Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [bitpork:] 2024 Phautós tali zaba táblázat
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/cactus.gif)
CactuS
Arcképgyáros
A jogi hátterét nem vágom, de egy kereskedő, akinek a kezén átfutott már néhány száz-ezer autó, pontosan látja egy autón, hogy sérült volt-e vagy sem. Ha egy laikusnak feltűnik a hézagkülönbség, akkor nekik első pillanattól ordít. Akkor pedig pontosan tudatában volt annak, hogy korábban megsérült autót adott.
petyus_: 1 millió Ftnál nem gondolnám, hogy sérült a nyúlvány, mert akkor már többségében mennek vele a lufik is. Akkor meg ugye általában műszerfal csere, lufik, patronok, övek, az már inkább 2 millió körül van vagy felette. Milyen autó ez pontosan? Mert 1 millióból kijön egy lökhárító, egy sárvédő, mondjuk 2 lámpa és a fényezés simán, ha arról van szó. A gond inkább az, hogyha ilyen beállítást csináltak a végén, akkor mennyire szakszerűen javították.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin