Hirdetés

2024. június 2., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#36551) Mágus2 válasza whitezo88 (#36548) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A kiálló részt még kiveszik és teljesen mögé megy a fém dugó, mert így már egy csavarhúzóval is ki lehet nyitni. :(((

Hátránya, ha lemerül az akksi,és ez az egyetlen külső mechanikus zár, akkor izgalmas bejutni a kocsiba.

(#36552) whitezo88 válasza werszomjas (#36550) üzenetére


whitezo88
nagyúr

vecsés, valószínűleg tegnap éjjel vagy ma hajnalban.

Harry: köszi ezt el is raktározom. cilindert nem vitte el, szóval másolás nem játszik mondjuk de akkor dugózva lesz, ha megoldható.

(#36553) Balupapa válasza whitezo88 (#36552) üzenetére


Balupapa
senior tag

akkor majd az ablakot törik be. én zardugoazsra biztos nem költenék egy ftot se. aksi merulesnel meg te törheted a sajat uveged

[ Szerkesztve ]

_-=*WheelWhores*=-_

(#36554) Mágus2 válasza Balupapa (#36553) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Okos ember előbb gondolkodik, utána tör. ;) Van erre is megoldás. :K

[ Szerkesztve ]

(#36555) Balupapa válasza Mágus2 (#36554) üzenetére


Balupapa
senior tag

:B nem jartam autofeltörés OKJra :R

jah, értem :U

[ Szerkesztve ]

_-=*WheelWhores*=-_

(#36556) whitezo88 válasza Balupapa (#36553) üzenetére


whitezo88
nagyúr

vagy ez vagy csere az egész zár kulcsokkal stb cakpak ami nem 2 ft...
a kiütött cilindert aligha lehet újra használni. ráadásul elvitték a zsaruk "megszakérteni", meg bűnjelnek

[ Szerkesztve ]

(#36557) Mágus2 válasza Balupapa (#36555) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Én sem. :N De ha van egy másik akksid meg egy bika kábeled, akkor lekapod a motortakarót, az indítómotor vastag kábelére rácuppantod a pozitívot, a negatívot meg bárhová a váltóra, és a távirányítót megnyomva dö dór is ópen. :K

A kulcsban mondjuk nem nehéz elemet cserélni, gondolom akinek zárdugó van, kétévente cseréli a kulcsban az elemet, mielőtt lemerül.

Meg sem erőltettem magam, h segédeszköz nélkül nyissam ki. ;)

A saját kocsimat csak ki tudom nyitni, a máséhoz semmi közöm. :R

[ Szerkesztve ]

(#36558) whitezo88 válasza Mágus2 (#36557) üzenetére


whitezo88
nagyúr

és hogyan nyitod fel a zárt motorháztetőt? kiszedni a rácsot és úgy hozzáférni a nyitóhoz?

(#36559) Balupapa válasza Mágus2 (#36557) üzenetére


Balupapa
senior tag

de hogy kapod le a motor takarót ha ahhoz fel kell nyitni a mtoor haz teret amit belulrol lehet? ahhoz csak be kell jutni az utasterbe nem?

szerk: egyszerre :))

szerk2: mágus2: 5letes :K

[ Szerkesztve ]

_-=*WheelWhores*=-_

(#36560) Mágus2 válasza Balupapa (#36559) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az alsó motor takarót, nem a felsőt. :K Ehhez nem kell kinyitni semmit, alulról hozzáférhető az indító motor, nem könnyű meló, de ha már lemerült, ettől nincs jobb, rongálás mentes megoldás.

Alá kell feküdni, mese nincs.

Gyakorlatban ki lett próbálva az én akksimmal a haver 4-es golfján, 3 ajtós zárdugós. :K Mellesleg a golfon szuperzár van(reteszel, belülről sem nyitható, ha kivered az ablakot, max az ablakon közlekedhetsz)

[ Szerkesztve ]

(#36561) _NCT válasza whitezo88 (#36552) üzenetére


_NCT
őstag

Családi ház?

(#36562) aero.


aero.
veterán
LOGOUT blog

"A benzines nem csak lényegesen lustább, de még a hangja is rosszabb, viszont a fedélzeti számítógép szerint azonos körülmények között egy literrel (!) kevesebbet evett a dízelnél." :DDD

Mazda 6 teszt

(#36563) 33as válasza whitezo88 (#36548) üzenetére


33as
senior tag

Igaza van harry-nak, csináltasd meg feltétlen a zárdugózást, megéri hidd el.

Nekünk a Seat-on is meg van csinálva, mert egyszer magyarországon már feltörtèk! :W

MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , Apple TV , Pixel 7a , Pocket 3 és Action 2 , Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot

(#36564) whitezo88 válasza _NCT (#36561) üzenetére


whitezo88
nagyúr

igen, szó szerint az ablakom alól vitték el, mert itt áll rögtön. volt pofája, még a rendőrök is csodálkoztak hogy csak így, lámpa alól, kereszteződés mellett álló kocsit a ház elől feltörnek... bár csak a letörés járt zajjal a többi nem, éjjel meg mindenki alszik...

most nemsokára megyek a feljelentés miatt a rendőrségre, aztán hívom a szerelőmet hogy meg kéne csinálni a helyreállítást, és ki kéne jönni mert ugye mozdítani sem tudom a kocsit, hiába dugom be a kulcsot, se kép, se hang.

(#36565) _NCT válasza whitezo88 (#36564) üzenetére


_NCT
őstag

Én holnap viszem a Renault-t védelmeztetni, zárdugótól kezdve minden lesz. Persze amit akarnak úgy is visznek, de nem hiszem h pont egy Renault akarnának minden áron elvinni. Bár a Megane elég kapós mostanában, ha látják h foglalkoztak vele, keresnek egy másikat. Amikor utána olvastam a témának, akkor nagyon beparáztam, szemtelenül lopnak és pofátlan módon visznek el autót úgy, hogy a többi ember ott jár-kel. Azóta én alig merem bárhol otthagyni az autót, mert tudom, h aki ért hozzá annak 1-2 perc és viszi saját lábán. Bár az ilyen kókler faszjankóktól az ég mentsen meg, aki csak kárt okoz....

[ Szerkesztve ]

(#36566) 8th válasza zoo8800 (#36537) üzenetére


8th
addikt

Elég szar a videó minősége de a lényeg látszik. [link] Egyesben gyakorlatilag semmi, kettesben váltás előtt már van nyomás minimális ideig és csak hármasban épül fel teljesen a turbónyomás. És ez még egy relatív kicsi turbó ami könnyen felpörög.

"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

(#36567) zoo8800 válasza 8th (#36566) üzenetére


zoo8800
veterán

Épp ezért javasoltam a modernebb vasakat. :)
[link], itt elég szépen húz alacsony fordulatról 4.-ben.
[link], itt pedig 1.-ben alapjáratról gyorsulnak, és (bár ez csak sejthető, mert a fordulatszámmérő nem látszik) szintén nem 5000-től húz, hanem kicsit lejjebbről. :)

Amit írt, az a turbós kocsik kb. 1%-ára igaz. Ennyire általánosítani pedig nem kellene.

rip and tear, until it is done

(#36568) SaNyEe válasza hobizoli (#36542) üzenetére


SaNyEe
aktív tag

Majd ha a koporsód olyan nehéz lesz mint az autók amiket írtál akkor lesz némi alapja a hasonlítgatásnak.
Nem a motor itt a probléma, de ezt te is tudod.

-- end of transmission --

(#36569) 8th válasza zoo8800 (#36567) üzenetére


8th
addikt

Negyedikben lepadlózva minden turbós autóban ezerrel tölteni kezd a turbó, ez nem újdonság. Második videóra meg annyit mondanék persze, hogy kellően húz turbónyomás nélkül is az a legrövidebb fokozat. Pont mire felépülne valami kis nyomás el kell váltani mert leforog a fokozat. Amit a kék csiga írt a turbós széria autók ~90%-ára igaz évjárattól és modernségtől függetlenül.

mod: tiédben van turbónyomásmérő műszer? Vagy laptoppal ki tudor íratni vele?

[ Szerkesztve ]

"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

(#36570) zoo8800 válasza 8th (#36569) üzenetére


zoo8800
veterán

Ebben nem fogunk egyetérteni.

rip and tear, until it is done

(#36571) Mágus2 válasza 8th (#36569) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Lehet, h a benzinesek néhány százalékára igaz, de a turbó dieselre biztosan nem, és az is turbós autó. :Y ;]

(#36572) SaNyEe válasza 8th (#36569) üzenetére


SaNyEe
aktív tag

Ha egy forduatszámtartományt írnál akkor még igaz is lehetne.

-- end of transmission --

(#36573) -v- válasza hobizoli (#36534) üzenetére


-v-
addikt

Ahham itt látszik is, bár azért nem annyira durván, ahogy te írod, kettesben már végig ott figyel az ~1 bar, de egyesben is 40-től már van legalább egy fél bar.

8th: akkor az mk1 rs a 10%-ba tartozik?

[ Szerkesztve ]

(#36574) -v- válasza -v- (#36573) üzenetére


-v-
addikt

Meg a mazda 3 mps is a 10%-ba tartozik?
Csak mert ennél is ugyanez a szitu, egyesben már ~25-től 0.5< bar nyomás van (vége fele nyilván több is),
kettesben pedig végig 1 bar (mondjuk te az 1-esre írtad)

[ Szerkesztve ]

(#36575) Qru válasza harry (#36549) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Csak ne merüljön ki az elem a távtyűből mert akkor cumi van. :D

#nincsbennetarcsi

(#36576) 8th válasza -v- (#36573) üzenetére


8th
addikt

Az RS fókában egy nagyon pici kis tehetetlenségű turbó dolgozik (2.0 16v Turbo és csak 215lóerő) ami hamar felpörög ennek ellenére egyesben még tiltásig kiforgatva sem épül fel max. turbónyomás. Az egyes fokozat túl rövid ehhez, hamar leforog csak nagyon rövid ideig jár magas(abb) fordulaton a motor. Ugyanez kettesből indulva röhögve meglenne, egyesben nem. Úgy vélem kissé elkalandoztunk. Az ilyen kifejezetten sportosra robbanékonyságra hangolt motorokat (Ford RS, Mazda MPS) ne méregessük azon kis ccm-s kis teljesítményű benzinesekhez amikről fentebb szó volt.

"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

(#36577) -v- válasza 8th (#36576) üzenetére


-v-
addikt

Ahham. Értem, logikus.

(#36578) Integra válasza bigmasterg (#36515) üzenetére


Integra
titán

sajnos ez egy ilyen dolog a hondás világban. egyfelől bátran mondom, hogy vegyél hondát, mert akárhogy is megy a fika, kurva jó autók, talán a legjobbak mert nem eszik le a gatyád és ezért az árért olyat tudnak, amit csak nagyon kevesen, miközben atombiztos a technika is. de... ugyanezzel az elánnal azt is hozzáteszem, hogy ha valóban ilyenre adod a fejed, legyen rohadt nagy türelmed, kitartásod és tudásod, hogy ne fuss bele a megszámlálhatatlanul sok bontószökevénybe, majd pedig ha találtál, akkor ne cigánykodj az árát megfizetni. olcsó húsnak híg a leve és ez a hondáknál különösen igaz. csak az adja el relatív olcsón az ilyen autóját, akinek személyes vagy anyagi indoka van rá és gyorsan kell a pénz.
minden surmó raccsingos bohóc type r-t akar, csak éppen semmi pénzük nincsen rá, majd amikor 20ezerbe kerül 4 liter olaj és 6-8e km után cserélni kell, akkor kicsit meghűl bennük a vér, hogy egy db gumi is lazán 30ezer, hogy az első gyári féktárcsa 130ezer, egy hátsó betét 20ezer, hogy az lsd mennyibe kerül, a gyári minőségi szilentek etc... és még sorolhatnám.. nem megy tönkre, ezek kopó alkatrészek, cserélni kell itt is, nincsenek csodák. nekem 14 év alatt egy termosztát ment tönkre összesen. mégis költök durván az autóra, mert így marad abszolút megbízható. mai napig újszerű. ezt adjam el 2 millióért mert valami jött-ment hülyegyerek azt mondja, hogy ez nem ér annyit? én meg azt mondom neki, hogy te kisfiú, leraksz ide 4 milliót, akkor beszélhetünk, amúgy ott az ajtó. és vérig van sértve. én meg kiröhögöm, ennyi.
sajnos ez ilyen. mindenki ül a saját kis csodáján, mert tudja, hogy mennyire jó és mai napig jó, hülye lenne eladni, világ legmegbízhatóbb sportos gépei a mai napig.
szóval ha vennél, csak a drágábbakból. ha nincs meg rá a keret, akkor viszont inkább ne vegyél hondát, mert sok idegőrléssel jár. kapni máshol is hasonlóan jó autókat, kevesebb pénzért. én pl imádtam az 1.6-os nissan sunny-t, 5 ajtós volt. de egy jó corolla is megéri a pénzét.

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#36579) Qru válasza 8th (#36569) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Hát én a TFSi-ben nem vettem észre semmi ilyet. A Saab-ban, na ott akkor a turbólik 1-esben végig, hogy életveszélyes de ezeknél a moderneknél már nincs ilyen gond.

#nincsbennetarcsi

(#36580) Mágus2 válasza 8th (#36576) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

[link] A modernebb vasakban 1.ben is megvan a kellő nyomás. :B

(#36581) 8th válasza Mágus2 (#36580) üzenetére


8th
addikt

Ilyen hangyafasz méretű változó geometriás csigával csúnya is lenne ne nem lenne meg. A linkelt videjón nem sok minden látszik. :))

"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

(#36582) latyak17 válasza latyak17 (#36524) üzenetére


latyak17
tag

Szerintetek 140be igencsak korrekt ár hogy:
első lökkös teljes fújás színre (fekete csík miatt)
jobb első (bal) sárvédő fújás
bal e ajtó ajtó fújás
bal h ajtó ajtó fújás
hátsó "C" oszlop fújása rozsdajavítással
általam beszerzett kocsival megegyező színű csomagtérajtó felszerelése bekötése minden ami ehhez tartozik (kiv üveg)
hátsó lökkös színre fújás (fekete rész miatt)
teljes kocsi polírozás azaz minden
első grill/hűtőrács teljes fényezése (szintén fekete rész miatt)
tükör csere és újrafújás

vállalható? és HATALMAS köszönet hdman-nek mert lehet nélküle nem ennyi lenne az ár vagy másrészt meg se találom őket! :)

METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !

(#36583) SaNyEe válasza latyak17 (#36582) üzenetére


SaNyEe
aktív tag

Őszintén szólva még kicsit kevesellem is :)

-- end of transmission --

(#36584) latyak17 válasza SaNyEe (#36583) üzenetére


latyak17
tag

Baráti ár a fent említett tag miatt vszeg..:) :R

METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !

(#36585) -v- válasza latyak17 (#36582) üzenetére


-v-
addikt

nekem csak egy első lökös fényezés fel-/leszereléssel együtt 30k volt most.

[ Szerkesztve ]

(#36586) latyak17 válasza -v- (#36585) üzenetére


latyak17
tag

akkor kussolok és bezárkózok.. :)

METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !

(#36587) zoo8800 válasza 8th (#36581) üzenetére


zoo8800
veterán

Vazze, én most már nem értelek. Eddig azt mondtad, hogy nem tölt 1.-ben odalépve, most meg mi sem természetesebb, hogy tölt. :F
Hobizoli szó szerint azt írja, hogy szívóként megy 65-70-ig.
Apropó, szerintem fix geometriás csiga van benne, változó szívószelep-vezérlés mellett.

rip and tear, until it is done

(#36588) SaNyEe válasza zoo8800 (#36587) üzenetére


SaNyEe
aktív tag

jajaja, ismét egy eleresztett félmondat . . . 65-70ig . . .
Ebből születnek majd a jobbnál jobb (web) urban legendek :DDD

Azt próbálta kifejteni, hogy ha eygesben szépen végigforgatod az autót, épülget némi nyomás már, átrántod kettesbe, majd mire eléred a már említett tempót elkezd tölteni, vili?

Vegyük a következő helyzetet, előznöm kell és úgy ítélem meg, hogy kettesben 40-ről fogok nekilódulni, már terhelés alatt lesz a motor, megvárom a megfelelő pillanatot és go. Nem hinném, hogy hozzávetőlegesen 3000 fordulat környékén kettesben ne töltene már "rendesen" bármelyik turboás benzines (kérem elvonatkoztatni az extrém méretű turboáktól) gázadásra.

[ Szerkesztve ]

-- end of transmission --

(#36589) 8th válasza zoo8800 (#36587) üzenetére


8th
addikt

Ha nem padlógázzal indulsz és nem forgatod tiltásig csak minimálisat tölt az első két fokozatban. Egyesben tényleg szinte semmit. A 65-70ig szívó üzemmód nyilván nem igaz, illetve nem kell szó szerint venni de nem mondott hülyeséget. Ha már egyesben kis fordulatról indulva is izomból töltene a turbó senki sem építene nyomást rajt előtt félőrült módjára a gyorsulási versenyeken.

"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

(#36590) Qru válasza 8th (#36589) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ez nem tűnik széria kocsinak, márpedig most ezekről van szó.

#nincsbennetarcsi

(#36591) bitpork


bitpork
veterán
LOGOUT blog

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#36592) _NCT válasza bitpork (#36591) üzenetére


_NCT
őstag

Aranyos :DD

(#36593) bitpork


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Ez már csak linkbe, mert olybá tűnik szabályt szegek :D

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#36594) Zewa válasza Integra (#36578) üzenetére


Zewa
senior tag

Bizony hogy ott voltak a Hondák a 90-es években, mára sajnos már csak a Ctr maradt.

Isminek Stuttgartban van egy E36 M3-a. Ha rajta múlik soha nem fogja eladni. Amit lehet megad a vasnak, nem gagyi utánagyártott alkatrészekkel foltozgatja, mindemellett használja is a gépet és pályán is megfordul.
...kopó alkatrészeken kívül neki szinte egyáltalán nem kell hozzányúlni.
Amennyiben egyszer mégis el akarja adni, azonnal lesz rá vevő és nem 2-3millióért.

Sokan ezt nem értik meg, főleg azért mert csórok hozzá. :U

[ Szerkesztve ]

"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"

(#36595) milomi


milomi
tag

Valaki tud valamit a Renault Megane Coupe 2.0 16v ről ? 147 ló.. jó széria volt ez vagy kuka az egész ??

NFS World Nick Ewing1987

(#36596) hobizoli válasza zoo8800 (#36545) üzenetére


hobizoli
nagyúr

nem hujeseg:
-latom a muszerfalon, hogy eppencsak kimozdul az ora 1-sben
-mertuk gyoruslas merovel is, egyesben csak emelkedik a gyorsitasi gorbe, de "teteje" nincs a vonalnak, csak 2.tol kezdve
-meg tudom logolni notebook-l is barmikor a MAP jelet meg akarmit

[ Szerkesztve ]

több drón kell ;P

(#36597) hobizoli válasza zoo8800 (#36567) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Te, ez mire magyarazat, elarulnad?

az elso video egy rugalmassagi teszt -- nem ezt irtam, hanem allohelybol gyorsulast
a masodikban meg hol van tubyonyomas kijelzes? jah nincs LOL, csak akkor meg mirol vitatkozunk? 1-sben minden huz, mert az a legrovidebb fokozata

több drón kell ;P

(#36598) hdman válasza latyak17 (#36582) üzenetére


hdman
őstag

Szívesen. :)

Azért még rájuk szólok a napokban, hogy kurva szép legyen ám :)

Sopron city :)

(#36599) Typhoon47 válasza hdman (#36598) üzenetére


Typhoon47
őstag

a keresztapa köztünk van :Y

"Education is important but big biceps are importanter"

(#36600) bitpork válasza Typhoon47 (#36599) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Haggyadmán a keresztapázást, akkor béjemvét vett vóna :D

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.