Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
slett27
addikt
Köszi, sajnos akkor sem fér bele a keretbe. A hirdetésben linkelt autót szeretném eladni és egy kisebbet venni. Nyilván lehetne mondani hogy ne sajnáljam azt a +150-200k-t, de lakáshitel is van most. Valami kompromisszumos megoldás kellene 600-700k körül ahogy írtam.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
Kornel
veterán
TayRol
veterán
igen, ezen a véleményen vagyok én is.
megane-oknak van valami ismert betegsége?
Kornel
veterán
1.6 16v a vezerles cserevel egyeutt okoskreket (vezerlesmodositot) szoktak cserelni.
Ez igy egyutt kezdesnek a tobbi kotelezovel belecsuszhat 150k-ba is.
szőröscica
addikt
A kártya előbb-utóbb biztosan szar lesz, de a renault klubos fórumokon mindig vannak tagok, akik olcsón megcsinálják, és utána megint sokáig jó lesz.
Az 1.6 talán a gyújtótrafókat szereti enni, de azokat is egyszer kell kicserélni a megbízható típusra, és nem lesz velük több gond. Illetve azt hiszem az ablakemelő szerkezetük is szeret tönkremenni (a Lagunában biztos, a Meganeban nem vagyok biztos).
A Renault topikban több ember is M2-vel jár, szerintem érdemes ott érdeklődnöd.
Tényleg, az okoskerék!
[ Szerkesztve ]
TayRol
veterán
okoskerék?
ati15
csendes tag
Sziasztok!
Szeretnék egy új autót venni. Már nagyon sok márkát megnéztem, teszteket, videókat, és nálam eddig a Mazda 3 G120 Attraction felszereltséggel nyert. Szóval igazából csak azt szeretném kérdezni hogy szerintetek van ennél jobb kocsi persze hasonló áron (megbizható, jól megy, keveset fogyaszt, és még jól is néz ki) ?
Egyébként csak ilyen évi 10-15 ezer km-re kellene, 50-45-5 arányban ,városban, országúton, autópályán használva. Még a lényeg hogy azért elférjünk benne kényelmesen 4en is.
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Az, csak felregepeltem mobilon
Ati15: mazda3 azert nem egy nagy auto, mennyiert vesztegetik?
[ Szerkesztve ]
slett27
addikt
Thx.
Ez most hülye kérdés lesz, érzem, de kb mennyi idő alatt szoktak elmenni az autók ? Úgy értem mennyire pörög ez a 500k-1M közötti piac ? 0 tapasztalat e téren.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
Kickass
őstag
Vezérlésmódosító.
Konkrétan egy kerék ezért szoktak okos kerékként hivatkozni rá. Jellegzetes tulajdonsága, ha megkukul hidegen úgy kerepel mintha dízel lenne a kocsi
ati15
csendes tag
Hát azért elférnek benne 4en szerintem, legalábbis mikor ültem benne úgy tűnt
Egyébként 5,9 millió FT-ert tudnám megvenni újonnan.
TayRol
veterán
hülye kérdés: miért jó?
Kornel
veterán
En lehet megneznek egy hyundai i40-et is pl., csak nagyobb.
[link]
ati15
csendes tag
Jó akkor szerintem rosszul fejeztem ki magam ,nekem a mazda 3 nagy kocsi Tehát ugye egy alsó középkategória megfelel .
Index renault fórumról:
"A szelepfedél alatt két vezérműtengely forog. Egy a kipufogó oldalon, és egy a szívóoldalon. Ezt az utóbbi, szívóoldali vezérműtengelyt (ami a kocsi orrához van közelebb) egy szíjtárcsán keresztül hajtja a vezérműszíj. Ez nem egy egyszerű szíjtárcsa, hanem egy rugós szerkezettel van kegészítve, ami tulajdonképpen a fordulatszám függvényében változtatja a szívó oldali vezérműtengely helyzetét a főtenelyhez képest. Működése hasonló a röpsúlyos előgyújtás szabályzáshoz. Tehát olyan mintha alacsony fordulaton normál vezérlést kapna a motor, magasabb fordulaton meg egy "eltolt" vezérlést. Ezzel nyomatéknövekedést és fogyasztáscsökkenést értek el. Ezt a kis tárcsát hívják un: "okoskerék"-nek is."
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Kickass
őstag
gyakorlatilag elfokolja a vezérlést ezáltal többletteljesítményt hoz
sok motornál alkalmazzák csak nem ilyen kerekes megoldással, nekem pl az alfában gyönyörűen kerepelt hidegen
kb 40-50ezerrel megdobja a vezérlés cserét ha már sz*r
nesa
veterán
Ha jo aron adod par nap, ha draga vagy soha.
rbalint88
addikt
En az avensisem brutto harom ora alatt adtam el a hirdetes felrakasatol az alairt adasveteliig. Igaz szarert-hugyert, de nem is volt patika az auto. Nagynenikem Opel Agilajat is penteken raktam fel, vasarnap jottek erte es vittek is.
trassher
addikt
Integrale
veterán
Bőven vállalható méretű.
Igen, erről beszélek én is. Rokonok sosem panaszkodtak, pedig két gyerekkel használták éveken keresztül, és nem is egy szolgált a családban.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
trassher
addikt
Múltkor volt szerencsém egy ilyenhez. Mikor kinyitottam a csomagtartót fegyelmeznem kellett magam hogy ne nevessek. Nekem nagyon kicsinek tűnt. A kombi az oké de ez szerintem nem épp egy cuccolós méret.
Redmi Note 7
Egy hónapig használtam egy ilyen Megane 2-t szeptemberben (1.9d, 2004, 18x ezer km, magas felszereltség).
Random nem működő kijelző, (szilánkosan) törékeny műanyagok, szétcsúszó géptető-bovden, zörgés a műszerfalból, gusztustalanul kopó kormány és váltógomb, hámló műszerfal az, ami negatív benyomásom maradt.
Pozitív, hogy az amúgy nyekergő futómű jól viselte a fekvőrendőket, nagyon fordulékony - városban kellemes volt használni.
Soha a büdös életbe nem vennék ilyen autót.
Integrale
veterán
Én ilyenen tanultam vezetni 2005-ös kombi. 1.5 dCi, 430e km körül volt benne már akkor, és a mai napig látom. Semmi ilyen jellegű problémával nem találkoztam, és az oktató sem panaszkodott, sőt.
Belseje nagyon szép állapotban volt, kivéve a vezetőülés, de az érthető is egy tanulóautó esetében.
Ezen felül van egy 1.6-os kacsaseggű, és egy 2.0 dCi a családban, mindkettő hibátlan állapotú, nem nyekereg, nem zörög, nem kopik rendellenesen.
"Bad reklám is reklám too"
yodamastah
őstag
A tényleg szép békalámpások nehezen jutnak el a hahut böngésző átlag vevőkig.
Nyáron raktam fel hahu-ra egy békalámpást, nagyon szép állapot, 300ezer km-el 500k-ért, 30 másodperc (!) után csörögtek hogy vegyem is le, alku nélkül elvitték. Viszik az idősebb jó állapotú toyotákat afrikába. Rá vannak állva annyira hogy ami jó és van benne klíma, az kb percekig van fent hahu-n. Még mondták is hogy ha tudok még ilyen állapotú klímást szóljak, azonnal megveszik.
Én Lada 1200-on tanultam, kedves emlékek fűznek a típushoz... Ez a Megane viszont nagyon gyenge eresztés 2 német autó közt, muszájból használva. A leírtak a saját tapasztalataim, élményeim 1 hónap együttlét után.
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
Nem szepiti meg a velemenyem az, hogy azon tanultam vezetni, sot, az oktato miatt soha az eletben nem vennek ilyet, de ez nem az auto hibaja.
"Bad reklám is reklám too"
alázógyík
őstag
Érdekes, nekünk 2 is volt a családban(újonnan), zörögtek mint az ékszeres doboz.
Az egyiknek annyi hibája volt, hogy a szervizfüzete is kicsi volt hozzá.
Gergőke88
addikt
Nem akarok nagyon belemenni, de eladod az Opelt 800e ftert, veszel egy puntot-cliot 600-700 kozott akkor kb ugyanott vagy mint most (atiras stb.) es lett egy ki tudja milyen autod szervizeles szempontjabol.
Mennyivel fog kevesebbet fogyasztani egy 1.2 egy 1.4es motortol? 1l talan?
Szerintem ertelmetlen csere lenne.
tresh
addikt
Azért tedd hozzá hogy egy 3ik autóként használt lerúgott vasat kaptál
De majd egyszer megyünk egy kört a Lagunával oszt eldöntöd szar e De ha jövőre lesz tali akkor a náciwágent viszem ha ő is úgy gondolja hogy nem hisztizik
TayRol
veterán
köszi az infót.
lehet inkább 1-es focus, vagy gastra lesz belőle, kombi. tegnap már pedzegettem asszonynak, mondta, hogy neki teljesen ok. de a japánokat sem húztam ki, bár az említett corolla bejövős.
a benzines megane motort (mint konstrukció) nem ismerem...
[ Szerkesztve ]
htomi85
tag
Mert nem annyi km volt benne hanem minimum a duplája.
kalmanchris
tag
TayRol
veterán
anno 9 éve majdnem ilyent vettem...
Gergőke88
addikt
Mx rendszam es magyaroszagon ujonnan forgalomba helyezett...
Szep tortenet.
kalmanchris
tag
Nem kell leragadni a konkrét autónál, csak a típust ajánlottam. A 2004-es corollánál szebb történet lehet.
RexpecT
addikt
A múltkor láttam egy 98-as Cliot ami a leírása szerint első tulajos, viszont N-es rendszámú. Erre van valami logikus magyarázat?
TayRol
veterán
szereti az EU-s rendszámot és valamiért "N" betű fétise van. cserélgetheted amilyen sűrűn csak akarod.
tresh
addikt
Mé nem újonnan helyezte forgalomba itthon ?
trassher
addikt
Én egyszer vezettem városban és főúton. Egy barátom kért meg hogy vigyem le az autót szerelőhöz mert neki még nincs jogsija de az autót már megvette. 17-es felni volt alatta, nem szerette a rossz utakat. Ami megmaradt bennem nagyon az a furán döntött kormány és óracsoport + nekem túlzottan szervózott volt a kormány.
Redmi Note 7
Gergőke88
addikt
Ultem ilyen xsaraban. Szerintem ennel egy G Astra, Focus jelentosen jobb.
TayRol: Vagy Taxi volt sarga rendszammal.
Használd a szerkesztés gombot.
[ Módosította: Qru ]
mdani01
aktív tag
Ez hogy mukodik? Nekunk M-es rendszam van es N-est szeretnenk lehet ilyet is?
iPhone 6S SpaceGray
kalmanchris
tag
G astra volt alattam is. A véleményem épp ellenkező. Nem vagyunk egyformák.
TayRol
veterán
okmányirodában jelzed, hogy új rendszámot szeretnél. kell új forgalmi, törzskönyv, matricák a rendszámra, illetve maga az új rendszám. ha jól emlékszem 6-6-6e ft az áruk, a matrica meg párszáz ft (lehet hogy több, ez régen volt).
Gergőke88: akár. nehéz lesz majd megfelelőt kifognom, az tuti.
[ Szerkesztve ]
Declare
őstag
Kerheted, hogy legyen MDANI-1 is ha ettöl jobban alszol
Qru
MODERÁTOR
Csak az kicsit többe fog kerülni.
#nincsbennetarcsi
Declare
őstag
QRU-001 meg egesz jutanyos
tresh
addikt
Valakinek az autója nem ér ennyit
Bár a kedvencem amikor meg veszi a 760longot vagy a bálna mercit aztán kéri rá a jocó-01 , meg tibi-32 rendszámot és így akarja eladni Ergo az új tulaj rögtön mehetne rendszám cserére Múltkor talán egy lambo volt józsi-4 el
kenguru99
aktív tag
Az következő tulaj mindenképp új rendszámmal kezd mert az egyedi rendszámok a tulajdonosé maradnak az autó eladása után is.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
ingyenes kategóriában
- D-Link DIR-842 kétsávos, Gigabites router - Foxpost az árban!
- H96 MAX RK3318 TV okosító - 2/16 GB - Új!
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis