Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
V.Stryker
nagyúr
+1
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
MunezXBK
nagyúr
Vagy a ködlámpát...mikor mögötted van. Bántóan piros tud ám lenni.
AMD Power
titán
És ha megnézed lassan egy 20 éves autó.
Nyugodj meg engem is mindenki lenézett mikor Francia autót vettem. Amivel mentem havi 1100km átlagban probléma nélkül. Utána jött a nagy német megváltás és havi 600km mellett állandó problémák voltak. 2x annyiért. Most jön majd egy Swift ami miatt le fognak nézni, de nem izgat.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Revolit
senior tag
Hah, ez jó ötlet, köszi
szerk.: amúgy nálam hátsó ködlámpát csak úgy lehet kapcsolni, ha elsőt is felkapcsolom :/ mondjuk enyém az nem vakít legalább... igen alacsonyan van és gyári.
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
akkor az nincs megfelelően bekötve.
külön is kellene tudnod kapcsolni, elvileg.
MunezXBK
nagyúr
Ha a hátsót feltolom, felnyomja az elsőt is. De a cél érdekében teljesen mindegy.
reggel hétkor már megvettem,
minden második ember a töltőért ment
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Kornel
veterán
tegnap néztem a lidl-be, még volt ebből.
lsc
nagyúr
Ez [link] rémlik? Utoljára, értő olvasás? Az említettekből mondj egy jobb ár/teljesítmény arányút, ha nem ,megy ne erőlködj a válasszal sem.
Az élet kegyetlen .
Kornel
veterán
nem kötekedés, de ha barumot vesz, ilyen erővel veheti a sava-t is.
tavalyi teszten fej-fej mellett voltak, idén nem tesztelték a sava-t.
szóval szerintem jelen esetben az jobb ár/érték arányban.
tomcsi23
veterán
Jaja, itt is vitték többen is, pedig kb 2 percig voltam bent.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
lsc
nagyúr
Tavalyit nem néztem, ideiben nem volt sava, ennyi. Ráadásul sehol nem írtam hogy a barum annyira jó lenne, nem azt akarom védeni, a helyén kell kezelni. Mint írtam előzőleg ez is meg az elején kérdezett vredestein is csak havon jó, máshol hiányosságaik vannak, de hát kis pénz kis foci.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
giigz
veterán
Egyébként lehet a Sava lesz belőle, igazából nekem a 12 éves repedezett téli után az is tökéletes lesz, na meg ha ennek a tesztnek lehet hinni, akkor egy fokkal még jobb is mint a Barum.
Egy tél alatt 4-6k km-t fogok vele menni, még megfelelő tapadással bírjon ki nekem 4-5 évet, aztán annyi.
Ha rám szakad a bank, úgy is másik autó lesz...
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
4-6k km?
akkor vegyél sava-t, csak figyelj rá, hogy idei gyártás legyen
(#65665) giigz: nekem sajnos 30-35k
[ Szerkesztve ]
giigz
veterán
Igen, csak ideit akarok venni, mivel 4-5 évre tervezem, így 1 év is számít.
Évente 10k km körül rakok a kocsiba, abból tél-nyár kb. fele-fele arányban van.
DeFranco
nagyúr
mi kb. egy óra múlva indulunk kettőért nem mondom meg hova
(Hevesre)
a_tesz
Korrektor
Nekem már meg is van, és már kezelek is egy akkut vele.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
giigz
veterán
Ha nem saját zsebből menne, szívesen mennék 30-35k-t...
tomcsi23
veterán
Nehogy késő legyen.
Zuglóból közelebbi aldit nem találtál?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
lorcsi
veterán
biztos lesz azon a környéken is. elég elterjedt modellek ezek, főleg azért mert már a 2000 körüli modellek is piszok jól felszereltek és nagyon jól összerakottak, ülései nagyon kényelmesek
ebben a kategóriában keresgélek én is, és ár-érték arányban szerintem ezek a legtutibbak
pl. egy clio sem ossz,d e ha a kettőt hasonlítod össze akkor a punto jobb
1.1 vagy 1.2 sok van...a 16v meg erősebb is, a HLX felszereltségben minden megvan
most így ezt az osztrák oldalt megnézve eléggé elgondolkodtam én is, mert 1000 euro körüliek még honosítással együtt is olcsóbban jönnek ki mint az itthon hirdetettek bő 100k a különbség..ami nem kevés
[ Szerkesztve ]
giigz
veterán
Mi ez a töltő vásárlás? Miért jó az, ha vesztek ilyen töltőt?
-v-
addikt
Lehet vele tölteni!
MunezXBK
nagyúr
Én se értem, utoljára a Trabim akksiját töltöttem. Pedig az jó rég volt.
DeFranco
nagyúr
Most erre járunk éppen, ha itt nincs, hazafelé Fótra is beugrunk. Ha elfogy elfogy, akkor karma, nem igazán érdekel, szükségem szerintem nem lesz rá, mert ha ez az akku behal úgy is cserélem, az újat meg nem kellesz majd tölteni szerintem 5-6 évig. Biztonsági tartaléknak lesz.
@giigz: mondom, kevesebbet fogyaszt az autó
neduddki
nagyúr
HI!
ott va meg jaszbiriny hatvan:- )
udv
neduddki
mod: erdeks en havonta toltom az exidot es yuasat is:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Mágus2
Közösségépítő
A teljesítményét ennek a guminak honnan szeded?
Vredestein snow3 azért a pénzért tapad is. A barum meg nem. Személyes tapasztalat. 2 hsz.- ban nem válaszoltál 1 egyszerű kérdésre.
[ Szerkesztve ]
giigz
veterán
Sava Eskimo S3+ is sz@r szerinted?
Tehát inkább egy "E"-s Vredi mint a "C"-s Barum vagy Sava?
[ Szerkesztve ]
DeFranco
nagyúr
minek töltöd havonta?
neduddki
nagyúr
HI!
hun jartal Te amikor a nagy csatak votak???:- )
udv
neduddki
mod: itten van a vegkifejlet, kicis t sokaig tartott:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
DeFranco
nagyúr
szeretgettem a hátrahagyott asszonyokat...
de most tényleg minek? meg hogyan? kiveszed az akkist felballagsz vele 'szt töltöd?
-v-
addikt
Hát egyetértek ... szerencsére mostanában nem sokat vezetek éjszaka / este városon kívül, pedig amúgy nagyon szeretném .. csak pl. az ilyenek nagyon zavaróak, és sok van. Na meg ennél a tetves xenonnál nem látok semmit ...
neduddki
nagyúr
HI!
nem a garacs menyezetere fle van applikalva az accumate es osszerakaom
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Kornel
veterán
amúgy én se értem ezt a nagy akksi töltögetést.
kivétel persze, ha csak városban van használva, akkor érdemes.
de arra meg ott a BKK
(#65677) giigz: vegyél savat, és megspórolsz egy csomó pénzt, évi 5k km-re még az is túl jó
[ Szerkesztve ]
neduddki
nagyúr
HI!
pediglen TE akkor erre koborolal Te se figeltel???:- )))
udv
neduddki
mod:'na bax csakmeletett: bof,
de hun az abra?
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
tomcsi23
veterán
Kb így vagyok vele én is, viszont ha már lesz rá lehetőségem, időnként feltöltöm rendesen. Legalább nem a lovakat fogja be erre menet közben.
Amúgy egy ilyen töltőt ennyiért nem akartam kihagyni.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Mágus2
Közösségépítő
Ha ajánlok valamit, akkor egy nap múlva rákérdezel másik 3-ra. Semmi értelme. Te nem gumit akasz venni, a reklámért fizetnek.
Inkább egy kiegyensúlyozott teljesítményt nyújtó E-s gumit, mint egy C, ami valamiben nagyonjó, valamiben meg életveszélyes.
[ Szerkesztve ]
DeFranco
nagyúr
ja-ja valahogy így, lássuk be: teljesen felesleges, csak éppen szeretjük a pénzt locsolni a dögökre
(mellesleg 3 év jó garival 4k-ért ha csak egyszer kell akkor is megéri... kétszer ennyiért már tényleg hülyeség lenne, de ha csak egyszer is töltök vele már pénzemnél vagyok)
neduddki
nagyúr
HI!
megvan:
udv
neduddki
mod: es ott a lenyeg a harmadik fazisnal amikor az lemarad akkor bizony ott elkezdodik a szulfatosodas, zt pediglen a generator nem tugya, eze kell vmi nagyon inteligencs toto
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Kornel
veterán
na már most.
ha ritkán használom rövid utakra a kocsit, akkor ennek kb. semmi értelme, mivel a generátor úgyis feltölti, ha nem is csepptöltéssel, de nincs mit tenni, menet közben kivenni nem tudod az akksit
szóval ez annak lehet megoldás, aki városban/rövidebb utakra használja a kocsit, és nincs ideje feltölteni a generátornak, illetve van garázsa, mivel így nem kell mindig kiszerelni és felcipelni az emeletre az akksit.
neduddki
nagyúr
HI!
na kzdgyuk megint elorol: Te is cseszed elolvasni es anelkul mondo a magadet? OLVASSSSSSS:
"Az akkumulátorok szeretik, ha megfelelő karakterisztika szerint töltik fel őket, különösen mélykisütött állapotukból. Ezt az optimális töltési karakterisztikát 3 lépcsős töltési karakterisztikának nevezzük. Ezt a karakterisztikát csak speciális processzorvezérelt akkumulátortöltők képesek nyújtani, ilyen töltőket egyáltalán nem vagy csak ritkán látni a barkácsáruházak polcain. Az első lépcső a teljes töltés (bulk charging), ahol az akkumulátor a kapacitásának kb. 80%-át visszanyeri a töltő maximális áramú és feszültségű töltése mellett. Amikor az akkumulátor feszültsége eléri a 14,4V-ot, elkezdődik a második lépcső, a kímélő töltés (absorption charge). Ilyenkor a töltőfeszültség állandó 14,4V-os értéken marad és a töltőáram folyamatosan csökken egészen addig, amíg az akkumulátor töltöttsége el nem éri a 98% körüli értéket. Itt elkezdődik a harmadik lépcső, a csepptöltés (float charging), amely kb. 13,4V-os töltőfeszültséggel és alacsony (többnyire 1 amper körüli) töltőárammal kímélve tölti az akkumulátort. Ezzel az utolsó lépcsővel az akkumulátor töltöttsége eléri vagy megközelíti a 100%-os értéket. A csepptöltés ideje alatt az akkumulátor nem melegszik és a töltöttségi szintje közel 100%-os marad hosszú idejű pihenés alatt is. Megjegyezzük, hogy bizonyos zselés vagy AGM akkumulátorok speciális töltési karakterisztikát igényelnek." link fenetbb
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Ha tölteni kell, akkor a munkahelyen szoktam hosszabbítóval megoldani, úgy hogy ki sem szedem a kocsiból az akksit.
Töltés alatt ki kell szedni, vagy lecsatlakoztatni az akksit az autóról?
Én simán kiszedés és lecsatlakoztatás nélkül rácsíptetem a csatlakozóra a töltőt.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
neduddki
nagyúr
Kornel
veterán
elolvastam.
de amit írtam továbbra is tartom, hogy annyit nem ér az egész, hogy kiszedjem és felcipeljem az akksit, mivel se otthon, se munkahelyen nem tudom a kocsiban tölteni.
neduddki
nagyúr
HI!
ertecd is? hogy mi tortenik azza az akkuval amit nem toltenek fel rendszeresn teljesen fel?
a tobbi a Te dogod
udv
neduddki
mod:
itt az uberalles cek karakterisztika csak nekme hasznlit az elmeletire???:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-v-
addikt
Szóval szétbaszódik az akksi ha nem töltjük időnként, vagy mi a konklúzió?
neduddki
nagyúr
HI
Te s eolvastrad el ugye a panelectron leirasat ugye?:- ) az eddig nem idezett idevonatkozo:
"8. Akku élettartam és teljesítmény - Az átlagos akkumulátor élettartam rövidebb lett, ahogy az energia-igények megnövekedtek. Két kifejezést nagyon sokszor hallani: "az akkumulátorom nem veszi fel a töltést", ill. "az akkumulátorom nem tartja a töltést". Kb. az akkumulátorok 30%-a éri meg a 3 éves vagy az a fölötti kort. Az akkumulátorok meghibásodásának a 80%-a az elszulfátosodásra vezethető vissza. Szulfátosodás akkor következik be, amikor a szulfát molekulák az elektrolitból (kénsav) kiválnak és az ólomlemezekre rakódnak. Hamarosan a lemezeken oly mértékű lesz a szulfát-lerakódás, hogy az akkumulátor tönkremegy, nem vesz fel töltést és nem képes teljesítményt leadni. A szulfát lerakódásnak több oka is van, az alábbiakban felsoroltunk néhányat.
Az akkumulátor túl sokat pihen két újratöltés között, pl. akár 24 óra nagyon meleg időben vagy több nap hideg időben már megindíthatja a fokozott szulfátosodást.
Az akkumulátort úgy tárolják, hogy időszakonként nincs újratöltve.
Az indítóakkumulátorok túlzott mértékű kisütése (mélykisütése). Emlékezzen rá, hogy ezek az akkumulátorok nem bírják a mélykisütést.
Az akkumulátor nem teljes mértékű feltöltése, pl. 90%-os újratöltés mellett megkezdődik a szulfátosodás annak a 10%-os nem reaktivált anyagnak a segítségével, amit a befejezetlen töltési ciklus hagyott fenn.
38C fölötti hőmérséklet megnöveli az akku önkisülését. A hőmérséklet növekedésével növekszik az önkisülés mértéke is. Ha egy vadonatúj, teljesen feltöltött akkumulátort a nap 24 órájában 38C fokos hőmérsékleten hagyunk 30 napon keresztül, nagy valószínűséggel nem lesz képes beindítani a motort.
Alacsony elektrolit-szint. A levegőnek kitett ólomlemezeken azonnal megindul a szulfát képződés.
Nem megfelelő töltőfeszültség vagy töltési karakterisztika. A legtöbb, barkácsáruházban kapható olcsó akkumulátortöltő több kárt tud okozni, mint amennyi hasznot hoz, lásd az akkutöltésre vonatkozó fejezetet.
A hideg is megviseli az akkumulátort. Hidegben az akkumulátor kapacitása alacsonyabb, mint normál hőfokon. Egy teljesen kisütött akkumulátor akár be is tud fagyni, amikor tartósan 0 fok alá süllyed a hőmérséklet.
Fantom fogyasztók akkor is energiát vesznek fel az akkumulátorból, amikor az indítókulcs ki van húzva. Erről bővebben egy kicsit lejjebb.
"
udv
neduddki
mod: azaz a szulfatosodast kell megakadajjoznuk., ami lehet
a gyakori telejs feltoltes megfeleo tootlve,
ctek /es tarsai/ spec programja
ba12
meg mittomen megf mit tanak ki
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Az alsó az szivargyújtós töltő?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-v-
addikt
Ahha.. szóval dobjam ki 3 évente az akksit, aztán ennyi.
Ha már itt tartunk, benzinkúton, vagy hol kell leadni a régi akksit?
(#65700) Dluinet: pff .. jó magyar módi
(#65699) neduddki : akinek van erre lehetősége meg ideje meg kedve, az csinálja .. nekem nincs bajom a 3 éves csereperiódussal Szegény Föld anyánknak van, de őt majd máshol mentem meg.
[ Szerkesztve ]
neduddki
nagyúr
HI!
illeszto, de vehecc hozza ajzatoot is pl
udv
neduddki
mod: [rvilike]ne lehet hogy pont arro szol. hogy ne dobjuk ki hanem huzzuk el ammedig cska lehet?
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni