Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
TrollBalint
addikt
válasz bandus #186024 üzenetére
Kétféle lízing van, nyílt és zárt végű. Zárt végűnél, befizetsz X-et, majd a maradékot Y időre elosztva kifizeted és a kocsi a tied a lejárati idő végén. (a köztes időben azt hiszem nem a te tulajdonod képezi, hanem aki eladta)
Nyílt végű elsőre jobbnak tűnhet, mert alacsonyabb a havi törlesztő, viszont ott van maradvány érték. Itt biztos, hogy a lejárati idő végéig nem a te tulajdonod az autó. A törlesztési idő végén pedig jellemzően választhatsz, hogy kifizeted a maradványértéket és tied lesz a kocsi, vagy pedig lízingelsz egy újat, ekkor a maradványértéket beszámítják a következő autónál. (Gondolom ennek vannak feltételei)
Különösebb buktatója szerintem sincsen ennek, ha Te úgy érzed, hogy be tudod vállalni a törlesztőt akkor nem egy rossz ajánlat. Ha nem veszed meg a végén a kocsit, hanem újat lízingelsz, akkor meg 4 évig, havi 130-ért (plusz a kezdőrészlet) volt egy új autód, és utána megint lesz egy új, havi X-ért. (Nyilván ez lenne a legjobb forgatókönyv a cégnek, hiszen így minden hónapban van egy biztos bevétel, de ez nem annyira autós téma)https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz IMIIKE1998 #189974 üzenetére
az üzemanyag tényleg csak tőled függ, de annak könnyedén utána tudsz számolni. Ha neked belefér egy kocsira havi 30, akkor azt javaslom, hogy ami megmarad egy hónapban a 30-ból azt rakd félre, mert ahogy írták is, lesz olyan, hogy egyszerre kell egy nagyobb összeget leszurkolni és akkor kevésbé fáj annyira. Meg jobban is fogod látni, hogy tényleg kijössz-e havi 30-ból
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
Sziasztok,
úgy döntöttünk családilag, hogy lecseréljük a régi autónkat valami újabbra (7 éves vagy fiatalabb) és nagyon a Toyota felé hajlunk (szemeztem még Kia Ceed-del, meg Hyundai i30 ill. i40-ekkel is). Az esetek 95%-ában autópálya / autóúton használnánk havi 1-2 alkalommal, és heti egyszer bevásárolni. Tudtok valamit ajánlani?
Szeretném 4 millió alatt megúszni, de lehetőleg minél fiatalabbat azért.
Mindenképpen benzinest akarok, és lehetőleg olyat, ami megbízható.
Jelenlegi autónk egy Volvo, amivel alapvetően meg vagyok elégedve, csak hát pár hónap és 20 éves lesz és már van jópár apró, de bosszantó hibája.
Első körben ezt találtuk, ami szerintünk talán megérheti. Amit az autóról tudunk, hogy az előző (igazából mostani, mert bizományban van a kereskedésben) kárpitosként dolgozott és valószínűleg külföldről hozta be. Ami a képeken nem látszik, hogy a pedálok alatt a szőnyeg eléggé ki van kopva.
Élőben megnéztünk, szép nagy, tágas, kényelmesnek tűnt. De nem nagyon láttam / hallottam ódákat zengeni az Avensisről a neten. (Csomagtartóban szeretnék olyat, ami legalább 450 literes, hogy kombi vagy sedán az igazából mindegy )[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
Sziasztok,
amit kinéztünk autót, néhány perccel azelőtt, hogy odaért volna a szerelő megnézni, lefoglalózták, úgy hogy most újra autókeresés jön... Viszont úgy döntöttem, most nem feltétlenül ragaszkodok a Toyotához Mit tudnátok ajánlani a következő igényekhez:
- Benzines legyen (vagy hibrid benzines, de az a keret miatt nem annyira fér bele)
- Árban a 4 millió a maximum. (csak az autó ára, minden egyéb költség nélkül) (4,5 ha nagyon-nagyon jó vétel )
- viszonylag ritkán használjuk, akkor viszont nagyobb távokra (100+ km) hétvégente leutazni rokonokhoz / barátokhoz havonta 1-2 alkalommal.
- Legyen nagy és kényelmes utazó autó (akár 4 embernek is) , külön jó pont, ha nagy a csomagtartója (mostani autónknak kb. 480 liter, erre már azt mondom, hogy elég)
- mindenképpen legyen motorilag / műszakilag megbízható, és lehetőség szerint nem túl drága szervízigényű. MIvel nem értek az autókhoz, a megbízhatóság kiemeleten fontos.
- alapvetően valami fiatalabb, modernebb autót szeretnék, legalább tolatóradar, de a tolatókamera még jobb, ha van benne. Első körben 8-9 évnél nem szeretnék öregebbet.
- Mivel sokat autópályázunk, plusz pont, ha 120-130 -nál még van benne annyi erőtartalék, ha odalépek neki, akkor érezhetően gyorsul, egy-egy előzéshez, vagy ha nagyon rámállnak.https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz molnarpeter #193792 üzenetére
Az állás az úgy nézne ki, hogy hétközben kint állna az utcán (lakótelep) kb. 1-2 hetet ami alatt 1 v. 2x mennénk vele bevásárolni (2x2 km) És a következő hétvégén mennénk vele a hosszabb távot. Mivel lakótelep az otthon töltés nem annyira lehetséges. Bár van az erkélyen konnektor, de nehéz vele feljönni a 10.-re Alapvetően nem ragaszkodtam a hibridhez, pont a használat módja miatt gondoltam, hogy az nem játszik, de nem akartam elzárkózni előle.
A dízel, viszon, ha jól tudom szervízköltségesebb, bár (már) nem zárkózom el teljesen előle, alapvetően benzinest szeretnék, és kb. ugyanazt a költséget kifizetni üzemanyagra
1.4 TSI... ezeket már láttam, talán octavia-kba, de az 1.4 nem kicsi a turbóhoz? Úgy értem, hogy nem pörög nagyon / szinte mindig a turbó?
Amiket még nagyon nézegettem az 1.6-os Kia Ceed / Hyundai i30 ill. i40, és ha jól tudom a Corollába is egy ilyesmi motor van.
Most Volvonk van, amit nagyon megszerettünk, ezért azokat is nézünk, de remélem le tudom magam beszélni róla, mert ott a szervíz elviszi nem csak az én pénztárcám, hanem még a szomszédét is
Amik még tetszenek és úgy gondolom szívesen vennék, de élőben még nem ültem benne, az az Insignia, Octavia / Superb, esetleg valami SUV (ott van egy elég nagy pozítivum, hogy az idősebb rokonainknak könnyebb lehet beszállni, mivel magasabb), Honda, Toyota, Volvo
(és ezzel párhuzamosan, körbenézek akkor dízel fronton is )https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz ngaba #193805 üzenetére
Alapvetően én is turbósat szeretnék, de nem zárkozom el a nem lététől, a mostani is sima szívó benzin. És igen, autópálya biztos, hogy lenne a hosszabb utakban. Vagy ~100 km M3, vagy M0 + M6 összessen kb. 100 km, de utána is autóút, még vagy ugyanennyi. (Illetve, ha megbízható autót sikerül venni, szeretnék nyáron egy nagyobb autós utat körutat környékbeli országokban, de ez egyszer lenne ugyebár)
Viszont akkor most már komolyan elgondolkodom a dízelen...
Márkában (vagy motorban) tudtok ajánlani konkrétumokat, amiket érdemes nézegetni?https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz ngaba #193818 üzenetére
visszaolvastam picit, találtam Qru-tól egy hozzászólást, amiben ajánlott pár benzines autót (és arra reagáltál Te is a Kia Ceed / Hyundai i30-al, amik konkrétan tetszenek is)
cappa72: a francia autókért nem vagyok oda, bár úgy tudom a modernebbekkel már kevesebb gond van, de ez eléggé belémívódott.
Amelyik márkáktól teljesen, vagy majdnem teljesen idegenkedek, azok a francia autók, BMW, Audi, Suzuki, Dacia.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
Részben ez is közrejátszik (mégha nem is vallom be magamnak ) de amúgy régen nem hallottam jókat a Suzukiról biztonság tekintetében. Mert megbízhatóság szempontjából viszont elismerem, hogy igen előkelő helyen vannak (vagy voltak, mert a mostaniakról nem hallottam ismerősöktől se jót, se rosszat)
Ha majd egyszer lesz kis (vagy kicsit több, mint most ezek a lopott percek) időm munkában, vagy utána, akkor nekiállok rendesebben nézni autókat és behozom ide véleményezni.https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
Néztem Subarut is tegnap este, de az általam beállított paraméterekkel azt hiszem 1 db. találat volt, de az nem tetszett. Mert igen, ezt elfelejtettem írni, bár nyilván mindenki így van vele, ha nem is mondja ki, azért legyen szép az az autó, ha már megveszem
A swiftek nem túl kicsit egészen véletlenül? (Mármint az én "kényelmes utazó autó" perefenciámhoz? ) (és ez a választ egyúttal ment tboldi-nak is)
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
Tényleg nem sok van belőle használtautó-n, bár nem mondanám, hogy ronda (legalábbis azon az 1-2 képen amit néztem róla), de a szép ill. közepesen szép autóról nem ez fog eszembe jutni elsőnek. (Sőt, az első 5-nek sem )
#193842 tboldi: pff... na tessék, kicsit nem figyelek és már elterelnek
És néztem pár hirdetést, ami felkeltette az érdeklődésem. Melyikről beszélnétek le mindenképp? Melyiket lehet érdemes megnézni, beleülni. (Igazából már az is segítség, ha tudom szűkíteni a márkákat )
HYUNDAI I40 1.6 GDI Premium - Tetszik, kívül belül és úgy néz ki , mint ahol hátul sok hely van.(kb. 194 cm vagyok, és nem baj, ha elférek magam mögött ) Alapvetően így állok az I30-hoz is.
KIA CEE'D SW 1.6 GDI EX Prémium - Sem külsőleg sem műszakilag nem érzek különbséget a Ceed és egy i40 között, így erre is ugyanazok igazak.
HYUNDAI IX 35 ix35 2.0 GDi Comfort 4WD - SUV-ban egyszer ültem, az tetszett, nagyon tetszett, hogy kicsit magasabban vagyok, és pont ezért ha pályán megyek, a "konkurens" SUV lámpája kevésbé zavaró. Meglepett, hogy ez milyen olcsó, de magát a Hyundai márkát nem ismerem megbízhatóság szempontjából.
KIA OPTIMA 2.0 CVVT EX Prémium - Ez az autó véletlenül akadt a szemem ügyébe és abszolút nem tudtam, hogy létezik ilyen, viszont tetszetős, prémium érzetet kelt bennem a megjelenése.
OPEL INSIGNIA Grand Sport 1.5 Edition - Az Opel nagy autója, hogyne tetszene. Némi hátrány, hogy automata, de ha jól tudom a triptronic-nak van olyan állása, hogy én kapcsolom fel ill. le manuálisan.
OPEL ASTRA J Sports Tourer 1.4 T - Alapból nem vennék Astra-t, mert úgy tudom - pont a J széria - nehéz kasznijú, és ebben "csak" 140 LE van. Konkrétan ~200 kg-val nehezebb, mint a mostani kb. ugyanilyen erős S40-esünk. Viszont ezt leszámítva tetszetős.
TOYOTA AVENSIS 1.8 Active - Ez némileg kilóg sorból, mert a felső határ felett van, de egy előző generációs Avensisben ültem már és nagyon tetszett, és erre van 1 év garancia (1 év alatt jellemzően max 10.000 km-t ha megyek)
HONDA CIVIC 1.8 Elegance - Hondát már ajánlották páran, ha jól emlékszem pont egy ilyen 1.8-as motorral. Amennyire tudom megbízhatóak viszont a szervízelésük kevésbé az olcsó. Illetve hátul gyanúsan alacsonynak tűnik a fejtér.
SKODA OCTAVIA 1.8 TSI - Az Octavia-kkal picit bajban vagyok, mert bár az autó maga nagyon tetszik, de félő, hogy nagyon meg vannak hajtva. (Legalábbis amiket a pályán szoktam látni ) És ha emlékezetem nem csal, ez az 1.8 TSI is jó választás.
SKODA SUPERB Combi 1.8 TSI - Ha az előzőnek jó választás a motorja, akkor gondolom erre is igaz. És a SuperB-k mindig picit jobban bejöttek, mint az Octavia-khttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz ngaba #193856 üzenetére
A hozzászólások (meg az egyéni preferencia alapján is) most már kialakult egy hármas mezőny
1. Toyota Avensis (nem feltétlenül a linkelt évjárat, az eggyel korábbi is szimpi
2. Opel Insignia (továbbra is nagyon tetszik, főleg külsőleg)
3. OptimaEbből az Avensis, ami többszörösen prioritást élvez, kezdve azzal, hogy már ültünk benne, még ha kb. 5 percet is Plusz a Toyotákat mindenki dícséri megbízhatóság szempontjából.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz Kickass #193867 üzenetére
Nem, és ahogy Avensisből is megfelelne a 2012-2016 és a 2016 utáni is, igazából az Astra-ból is a J-s vagy a K-s.
Öszintén szólva nem tudom mi az igazi különbség közöttük (sem az Avensisnél, sem az Astra-nál)Megnéztem a példát. Tetszik, sokkal jobban, mint a J-s De továbbra is félelmem, hogy egy 1.4-es autóban a Turbo mennyire nyírodik ki hamar.
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz ngaba #193871 üzenetére
Az biztos, hogy bármilyen autót is veszek, azért fogom megvenni, mert tetszik. De "szerencsére" sok autó tetszik, így válogathatók.
Gondolkodtam napokat, hogy mégis melyik lenne nekem a legjobb (elvileg a jövő héten megyünk megnézni / beleülni egy K-s Astrát.
Ami még eszembe jutott, hogy igazából akármilyen autót is fogunk venni a mostanival fogjuk összehasonlítani, ami egy 2001-es Volvo S40 (2.0). Szeretjük, de hát régi.
1.5-ös EcoBoost Mondeoról mi a véleményetek, mennyire megbízható? Múltkor kihagytam a Fordokat, pedig tetszenek azok ishttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz ngaba #194010 üzenetére
Ha jól emlékszem Te ajánlottad a K-s Astra-t, tegnap megnéztünk egyet (konkrétan ezt: Opel Astra K
Hát nem tudom, nem volt rossz, mondhatni tetszik, de az Avensis kicsit jobban, viszont ez olcsóbb annival, hogy versenyre kelljen vele (úgy hoyg még mindig nem tudok döntei melyik legyen. Mindenesetre nézegettem több opelt (K Astra, Insignia) és láttam nagyobb motorokkal is. Van, ami az Opelnél nem ajánlott, problémás lehet? Amiket néztem, 1.8 sima szívó, 1.6 Turbó és láttam 2.0 Turbót is eg insigniában)Nagyon szép az a Lancer is, ami a pdf-ben van, az is nagy kedvenc, de így is épp elég eldönteni, hogy miilyen autót vegyünk nem merek még egyet megnézni, mert tuti megtetszene (bár, ha árban / megbízhatóságban versenyképes a Toyotával, akkor...)
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz ngaba #194072 üzenetére
nem az a "baj", hogy megtetszik, hanem ezzel még egy autó bejön(ne) a képbe, és még nehezebben választanék A mostani 2.0-s sima szívó Volvom is elfogyaszt 7,5 - 8,5 litert pályán / autóúton. De hogy egy kedves rokonom mondta, azért dolgozok, hogy tankoljam és a pénz amúgy sem kel ki
Azt szomorúan tapasztaltam, hogy egyre kevésbé vannak erős motoron a piacon, amit nem igazán tudtam hova tenni...
Alapvetően nekem az a fontos - a megbízhatóságon kívül -, hogy ha beleülök érezzem magaménak az autót, szeressek benne ülni és akarjam vezetni. Ehhez kell, hogy autópályán ne legyen hangos, és szép legyen a belseje. (Nálam ez az űrhajós belső, sok kijelző, kapcsoló )vzsryl: ezzel egy plusz pont az Avensisnek Nagyon érik, hogy akár szabadság árán is elmegyünk megnézni azt, ami tetszik, csak épp bő 200 km-re van Kell még párat aludnunk mire rászánjuk magunkat, hogy Avensist vegyünk (de ha találunk a közelben egy insigniát, akkor azért még megnézzük, hátha az is úgy megtetszik, hogy csak na )
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
Sziasztok,
mik a vélemények a 2014-2015-ös Mazda 6-ról? Nagyon úgy néz ki, hogy el fogjuk adni a jelenlegi autónkat és helyette valami másikat venni. Egyelőre ezek a Mazdák tetszenek a legjobban. Esetleg valami alternatíva helyette?
Nálunk az autózás évi 8-9000 km-t jelent, aminek 95-98%-a autópálya/autóút. Városban csak bevásárlásra használjuk, vagy ha feltétlenül muszáj kocsival közlekedni (Budapest) és BKV-val nem tudjuk megoldani.
Alapvetően benzin párti vagyok, de mivel jellemzően az autózásaink úgy néznek ki, hogy havi 1-2 alkalommal megyünk rokonokhoz / barátokhoz és az legalább 100 km-t jelent, így nem zárkozom el a dízeltől sem. És az Insigniához hasonlóan valami szép nagy kényelmes autót szeretnék, ami jó hosszú utazásokra. Szeretnék minél fiatalabbat, modernebbet. Nagyon pozítivan értékelem, ha tudja az Android Autot. (azt hiszem más kívánságom nincsen, legyen megbízható )Úgyanitt, tudnátok mondani egy kb. árat a jelenlegi autónkra? 2014-es Opel Insignia, benzines 1,6 turbo. Tavaly vettük, mi vagyunk a harmadik tulaj, az első tulaj az Holland volt, 2018-ban lett behozva Magyarországra ~160-170.000 km-rel, most van benne 195.000. Tavaly év folyamán cserélve lett az aksi, új, gyári aksira, mind a 4 gyújtótrafó és a gyerták is. Jelenleg a nyomás a 2-es dugattyúba felére esett vissza, úgy hogy most áll egy darabig, de ezt tervezzük megcsináltatni és utána adnánk el. Ezen felül nincsen semmi általam ismert hibája.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
Oh igen, az lemaradt, hogy a favorit márka az a Volvo, de úgy néztem ebbe az árfekvésbe (4-6 millió között nézegettem, de azért jó lenne 5 alatt megoldani) csak 10 éves Volvok férnének be Ott meg talán még navigáció sincsen, ami nagyon megtetszett a mostani autóba.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz ZolkoW #207994 üzenetére
Nekem is a benzineshez húz a szívem, csak azokat úgy vettem észre, drágábban mérik (nagyjából érthető miért), a keret meg remélem tud ez lenni, nagyban függ, mennyiért tudjuk eladni a mostani Insigniát.
Oh, az lemaradt róla, hogy turbos, ami nagyon megtetszett, előzésekhez jól jött nagyon. Nem tudom ezek a Mazdák mennyire jók ebből a szempontból (mármint előzés, mert turbot nem láttam bennük)https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz KubanitoS #207996 üzenetére
autóvásárlást nem bízom magamra, hanem mindig hívok valaki szakértőt (vagy elviszem valahova), de ha Mazda lesz, akkor úgy tervezem, hogy kap egy alváz védelmet, ami pár évre megmenekít a rozsdától talán. (Nincsen garázs, szabadég alatt fog állni, de legalább betonon. Kivéve, mikor elmegyünk rokonokhoz, ott havonta pár napot fűben. Nem tudom mennyire ér le az alja, de gyanítom a fű el fogja érni)
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
Ezeknek nagyon nem örülök, mert nagyon tetszik a Mazda...
Ilyenek ellen az alvázvédelem tud segíteni? Vagy esetleg valami más? Én hajlandó vagyok megadni az autónak, amit igényel, de cserébe elvárom, hogy megbízható legyenQru: köszi, akkor módosítom a kereséseket, és meglátjuk mennyire tudunk még nyújtozkodni. A lehetőség nagyban függ, hogy tudom eladni / beszámíttatni a jelenlegi autót javítás után
(Ha esetleg nem Mazda, akkor valami más, utazós nagy autó? )
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
Rokonok pont most adnak / adtak el 2 Accordot is, mert folyamat gond volt velük (bár a korukat nem tudom. Ettől függetlenül a Hondák is tetszenek, végül is egy megtekintést megér Első körben úgy is az lesz, hogy elmegyünk valami kereskedésbe és beleülünk, hogy mennyire tudjuk elképzelni magunkat benne
Volvoról mi a vélemény, 6 M alatt vannak már egész friss Volvok is, de ugye azok is főleg dízelesek (2014-2015-ös évjárattal)[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
Ezek a motorok nem csak a 2010 előtti Volvokra érvényesek? Mert én azokról hallottam ezeket, hogy jók.
Német vonal annyira nem tetszik, Opelből egyedül az Insignia tetszett, de most abban csalódtam. VW az amolyan so-so, ami tetszik belőle az a Passat, meg az Arteon, de ezek kellően újak és drágák Seat-ot mondhatni abszolút nem ismerem, a Skoda viszont még tetszik, főleg a Superb, meg az Octavia. Ez utóbbinál azért van némi félelmem, hogy milyen állapotúakat árulnak, ahogy látom a pályán, jópáran hogy mennek vele, de ha találnék egy megbízható állapotút, akkor biztos nem mondanék nemet
Viszont a sok infó között elvesztem; melyikek azok a motorok Volvonál, amik ajánlottak?rbalint88: Alapvetően belefáradtunk a feleségemmel abba, hogy ennek az autónak mindig van valami nyűgje, sokszor kiderült, hogy arra vezethető vissza, hogy az előző tulaj (vagy az őelőtte lévő, aki valószínűleg céges autóként használta) nem tartotta jól karban. Az elsődleges cél, hogy lecseréljük, de nem minden áron. Következőre mindenképpen úgy fogom venni, hogy átvizsgáltatom egy olyan helyen, ami megbízható. (Erre vonatkozó tanácsokat, majd fogok kérni vásárlás előtt )
szerk: a Civic-re nem reagáltam, abból vannak olyanok, amik nagyon tetszenek, az még esélyes lehet, csak úgy rémlik, annak nem túl nagy a csomagtartója
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
-
TrollBalint
addikt
válasz ZolkoW #208046 üzenetére
Őszintén szólva, a mostani Insignia kívülről nem tűnik óriásinak (csak nagynak) de mikor parkoltam vele, azért örültem, hogy van radar. De kellett is néha a hely, hogy elférjünk, mikor rokonhoz /-tól megyünk / jövünk
Az Octavias "ok fejtésem" pusztán azon alapult, hogy hányat láttam melletünk elsuhanni, és mennyivel
Közeljövőben tervezünk gyereket, ezért mindenképpen valami nagy csomagtartós autót szeretnék. Az előző S40-esünkkel is elégedett volna, ha már akkor csomagtartója van (méretre azt hiszem 430 liter volt) az elég tud lenni. (remélem )
Mindenesetre ma tervezünk menni megnézni egy Mazda 6-ot, abból kiderül az lesz-e, de pont ma találtam hibrid V60-at picit olcsóbban. És ez úgy néztem pont a megbízható motorú.[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
Oh, ezt nem is néztem annyira. Élőben (távolról és kívülről) nem tűnt picinek a csomagtartó. De akkor szokom a gondolatot és ezt elengedem (vagy a gyerek ott marad, vagy jön ahogy akar ) és a Mazdánál is a kombit keresem.
sose tudtam elképzelni, mi a szösz kell annyi minden egy gyereknek, hiszen tök pici. A babakocsit meg össze lehet csukni. De mivel mindenki azt mondja, hogy gyerekhez kombi kell, kénytelen vagyok elhinni, hogy én gondolom rosszul a dolgotszerk: 600L? Nem is láttam akkor kombit
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz tboy93 #208078 üzenetére
Tegnap megnéztük ezt a csodát (nem próbáltuk ki, alapvetően nem szoktam autóvásárláskor kipróbálni, hanem azt a szerelőre bízom mindig), egyelőre az volt a cél, hogy megnézzük hogy érezzük magunkat benne. És már csak azért se látom értelmét kipróbálni, mert többnyire városban lehet kipróbálni, én meg ott max 1-2%-ban használom, abszolút nem releváns.
Amit linkeltél, azt mindjárt elolvasom, egyelőre annyit láttam, hogy az egy 145 LE-s változat, nah én azoktól erősebbet keresek. Félek az is úgy viselkedik, mint a régi Volvo S40-nk a kis 136 LE-vel. Megy szépen pályán is, de 100 fölött már nem annyira tud gyorsítaniNekem alapvetően tetszett, bár nem kombi, nagyon nagy a csomagtartója. (biztos kényelmes is benyúlni a végébe Alapvetően az autó nagyon tetszett kivül-belül, de azok az ülések... bőrülés, és nem igazán vagyok oda értük. Akinek ilyen van, az hogy védekezik, hogy nyáron ne legyen iszonyat forró, és bele tudjon ülni? Ülés huzat véd ellene?
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
Akkor azt hiszem ezennel elengedem a Mazdat
Hyundai? Konkrétan Santafe, meg I40-eket nézegettem. Meg akkor nézegetek pár Skodát. Szerencsére, nem sürgős a dolog, ráérek nézelődni, gondolkodni, mit is szeretnénk.https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz molnarpeter #208132 üzenetére
ha dízel, akkor gondolom a kettőstömegű lesz az egyik, ami mondjuk egy nyomós érv, hogy ne akarjak dízelt...
a vezérléscserére valami kb. árat tudsz mondani? Mert még nagyjából sem tudom belőni mibe mennek ezek, még sose cseréltettem vezérlést, egyik autómban semhttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz tboy93 #208138 üzenetére
70.000 km nálunk kb. 8 év
viszont úgy döntöttünk, hogy hallgatni fogok a józan észre és nem lesz dízeles. Első körben el is engedném a márkát.
Milyent autó márkákat vagy milyen tulajdonságokkal érdemes néznem, ha
- legyen kombi a gyerek miatt
- legyen benne erő, ha autópályán megyek, nem akarok száguldozni, de előzésnél ne legyen gond. Ilyen szempontból a mostani 1.6 benzisen turbos Insignia a maga 170 LE-vel már jó.
- legyen benne navigáció, a preferált, hogy tudja az Android Autot
- első körben azt mondom, hogy nagyon max 6M legyen az ára. (Bízom abban, hogy jó áron el tudjuk adni a mostani Opelt majd... )Esetleg mik azok a márkák, amiket meg se nézzek? (BMW, Audi, Mercedes, alapból nem jön be, ezeket tuti nem fogom keresni)
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz tboy93 #208146 üzenetére
A mostani Opellel az a baj, hogy az elmúlt 1 év alatt jópár baja kijött, ami az előző tulajok hanyagságára vezethető vissza, és most már ott tartunk, hogy inkább eladjuk és veszünk egy másik valamit. (Őszintén szólva, annyira nem tetszik ez az Opel, hogy ragaszkodjak hozzá lehet ez is közre játszik Ettől függetlenül nincsen kizárva ez a forgatókönyv sem, de ezt az opciót hagynánk a végére)
Az autós szokásaink úgy szoktak kinézni, hogy heti 1 bevásárlás, a kb. 2 km-re lévő boltba. Havi 1 v. 2 alkalommal elmegyünk rokonokhoz, amiből a közelebbi 120 km-re lakik (út 70-80%-a autópálya), a másik meg 220 km-re, ahol az út 50-60% autópálya. Ezen kívül még alkalomszerűen barátokhoz, vagy kirándulni. A barátok szintén 100 km-es távolságra laknak.
Első körben gondoltam rá, hogy nem zárom ki a dízelt, mert azért - ha megyünk - sokat megyünk egyszerre, viszont mivel használtan veszem, ott nagyobb az esély, hogy valamire költeni kell és többek egybehangzó véleménye alapján a dízeles szervíz költsége magasabb.Vezetési stílusom pedig, hogy azért igyekszek a sebességhatárokat betartani, pályán 130-140 körül megyek. 130-nál már a külső sávban sűrűn előfordul, hogy előzni kell, ha azt akarom tartani, akkor nem árt, ha viszonylag hatékonyan tudok felgyorsulni. Előző Volvo S40-nél ilyenkor előfordult, hogy levillogtak, mert mire felgyorsultam 130+-ra bizony kellett kis idő
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
Ford Mondeo-ról vélemény? Ez most egészen tetszik, csak sokat futott és gyanúsan olcsó. (Bár nem vagyok járatos a Ford áraiban).
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz tboy93 #208190 üzenetére
tipp biztosításkötéshez, netrisken megnézed, amelyik szimpi, azt megkötöd az adott biztosítónál (akár elektronikusan is) általában lehet még pár %-ot faragni a díjból. De ha sürgős, vagy nincs lehetőség elmenni, akkor a Netriskes kötés is jó.
molnarpeter: Akkor újratervezés Holnap mindenesetre megnézünk még egy Mazda 6-st, most kicsit jobban, mert tegnapelőtt eléggé záróra körül értünk oda, meg az egész nap kint álló autóba annyira nem volt jóérzés beszállni
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
Valaki tudja, hogy ha drágábban adom el az autót (magánszemélyként persze), mint ahogy szereztem, akkor kell-e valamit befizetni? (vagyonszerzési illeték, ilyesmi)
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz tboy93 #208275 üzenetére
én se nagyon, de azért nem szeretném, ha rajtam csattanna az ostor, amilyen formám van
amúgy az "értéknövelő beruházás" kifejezésbe belefér másik autó vásárlása? Magyarán, ha veszek egy drágább autót. Ha igen, akkor gondolom kitétel, hogy az eladás után vegyem.https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz f4lcon #208278 üzenetére
köszi, (és a többieknek is)
csak reménykedtem, hogy ha jól tudom akkor ingatlannál van az, hogy ha 5 éven belül eladom, akkor kellene utána fizetnem, de ha veszek egy drágábbat, akkor nem. Reményekdtem, hogy itt is van valami hasonló.Mondjuk, ha bele gondolok, hogy most megy szervízbe és azután szeretnénk eladni, hogy megcsináltattuk és lehet hogy egy új blokk kell bele, simán többet fogok érte fizetni, mint amenyivel többért el tudom majd adni ilyen téren pedig akkor abszolút okafogyott a kérdés
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz NeoPampalini #208349 üzenetére
Teljesen egyetértek, az elmúlt bő 2 évben 2x váltottam melót, mindig azért valamivel többért, vagy nem sokkal belépés után kaptam többet, és tök boldog voltam, aztán az infláción azt látom, hogy nem nagyon vagyok előrébb... Még jó, hogy nem megfogadtam, csak mondtam magamnak, hogy a következő autóm egy S90 lesz. Hát nem, majd az ezután következő. Talán
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz batai15 #208364 üzenetére
Néha én is gondolkodom azon, hogy esetleg külföldön kellene megpróbálni, mert akkor legalább a hazai kereskedő hasznát nem kellene kifizetni és talán olcsóbban juthatnék hozzá, de nem igazán sem németül, sem angolul eléggé, plusz az autókhoz sem értek Azt hiszem ezt mondják halmozottan hátrányos helyzetnek?
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
-
TrollBalint
addikt
válasz szabonagyur #208380 üzenetére
Lízinggel az a "bajom", hogy az egy fajta hitel és felelősséget vállalok, hogy fizetem X évig. Akkor is, ha az autóval történik valami. Ráadásul, az lízing mellé kell Cascot is kötni, ami növeli az árat, de ettől függetlenül már gondolkodtam ezen is, csak ezek mindig elbátortalanítottak. (a teljesség kedvéért azt is megjegyzem, hogy ennek rendesen nem néztem utána, de már úgyis munkaidő vége közeleg, úgy hogy lesz mivel lefoglalni magam )
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz szabonagyur #208384 üzenetére
jogos, látszik, hogy még nem volt új autóm
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
Sziasztok,
1.8-as TSI Octavia-ról mi a vélemény, 5,5 éves, lizingelt (leaseplan-es) autó volt. Most Ő a legújabb kiszemelt, képek alapján tetszik, de a Skodákat nem ismerem, csak megnyugtattak, hogy nem túl drága a karbantartás és megbízható.
És ha esetleg ajánlott, tudtok ajánlani Pesten megbízható szerelőt, aki kimegy és megnézi? Az előzővel elég jól befűrödtünk...https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz dong86 #210947 üzenetére
Manuális, első keresek lenne. Akkor megéri a 100-ast tankolni bele? Mondjuk a mostaniba is azt tankolok, úgy hogy ezen nem fog múlni. Ha az autó meghálálja, akkor megérdemli.
Qru:az olaj evés pontosabban mit jelent? Jellemzően az összes eddig autónkban (2 volt .) az egy év előbb eljött, mint a 10.000 km. A mostani Insignia-ban kellett utántölteni olajat néhány ezer km-ként (talán 2-3000), de mióta ki lett cserélve a dugattyú, azóta jónak tűnik. (igaz kb. 6000 km-t mentünk azóta).
Az autó a Carnext-től lenne, ahogy visszakerestem itt a topikban volt pozítiv és negatív tapasztalat is. Ettől függetlenül (hogy lízinges, meg elvileg ők átnézették) ugye érdemes lenne nekem is megnézetni egy hozzáértővel?
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
-
TrollBalint
addikt
Elolvastam, háát... eléggé sok mindent felsoroltak, mint hiba lehetőség. Az ilyen cikkek után mindig összezavarodok. Írnak egy autóról, felsorolják mennyi mindennel lehet hiba, ami nyilván azt jelenti, hogy ezek nagyobb arányban fordulnak elő, mint más hibák, a másik irányból meg dícsérik, hogy milyen olcsó a Skoda (mármint az alkatrész hozzá), megbízható...
Ráadásul ebben a cikkben azt írták, hogy egyáltalán nem olcsó hozzá az alkatrész.Közben ránéztem mégegyszer a kiszemelt autóra és mára már eladták Sebaj, vadászok tovább
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
Hát eddig úgy kerestem, hogy mindegy. (nem vagyok híve az automata váltóknak, de úgy láttam az a trend, hogy manuálisat egyre kevesebbet gyártanak ) De akkor Skodából nem nézek automatát
(ahogy elnéztem a használt autó kínálatot, pár hét szünet, majd újra jelenetkezem kérdezni )https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Limitált, jubileum kiadást kap a PlayStation 5 konzolcsalád
- Úgy tűnik, hogy jön a Horizon Zero Dawn Remastered
- iPhone topik
- Politika
- Rendszergazda topic
- Gyorsít az egyes Zen 5 dizájnokon a legfrissebb AMD AGESA
- Yettel topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen