Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Kornel
veterán
Mondjuk semmi újat nem mondott.
Bár ismét elfogult, de azért vannak benne reszigazsagok.
Többieknek:
Viszont végignézve a videókat (Novoth), megint a közvetlen befecskendezéses benzineseket szidják, hogy mindig elkormolodnak. Különösen a korai TSI-ket és a prince motorokat szidják TC-ék.
Gondolom a suzuki boosterjet motorja se lesz különb, mit lehet tenni, hogy a lehető legkisebb legyen a kokszolódás esélye? Amit én terveztem: 10-k olajcsere, hosszabb utakon kikormolni, meleg olaj mellett mindig meghajtású kicsit, nyilván a turbot kímélni...
Viszont a kérdés, hogy érdemes-e +10%-ot pluszban üzemanyagra elkölteni a biztosan legjobb minőségű OMV MM-ra, csökken-e ezáltal az elkormolódás esélye?
Tsebacsi: klíma mágnes kapcsolóra tippelnék, típushiba.
Bontottat tennék bele, ha úgyis el lesz adva.
Tipp: FB Honda csoportok, kifejezetten a 8 gen.
[ Szerkesztve ]