Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Elemzés USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [oriic:] A TOP 10 legtöbb hozzászólással rendelkező PH! felhasználó
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [SirRasor:] Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
- [Re:] Rap, Hip-hop 90'
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
molnarpeter
nagyúr
A 105 LE tudomásában - vedd meg (125 LE-ig van az ajánlott szívó motor, 150-től meg a turbós, annak vannak nyűgjei jobban.) Ford topikot, Focus mk3 facebook csoportot ajánlom tájékozódni (illetve privátban zaklass, flottás tapasztalatok alapján összeírtam pár ellenőrzendő pontot a típusnál.) Ami drágább így hirtelen, az a villany szervó hibája lehet (bár 105-ből talán létezett hidraulikus is, motortérben tartályka elárulja), illetve hátulja beázásra hajlamos (újra kell kenni a tömítő anyagot). Maradékból jut egy kis alváz-üregvédelemre, meg állampapírra
Megane 3 1.6 szívó egyszerű-nagyszerű még és olcsók is a jelvénynek köszönhetően, Focushoz képest hátsó futómű fapadosabb megoldás -> kevésbé kanyarvadász, de fenntartani is kevesebb hosszú távon gondolkodva.
[ Szerkesztve ]