Hirdetés
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- leslieke farmerzsebe
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
pepucs
tag
válasz imyourfriend #225898 üzenetére
Amikor ismerős kihívta, 20p alatt átnézte és konkrétan ugyan azokat nézte meg amiket mi is. Gyakorlatilag egy megerősítés volt hogy mi magunktól a megfelelő dolgokat néztük meg.
Van létjogosultságuk és mindenkinek ajánlott aki nem tudja műhelyben átnézetni, viszont eltudom képzelni, hogy közöttük is van kókler mint mindenhol.[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
ParmaBoy
kezdő
válasz imyourfriend #225689 üzenetére
Ez egy nagyon soktényező egyenlet, aminek nem ismerem a részleteit, de röviden: én nem cserélném le. Kivárnék, hogy milyen visszajelzések jönnek az O4 facelifről (eddig jók), és arra esetleg.
-
billyjoe
csendes tag
válasz imyourfriend #225605 üzenetére
Ettől tartottam én is, sejtettem hogy feljebb kéne emelnem a keretet egy viszonylag gondmentes példányért.
-
addikt
válasz imyourfriend #223525 üzenetére
mióta van gen3?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
molnarpeter
nagyúr
válasz imyourfriend #223525 üzenetére
Tényleg, végülis csak a hibridekben van lánc, ugye? Ami nem az, abban pedig maradt a szíj?
-
nagyúr
válasz imyourfriend #220710 üzenetére
"2.0 cr 116LE-t milyen érzés vezetni a 150LE-hez képest, vagy egy 1.6 cr tdi 116LE-hez képest"
Octavia IV 2.0 cr 116le DSG vs Ceed III 1.5T 160le DCT teren a sajat tapasztalataim alapján:
Varosban nem erzodik különbség, az Octi es a Ceed ugyanolyan jol autózhato, nem tunik gyengenek az Octi, jol dolgozik a DSG. Varoson kivul, autopalyan érezhető különbség van a ket auto között, a 44 lóerőnyi plusz dinamikusabb gyorsulast, gyorsabb elozest tesz lehetove. Ennek ellenere a gyengebb 2.0 cr-el is abszolút jol lehet palyazni, 130-150 kenyelmesen tarthato.
A DSG érezhetően gyorsabban valt mint a Kia DCT-je. Ez tény.
Fekben nagyon érezhető, hogy gyengebb az Octavia. Keves a fekero, rugos-fura hatasu a fekpedal. Kevesbe szervozott mint a Kia-e, ez egyeni preferencia kinek hogy jön be, nem ez a baj vele.
Futomuben az Octavia szerintem semlegesebb, a Ceed sportosabb, kemenyebb.
Fogyasztasban 2-3 liter a különbség a dizel javara. Ebben nagyon jo a CR.
[ Szerkesztve ]
-
Pfiucska
aktív tag
válasz imyourfriend #220710 üzenetére
A 2.0 cr 150 vs 115 le kb ugyanazt a fogyit produkalja. A 150 lovasat reg vezettem, igy dinamikaban nem tudom osszehasonlitani. A manual 155 lovas szivobenzin accord utan a 115 lo dsg octavia teljesen jol hasznalhato, csak a pici kesest kell megszoknom a gazreakcio/valto eseten. Erovel igazabol szerintem meglepoen nincs gond.
iPhone 15, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
nagyúr
válasz imyourfriend #220710 üzenetére
Ocsemet kene megkérdezni, mert ő vezette mindket autot, en nem vezettem meg az octit.
Annyit említett hogy alapjaraton traktor es hogy a 7-es dsg-vel nem tunik fel hogy csak 116le, nem zavaro.
-
hobizoli
nagyúr
válasz imyourfriend #220300 üzenetére
attol hogy a fix programban sokkal tobb a failsafe beallitas, mert sok auton kell mukodnie
ugyanugy mitn a gyari sw-l
az egyedinel meg ezekbol vesznek el a teljesitmeny elonyere
benzinturbos autonal eleg konnyu beleszadni a f4szerdobe, foleg ha gyari intercooler van az auton, sok az elogyujtas az aktualis AFR es a IAT melle, bekopog a motor es eltori a dugatytyut a gyurugatnal
vagy csak siman szegeny az AFR fruttizva es lukasra elfujja a dugattyut a szurolang
feltoltos autonal azzal kellene kezdeni meg turbocsere elott is a gyarinal maradva, hogy front intercooler, de amekkora befer
pV=nRT <- egyetemes gaztorveny
ha hidegebb a toltolevego, akkor egyreszt a kopogasi hajlam is csokken, meg ugy az adott terfogatban meg akar a kisebb toltonyomason is jelen lehet nagyobb mennyisegu oxigen az egeshez
mert mindig ez a lenyeg igazabol
a lambda szonda is eges utani maradek oxigent nez a kipuffcsoben, angolul "oxigen sensor"-nak is hivjak, nem lambda-nak
uzemanyagot kb barmennyit tudsz adni a motornak, annyit is, amitol mar lefullad
levegot (oxigent) nem
pont azert meri az ECU is a levego fizikai tulajdonsagait, es nem a benzinet
OBD2-n nezd meg mennyi a toltolevego (beszivott) homerseklete, ha parszor elszurod...
igazabol kornyezeti homerseklet +10-15foknak kene lennie meg nyaron is
igy huvosebb idoben meg a kornyezeti +5-10fok kozott
dizelnel az intercooler a fustolesi hajlamot csokkenti a tobblet oxigennel, amit adott nyomasnal a hidegebb toltolevegoben jelen van
dizelnel is azzal kene kezdeni hogy nincs intecooler vagy kis side intercooler van pl a bal elso kerekjaratban, akkor beugrik egy front intercooler az elso-also legbeomlobe
meg a takkgyari autonal is eszreveheto diffit ad, mert a gyari ECU is lekoveti vmennyire a hidegebb toltolevegottöbb drón kell ;P
-
batai15
félisten
válasz imyourfriend #220300 üzenetére
Igazából annyira nem is program hanem paraméter.
Töltő nyomás, porlasztó nyitvatartási idő, befecskendezési nyomás stb stb .
Normális szakinál alap hogy mentek több kört hogy lássa az élő adatokat ,neki hogy tetszik ah autó és neked . Plusz mivel még új autó és új autó között is van különbség,nem hogy több éves használt esetén, ugyan az a paraméter nem biztos el éri a kívánt hatást, és hogy jó lesz a setup ,lehet össze ömlik a rail nyomás (kopogásos égés stb ) . Plusz a jobbak ha pl a korrekciós érték már nem jó ,nem is csinálják meg .És amikor ez találkozik akkor lehet azt mondani hogy ér valamit a szaki. Plusz a jobbaknak van pad (akár az egyszerűbb kerék alá helyezhető) hogy lásd nem csak placebo meg ne arcoskodjon az ember hogy 100+ írták meg.
Ismerősnek BMW E39 2.5 sorhat valami 400 le-nek megfelelő üzemanyagot kért le az ecu aztán nem bírt menni ,és még gyengébb is volt mint gyárilag .[ Szerkesztve ]
-
eWro
csendes tag
válasz imyourfriend #220300 üzenetére
Ugy, hogy a 10-15 eves autoknak elterhet mar jo par adat a gyari ertektol, ugy ahogy 2 ugyanolyan allapotu auto sincs. Sokszor szukseg van egy kis szemelyreszabasra is, a kuncsaft keresere allitani a programot, erosebbre, gyengebbre, gazpedalallast/erzekenyseget allitani stb..
[ Szerkesztve ]
-
bandus
veterán
válasz imyourfriend #220300 üzenetére
én azon lepődök meg, hogy valaki meglepődik ezen vagy az volt a gondolat, hogy minden kocsira egyedi programot találnak ki ott helyben 3 óra alatt?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
eWro
csendes tag
válasz imyourfriend #219846 üzenetére
Ezekben mar ha a mutato is beall 90-re akkor meg boven nincs a kozeleben. En az enyemmel vagy fel evig jartam 75 fokos vizzel, mert szog 90-en megallt mindig, diagra dugva meg mutatta a 75-ot max terhelesen, plusz egy homerseklet jelado hibat.
-
tboldi
nagyúr
válasz imyourfriend #218392 üzenetére
Kinek mi, én nem tartottam kevésbé férfinek magam a virágmatricás Ypsilonban sem (01, 02, 03). Soha nem éreztem, hogy bármilyen testi adottságomat kompenzálnom kéne.
A MiTo piros kamukarbonját nem kötném egyik nemhez sem, egyszerűen csúf, és pont. Ha már nem igazi, nem kell, hogy még fel is hívják rá a figyelmet.
Ez a sajátomé, ez tök jó szerintem, a komor fekete és unalmas szürke részeket épp elég mértékben dobják fel az ülések. Áteshetett volna a ló túloldalára is, aki megvette újonnan anno, de szerencsére nem tette. Mindenesetre én nem látom, hogy mitől lenne feminin.
De kívülről sem (01, 02).[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz imyourfriend #218387 üzenetére
De milyen vagány mondani, hogy megyek, behatolok a csajomba 😂 (Beülök Giulietta-ba)
[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
tboldi
nagyúr
válasz imyourfriend #218387 üzenetére
Ezen a feminin/maszkulin autót sosem fogom megérteni. Mindent “lenőiznek”, amiben van egy kis formai játék, és nem egy jellegtelen krumpli.
szerk.: És a szőke bigék nagy fekete suvokkal? Ezt hova tehetjük?
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz imyourfriend #218325 üzenetére
kozben meg nem erted hogy 1950-60-70-s evekben hogy voltak az amerikai gyartok kepesek arra, hogy akar evente masik alaku bode volt, vagy minimum egy facelift, arra ujra felszerszamoztak az uzemeket, meg 8x annyi jomunkasember dolgozott a gyarakban, mint a mai robotizaltakban
es egy eves keresetbol ossze tudtak sporolni egy uj musclecar-ra is akar
The median money income of families in the United States was $9,430 in 1969, according to estimates recently released by the Bureau of the Census
How much did a '68 charger cost new? Base price was $3,014 and the upmarket R/T began at $3,480.
MNB archiv oldalan megneztem, 1969-ben 30Ft volt az USDHUF
1969 Dodge Charger R/T, szoval nem is a 318cuin-s "fapad" 5.2 V8:
The high-performance R/T featured dual exhausts with chrome tips, Red Line tires, a special handling package, and heavy-duty, manually-adjusted brakes. This Charger is powered by a 375 horsepower, 440 cubic-inch V-8 engine and features a Hurst four-speed transmission. The factory price for a Dodge Charger R/T in 1969 was nearly $3,600.
tehat ez kb 110k-ba kerult akkor
1970-s Skoda 110R:
The price for a new car was 78,000 crowns – about 40 monthly salaries of an average worker.
MNB 1967-s archiv arfolyama szerint 1.68FT volt egy csehszlovak korona... az meg ~130k
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz imyourfriend #218325 üzenetére
vhogy sosem a felsovezetesen meg a mail-forwarding-managereken megy a sporolas...
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz imyourfriend #218317 üzenetére
meg lehet azt csinalni jora is....csak nem kell elfillerb4szoskodni a legkenyesebb reszeit IS
regi szovok azert birtak jol, mert mechinikailag(!) elegge tul voltak meretezve
csomo szivo motorbol kulonosebb hardveres modositas nelkul is lehetett turbosat csinalni, mert elbirta a forgattyus mechanikaja, olajszivattyu is megbirta terfogatarammal es nyomassal a turbo eteteset us
viszint amikor kidekaznak mindent, meg a legyszurobetetbol is csak egy akkora van, mint a 20-25eve egy 1.1-s 50loeros autonak volt, de most eleve sokkal tobb levegonek kell atmennie rajta, es mostanra 3x akkora lett a csereperiodus is... akkor nem kell azon elcsodalkozni, hogy a turbo szetforogja magat, hogy az elretkesedo szuro szivasi fojtasa ellen is elo akarja allittatni az eloirt toltonyomast az ECU es ezert 20-30 vagy akar 50%-l magasabb rpm-n kell forognia a turbonak, mint normalisan, ami az o eletciklusat drasztikusan csokkenti
aztan meg jon az "aaa ez szar, mert a turboja szetment"...vagy lehet esetleg neeeha karban is kene tartani
turbos auto: 8-10k km-kent legszurocsere, foleg ha vmi kisebb meretu db
tubos autonal eleve 10-12k a max olajcsere is, akarmit is ir a gepkonyv, ha inkabb autopalyan jar, akkor 15k
meg lehet nezni azoknal az autoknal is ahol ilyen 30k km-s is be volt almodva, 150-200k km korul mindig jottek a gondok, olajteknoben addigra mm-s olajsarlerakodas is eloferdult, szivokosar szuroje is felig eldugulva, amitol nem lesz fordulaton megfelelo tomegaram es nyomas se
a Renault dCi-knel is, ahogy lefeleztek a gyari csereperiodust megszuntek a fotengely + hajtokar csapagysor hibak
...nahaaaat
Opel is eloszor behalucinalt a 1.3CDTI-kre 50k(!!) km-s periodust, amikor a Fiat csak 30k-t
kesobb a Fiat levitte ezt is 20k-ra, az Opel meg kb akkor 30k-ra..grat
van benne ~3.3liter olaj...szerinted az ennyi futas alatt mennyiszer porog korbe a rendszeren?több drón kell ;P
-
grizlisandor
veterán
válasz imyourfriend #217839 üzenetére
Ez nem kérdés!
(#217840) Qru:
Tessék lóháton közlekedni, az nem romlik el, ha még is, akkor elő a bicskát! -
hobizoli
nagyúr
válasz imyourfriend #217648 üzenetére
es nem konyokolt ki kozben?
3liter sor6 rajongok szerint ezek 130-nal 6000-t forognaktöbb drón kell ;P
-
macilaci78
nagyúr
válasz imyourfriend #217327 üzenetére
Az adószámnak utána jártam aláírás előtt. Kb 9 éves cég valamivel 1,5 MFt árbevétellel és 19 alkalmazottal.
A parkolóban BMW i4, Maserati, SLS Merci is volt. A telephely aszfaltos, felfestett parkolóval, talán ha 10 üres hellyel a kb 100-ból.Az első tulaj egy cég volt, a második maga a kereskedés. A céget is utolértem, visszahívtak azzal a kérdésemmel kapcsolatban, hogy mi történt a bal hátsó sárvédő környékén.
A szervizkönyvi bélyegző megadta a szervizet, telefonban az egyik szerelőhöz kapcsoltak. Típus, évjárat alapján már felismerte az autót, rendszám alapján darálta is a főbb pontokat, amik egybevágnak a szervizkönyv tartalmával.Ha szopóroller is, nagyon szép a csomagolása.
Qru: Kovi talikra nem járok, de a kövin igyekszem ott lenni.
Biztosan lesz egy sor kérdésem, és kapok majd kéretlen, de hasznos tanácsot is. Viszek jegyzetpapírt.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
veterán
válasz imyourfriend #217084 üzenetére
Akkor készül már 4 hengeres Pözsó motor is. A lényeg, hogy nem zárt be a gyár!
-
veterán
válasz imyourfriend #217082 üzenetére
A Stellantis előtt még a PSA-ba. (A GM része asszem 1928-2017-ig volt.)
És mit gyártatok ma abban a szép emlékű gyárban; fasza 3 hengeres Pözsó motorokat?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz imyourfriend #216898 üzenetére
Oda alacsony hamu tartalmú olaj kell igen, arra figyelni kell. Egy régebbi benzinesnél nagyobb a mozgástér én pl évekig használtam A3/A5 helyett C2/C3-as olajat. Fordítva már nem lenne oké.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz imyourfriend #216851 üzenetére
Ha a kenési köre úgy van megtervezve, ha agyártó engedi a 0W20-as olajat akkor csak előnye van (könnyebben pumpálható kevésbé fogja vissza a motort, kevesebb a fogyi és a CO2 kibocsátás, gyorsabban épül fel az olajnyomás és gyorsabb is kering az olaj ezáltal jobban is hűt (az olaj nem csak ken hanem a motorhűtésben is segít).
Esetleg nagy melegben versenypályás használat mellett el lehet melegíteni a vékonyabb olajat, kb ennyi a hátránya.
#nincsbennetarcsi
-
AssAssynn
őstag
válasz imyourfriend #216559 üzenetére
Ilyen korú, futású, évszámú autókat dupla ennyiért szoktak meghirdetni, így most nem kis pénzt spórolhatnék, ha ezt eltudnám intézni. Ha csak néhány százasról lenne szó, nem is gondolkodnék benne.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
tibbike01
őstag
válasz imyourfriend #216417 üzenetére
Amióta automata váltós autóm van sokkal élvezetesebb a vezetés. Imádom kétkézzel fogni a kormányt beránatni sport módba és úgy taposni...ennyit arról, hogy automata váltó unalmas.
-
Paxker315
addikt
válasz imyourfriend #216417 üzenetére
Érdekes témát vet fel - számomra kedves és fontos témát - autiként a kormány mögött.
Maradjunk annyiban: "gamechanger" lehet, ha csak 2 pedál van, és nem kell 4 végtagot koordinálni egy szenzorosan - ingerekkel túltelített környezetben ezer helyre odafigyelve. Megyeszékhely csúcsidőben? Főváros? Nyilván más kis forgalomban, szinte "szoliter", és nagyon más több sávos - nagy forgalmú - zsúfolt helyeken. Százezreket spórolhat auti-tendenciákkal az egyén, ha nem vesz manualváltós autót.
IEFA-reakciókra a válaszom: 40-50-60 évvel ezelőtt is ua autika volt "szabadon" (tippre: felnőtt lakosság 2-3%-a), de, az akkori környezet (kevesebb tömeg, kevesebb "pörgés", kevésbé túltelítő, "overloading" szcenáriók, kevesebb autó) nem is hozta "felszínre" a jegyeket úgy, mint manapság látod.
Ja, levizsgáztam MT-vel, vezettem MT-vel, állítólag jól, de, én gyűlöltem minden percét és minden kuplungolást. Ahogy pl. eszméletlen kimerít-lefáraszt egy szórakozóhely, egy zsúfolt bevásárlóközpont v városi környezet esetleg utazás is.
Én nettoban több előnyt látok az AT mellett az emberek túlnyomó részének is egyébként. Tudom, van aki nagyon szeret kuplungolni-váltogatni, nekem sosem sikerült megkedvelni, s ahogy gyűlnek a km-ek, egyre kevésbé érzem azt, hogy valaha is újra fogok. : )
NB: auti jegynek számít pl. a környezeti ingerekkel való "túltelítődés" következtében lefagyás, "pánik", az alapvetően rossz mozgáskoordináció "ügyetlenség" vagy rossz térlátás-távolságok rossz felmérése. Gyalog max sérülésveszélyes, később életveszélyes (elesések, combnyaktörés, csonttörések), esetleg kellemetlen munkát generál (levert, kiborított, felrúgott tárgyak v dohányzóasztal szélébe rúgva bevérző lábujjköröm, netán felszakadó fejbőr bútorlapba beverve). De autóval idővel a KGFB-n, autófényezőnél hagyott összegeken v baleset-történetben is tetten érhető lesz. Az AT & radarok & kamera kiváló "kockázatoptimalizáció", ami megtérül, százezres tételeket spórolhat.Ezek lehet, nem jelentettek nagy problémát 30-40 évvel ezelőtti forgalomban&városokban, de ma egy megyeszékhelyen kb kikerülhetetlenek. Ahogy a parkolóhelyek méretei sem követték le az átlag autó méretének (szélesség) növekedését.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz imyourfriend #216417 üzenetére
Ha automatavaltoson vizsgazol akkor nem is vezethetsz csak automatavaltos kocsit. Lesz egy kulon bejegyzes a jogsidban rola.
#nincsbennetarcsi
-
félisten
válasz imyourfriend #216417 üzenetére
> Más néven úgy gondolom kell egy alap képesség, oda kell figyelnie az embernek a kuplungra váltóra gázra fékre, irányjelzőre és a fedélzeten lévő műszereket is tudni kell kezelni sőt tájékozódni is ez elvárható.
Szerintem az is elvarhato egyebkent, hogy gyujtasszoget allits.
> a cégnél ha a főnök odaadja az elegance felszereltségű manuál váltós bódét
hat nem kene olyat hasznalnia, eleg gaz ;DD
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
Paxker315
addikt
válasz imyourfriend #216370 üzenetére
nem mondanám luxusnak, van aki kizárólag azzal tud menni, mert nagyon elvonja a figyelmét a 3 pedál meg kar, aztán pánikol-kapkod, nem vesz észre gyalogost, miegymás. Válasszon mindenki az alapján, mit szeretne. Én spec kevésbé félnék egy szárazkuplungos DSG-től, mint manualtol, ha forgalomban kell használnom NB: 18-19 évesen MT-n szereztem jogsit, de ~10 év nemvezetés után MT-n újratanulva úgy döntöttem, nekem nem kell. Nem szeretem, így is megterhel a vezetés és sokszor szorongok tőle, minek bonyolítani? rengeteg dologra odafigyelni meg koordinálni még AT-n is, spec parkolókba nem szívesen tévednék be 3 pedállal
-
Paxker315
addikt
válasz imyourfriend #216349 üzenetére
áh, csipszelve tud az a motor 135 ló körül "konzervatívan", leghosszabb utam vele 3 személlyel Db-Nemesvámos volt, és nem éreztem tohonyának. Nyilván nem a belső sáv takarítására való, de elkocsigázgatni vele teljesen legit . a fogyasztás amúgy. Nem jó. Ilyen téren az 1.5 TSI "shines brightly", míg az 1.0 TSI "mehh". Konkrétan olyan 5-6 deci eltérés van köztük nálunk, cserébe az 1.0-es csak 3 henger és gyengébb is. Ez volt az eladás fő oka, hogy nem takarékos, de nem is erős.
-
IOX
tag
válasz imyourfriend #216349 üzenetére
Bp-en 1.4, 80le-s benzin+gázos Octavia-val taxiztak, elég volt. O.K. a mecsekben nem biztos, h a legjobb napi használatra
-
vzsryl
nagyúr
válasz imyourfriend #216204 üzenetére
4M vs 2.075M, szóval kb fele. De a Lagunán érződik, hogy 6 évvel öregebb, több a zörgés-nyöszörgés itt-ott. A futóműve pedig nem francia nagyautós, hanem inkább sportos kisautós. A tengelytáv miatt a nagyobb úthibákat valamennyire kihajózza (kb kompaktokhoz hasonlóan), de kisebbeken rázós.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz imyourfriend #216165 üzenetére
4,5 hónapja.
A motorja kb perfekt, jól megy, eddig az olajszint meg se moccant a nívón (~7-8k km-t tekertem bele), jó a hangja (nem dízel traktor), de sokat zabál a 2 liter szopóbenzin (~9l). Az első futómű félig gatya, de ezt tudtam. Rugócsere pipa és most jön a lengőkar. Viszont így is másfélszer akkora tempót tud kanyarokban, mint a Superb. Ezenkívül van egy check parking brake (elektromos kézifék), sárga jelzésem, de hibát nem talált az univerzális diag, meg én se észlelek rendellenességet, tökéletesen működik. Valószínűleg be kell guruljak a márkaszervizbe, hogy megmondják a tutit. Kaptam egy olyan tippet, hogy a hátsó féken a jeladót kell megnézni.
Sokkal kényelmesebb a Superb-nél, jobban tudok terpeszkedni, puhább az ülés is, de hátsó lábtérben 30cm mínusz , pedig csak 3cm-rel rövidebb a külső méret. A csomagtartója szép nagy, és síkban dőlnek a hátsó ülések, de mivel sportkombi és durván le van csapva a hátulja, ezért ez ma már inkább shooting brake, mint kombi.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-Skylake-
addikt
válasz imyourfriend #216128 üzenetére
no offense : benne van a munkaszerzodesedben hogy ezt kell kommentelni, vagy magadtol vagy ilyen vegtelenul tiszta corporate rabszolga ?
A threesome ? No thanks. If i wanted to dissapoint 2 people at once I'd gank my bot lane.
-
kisza25
félisten
válasz imyourfriend #215236 üzenetére
Hát az insigniát nem nagyon zavarja a szél
[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Qru
MODERÁTOR
válasz imyourfriend #214532 üzenetére
Talan lassan letorik az ar, mert kb elfogy(ott) a fizetokepes kereslet. [link]
#nincsbennetarcsi
-
Coporno
aktív tag
válasz imyourfriend #214518 üzenetére
Köszi a tippet, de pont az lenne a lényeg, hogy a vásárlást és a fenntartást is jóval olcsóbban megússzam egy Mercihez képest. 2010 körüli 308 1.6 HDi-k, i30/Ceed 16 CRDi-k, Corolla 1.4 D4-D-k és hasonlók vannak terítéken, de akár egy karosszéria- és motormérettel lejjebb is szóba jöhet bármi. A nagy kérdés az, hogy volt-e akkoriban olyan alacsonyabb kategóriájú/presztízsű autó, amelyikben a Mercihez közelít a tempomat okossága.
-
vzsryl
nagyúr
válasz imyourfriend #214532 üzenetére
Nagyjából egyetértek veled, kivéve a 2M-val. Lehet alatta is találni nagyon jó műszaki állapotú autót, de ne teljesen amatőrök keressék és nézzék át megvétel előtt.
1M felett még mindig találni olyan eladókat, akik abban a tudatban élnek, hogy az “egy millió forint” soknak hangzik, pedig már kb. semmit sem ér. Amikor egy új építésű ingatlan négyzetméter ára 1M-nál kezdődik, de sok helyen 2M sem elrugaszkodott, akkor az “egy millió forint” mehet valami társasjátékba játékpénznek.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
bandus
veterán
válasz imyourfriend #214387 üzenetére
ha vegre eljutok odaig en egesz biztos nem veszek maganszemelytol hasznaltautot, csakis markakerbol. kiveve ha ismerostol sikerul valamit elhozni.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
#24845312
törölt tag
válasz imyourfriend #214056 üzenetére
Duplázódtak? Szerintem helyenként van akár triplázódás is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz imyourfriend #214035 üzenetére
Pontosan. Es ha a dsg-ben kell DMF-t cserelni (ami kopo alkatresz) azert az sem 2 Ft... Ehhez kepest az ismert Leonban nincs tul sok akna.
De a pszichologiajat ertem, fejben en is allandoan autot veszek a meglevo helyett.
#nincsbennetarcsi
-
negyedes
addikt
válasz imyourfriend #213566 üzenetére
Amit itt tudnak javitani az a VAG autok, BMW, Ford es Dacia. Kerdeztem Mazdat, Alfat, Volvot, Hondat vagy Toyotat szerelnek-e ha azt veszek. Valasz: vegyel vw vagy audit azok autok. ezert is nehez, hogy ha vlm "egzotikus" markat veszek, vihetem Debrecenbe vagy Pestre szakszervizbe.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
Qru
MODERÁTOR
válasz imyourfriend #213435 üzenetére
Bontott van fillerekert mar szerencsere Imprezahoz. De igen a gyari cuccok dragak. Tpms szenzort vettem kintrol pl, a Continental 5 ev garival 50k lett volna a gyari Denso 67k de 10 ev elemgari van ra... Szoval van kivetel is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
dj79
senior tag
válasz imyourfriend #213368 üzenetére
Jaja, vettem már így autót én is. , de év végén vonják ki.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz imyourfriend #213332 üzenetére
Golf 7/Octavia 3 és Golf 6/Octavia 2 dízel 1.6-osa között nem kevés különbség van
-
vzsryl
nagyúr
válasz imyourfriend #213332 üzenetére
Nekem 2.5 évig volt 2.0CRTDI, amibe 43k km-t tekertem bele, és csak alap kopó alkatrészeket kellett cserélnem, szóval ilyen szempontból nagyon szerettem. De hosszú utakon a hokedli Skoda ülések borzasztóak. A Laguna ehhez képest kánaán. Sokkal jobban tudok terpeszteni, tartja a combom, puha az ülő és a hátlap is. Ég és föld kényelemben a két autó.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Manitou
veterán
válasz imyourfriend #213267 üzenetére
Nekem a 20 éves 1,6 benzin (110Le) civic országút 5,3 normálisan közlekedve. Autópályán pont most volt egy friss mérés. 680km-es etapon 6,3 körüli fogyi jött ki ( alapvetően 130 -as tempo volt, néha elszúrtam neki 200-ig )
[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz imyourfriend #213270 üzenetére
egyébként ezeket hogy? Miből van ennyi tarcsi? :\ Én totál használhatatlan vagyok már 7 óra alvás után is, 8-9 kell, hogy tényleg úgy érezzem, autóba merek ülni. Most is épp' megyek lefeküdni mert így nap végére elfogyok vastagon Bár alapvetően szeretem a rendszert, feküdni-kelni konstansan ua időpontban, hétvégén esetleg kicsit korábban lefekszem, hogy extra pihit nyerjek.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz imyourfriend #213267 üzenetére
A kérdés,hogy milyen kompromisszumra hajlandó az ember.
Egy suzuki balenoval,hyundai i10/kia picanto 1.0/1,25- el is el lehet érni 5 liter körüli országúti fogyasztást.
Csak országúton amúgy még az 1,6 120 lovas i30 sw is tudott 5,5 litert, vagy az 1,4 es fiat tipo sedan is tudott 5,5- etAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
nagyúr
válasz imyourfriend #213260 üzenetére
Nekem a Kodiaq belseje nem tetszett, beszálltunk, 38 mp múlva kiszálltunk, hogy jó, ilyet nem veszünk.
Ismerősömnek 1.5 Tsi Scala van, kifejezetten szereti, azt mondta, hogy a 2 hengerezés sem vészes.
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
Qru
MODERÁTOR
válasz imyourfriend #213187 üzenetére
Puruttya. En egy B6 Highline Passatbol atulve sirtam benne, de varosi szaladgalosnak oke.
#nincsbennetarcsi
-
Paxker315
addikt
válasz imyourfriend #213090 üzenetére
Türelmeseknek való az! Amúgy, megnéznék egyet egy toyota-féle hibrid rsz-ben, az eletromotorral együtt valszeg a legnagyobb problémáját (lomhaság) nagyban enyhítené, kb mint a feltöltés : ) : )
-
tboldi
nagyúr
válasz imyourfriend #212697 üzenetére
Áh, a VW-csoport autói, legyenek akár kicsik vagy nagyok, az unalmasság netovábbjai nekem. Ezt talán meg is ígérhetem, hogy nem veszek soha egyet sem.
Na jó, egy ősbogár vagy egy ur-Quattro azért jöhet.Egyelőre jó lesz nekem ez a tragacs is.
[ Szerkesztve ]
-
bandus
veterán
válasz imyourfriend #212544 üzenetére
szerntem itt keveritek a dolgokat. a szavatosság, vagy éppen mi a szakszeű kifejezés az autóra szól, függetlenül a vételártól. ilyen szempontból mindegy, hogy egy papíron 1.6 millás vagy 800k-s autóért kell azt vállalnia. de az adócsalás nem mindegy. árulja annyiért amennyiért megéri neki és kész.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
addikt
válasz imyourfriend #212430 üzenetére
jaja, egy oldalon állunk ezzel a sztorival kapcsolatban
hiába a 7 év vagy150 ezer km, nem vagyok benne biztos, hogy le tudja gyűrni, hogy "kínai"#212436 cappa72
elmentünk megnézni egy CX-5-öt, amikor ott voltunk nem tudtunk dönteni, maradtak kérdőjelek (apróságok) hazafelé beszélgettünk még róla, majd hagytunk, hogy alszunk rá egyet, ülepedjen
másnap elvitte valaki más.[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
válasz imyourfriend #212410 üzenetére
az értéktartás érdekes dolog, és sokban függ attól, hogy mit gondolnak róla itthon az emberek általában, lásd VW csoport autói aminek sokkal magasabb a presztízse és ezáltal az értéktartása is, mint tőlünk nyugatabbra (kifejezetten Skoda, de VW is)
a használt autó értéktartását meg nehezebb viszonyítani egy újhoz, mert ugye nem egyformán esnek az árak, mert amíg békeidőben (infláció meg minden nélkül) egyébként az autó az első 4-5 évében elveszíti az értékének a felét, addig az 5-10 év között "csak" 40%-ot veszít az aktuális értékéből és minél öregebb, ez annál alacsonyabb százalék lesz, lásd amerikai példa:
és ez az MG esetében még nagyobb is lehet az első 4-5 évben, szóval emiatt józanabb választásnak tűnik számunkra egy 2-3 éves használt
így a "befektetett" 8 millió 4 év múlva kevesebbet veszít az értékéből, mintha új autót vennénk abból a 8 millióból.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
lacex
tag
válasz imyourfriend #212307 üzenetére
Sok rosszat hallottam a 2009 előtti benzines VW motorkról sajnos..
Nem vártam semmit, mégis csalódtam.
-
lacex
tag
-
Paxker315
addikt
válasz imyourfriend #212297 üzenetére
nincs mese, el kell adni& venni egy camryt Amúgy bitang, de télen nekem hiányzott a hibrid. Mert bringával nem mindig móka és kacagás az ingázás
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz imyourfriend #212264 üzenetére
Abbol van dobozos is... Ok, felvesszuk a listara.
#nincsbennetarcsi
-
addikt
válasz imyourfriend #212246 üzenetére
engem kifejezetten zavar, hogy a Kodiaq-hoz képest most egy középkategóriás kombiból kell kikecmeregjek minden nap, pedig ez vatta új (a kombi)
és még csak igazán öreg se vagyok
nekem a saját kényelmem megér ennyi többlet fogyasztást“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
hobizoli
nagyúr
válasz imyourfriend #212119 üzenetére
taxi nem lehet 7 evnel idosebb... legalabbis Bp-n
a 10 eves is csak akkor lehet, ha a Covid alatt futott volna tul a 7. even, es 2017 elott is mar forgalomban volt itthontöbb drón kell ;P
-
tboldi
nagyúr
válasz imyourfriend #211841 üzenetére
Felette is van, a Passat párja a Superb (D szegmens), az Octavia a Golf tesója (C szegmens).
Amúgy szerintem itt, a csóró nyugat kapujában több Passat futkározik.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz imyourfriend #211841 üzenetére
Itthon, meg kozep/kelet europaban. Nyugaton ahol van love nagyon is jol fogyott a Passat.
#nincsbennetarcsi
-
bandus
veterán
válasz imyourfriend #211841 üzenetére
azert ha beleulsz mindkettobe erezni fogod a kulonbseget
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
TrollBalint
addikt
válasz imyourfriend #211834 üzenetére
Eddig igazából 1.8-as 170 LE-sekkel szemeztem (azt mondjuk nem tudom azok turbósak-e), de mivel egy évben alapvetően nem szoktunk sokat menni, szerintem a 10.000-et sem feltétlen érjük el, így inkább benzinest nézek. Valamiért azzal amúgy is jobban szemezek. Dízelnél kapásból félek a kettőstömegűtől, mivel használtan lesz az autó, nem tudom mennyit fog bírni és nem egy kis tétel, úgy tudom.
Persze, ha hirtelen beesik a piac, akkor gyorsan veszek egy Arteon-t, de úgy néztem, még a Passat is Skoda ár felett van kicsit (szintén csak benzinest néztem)
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
addikt
válasz imyourfriend #211646 üzenetére
nőnek válogatunk
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Qru
MODERÁTOR
válasz imyourfriend #211626 üzenetére
Ez olyan mint a cigi, akkor teszik le ha ez vagy az éhenhalás között kell választani.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
AssAssynn
őstag
válasz imyourfriend #211626 üzenetére
Elriasztani a népet az autózásról?
Mert a népek, csak úgy unalomból járnak autóval? Szerintem, aki autóval jár, annak a döntő többsége azért azzal jár, mert azzal kell neki, mert nem tud másmivel. Most tekintsünk el egy fővárosi rétegtől, mert máshol nem lehet metró-átszállás-villamossal megoldani a közlekedést. Azzal, hogy drágább lesz az üzemanyag, a népek nem leszoknak az autózásról, hanem csak elszegényednek még jobban."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
diegho
nagyúr
válasz imyourfriend #211188 üzenetére
Volt melóhelyemen 2 octi volt. Sima 1.4tsi és 1.8tsi scout. A scoutban jobban szerettem ülni, magasabban voltam és az ülés is kényelmesebb volt hosszú távon. Viszont elég betegen volt konfigolva, még kihangosító és tolatóradar se volt, de 4x fűthető ülés igen. Az 1.8Tsi kb 2 literrel evett többet, mint az 1.4 és más bajok is voltak. Vízpumpa horror áron van hozzá, a szokásos 4x4 hajtás gond is előjött.
-
Qru
MODERÁTOR
-
tboldi
nagyúr
válasz imyourfriend #210903 üzenetére
Szinte 100%, hogy igen. A kis Ypsilon is tök kényelmes volt a bal 1-ben, ez meg nagyobb is annál, egyedül a tetőablak jelenthet gondot.
Egyébként érdekes ez a tetőablakos, panorámatetős dolog, a pár évvel ezelőtti Hyundai Santa Fében súrolta a fejem a tetőkárpitot, hiába engedtem le az ülést teljesen, a jóval laposabb 10. generéciós Honda Civicben meg semmi bajom nem volt. De valszeg ebben is simán elférnék.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz imyourfriend #210619 üzenetére
Hm, nekünk is ugyanez a Golf színkódja.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz imyourfriend #210584 üzenetére
A színhelyes sem lesz sosem színhelyes, így is, úgy is fényezni kell, hogy ne üssön el (vagy legalábbis minél kevésbé). És a fényezés sem sikerül mindig elsőre. Been there, done that.
Amúgy igen, szinte minden típusra elmondható, hogy ritkák a valódi színes darabok, nem csak a piros. Mindenki csak az unalmas és jellegtelen egyenszürkét, ezüstöt és fehéret veszi.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz imyourfriend #210523 üzenetére
hat vhol a vizkoron van az olajhuto is...
szoval ahogy melegszik a viz azzal az az olajat is melegiti
ha meg melegebb lenne az olaj, akkor mar huteskent mukodik
gyakorlatilag temperalja az olajat a vizzeltöbb drón kell ;P
-
rbalint88
addikt
válasz imyourfriend #210345 üzenetére
Alapvetoen nincs ezekkel gond, hogy ra kell kolteni. Csak mas erzes egy egymillios es egy 3+ millios autora, kicsit mas a vetelarhoz aranyositva
Sachs (sport) gatlo van nekem is, a bal hatso folyik kb 5e km van benne, de 2+ eves, ugyhogy a garija mar buko. Evvan.
En amugy nagyon szeretem, meg 18 evesen is nagyon jo auto. -
rbalint88
addikt
válasz imyourfriend #210339 üzenetére
Igazabol nem lebeszeles kerdese, nekem is van egy B6-os A4, de 2 azonos platformos Passat utan nem ert meglepeteskent semmi. 18 eves auto, szerencsere a kinti es az itthoni gazdaja is eleg lelkes volt, de meg igy kabriokent is meg kellett nezni joparat, mire egy nem total leeltet talaltam. 179->193e km kozott az elmult 3 evben az alabbiak raugrottak: vezerles, vizpumpa, hutofolyadek 2x, korbe gatlo, korbe tarcsa-betet, fekfolyadek 2x, valtoolaj, termosztat, kiegyenlitotartaly, kuplung+kettostomegu, generator, egy szett nyarigumi felnivel, egy szett teligumi, uj fenyszorok, hatso szelvedo visszaragasztasa, olajcsere 3x. Es melle Bp-n eszik 12-14 litert, kruzolosban 8 litert.
Most januarra az a terv, hogy az aljan a (szerencsere csak feluleti) rozsdakat letisztitani, passzivalni, alvazvedozni, es ha mar szet van szedve, minden gyanus dolgot cserelni. Hobbinak belefer, de lehet napi hasznalosnal tikkelne tole a
szemem
Szomszed kanarija meg egy egeszen mas kavehaz minden szemponbol -
33as
senior tag
válasz imyourfriend #210339 üzenetére
Szia, akkor mákod volt az autóval, ilyen is van, gondolom rendes gazdája vagy, de messze nem ez a jellemző!
Elrettentés képpen én mindig a "redpowergarage" videót szoktam ajánlani:
MacBook Air M2 , iPhone 12 , Watch , Apple TV , Pixel 7a , Pocket 3 és Action 2 , Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
-
addikt
válasz imyourfriend #210315 üzenetére
akkor mi szerencsétlenek vagyunk, nálunk az olajcsere periódus közben elfogy 1-1 liter mindegyik egyhatosban
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
hobizoli
nagyúr
válasz imyourfriend #210315 üzenetére
50k+ km alatt 1.9 16v JTD-re egyszer sem kellett ratolteni ket olajcsere kozott
minden inditasnal jelzi a szintet
eddg 1x ment le a 5 palcikarol 4 palcikara, de akkoris mar 1-2het mulva ment az aktualis oilCS-re amugyis[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Qru
MODERÁTOR
-
Vismajor01
addikt
válasz imyourfriend #210067 üzenetére
Rendszám alapján te nem fogod megtudni ki a tulajdonos, érdekes egy világ lenne ha bárki hozzáférhetne. Egyedül azt látod h jelenleg van e tulajdonosa illetve hány tulajdonosa volt eddig. Azt hogy kik azt nagyon nem.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
SzlobiG
félisten
válasz imyourfriend #209588 üzenetére
A mondi Magyarországi szalonbol vásárolt egy tualajos, lekérdeztem minden szerviz időelőtt elvégezve rajta. Csak a tulaj berakta ebbe a kereskedésbe, és a kereskedő kontárkodta össze...
Qru: Azt mondod? Mi lehet ott a gond ennyi km mellett? Az a motor nagyon jó úgy tudom a vezérlés is patent.
-
BigBlackDog
veterán
válasz imyourfriend #209344 üzenetére
Gyakorlatilag 6 éve, mióta elkezdtem HaHut nézegetni, nem igazán mentek lejjebb az árak adott típus+évjárat kombónál.
[ Szerkesztve ]
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz imyourfriend #209307 üzenetére
Jársz másfele is?
Horvat, Szlovák, Szlovén, mindegyik drágább, olasz, francia, meg szinte megfizethetetlen áron van, pl egyszeri út átmenni Olaszországon az északi részén kb 12.000 Ft.
Szerintem ezzel az arrral is bőven az olcsók között vagyunk.
Az út minősége más kérdés…[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Llew
senior tag
válasz imyourfriend #209307 üzenetére
A koncesszió tulajdonos váltás indokolja. Csodálatos ahogy a hírekben már úgy adják elő, hogy mennyivel "olcsóbb" lesz, mintha inflációkövető emeléssel drágulna.
Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.
-
félisten
válasz imyourfriend #209307 üzenetére
Ársapka sincs ingyen, ahogy a többi hülyeség sem
-
hobizoli
nagyúr
-
BoneDragon
veterán
válasz imyourfriend #209307 üzenetére
Nem ertem mit nem ertesz ezen. Itt magasabbak a fizetesek es ok hatra mennek, nem elore.
-
Paxker315
addikt
válasz imyourfriend #209271 üzenetére
A "lakókörnyezet" nem feltétlen feleltethető meg annak, hogy az autóra hogy vigyáz ^^ Nekem van ismerős, akinek a lakókörnyezete káosz, "átláthatatlan", de autót bármikor vakon vennék tőle. És van ellenkezőjére is példa, szalonlakás, lakberendezési lapokba mutogatnád, de, isten óvja azt, ki autót venne tőle És ez néha vonatkozik az irodák-dolgozószobák körülményeire & személy kompetenciájára és lelkiismeretességére
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz imyourfriend #208738 üzenetére
2 lengescsillapito + 4 tarcsa, betettel 150-ert az ingyen van. En az accordba csak elol tarcsa + betetre fizettem 90-et + munkadij. (100k osszesen)
-
creed33
aktív tag
válasz imyourfriend #208564 üzenetére
7 hónap után..hát ez az
Sajnos be kell látnom erősen kompromisszumot kell kötnöm magammal és vissza kell vennem vágyaimból, igényeimből. Már olyan márkák, típusok, idősebb járgányok is képben vannak,amikre korábban rá se néztem. Azért az abszurd hogy 4-5-6 éves autókat újkori árukon árusítják sok esetben mondjuk ha így is el lehet adni ezeket a keresett típusokat akkor a piac szabályozza az árakat,nincs mit tenni.[ Szerkesztve ]
-
erdey_a
addikt
-
hobizoli
nagyúr
válasz imyourfriend #208444 üzenetére
az nem veszes, a Peugeot RCZ-R 1.6T-bol volt 270lo 10+ eve
több drón kell ;P
-
Lacko32
tag
válasz imyourfriend #208410 üzenetére
Aranyosan néz ki
Szhelyen megjártam pár helyet, ha egyszer van kedved sétálni, menj el a Metro melletti kereskedésekhez. Ha aznap nem hánytál, akkor azután fogsz.
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest