Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:32:09

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#60401) DJ. Ru$y válasza mexel (#60400) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Benne van azt hiszem a szabályzatban, hogy tilos. Nem valószínű, hogy az eladó "jelentené", főleg, ha vaj van a füle mögött, de azért inkább nem ajánlott.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#60402) mexel válasza DJ. Ru$y (#60401) üzenetére


mexel
veterán

Akkor kihagyom, megy az egyszerűbb változat. Ha pár napig nincs reakció vagy csak szövegelés akkor hogyan lehet a refundot kérni?

[ Szerkesztve ]

(#60403) mepet válasza mexel (#60398) üzenetére


mepet
addikt

Én akkor sem bonyolítanám, ha erre is bullshitet válaszol, akkor case nyitás egyből, azt úgyis látja, és hirtelen egyből megváltozik majd a hozzáállása. És ettől még ugye kifizetheted újból, ha később megjön. Úgyis az az igazi gesztus, ha ilyenkor kifizeted újból, sajnos az ígérgetés a mai világban inkább gyanús, mint meggyőző...

[szerk] Case nyitás: Resolution Center -> I haven't received it yet -> kiválasztod az itemet, majd asszem azt kell még kiválasztani, hogy refund-ot szeretnél, meg a szövegmezőbe: "I have not received the item, I would like to get full refund".

[ Szerkesztve ]

(#60404) mexel válasza mepet (#60403) üzenetére


mexel
veterán

Köszönöm! Egyszer már jártam így, és a cucc kb 2 hónap múlva megjött gyűrött dobozban. Írtam az eladónak és küldtem neki a pénzt. Nagyon szép köszönő levelet írt :)
Persze előtte nem adtam negatívot, meg semmilyet, mivel refund volt így nem ért kár igazán, nem akartam ezzel is megcsúfítani. Szerintem ha egy jó minősítésű eladó kicsi az esély hogy nem adja fel, inkább eltűnik útközben a csomag valahol.

[ Szerkesztve ]

(#60405) hfrici


hfrici
aktív tag

Sziasztok!
Ez mit jelent?
shield-store's PayPal account is unable to accept your payment at this time

Contact the seller for help with completing your order

Egy ilyet szeretnék venni.

(#60406) B-L-A-C-K válasza DJ. Ru$y (#60393) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Szép, remélem azért időben megkapom, köszi az infót.

(#60407) Camembert


Camembert
tag

Sziasztok,

még új vagyok a témában így szeretnék kérni egy kis segítséget, regisztráltam a PayPal-ra és az eBay-re, sikerült összekapcsolnom a két fiókot. Megadtam a szállítási és a regisztrációs címet is,
Valamiért nem jelenik meg se a Personal Information-nal, se a Adresses-nél, csak akkor jelenik meg, ha rámegyek a change menüpontra. Néztem egy tutorial videot, az alapján kellene, hogy lássam.
Előtte megváltoztattam az automatikusan adott User ID-mat, lehet, hogy ez a gond?
Várni kell míg frissül?

[ Szerkesztve ]

(#60408) radi8tor válasza B-L-A-C-K (#60406) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Amit tudsz tenni ilyenkor, hogy bele írod majd a feedback-be ezt (0 kommunikáció, 0 segítség).
Természetesen, ha már megjött.

[ Szerkesztve ]

⭐ Stella

(#60409) B-L-A-C-K válasza radi8tor (#60408) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Ezzel előrébb leszek...:D

(#60410) Kernel válasza mexel (#60395) üzenetére


Kernel
nagyúr

Korábban nem volt ilyen, 2016-ban két árut nem kaptam meg.

Amikor letelik az "Estimated delivery" utolsó napja, a menürendszerben alábbira kattintva rögtön a választás lehetősége jön fel (az általános help helyett), hogy refund vagy resend legyen:

Nekem ez tökmindegy volt, csak azért választottam a resendet, hogy lássa, nem a pénzre hajtok. Rövid sajnálkozó megjegyzést hozzáfűzve, ennyi.

Első esetben a Contact sellerre kattintottam, de akkor is ugyanoda jutottam. Válaszolt az eladó, hogy mennyire fáj neki a case-nyitás (azt sem tudtam, hogy nyitottam, én csak írni akartam és követtem a menüt). Mert ő szeretné, ha bezárnám stb.

De nekem azt mondták, hogy ezzel nem szabad foglalkozni, csak vakítani akar. Ilyenkor már úgyis kénytelen lépni. Hamar jött is a pénz a PayPal-re (mert ő ezt választotta).

Ezután automatikusan záródik.

Persze előtte nem adtam negatívot, meg semmilyet, mivel refund volt így nem ért kár igazán, nem akartam ezzel is megcsúfítani.

Mellesleg hiába adnál negatívot, fellebbezne és törölnék. Első esetben már lehetőségem sem volt, másodiknál rögtön írtam a pozitívot, "fair seller, thanks for refund" megjegyzéssel.

Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

(#60411) radi8tor válasza B-L-A-C-K (#60409) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Ja, de mivel láttad te is vásárlásnál, hogy mikorra garantált a termék megérkezése előtte nem reklamálhatsz az eladónál. :(

⭐ Stella

(#60412) somnia válasza Kernel (#60410) üzenetére


somnia
őstag

Első esetben a Contact sellerre kattintottam, de akkor is ugyanoda jutottam.

Ez így konkrétan nem igaz, mert azon belül van egy ilyen:

I have a question about using my item or I want to send the seller a messageI have a question about using my item or I want to send the seller a message

(#60413) Kernel válasza somnia (#60412) üzenetére


Kernel
nagyúr

Csak épp azt magyaráztam:

Amikor letelik az "Estimated delivery" utolsó napja

Mást mutat olyankor a rendszer. Akármerre mentem, valahogy odajutottam. A második menüpontot is beleértve:

De ezt már így nehéz rekonstruálni, mert nem is emlékszem pontosan, továbbá kellene egy olyan áru, amit olyan régen rendeltem, hogy már a feedback lehetőségéből is majdnem kifutottam (60 nap?). Nincs most ilyen rendelésem.

[ Szerkesztve ]

Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

(#60414) DJ. Ru$y válasza Kernel (#60413) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Az első rádiógombos lehetőség mindig ugyanaz, akár letelt, akár nem, és ott mindig tudsz neki írni (tapasztalat) volt már 3-4 refundom meg nem érkezés miatt, de ebből 1x nyitottam case-t amikor nem válaszolt az eladó sima üzenetre, aztán a case-ben jött rögtön a refund.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#60415) Kernel válasza DJ. Ru$y (#60414) üzenetére


Kernel
nagyúr

Elképzelhető, hogy többszöri próbálkozásaim során is a második pontot választottam, kézenfekvő okból.

Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

(#60416) DJ. Ru$y válasza Kernel (#60415) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Igen, de azon belül nyitja a case-t, amiből kifolyólag sok case miatt elvehetik a jogodat hozzá, először mindig üzenet az eladónak, neki is érdeke megoldani a problémát.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#60417) Kernel válasza DJ. Ru$y (#60416) üzenetére


Kernel
nagyúr

Akkor ezt kár, hogy nem közlik valami jobban látható helyen, mert legtöbb ember azt hinné szerintem (a menü alapján), hogy ennek ez a szokásos módja, azért van.

Most egy dolog a szabályzat átolvasása, más dolog az életszerűség, hogy nem azt böngészi az ember folyton, elfelejti stb. Lehet, valamikor én is olvastam valahol, hogy így mondod.

De már arra sem emlékeztem, hogy valójában tavaly is volt elmaradt áru, csak kis értéke miatt nem foglalkoztam vele. Idén kezdtem gyakorolni ezt a részét is.

Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

(#60418) radi8tor válasza Kernel (#60417) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Gondolom ezt azért csinálták, mert sokan nem tudták hogyan kell case-t nyitni. Így meg egy helyen elérhető minden funkció.

⭐ Stella

(#60419) mexel


mexel
veterán

Ezzel mit akar az eladó? Írtam hogy full refundot kérek, de ezt írta:
"
I am sorry for it!
Could you please have a check in your locla post office?
I think it has been deliveryed . Hope you can go and have a check.
\
Thanks"

Mit akar a postáról?
Szerinte kézbesítették? Hiszen sima levélként küldte valószínűleg, arról nem szoktak semmit adni. Mit tudok kérni arról amit nem kézbesítettek?
Ilyenkor jön az hogy húzza az időt? Nyissak case-t?

Kernel: köszi az infókat!

[ Szerkesztve ]

(#60420) radi8tor válasza mexel (#60419) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Arra gondol, hogy menj be a hivatalba és kérdezz rá nincs-e a neveden valami küldemény. Nagyon ritka esetben előfordulhat hogy nem kapsz értesítőt róla. Esetleg a kukában landol a hirdetésekkel együtt.
Ez még nem időhúzás, mivel csak te tudod ellenőrizni.

⭐ Stella

(#60421) mexel válasza radi8tor (#60420) üzenetére


mexel
veterán

Akkor írok hogy semmi. Utána indítsam a case-t vagy még levelezgessek? Már 1,5 hónap is eltelt.

(#60422) havri1 válasza mexel (#60421) üzenetére


havri1
félisten

Egy telefont megér, hidd el, jártam már így, hogy nem dobtak be értesítőt. Szerencsére az ismerős postás, aki bent meglátta a csomagot, felhívott. Kiderült, hogy a kézbesítő nem tudott bejutni, és az értesítőt a reklám számára kihelyezett tárolóba tette.... Simán visszaküldik, ha nem jelentkezem érte x napon belül.

havri

(#60423) mexel válasza havri1 (#60422) üzenetére


mexel
veterán

Már túl vagyok a dolgon, kétszer is érdeklődtem amikor más csomagért mentem be.

(#60424) radi8tor válasza mexel (#60423) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Először írd meg neki hogy kétszer is voltál bent érdeklődni.
Várd meg a válaszát. Ha számodra kedvezőtlen ajánlatot tesz és nem akarja meggondolni magát, akkor megírhatod neki, hogy kénytelen leszel case-t nyitni.

⭐ Stella

(#60425) szatomi30


szatomi30
tag

Sziasztok!

eBayről rendeltem egy terméket, nem jött meg határidőre, az eladó nem válaszolt ezért kértem egy visszatérítést, amit az ebay még aznap este sikeresen végre is hajtott, azonban a pénz nem érkezett meg a bankkártyámra. A PayPal fiókomba ott van hogy Refunded, tehát azzal nincs gond, de a pénz még nem érkezett meg, írtam nekik a Message Centerben, de nem válaszoltak még (2 napja írtam), illetve a levelet sem jeleníti meg ott. Mit lehetne tenni? Előre is köszönöm a válaszaitokat!

Üdv, Tomi

(#60426) havri1 válasza szatomi30 (#60425) üzenetére


havri1
félisten

Üdv!

2-5 munkanap, mire megérkezik a számlára. Paypal egyenleged 0?

[ Szerkesztve ]

havri

(#60427) szatomi30 válasza havri1 (#60426) üzenetére


szatomi30
tag

Szia!

Igen, a PayPal egyenlegem 0. Az utalás alatt ki is írta, hogy a kártyára utalta a pénzt, és a megjegyzés részben is minek kell szerepelnie.

(#60428) attiati


attiati
veterán

ti mit csináltok akkor, ha az eladó teljesen más terméket küld, mint amit rendeltek, DE a visszaküldés túl drága lenne? Van az ebaynek erre bevett gyakorlata?

Tehát a termék megérkezik (nyomkövetéssel ajánlva), hibátlan, de nem a rendelésnek megfelelő.

(mákom van, mert most 2 héten belül 3 ilyen esetem volt, és mindenhol nagyon nagyvonalú volt az eladó)
(lejárt termék helyett újat küldött, a téves termékeket pedig refundolták részben vagy teljesen)

(#60429) havri1 válasza attiati (#60428) üzenetére


havri1
félisten

Paypalon kérd a posta díjat vissza.

havri

(#60430) z2solti


z2solti
tag

Bemásolom ide is.
Egy kis segítséget kérnék !
Vásároltam egy terméket az ebayről.20 dodo volt, 2 hét alatt itt volt.
A probláma csak az, hogy újnak, sosem használtnak hirdette de láthatóan használt volt( ez agy logitec egér
müanyag háza, még a régi egértalp is rajta maradt).
Írtam az eladónak, azonnal adott volna 2 $ refundot, de szerintem az egész cucc 5 $-t sem ér.
A legutolsó üzenete az volt, hogy küldjem vissza HK.-ba.
Szerintetek mi lenne a következő lépés ?

(#60431) DJ. Ru$y válasza z2solti (#60430) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Az, hogy visszaküldöd neki és Paypal-tól visszaigényled a postaköltséget, ugyanis, ha van nálad egy termék, ami működik, akkor nem jogos a full refund igényed.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#60432) havri1 válasza z2solti (#60430) üzenetére


havri1
félisten

Nem a leírásnak megfelelő case indítása ebayen.

(Igen, valószínű vissza kell küldened, ami a megfelelő lépésekkel számodra ingyenes, ahogy DJ. Ru$y is írja)

[ Szerkesztve ]

havri

(#60433) z2solti


z2solti
tag

Nem akarok full refundot , de még is bosszantó hogy használtat küld.
Valószínüleg az össze ilyen terméke használt.Csak anit nekem küldött már látványosan kopot volt.
Csak azt szeretném ha csökkentené az árát.

(#60434) DJ. Ru$y válasza z2solti (#60433) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Akkor írd meg neki, hogy mennyi refundot szeretnél, gyanítom, hogy te többet, mint amennyit ő adni akar majd szóval vagy elfogadod amit ő ajánl, vagy visszaküldöd neki.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#60435) z2solti válasza DJ. Ru$y (#60434) üzenetére


z2solti
tag

Kösz!
Már megírtam neki, de nem fogatdta el. Gondoltam én is , hogy a visszaküldés lehet a megoldás.
Egyetlen probláma, hogy szükségem van rá és mástól nem tudom megvenni. Na, mindegy nem ez az összeg fogja a költségvetésemet romba dönteni, Csak nagyon bosszantó, hogy átvertek!

(#60436) attiati válasza havri1 (#60429) üzenetére


attiati
veterán

hogy érted?

30 usd a termék, és kb 30 usd lenne visszaküldeni

miután megérkezett a termék, az ebay eladó refundolja a termék 30 usd árát, a paypal pedig a 30 usd szállítási költséget?

(#60437) ZsoltG60 válasza attiati (#60436) üzenetére


ZsoltG60
aktív tag

Üdv. Sokan nem tudják még, de a Paypal visszatéríti a postaköltséget abban az esetben ha vissza kell küldened a megvásárolt árut.
Persze előtte saját költségen fel kell adnod a csomagot.

Sok embernek gondot okoz, ha valamilyen gondja van a megvásárolt termékkel, költséges a visszaküldése és ezért inkább lemond róla.
Ha vissza kell küldenünk az eladónak a terméket (és PayPal-el fizettünk), lehetőségünk van a visszapostázás díját a Paypal-n keresztül visszaigényelni. Évente 12 alkalommal, alkalmanként maximálisan 9300 Ft-ot térítenek vissza, nem kötődik hónapokhoz.

Lumia 950XL

(#60438) havri1 válasza ZsoltG60 (#60437) üzenetére


havri1
félisten

Így van, rosszul fogalmaztam, nem ingyenes, ki kell fizetni, de visszakapható.

havri

(#60439) V/ válasza ZsoltG60 (#60437) üzenetére


V/
Topikgazda

Elég lett volna az Összefoglalóra utalnod, hogy benne van:
Ha vissza kell küldenünk az eladónak a terméket (és PayPallal fizettünk), lehetőségünk van a visszapostázás díját a PayPalon keresztül visszaigényelni:

[ Szerkesztve ]

(#60440) z2solti


z2solti
tag

Kösz srácok!
Olvastam én is a visszatérítésről, de hát ez mind macera.
Azért szeretem az online vásárlást mert rákattintok, számláról levon, 2-4 hét és a kezemben van.
A visszaküldés, paypalon postaköltség igénylése hosszadalmas, Arról nem is beszélve , hogy egy jódarabig
benne áll a pénzem.
Valószínűleg az eladók (tisztelet a kivételnek ) ezt használják ki.
Kapásból rávágják , hogy küldjem vissza, hátha meggondolom magam és hagyom a fenébe, mit ahogy én
most hagyom a fenébe.

(#60441) V/ válasza z2solti (#60440) üzenetére


V/
Topikgazda

Egy egyszerű nyomtatványt kell kitölteni neved, paypal azonosítód, a vásárlás tranzakció kód, a küldés költsége és 2 pipajel.
Képként mellékeled hozzá a feladóvevény és a számla képét, elküldöd e-mailben, 7 napon belül a Paypal egyenlegen a pénzed. Az online változatnál meg csatolod a képeket és kész.
Az egész 3-5 perc munka a kép készítéssel együtt, de legyen 10 perc, nem hosszadalmas.
Nekem ha 1 hétig áll benne pénzem, azt még elfogadhatónak tartom.

[ Szerkesztve ]

(#60442) catroot


catroot
veterán

Több aukciót figyelek és ahol ki vannak listázva az aukciók, ott van pár tétel, aminek jóval több az ára, szemben azzal, ha megnyitom.

Ez mitől ilyen?

"I live in the weak and the wounded, Doc."

(#60443) V/ válasza catroot (#60442) üzenetére


V/
Topikgazda

Mert az UK-n van meghirdetve, a com-on csak a Watch listád-ban látod így, a forintra konvertált költség nem azonos a viszonyítási lehetőség nem léte miatt, de viszont megnyitva a tényleges indulási árat GBP 375.00 mutatja.
Az angol oldalon belépve a lista ablak és a termék nézet egyező árat mutat.

(#60444) totyak


totyak
aktív tag

Lehet hülye kérdés, de ha az eladó nem adja vissza magától a pénzem (nem jött meg a cucc) és case-t nyitok, akkor az eBay le tudja vonni az eladó számlájáról a pénzt, vagy maga az eBay fizeti ki az eladó helyett?

(#60445) havri1 válasza totyak (#60444) üzenetére


havri1
félisten

Első körben az eBay fizeti vissza. Utána megpróbálja behajtani az eladótól.
Érdekes ez számomra is, mert olvastam itt is olyan esetet, amikor itteni eladóra nyitottak case-t, visszafizette az eBay a vásárlónak, de az eladótól nem vonta le.
Gyakorlati tapasztalatom nincs, nem árulok.

[ Szerkesztve ]

havri

(#60446) totyak válasza havri1 (#60445) üzenetére


totyak
aktív tag

Köszönöm. Csak azért kérdezem, mert biztos vagyok benne, hogy az eladó nem fogja visszaadni a pénzem, holott ő volt a fütyi, mert nem a hirdetésében szereplő TPG Post/TNT-vel adta fel, amihez tartozott volna tracking, hanem talált valami "olcsóbb" megoldást, amihez meg nem volt. Minderre azért volt ugye szükség, mert már előtte is fütyi volt. Ugyanis mielőtt megvettem a terméket, akkor 18 eurót írt postaköltségnek privátban, aztán miután megvettem, már 25 lett. A különbözetet meg nem voltam hajlandó kifizetni és úgy tűnik ő sem akarta benyelni. Szerintem fel sem adta a csomagot, de ez most mellékes, lényeg, hogy nem ért ide. És azért 10-11 ezer forintot nem szeretnék hagyni elúszni. De gondolom ő sem fogja kifizetni, tehát érdekelt, hogy mit várhatok.

(#60447) z2solti


z2solti
tag

Na, közben az eladó hozzálásában történt némi változas.
Írtam neki, hogy akkor járnánk jól mindketten ha valami nagyobb refundot vállalna, végtére is ő küldött
nem a leírás szerinti terméket. Én kb 50% refundra gondoltam, bár ezt nem írtam meg neki.
Úgy nézki ő is, mert azt írta 10 $ refundol és megtathatom ami vettem.
Lehet, hogy az ünnepük miatt van (május 1.-3. között munka ünnep van Kínában).

(#60448) Molk


Molk
tag

Sziasztok,

Kijelzőt szeretnék venni egy Oneplus One-hoz, de nem tudom eldönteni, hogy honnan lenne érdemes, mivel mindenhol lehet találni a hozzászólások között olyat, hogy a kijelző pixel hibás, gyenge fényerejű, fakő színű vagy valami egyéb hibát produkál.
Az ár nem gondolom, hogy féletlenül garancia lenne a minőségre. Ezért inkább azt néztem, hogy melyik eladó adta el a legtöbbet és így ez a két lehetőség marad. Aliexpress vagy Ebay.
Szerintetek melyiket lenne érdemesebb megvenni? :R

(#60449) V/ válasza Molk (#60448) üzenetére


V/
Topikgazda

A kettő közül az Ali-t választanám, egyértelműen vállal érte 3 hónap garanciát, mindkettőnek vannak negatív értékelései, dönteni talán az esetleges kisebb veszteség irányba kellene, meg egyébként is kínai a cég, USA-ból a +szállításért többet kell fizetni.
Egyébként mindkét helyről (Ali, eBay) vásároltam kijelzőket, telefon, tablet, notebook. Nekem nem volt gondom egyikkel sem.

[ Szerkesztve ]

(#60450) Molk válasza V/ (#60449) üzenetére


Molk
tag

Köszönöm a gyors válaszodat.
Így egy kicsit bizakodóbb vagyok és teszek egy próbát az alival (bár ott nincs paypal, nem tudom mennyire veszik komolyan a reklamálást). Majd kiderül. :R

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.