Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [wapee:] Eltávozott a kis angyalom
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- A nagy BOR topic
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Az 1.5 LSi az tudtommal mind Eco gép.
Nálunk ezek voltak kaphatóak: 1.4 iS (90 Le VTEC nélkül), 1.5 LSi (115 Le VTEC), 1.6 VTi (160Le VTEC) ha jól tudom.
Angol Civicből volt 1.8 VTi (180Le VTEC) még.
Szóval szerintem 1.5-ösből csak egyfajta létezett Európában. Persze más piacokon előfordultak egyéb variánsok is.
Egyébként az 1.5-től tüzijátékot ne várj. Annak ahogy írtam a váltója is fogyasztásra van optimalizálva meg a VTEC váltás se olyen mint a VTi-nél. Véletlenül nem utóbbival mentél ami nagyobbat ugrott? A két verzó elég más karakterű autó. Nekem még nem volt szerencsém az 1.5-öt vezetni (lehet majd elkérem kipróbálni) de hölgy párjának meg VTi-je van és ő mesélte hogy ég és föld a kettő.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!