szamlakkal igazolt szervizkonyve van.
Termeszetesen a legjobb egy uj lenne, arra egy ideig nem kell kolteni, max garancialis hibakert szervizbe vinni. De az nem otthon szerelos, mint a mostani!
-
baboss
őstag
válasz
Topiccsendőr #91214 üzenetére
Köszönöm a hasznos tippeket, tanácsokat. Ha lenne elég keret akkor biztos újat vennék, vagy minél fiatalabbat, azért ezt még átgondolom.
Lehet, hogy emiatt el is halasztom a következő szezon elejére, közepére a vásárlást, elvagyok még egy darabig a kis 400-as Zephyr-en. Új motorokban fogalmam sincs mi lenne az ami a feltételeimnek megfelelne. Max 3 milla amiért 0km-eset vennék.
Sor 4 - egyenes deréktartás - menetszél védelem - városi/túra használat - dobozolhatóság - 60kg/174cm-es adottsághoz.
Ebben az árszegmensben szerintem nincs nagy választék. 2-3 milláért használt, fiatal, pár éves motorból viszont biztos nagyobb lenne a választék.
Ha váltok akkor jót, megbízhatót, és könnyen kezelhetőt szeretnék venni. Azért addig kipróbálnék egypár ajánlott típust, hogy mennyre motorozható nekem. SUZUKI GSF 650 S
Sajnos nincs nagyon nagy választék a motorokat bérbeadóknál, van ahol egész borsosak a bérleti díjak. A linkelt oldalon 12.000ft 1 napra, annyit még szánnék rá, hogy kipróbáljam. Ha elmegyek egy kereskedésbe, és ha kilehet próbálni akkor szerintem csak pár km -t lehetne vele gurulni, ami nem sok. Egy egynapos 300-400 km -es túrán azért sokkal több tapasztalatot lehet szerezni szerintem. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #91214 üzenetére
Nagyjából egy nyelvet beszélünk!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
baboss #91162 üzenetére
Ilyen keretbol leginkabb 600 sornegyekben gondolkodnek, kifejtenem, bar szerintem nem megvenni draga barmilyen motort, hanem uzemeltetni.
4000 chf ert vettunk legutobb 2011 es k9 es bandit 650 abs t. 20e valos km. Ezzel fogok peldalozni vegig, ezert jegyeztem meg, nem rongyrazok, vagy valami.
Mivel sokat turazol, ezert mindenkepp sor4 et valasztanek. Az ennel kevesebb hengert felejtsd el, mert ez az epitesi mod a legkenyelmesebb turahoz. Ennel mar csak a sorhat a jobb.
A te 400 asod 60 loerejet ne is hasonlisd egy pl sv 650 v2 erejehez, mert a 400 utan egy karbis sv 650 nel is fenyt ugrasz, plane also fordulaton, tehat igy csak nyersen ne a szamokbol indulj ki. Illetve ha ezt teszed, nezd meg a nyomatekot es a valtoattetelt, mert a loero az csak a vegsebesseget jeloli.
Szoval milyen konstrukcio a bombabiztos, mire kell keveset kolteni?
Mint mindig, a vilag tul bonyolult. Illetve nem. Az emberek tul egyszeruek.Megvettuk a fent emlitett k9est. Ebben az evben 10e km ment bele. Mivel 20e kmnel jart a megvetelnel, lehetett szamitani jopar dologra. a kovetkezo koltsegek merultek fel:
Villaszarszimering leterdelt, szimering, teloolaj csere, lanc-lanckerek leterdelt (meg a gyari) csere, gumigarnitura csere (2 darab ebben az evben) fekbetet csere. Ez az egesz dolog megkozelitoleg ezer frankot kostal. (Vagy tobbet, mert muszaki is volt)
A muszakin kimertek a fektarcsakat, es utnek. Jovore csere.Az elozo gazda alig ment vele, svajci nemdohanyzo idos orvoshazaspar telekrejaros bandit volt.
Ezek csak es kizarolag kopo fogyok. Ez egy fiatal megkimelt motor, amire magyarorszagon ugy tekintenek, hogy egyszer kell megvenni jo sok penzert, es onnantol egy fityinget nem kell kolteni ra. (Vagy ha igen, akkor azt le kell tagadni, kulonben szarul jossz ki egy peniszmeregeto beszelgetes kozepen, hogy micsoda szart vettel. az effajta beszelgetesek miatt vannak az emberek teljesen eltevedve egy jarmu fenntartasaval kapcsolatban)
Szoval se egy fesszab, se generator, se lancfeszito nem terdelt le, mert japan motornal ezek is kopo-fogyo alkatreszek, ezt vedd figyelembe.
Most vasarolnal egy dinoszaurusz leg-olajost, amirol csak a papak meg a ludditak allitjak, hogy sosem mennek tonkre. Hallgatnal olyan emberekre akik ha bemennek egy moziba, ahol egy vonat van lefilmezve, fekete-feherben, amint epp felejuk halad, kirohannak a mozibol, ijedtukben?
Kb ennyi a kompetenciajuk.Az en tuti tippem: Sornegy 600. Marka mindegy. Lehetoleg 2005 kornyeki nyilt hurkos befecs, (azaz lambda nelkuli) minnel kevesebb valos km. Ennyire egyszeru a recept. Akarmi. Hornet, fazer, akarmi. Nagybandit a termeted miatt nem javaslom.
Mielott vennel, javaslom, menj fel markaforumra, es nezz utana, milyen betegsege van a kiszemelt gepnek! Nagyon fontos, ne kerdezz, olvass! Sokat. Melozz meg erte. Ha jol csinalod, megeri. -
zgospel
őstag
Ti értitek ezt a hülyeséget?
http://index.hu/sport/motorsport/2017/10/12/eu_szabalyozas_motorsport/ -
Gaboman
nagyúr
válasz
baboss #91208 üzenetére
Ha a 600 tetszeni fog akkor utána érdemes lehet a Bandit 650-el is számolnod.
Egy kicsivel többet nyújt a 600-nél a többlet cm3 végett.
A másik amire én azt mondom elgondolkodtató az a CBF 1000.
Teszt 1
Tesz 2
Tudom ez már az újabb, frissített verzió de az alap az ugyan az. -
baboss
őstag
Beszéltem a kölcsönzővel, az 1200-es bandit már nincs meg, összetörték. A "kicsi" SUZUKI GSF 600 -as szabad pénteken és vasárnap. Vasárnapra le is beszéltem, az időjós szerint napsütéses hétvégénk lesz. Izgatottan várom a hétvégét, már csak kettőt kel aludni.
Valaki csatlakozna vasárnap egy karikára, szerintem jobb és biztonságosabb ha nem egyedül megyek. Mondjuk 10:00 - 18:00, km útvonalfüggő, megbeszélés alapján. Kiindulási pont a kölcsönző lenne. Budapest, 1172 Bojtorján u. 19. Merre érdemes menni ? -
LustaDick123
tag
válasz
baboss #91173 üzenetére
A 600-650-es egy kicsit kevésbé nyújtja a kezedet, mint az 1200-es. A lényegi különbség, hogy míg a kicsi nekifutásból éri ezt tel, az 1200-es helyből. A 100+nm nyomaték a vicces a nagyon, nem a 98LE.
Mielőtt Banditot veszel, azért fékezz is vele egyet, mert egyiken sincs acélos fék. Ha pedig a nagyon búg a váltó, mint egy Ikarus difi, akkor az váltófelújítás.
A 2000-2004 közötti fejidomosnak ("rókaszemű") kb. nincs első világítása, mert olyan gyenge, és porosodik a foncsor. A 2005 utáni ráncfelvarrott motorok alapban ugyanazok, de pl. a kényelmes ülés áldozatúl esett a desingnak. (nem véletlenül van ezen a sokat futott GSF650-en is alakítva) -
Gaboman
nagyúr
válasz
Bogyó bá' #91196 üzenetére
A nyomatékkirály jelződ végett bérelje ki mindkettőt, nem mindenkinek jön be, ahogy írtam is.
Haverom is Bandit 1200S-ről váltott vissza Hornet 600-ra, azt mondja a mai napig nem bánta meg, sokkal könnyebben kezelhető, kanyargós részeken könnyen dönthető, fékei, futóműve is könnyebben birkózik meg a motor tömegével mint a Bandit.
Banditban a blokk ami igazán jó, de a motor tömegéhez ami nem kevés a futómű és a fék alul méretezett.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Lenovo Yoga Pro 9 (16IMH9) - Intel Core Ultra 9 185H, RTX 4060, 32GB, érintős ELKELT
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H310CM i5 8500 16GB DDR4 960GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest