Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Vismajor01
addikt
40ert megkotnem en is. Volvonal felmerult de ott 285k volt a legkisebb ajanlat
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
hobizoli
nagyúr
nekem a Punto-n azert nem volt Casco, mert havi(!) 45k lett volna
eloszor azt hittem evente annyi... de nem
több drón kell ;P
racskobalazs
senior tag
Sziasztok,
Azóta is nézelődök, és (újra) rátaláltam a Peugeot 207CC-re amivel már évekkel ezelőtt szemeztem. Milyen vélemények vannak róla? Használ(t) innen valaki?
Az 1.6-os THP változatot nézegettem. Mennyire ajánlott városi/hétvégi használatra?
Igaz nem egy családi autó, de egyelőre az úgy se fontos. Legalább kicsi így parkolni talán könnyebb vele a városban
[ Szerkesztve ]
Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
Ok ilyen esetben nincs értelme, csak az sem igaz, hogy jobb értékpapírba rakni 1-2 milliót és az majd fedezi
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Llew
senior tag
Szerintem az állampapíros dolgot félreértettétek. Én úgy értelmeztem, hogy nem a haszonból akarja a javítást fedezni, hanem egy ~ 5 M-os autónál ~1-2 M-ot javításra félretesz, de hogy ne csak álljon a számlán/párnacihában, vesz rajta állampapírt, ami közbe egy kicsit dolgozik is, aztán ha mégis kell, akkor kiveszi és rálocsolja a kocsira.
Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.
kenguru99
aktív tag
Az 1.6thp (prince) motor messziről kerülendő. Vagy ha belevágsz legyen 1.5-2 milliód a motorfelújításra.
hobizoli
nagyúr
2005-ben 45k nem annyi volt mint ma...
több drón kell ;P
dellfanboy
őstag
8kiloért ti milyen kis ccm, benzines (max 1,6)japán autót vennétek? néha befigyel ennyiért hybrid civic, pl ez 2004-tol [link] szabad ilyen hibryd-et venni? tényleg alacsonyabb a fogyi? munkabajárásra lenne nagyrészt használva 2x40km minden nap nagyrészt autópályán. ha jól nézem HaHu-t a Jazz drágább mint a Civic.. ahogy nézem a lancerek ennyitől indulnak.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
nesa
veterán
Ez papiron hybrid, de kb meg sem tud mozdulni.
[ Szerkesztve ]
Ugy emlékszem ebben csak egyben cserelheto az akkupakk vmi 800k-ert. Nem veletlen olcson ezek. Amugy volt 7gen sedanom, csak 1.4 benzinnel.
[ Szerkesztve ]
AssAssynn
őstag
Én is néztem ezeket, de itt a fórumba visszaolvasva nem ajánlották. Ezeknek nem olyan jó az akksijuk, és ahogy felettem írják, egyben és drágán cserélhető, cserébe nem is fogyaszt olyan keveset.
Ha találsz valami jó típust, azért oszd majd meg, mert én is keresgélek.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
kenguru99
aktív tag
A spritmonitor szerint nem sokkal fogyasztanak rosszabbul mint a priusok. De ezek mild hibridek valójában. Start-stop van bennük, fékezéskor visszatöltenek. De önállóan elektromosan menni nem tudnak. Az akkupakkot pedig csak egyben fogja cserélni a márkaszerviz. Kb annyiért amennyiért ez az autó ki van írva.
[ Szerkesztve ]
imyourfriend
őstag
Úgy fest jelen példány egy pénztemetőre jobban hasonlít, mint egy hibridre. 219 ezerrel behozták külföldről még tavaly október környékén majd futott párezret és eladó is lett a szekér hirtelen.. nem lennék meglepve, ha az új tulajnál 1-2 hónap után komplett akkumulátor pakkot kellene cserélni + néhány egyéb dolgot.
Yiggdrasil
aktív tag
Sziasztok!
Adott egy A3-as Audi (2008 facelift sportback, 2.0 CR TDI, manuál6os). Nem szereti a mi autózási rutinunkat (M7es mellett lakunk, pár km után még bőven hideg motorral kell legalább 100as tempóra gyorsulni minden alkalommal, ezt is heti max 3x, és nem megyünk éves szinten 10 ezer kilométernél többet). A nemtetszését a környezetvédelmi rendszer folyamatos hisztizése/meghibásodása indikálja, ami persze szervízmódot jelent rendszeresen (letiltott turbó, nem létező gyorsulás), amivel egy élmény közlekedni, nem beszélve az anyagi vonzatáról ennek a mutatványnak.
Most ismét egy ilyen körön vagyok túl (lambda+egr csere, dpf regenerálás), és mivel tudom, hogy legkorábban jövő ilyenkorra újra jelentkezne a probléma, inkább eladom vagy beszámíttatom egy nem dízel, nem német prémiumba, amit nem gyilkolnánk le a használattal.
Tisztában vagyok vele, hogy a csoda-autó nem létezik, és azt is tudom, hogy nem fogok találni olyan szívóbenzines autót, ami megbízható, biztonságos, a realitás határán nézve dinamikus (őrültek háza felhajtani az autópályára, kb 150-200m alatt vagy felveszed a támadási sebességet, vagy full illegálba gyorsulsz a leállósávba hátha betudod szúrni 2 gyökér közé magad), nem egy gazdasági rémálom fenntartani, és nem is fogyaszt sokat (6l körül már boldog lennék).
Keret annyi lenne rá, amennyit ez az A3-as ér (tippre 1.5m körül) plusz 500ezer, nem élményautót keresek (hobbiautóm van mellette, csak abba nem vinném a gyereket, és feleségemre sem bíznám), hanem egy megbízható, biztonságos igáslovat.
Eddig a 2007-2010 körüli Swifteket néztem, de picit félek a csomagtartó méretétől, a 8gen Civic is csodás lenne, de kilóg a keretből.
Mit javasolnátok?
(#211516) Yiggdrasil válasza molnarpeter (#211515) üzenetére
Yiggdrasil
aktív tag
Jogos. Viszont azt is mondta a szerelő barátom, hogy az sem tesz jót neki, hogy feleségem konstans 1200-1400as fordulatszámon használja (az említett autópályás kigyorsítást leszámítva, ő ott is a tipikus 90es forgalmi akadály). Gondolom ez is tipikus gyilkos rutin ennél a kocsinál.
szabonagyur
félisten
2,5M körül keresnék valami kis autót, 2010 utáni, csak benzines, lehetőleg népszerűbb márka/típus, hogy találjak használható szerelőt is hozzá.
90% város, esetleg főút, szóval nem kell erőgép.
Swift 1.3, J Astra 1.4/1.6, D Corsa ami eszembe jutott.
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
tboldi
nagyúr
Ford Fiesta?
szabonagyur
félisten
(#211520) molnarpeter válasza Yiggdrasil (#211516) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Problémák jelentősen csökkennének szerintem, ha eggyel kisebb fokozatban használná
vzsryl
nagyúr
Tuti, hogy a 2011-től gyártott stiftet venném erre a célra. Nincs ismert szériahibája, mint az elődjének, és a fogyasztása is jobb átlagosan 1-2 literrel.
Yiggdrasil: 2.0CRTDI-t tilos 1500-as fordulat alatt használni. 1-2-es fokozatban elkerülhetetlen, de felette nagyon egyszerű kivitelezni.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
szabonagyur
félisten
Fogyasztás szinte mindegy éves 5000 km-nél ami lényegében város.
De igen a Swift nagyon kalapban van.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Paxker315
addikt
grandepunto & puntoevo v c3, 207, clio? sőt, még a mitsu Colt sem lehet elvetendő ötlet, csini-olcsó.
#211521 vzsrylbuta kérdés, de, mit csináljon akinek DSG van gyári programmal? De "D" módban simán elkrúzolgat az ember 80-85-tel is 6-osban, kis fordulaton. Ilyenkor teendő? Városban amúgy szeretem az S-módot, ott ~3ezernél vált.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
szabonagyur
félisten
Coltot ritkább autónak tartom, olaszhoz meg nem tudok szerelőt, ott teljes a homály. 207-re ránézek.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
krypton
senior tag
Sziasztok!
Most hogy egy kis ideje már hárman vagyunk, az idén 20 éves Wagonka helyett szeretnénk egy újabb, családiasabb, megbízható, ISOFIX-szel rendelkező benzines használt autót vásárolni max 3,5-4 millióig. Kb 90% városi használatról lenne szó, havonta 1x kb 60 km autópálya, illetve egy párszor Debrecen-Budapest vagy egy alkalommal Debrecen-Balaton táv. Amit nagyon szeretünk az hogy magasan ülünk, alacsony fogyasztás, és viszonylag olcsó és jó ellátottságú alkatrészek .
A fenti paramétereknek megfelelő autóhoz szeretnék kérni javaslatokat!
Amire én gondoltam, nem bánnám ha véleményeznétek:
- Ford Focus MK3, MK3.5 vagy C-Max 1.6 Ti-VCT motorral (125LE?);
- Hyundai i30 vagy Kia Ceed 2011-től - 1.4 vagy 1.6 motorral javasolt??;
- Opel Meriva B vagy Astra J 1.4 motorral turbo nélkül
vzsryl
nagyúr
“Keressen több pénzt.”
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Paxker315
addikt
korábban volt egy kecskeméti illetőségű fószi aki kb csak coltokkal kereskedett, de szvsz lépj be valami típus-specc FB csoportba, ott a legjobb tájékozódni a hazai lehetőségekről
#211526 vzsryl De miért problémás annyira hogy a potenciális anyagi csődöt vízionáljuk? Miért így hangolja a gyártó egyébként? Van stat róla, hogy a kettőstömegűt mennyi idő után cserélik MT-s vagy DSG-s autóknál?
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
Seat ibiza 1,4
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
szabonagyur
félisten
Koszi a tippet, atgondolom az FB csoportot, nem vagyok joban veluk…
Kisza: koszi neked is.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
kerxy
senior tag
J Astra kapcsán értem, hogy miért turbo nélküliben gondolkozol, viszont az 1.4-et nem, főleg ha kombi a cél. Nekem van (hamarosan eladó) 1.6-os J Astra-m, és mivel elég nehéz a kasztni így nálam abszolút nem ajánlott az 1.4 (azért kipróbáltam még anno vásárlás előtt). Az 1.6 viszont már teljesen vállalható, a típushibák adottak, egyik sem olyan vészes költség.
Annyi, hogy városba nem a sport-ot, mert keményített a futómű, a sima teljesen élhető és az 1,4 86 ló/1,6 105 ló, mindkettő nyomatékra hangolt 2500- tól már húznak, 3800 a nyomaték csúcs és 5000- nél a max ló
Szóval ideálisak városba, a fogyijuknem annyira jó, de 5000km/év akkor nem olyan nagy a különbség
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
szabonagyur
félisten
5000 km/év, meg 14e fős város, szóval nincs gond igazából a nyomaték hiányon sem.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Az 1,6 láncos, az 1,4 szíjas, mindkettő mpi, még nem fsi motorok. Az 1,2 htp kerülendő, vezérlés átugrik, szelep átég...
Elég jól felszerelt példányokat is találni belőle, például négy elektromos ablak (komfort modullal, fel le automata mind a 4 ablak és kulcsról is nyitható zárható), esőérzékelő, automata fényszóró, xenon, (2012- től led nappali menetfény) ülésfűtés, tetőablak, ülésmagasság állítás mindkét oldalon, tempomat digitklíma és hasonlók
Copa felszereltséggel érdemes keresni, bár sokszor rosszul van megadva. A kombinak meg 440 liter a csomija
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
(#211534) Tothgera30 válasza szabonagyur (#211517) üzenetére
Tothgera30
Ármester
Az Astra J nem kicsi, és 2.5m-ért nem lesz ajánlható. Corsa D viszont tuti cucc, főleg az 1.4-es, korrekt szerelő is akad hozzá.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
user12
őstag
+1 szavazat
Bár ha talál egy jó vételt, akár a Reference is jó lehet, kisvárosba nem feltétlen kell tempomat pl
Plusz lehet, hogy papíron Reference, de egyedileg lettek összeválogatva bele az extrák
Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
(#211536) szabonagyur válasza Tothgera30 (#211534) üzenetére
szabonagyur
félisten
Nem Aygo méret a cél, a J még beleférhet méretbe, de néztem D Corsat nem rossz a mérete, sokat nőtt.
Megnézem ezeket mindet.
Igazából 1 személy ülne benne 80%-ban, maradékban 2. Szinte nulla cuccal, és a jó alkatrész ellátottság a legfontosabb, akár karosszériából is
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
rbalint88
addikt
Ez a city helyett lesz? Nem kell automata legyen?
(#211538) molnarpeter válasza szabonagyur (#211536) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Corsa darabszám miatt jó lehet, bontott színazonos sárvédő is könnyebben akadhat
(#211539) Tothgera30 válasza szabonagyur (#211536) üzenetére
Tothgera30
Ármester
Ha az Astra belefér akkor A16XER vagy B16XER, esetleg Focus mk3/mk3.5, szintén 1.6 Ti-Vct. De ha főleg város, esetleg évi egy-két nyaralás, akkor inkább Corsa/Fiesta, könnyebb vele parkolni, jobban ugrik, elég elterjedtek. Én ilyen felhasználásra utolsó darabok közül egy Corsa D-t vennék, A14XER/B14XER.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
a Ti-VCT-ről megoszlanak a vélemények az okoskerék miatt, mk3 Fókából van sima 100pár lovas egyhatos is
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
molnarpeter
nagyúr
Mk3 ugyanaz az okoskerekes motor, többféle teljesítménnyel.
Tothgera30
Ármester
Mk3-tól már csak Ti-Vct került bele, 86-105-115-125le-vel.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Qru
MODERÁTOR
Maradjon a City amig kap muszakit.
#nincsbennetarcsi
tboldi
nagyúr
A Martin Carnál lévőt mi is nézegettük, nekem nem tűnik rossznak.
Aztán inkább a szív győzött, mintsem az ész.
Megvolt a második kör.
Szóval ami 3M alatt van, az valahogy nincs egyben vagy esztétikailag, vagy karbantartás ügyileg.
Először J Astra-t néztünk, nem volt rossz, aztán véletlenül megláttunk egy Focus-t. Beleültönk, és akkor el is felejtettük az Asrta-t.
Belseje rendben, csak a bal oldalán parkolási csík volt (hátsó ajtón, kilincsen)
Néztünk egy másik Focust, ami ugyan 200k-val olcsóbb volt, de 20k, 30, 40k intervallumos olajcserén esett át – legalábbis a szervizkönyv regisztráció szerint...
A Cruze-t eladták, mire megnéztük volna.
A Civic-nél én hallottam valami csörgést, ami nem tetszett (jajj de jó lenne érteni hozzá...), de küllemre az volt a legjobb állapotú Civic, amit eddig néztünk. Az eladó hajlandó bármely szervizben átnézetni, de azt mondta, hogy javasolni nem szeretne, mert akkor esetleg összeférhetetlenségre gyanakodhatnánk.
I30-hoz meg már nem jutottunk el.
Azért a hóesés és hideg szél negatívan befolyásolta az autónézési kedvünket, így csak ennyi volt a második körünk.
Lassan a McDonald's-os légy kategóriát kezdjük súrolni... "két shake-be esünk"... 😂
Ha sokáig húzzuk, akkor asztalra csapok, és veszünk egy Fluence-t. 😯
Esti program meg jellemzően hahu, és ott nézegetem a parkolót.
Van benne egy i30, aminek az ára szépen esik vissza (a motorcserés...)
(egyébként az Opelünkhöz sincs bepecsételve az összes szervizbejegyzés, hanem a kiskönyv megjegyzés oldalaira írogattam be, hogy miket csináltattunk meg rajta)
[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
Tothgera30
Ármester
Érdekes, mi Focus vs. Astra esetén inkább utóbbiba estünk bele.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
dj79
senior tag
a civicet hol néztétek? ha környéken, vigyétek be a Szárazba, emlékeim szerint még értenek a hondákhoz, mint exmárkaszerviz.
rbalint88
addikt
“Ha sokáig húzzuk, akkor asztalra csapok, és veszünk egy Fluence-t. 😯”
na akarj mindenaron kiszurni a felesegeddel Szanjatok ra az idot, hatha a kovetkezo tiz evben nem kell foglalkozni ezzel megint, ha jo a valasztas.
Székesfehérváron.
(Itt van Bosch szerviz.
Tbányán is van, kollégám vitt oda autót, azt mondta, hogy normálisak)
@#211548rbalint88
ne akarj mindenaron kiszurni a felesegeddel
Természetesen.
Nagyon igyexem fenntartani a tüzet a helyes választáshoz... csak hát most felvételi (továbbtanulás), új gasztronómiai éra bevezetése, születésnapok, névnapok.
Így elég nehéz.
Kicsit most úgy vagyok vele, hogy jan végéig le kéne zárni az ügyet, ha nem lesz, akkor nem veszükn.
@#211546Tothgera30
Engem is meglepett, de így törtönt. A Focus-ban volt ülésfűtés, és deréktámasz. A deréktámasz nálunk sokat számít.
(Nagyocskában az anyósülés is egy az egyben olyan, mint a vezetőülés - persze tükörképes kivitelben; deréktámasz, emelhető, fűthető)
[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért