Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Érdekes ez az öreg autó mennyit ér kérdés. Tehát ha jól értem: bármi ami öreg szart nem ér, de ha olcsón megvehető akkor még a vevőnél azért bírjon ki gondozás mentesen akár tuningot is.... Óóórájt
Srácok mingyán kikeresek nektek egy elérhetőséget egy Ferrari 250GTO tulajhoz, alkuGGYátok már be nekem a korát, mert úúúúúúgy el van öregedve és mint tudjuk állva is elrohad minden
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Richard!
addikt
Hát igen...a 2002-es A4-em nem adnám oda 1,5 millánál olcsóbban senkinek
#szaröreg
Ma kezdődik életed hátralevő része!
HKorn
addikt
Azért abban igazuk van, hogy vehetsz öreg autót, aztán cserélgetheted ki az alkatrészeket, attól még az egy öreg autó marad, aminél bármikor lehet bármi nyűg a korából adódóan. Persze ha MINDEN alkatrészt kicserélnél akkor oké lenne, de akkor meg többet költenél rá, mint amennyibe az új kerül.
Run&Ride
BigBlackDog
veterán
Szerintem a következő "elv" nem tudatosult sok emberben. Az autó (mint a tárgyak, anyagok többsége) nem örök. Átlagos használat mellett vannak olyan dolgok, amiket évente kell cserélni, vannak amiket 4 évente és a gumikat is azért 5-6 évente illik szerintem újra váltani. (Imádom, mikor a 8-10 éves, keveset futott autón mutogatja az eladó, hogy jó még ez a gumi, van rajta minta. Közben meg korábbi a gumi, mint maga az autó). És igen, a gumi és műanyagalkatrészek sem örök életűek, sőt, még a kasztni is porrá tud válni, ha megfelelő ideig nem foglalkozik az ember vele. Ha nem öregedne semmit sem az autó, akkor gyakorlatilag egy megvigyázott példány ára alig csökkenne az újkori árához képest. Azért oka van annak, ha egy 20-25 éves autó szép megkímélt állapotban is 500-900e Forint, miközben újonnan került 6-8 millió Hufba. Ha újszerű állapotba akarja hozni valaki, az pénzbe kerül. És igen, az a 6-8 milliónyi forint autó szépen lassan elporlad, ha nem foglalkoznak vele.
[ Szerkesztve ]
Kickass
őstag
CSak egy a baj.
Mindenki új autót akar max. 1,5M forintért. Ez van, az embereknek nincs pénzük, de azért ami van a legjobbat szeretnék meg leginkább gondozámentest. Ez az ami nem működik és a legtöbben nem is tudják elfogadni.
Nemzeti sajátosság, hogy kell az autó, de fenntartani nem tudjuk.
Azért az nem véletlen, hogy az újautó eladás még mindig nem úgy pörög és használtból csak bizonyos kategóriák mennek + az átlagautó életkor is csak öregszik.
Mindenki minimálpénzből szeretne csodaszekeret, amíg ez a mentalitás vagy az emberek anyagi helyzete nem változik (utóbbi rövidtávon és az egész társadalomra kivetítve nem reális) addig marad a panaszáradat meg horrorsztorik.
HKorn
addikt
Egyetértünk. Ráadásul legtöbben a kispénzűek közül pont a presztízsmárkákat szeretnék megkaparintani, melyeket köztudottan többe kerül szervizeltetni/fenntartani, ez is itthoni sajátosság.
Itt is érdekes módon legtöbbször azt látni, hogy autót keres valaki 700-800-1M körül és Audi, Volvo, VW meg ilyesmi márkák hangzanak el elsődleges célpontként.
Mások vagyunk, de engem pl a hideg is kiráz, ha meghallom az öreg prémium márka párszázezer forintért kombót.
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
Ez így van valahogy. De ha nekem költenem kell h legyen egy olyan luxus autóm amit újonnan akkor sem tudnék megvenni ha a vesémet adnám el, akkor költök rá h legyen. Erről szól a használati érték használt autónál. Csak páran szégyenlik ezt elismerni
(#159603) HKorn Ez minden autónál és használati tárgynál így van. Ugyanakkor ha valaminek van egy használati értéke, csak azért mert foglalkozni kell vele, az értéke nem csökken. Ha alkalmatlan a feladatát betölteni akkor igen. De minden más csak a mindennapos rutin üzemeltetés része. Azok akik az új autónál is elvárják a törődésmentességet, magukat csapják be.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
footy
addikt
Nem, szerintem viszont aki gondozasmentes autot akar, az vegyen minel fiatalabbat es ne regi premiumot.
Ami az arat illeti, ennek egy nagy reszet a megbihatosag legendaja adja, aminek jo resze mara mar tenyleg csak legenda. (koszonhetoen a szamtalan gondatlan tulajnak es az eltelt evek szamanak)
Szerintem ennyi idosen sokkal tobbet szamit az hogy ismerostol legyen az auto ismert eloelettel, minthogy egy egykor elnyuhetetlennek szamito technikat vegyek.
[ Szerkesztve ]
10 éves autónál ne km futást nézz, lehet ezek 400e km + futásuak nem tudhatod, nekem a 2 évesnél van 62000 km és a 3 évesnél volt 120000, garancia lejárta után szinte követhetetlen a valós futása. Inkább állapotot nézz.
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Magnum_
nagyúr
de az legalább egy fasza autó. a mai napig (ha rendben van tartva)
I humbly and respectfully decline™
Szerintem meg gumicsirke. Na jó az előéletben maximálisan egyetértünk de 100ból egy sikerül ilyenre. Jó lenne szembenéznie a többségnek h az autónál mindig lesznek költségek . Nem olyan mint egy csaptelep h megveszik oszt egy bites: vagy jó vagy nem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
HKorn
addikt
jó-jó, de azért költség, mint olyan sem mindegy mekkora. Mondjuk ha veszel egy pár éves olcsóbb (értsd: kevésbé presztízs) autót, valószínűséggel kevesebb lesz a ráköltött összeg, mintha beleugrasz egy 10+ éves BMW-be.
Én is költök az autóra, ha kell, csak azt nem szeretem, amikor rálocsolok egy nagyobb összeget, hogy namajdmostaztán már tényleg tuti lett, csak használni kell, aztán 2 hét múlva megint ki kell rajta cserélni valamit, mert most az nem működik, meg zörög.
Egy idő után bármennyire is szeretem az autót, kiábrándulok ilyenek miatt belőle.
Run&Ride
Vangelis
nagyúr
Direkt lebeszéltem a dieselről... keresett tesóm magának benzineset...
Ma a hideg megevett valamit biztos....
Ma jön a régi tulaj... mert adás-vételin nincs kitöltve valami... megemlítem neki, hogy azért csak jött valami hibajelzés.
Ha gond van állja a sarat.. Kénytelen lesz... rejtett hibák ,mindig előjöhetnek.
De mi a xar lehet ... szerdán rádugjuk gépre.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
molnarpeter
nagyúr
Kéne két felömlő pluszban, meg egy membrán karbi elé
Mi ez amúgy, mikori, milyen motor? Ezredes messze van?
[ Szerkesztve ]
Vangelis
nagyúr
2007 forgalomba helyezés.
2006 talán, ha jól rémlik.
318i egyébként. E90
Érdekes mert minden zöld és OK.
De ezekben van szerviz menü is ugye? Vagy ott nem írja ki mire jelzett hibát?
[ Szerkesztve ]
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
HKorn
addikt
Na meg is jöttünk, nesze neked presztízsmodell. Kezdődhet a szopóroller.
Persze nem biztos, hogy az lesz, de ilyen kezdés után azért van némi esély rá
Run&Ride
Vangelis
nagyúr
Tök mindegy az a baj...... zsákbamacska mind...
Nincs semmi gond jön megy az autó... az ablakmosó nem akar neki menni.... pedig -20fokos volt benne a folyadék.
Ma jön az eladó... megvertem
[ Szerkesztve ]
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
Kickass
őstag
A prémiummal sincs gond ha valaki tudja mit vállal és előre kalkulál. Én pl. direkt eggyel magasabb kategóriát vásároltam, vállalva hogy öregebb ~2-3 évvel és magasabb a futása mint valami kisköbcentis akármilyen gyösznek.
De pl. itt a fentebb linkelt Opelek se biztos, hogy azt tudják amit kedves fórumtárs vár/hisz róluk....
Oké, hogy "presztizs", de ne keverjük már a BMW, Mercedes, Porsche stb. olyan típusokkal, mint a legendásan megbízható 1.9TDI A4 B5 vagy szintén legendásan megbízható Volvo 5 hengeres. Ezek nem annyira presztizs autók mint az előbbiek. Az Audi A4 egy olyan VW Passat ami még jól is néz ki. Jó, persze egy Swifthez nem mérhető a szervizköltsége, de olcsó hozzá minden. Kettőstömegű max fele a japánokénak.
https://tinyurl.com/rasoapro
footy
addikt
Hkorn mar leirta amit en is leirtam volna.
(#159619) rasotamas
Az Audi is premium, de az 1.9TDI-nel valoszinuleg nem a premiumsag lesz a draga, hanem a korbol es a futasbol adodo koltsegek.
Ott a gond az az elvárásod bármennyi összeg után is nem kell rá költeni
A többit értem és bizonyos fokig egyet is értek vele.
A kiábrándulásra: az asszony vagy a gyerek sokadik költsége után is elkezdesz kiábrándulni és cserélgetsz?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
HKorn
addikt
A kiábrándulásra: az asszony vagy a gyerek sokadik költsége után is elkezdesz kiábrándulni és cserélgetsz?
Azonnal csere
Azért ez kicsit más tészta, mint egy autó. Az ember próbálja minimalizálni a költségeti, ahol lehet, szerintem legalábbis. Családra szívesebben költök, mint autóra.
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
Nekem az autó családtag. Neve van. Születésnapja. Ennyi - lehet hülyézni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
HKorn
addikt
decuki
Run&Ride
Integrale
veterán
A Passat egy olyan A4, ami csufi. De ez is csak a B5/5.5 es talan a B1, B2 -re igaz, a tobbi Passat Golf padlolemez.
"Bad reklám is reklám too"
athomi
veterán
Mit tudnak, mit várjak tőlük? Csak hogy tudjam mire számítsak.
hülye
cryptot minden termékemért elfogadom
Már vártalak
Különben meg ha az asszony kaphat extra zsét mert ünnep van, akkor Teddy miért ne kaphatna extra törődést? És jól van ez így
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
beci
őstag
Sziasztok.
5-8 év közotti autó vasarlasan gondolkodom.
Ami idaig latoszogbe kerult:
Astra J
Insignia
Bmw 318i
Kinézetre az Insignia a favorit.
4 ajtos kivitelek erdekelnek es kizarolag benzines.
Melyik benzin motorokkal érdemes megvenni?
Melyik ajanlott motor?
Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
BigBlackDog
veterán
Insignia szvsz sárnehéz (kategóriáján belül a J Astra is tudomásom szerint), benzinnel fogyasztani fog rendesen relatív. Ez mennyire probléma?
[ Szerkesztve ]
beci
őstag
Most 1 max 2 liter a tobbihez kepest nem gond.
Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-v-
addikt
Amivel meg bír mozdulni az az 1.6T 2.0T 2.8T azokkal simán 10+ ... akár 15 környéke is.
Asszem M32-es hírhedt váltó van abban is ezekkel a motorokkal, az is bekaksizik.
beci
őstag
Sima 1.6?
Vagy 1.4 turbo?
Azert a 15ot tulzonak tartom.
10et is max varosba.
[ Szerkesztve ]
Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
rbalint88
addikt
annál még az 1.4T is többet eszik városban
Előbb próbáld ki mielőtt reménykedsz vili igazat szólt jelen állás szerint. Szegeden esmerősnek javát városban hajtva a 160 lovasnak 14literje van.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Xero
nagyúr
Szintén ismerősnél 1.4 városban használva 14 fölött az átlag. Jellemzően napi 2x8km-t megy. Katasztrófa mennyire nehezek és mégis milyen szűkösek.
BigBlackDog
veterán
Ezekben még van anyag és igazi autók, nem csak holmi franszia "próbálkozások".
[ Szerkesztve ]
vzsryl
nagyúr
Kívül Vectra, belül Corsa, de legalább biztonságos. Ha durran, akkor elég jól rombolja a környezetét.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Gergőke88
addikt
Insignia vagy Astra?
Mert az astra biztos nem eszik meg annyit...
[link]
Xero
nagyúr
Insignia.
HKorn
addikt
Insigniaból simán jobban járnál egy dízellel, fogyasztáson megspórolod az esetleges többletkiadást.
Run&Ride
beci
őstag
Evi kb 6-7ezer km-t megyek.
Nyaron ott a Kawa.😊
Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
mdani01
aktív tag
16 éves BMW-t vettem, Köszöni szépen jól van.
Vagyis..az airbag lámpa világít jelenleg
iPhone 6S SpaceGray
az nem gond
ahogy egyszer egy bölcs ember mondta:
nem azért veszek kocsit hogy összetörjem
cryptot minden termékemért elfogadom
ja és persze ironizáltam
ha valakinek van öregebb volvoja, mondjuk 15+ éves, az szerintem láthatja rajta a matricákat hogy 10 éves korban az összes légzsákot (850-es volvo) cserélni kellene újra
persze mostanában ezt semmilyen autóban nem írják
háát én nem lennék annak a helyében sem akinek egy 20 éves légzsák robban az arcába...99% hogy semmi baja sem lesz...de amikor beüt az az 1 %, amiről semmilyen kimutatás és tanulmány nincs...
persze csak elmélkedek....
cryptot minden termékemért elfogadom
Dare2Live
nagyúr
Jön az új Auris ami hidegen hagy de jön egy fogyasztásra kihegyezett új 2.0as szívó is ami DI és MPI is. A 170le@205nm is összességében elég mindenre.
Evvel kokszosodás probléma imo letudva. Indítás alacsony terhelésnél MPI, melegen, nagyobb terhelésnél DI. kb 0:45től
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Dare2Live
nagyúr
Amúgy milyen érzés eladni a családtagjaidat?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Nekem is beindult a nyálelválasztásom, hiába vagyok Kia/Hyundai bérenc, ez a vegyes befecskendezés sokkal szimpatikusabb egy hibrid CVT-s hajtáslánccal vegyítve, mint a koreaiak közvetlen befecskendezése.
"Less but better" - Dieter Rams
footy
addikt
Azert a 205NM@4800RPM nem tul acelos. A 170 loero miatt pedig a nemet ajku orszagokban(teljesitmeny alapu adozas) tuti nem lesz kelendo.