Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#60651) #54715584


#54715584
törölt tag

Sziasztok,

Ebaynek hol tudok írni UPAAA-s tracking numberről?
Az állapot hétfő óta nem változott ebayen, így fogalmam sincs, hogy ki fogja kézbesíteni és mikor. A majdnem 3 hetes ígért szállítás meg nevetségesnek tűnik, főleg, hogy nemrég 4 nap alatt ideért egy árucikk Angliából.

Találtam egy oldalt (online customer service), de ott úgy tudok ebaynek üzenetet küldeni, hogy ők kontaktálják a szállítót. Neki már írtam, most várom a válaszát, hátha van másik tracking number.

(#60652) catroot válasza #54715584 (#60651) üzenetére


catroot
veterán

Nyugi. Nekem is ugyanez volt. Aztán aktív lesz majd.

Ma jött meg éppen a csomagom, holott tegnap még keddet írtak.

"I live in the weak and the wounded, Doc."

(#60653) #54715584 válasza catroot (#60652) üzenetére


#54715584
törölt tag

Remélem, akkor ez is ideér időben. Válaszolt az eladó, pont ezt az egy papírt nem találja, így nem tud segíteni. Ha eddig aggódtam, akkor most még jobban aggódom. :)

(#60654) rostiron válasza rostiron (#60648) üzenetére


rostiron
őstag

Abban az estben ha megkaptam, de használhatatlan, törött a termék hogy kell case-t nyitni ?
Gondolom a nem kaptam meg opció nem jó.

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#60655) V/ válasza rostiron (#60654) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem felel meg a leírásnak. I received an item that does not match the seller's description.
Resolution Center
I bought an item.

[ Szerkesztve ]

(#60656) rostiron válasza V/ (#60655) üzenetére


rostiron
őstag

Bemegyek a Resolution Center -be kiválasztom a I received an item that does not match the seller's description. Utána a terméket és ez jön be itt akadok el.

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#60657) rostiron válasza rostiron (#60656) üzenetére


rostiron
őstag

Azt hiszem megvan. Kiválasztottam hogy sérülten jött, megírtam hogy full refundot szeretnék.+ Csatoltam a képeket. Jól csináltam ?

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#60658) macilaci78 válasza macilaci78 (#60604) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Na, felajánlott ugye 1$, mondom, 9$ (a teljes érték kb fele) és rendben leszünk, aszondja, legyen 3$, mondom, 9$, vagy mondja a címet, hova küldhetem vissza és full refund + kérvényezem a visszapostázás költségének térítését is. Aszondta, nyertem. :R

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#60659) V/ válasza macilaci78 (#60658) üzenetére


V/
Topikgazda

+ kérvényezem a visszapostázás költségének térítését is Jó kis blöff volt, mert ezt általában a vevő állja.

(#60660) macilaci78 válasza V/ (#60659) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Erre hivatkoztam.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#60661) #54715584


#54715584
törölt tag

Ha ilyet látok, hogy "Delay at Global Shipping Center - Special Handling Review", ez mit jelent? Mármint értem mit írnak, de nem tudom mit takar.

Ez a teljes tracking jelenleg:

Thursday, May 12, 2016 8:10 PM Alfreton , Derbyshire Shipped from the Global Shipping Center to International Destination
Thursday, May 12, 2016 5:39 PM Alfreton , Derbyshire Customs Documentation and Labeling
Thursday, May 12, 2016 12:08 AM Alfreton , Derbyshire Delay at Global Shipping Center - Special Handling Review
Wednesday, May 11, 2016 10:57 PM Alfreton , Derbyshire Processing at Global Shipping Center

Ez szokásos?

[ Szerkesztve ]

(#60662) retesz147


retesz147
addikt

bocs, közben megtaláltam a kérdésem....

[ Szerkesztve ]

Xiaomi 13 eu dev...

(#60663) Camembert


Camembert
tag

Sziasztok,

nemrégiben kezdtem el eBay-ezni, most van folyamatban az első Hong Kong postás rendelésem, következő státusz szerepel.

The item (RT305172779HK) was posted on 13-May-2016 and is being processed for delivery to the addressee.

csak ez az egy állapot, semmi más.

Már más is találkozott ezzel az státusszal?
Ez most mit akar jelenteni (szó szerint értem, hogy mit jelent)?

(#60664) macilaci78 válasza Camembert (#60663) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Ka feladták és úton van a címre.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#60665) #54715584 válasza #54715584 (#60661) üzenetére


#54715584
törölt tag

Tárgytalan, elhalmoztak levelekkel azóta. :)

(#60666) Camembert válasza macilaci78 (#60664) üzenetére


Camembert
tag

köszönöm, csak a china post után nekem ez kicsit furcsa, ott számomra világosabb volt az állapot információ közlés.
Hong Kong postánál később gyorsul fel az állapot információközlés?

(#60667) macilaci78 válasza Camembert (#60666) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Sose követtem, egyszerűen határidő lejárta előtt pár nappal, ha nem volt itt a csomag, jeleztem az eladónak, hogy gond lesz, a lejáratot követő napon pedig case indítása.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#60668) rostiron


rostiron
őstag

Sziasztok.

Biztos már nagyon unjátok a nyomorom, de tanácstalan vagyok. Az eladóval már lassan egy hete levelezgetek, de ugyan azokat a köröket futjuk. Megírtam neki hogy törötten jött meg a kijelző, kapott róla képet. Visszaírt hogy kér képet a kijelző hátuljáról is. Azt is elküldtem neki. Utána sajnálkozik hogy eltört és ha adok neki pozitívat akkor valamennyit visszautal. Tegnap nyitottam case-t ( remélem jól csináltam )és megírtam neki, hogy full refundot szeretnék, megint csatoltam jó pár képet, olyat is amin látszik hogy volt csomagolva. Erre ezt írta ma

"Many thanks for your message We are so sorry for that, it is probably broken during the delivery For confirmation, we would like to ask for a picture of our original packing so that we can confirm the problem raised during the transit. Please rest assured, once it is confirmed, we will be responsible. Sorry for any inconvenience Best regards."

Mondjátok meg, mit kell tenni ilyenkor, sose voltam még ilyen helyzetbe.

[ Szerkesztve ]

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#60669) rostiron válasza rostiron (#60668) üzenetére


rostiron
őstag

Még valami, ha a case nyitást jól csináltam nem kéne itt látnom valamit ?

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#60670) -=Jam=-


-=Jam=-
őstag

Ha nem PayPalon fizettem, hanem sima utalással, akkor van bármi esélyem arra, hogyha nem jött meg a csomag, akkor viszontlássam a pénzem?

(#60671) havri1 válasza rostiron (#60668) üzenetére


havri1
félisten

Itt jön az, ami necces lesz.
Kér egy olyan képet, amin az eredeti csomagolás látszik, hogy szállítás közben sérült meg. Azt akarja ezzel kizarni, hogy nem te törted el.

havri

(#60672) KamuMazsola válasza havri1 (#60671) üzenetére


KamuMazsola
őstag

Lehet túlgondolom, de törékeny cuccot videóra veszem kibontáskor.
Mondjuk utólag már jókor szólok.

Üdv.: KamuMazsola

(#60673) SLYM


SLYM
veterán

sziasztok, mi a pontos menete a paypal pénzt visszafizetési opciójának? nem is találtam meg magát az opciót se. ezt az alkatrészt rendeltem a kocsimba, de nem jót küldtek: [link]. szeretném a postaköltséggel együtt visszakapni a pénzem. a bolt nem reagált az email-emre, tehát a paypal-on keresztül rendezném az ügyet. köszönöm

(#60674) havri1 válasza KamuMazsola (#60672) üzenetére


havri1
félisten

Erre akartam utalni, igen. Én szoktam csinálni kibontásról videót a biztonság kedvéért.

havri

(#60675) havri1 válasza SLYM (#60673) üzenetére


havri1
félisten

Összefoglalót fusd át, ha további kérdés van, megpróbálunk segíteni.

havri

(#60676) Alteran-IT


Alteran-IT
őstag

Sziasztok!

Ismét segítséget szeretnék kérni egy üggyel kapcsolatban. Van egy eladó ebay-en, akivel már egy ideje levelezgetek, mert nem érkezett meg a termék és csak mondogatta hogy várjak még egy hetet, meg még egyet, na igen, de eltelt már bő 4 hónap és még azóta se érkezett meg a termék. Mondtam, hogy már visszatérítést kérek, vagy küldjék újra, mert már biztos nem fog megérkezni, ebbe nagy nehezen bele is ment, azzal a feltétellel, hogy ha megérkezik, akkor utaljam vissza a pénzt és ebbe bele is mentem, na de az a probléma, hogy még mindig nem sikerült visszatérítenie a pénzt. Kérte a vásárlással kapcsolatos paypal transaction ID-t is, amit meg is adtam neki, viszont nem sikerült visszatérítenie, mondván hogy hibás a paypal és azt mondta, hogy forduljak ezzel kapcsolatban az ebay ügyfélszolgálathoz (legalább is a fordítás szerint), vagy ha van más ötletem, akkor ő szívesen a segítségemre van.
A kérdés most az, hogy mit tegyek és hogy? Ilyen problémám még nem volt, ha valami probléma volt és visszatérítést kértem akkor az meg is érkezett, de itt most sajnos nem és nem tudom, hogy mi a teendő. Rámentem ebay-en a Help & Contact részre, ott ki is választottam a tételt, viszont nem egyértelmű számomra, hogy hogyan tovább, ha egyáltalán erre kell menni.

(#60677) havri1 válasza Alteran-IT (#60676) üzenetére


havri1
félisten

Indíts paypalon dispute-ot

havri

(#60678) Alteran-IT válasza havri1 (#60677) üzenetére


Alteran-IT
őstag

Azt pontosan hogy tehetem meg? Mert az összefoglalóban olvastam arról a 180 napos vásárlói védelemről, de hogy az esetben hogy kell eljárni arról nem. A számlánál se látok olyan opciót, csak ebay-re irányít át. Paypal-nál csak olyat találtam, hogy "Request a payment" oda viszont e-mail címet kell írni, talán ide kellene az ebay-es eladó e-mail címét írni?

(#60679) hupisom1


hupisom1
tag

Sziasztok ! Nem régen írtam hogy volt van egy refoundom , hibás kijelzőt vissza küldtem a pay pal számlámom megjelent a pénz , elvivel 3.4 nap és a kártyámon lesz , és most kaptam egy ilyen emailt :

Please agree to cancel your recent purchase.
Hi hupim,

fulgadget recently opened a cancel transaction case for an item you recently purchased: 100% NEW LCD Display Digitizer Touch Screen For LG G3 D855 D850 White UK.

Reason for cancel transaction request: The seller says that you have purchased the item in error.

Click the "Respond now" button to accept or decline this cancellation.

If you don't take action by May-19-2016, the seller will be able to cancel the purchase without your consent.

You can view the case anytime in the Resolution Center.

Na most ez mit jelent ? köszönöm urak :)

(#60680) havri1 válasza Alteran-IT (#60678) üzenetére


havri1
félisten

Paypal listában kikeresed a tranzakciót, rákattintasz, és Resolution centrerre katt, ott lesznek a lehetőségek.

(#60679) hupisom1 Törölni szeretné a vásárlást a rendszerből ha jól értem, gyanítom a jutalék miatt.

[ Szerkesztve ]

havri

(#60681) Alteran-IT válasza havri1 (#60680) üzenetére


Alteran-IT
őstag

Megvan, köszönöm, egyedül a régi kinézeten sikerült elérnem ezt a részt, viszont most egy másik probléma, van, a paypal ezt írja ki:

Ebay-en meg azt, hogy:
Your request was closed
Your request was closed because we didn't hear from you. If you have a request open for 30 days and we don't hear from you, we'll close the request.

Most akkor mit is csináljak? Sajnos az angol nem megy olyan jól, de mint ha azt írná, hogy a kérés zárása után várni kell 30 napot, vagy nem?

(#60682) hupisom1 válasza havri1 (#60680) üzenetére


hupisom1
tag

Akkor megàrom ameddig a kàrtyàmon lesz a penz. Aztan törlöm

(#60683) V/ válasza macilaci78 (#60660) üzenetére


V/
Topikgazda

Az eladóra szerintem ez nem tartozik.

(#60684) rostiron válasza havri1 (#60671) üzenetére


rostiron
őstag

Küldök neki egy képet amin látszik, hogy a kis karton amibe csomagolta meg van törve.

Amúgy ezt a case dolgot jól csináltam ??

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#60685) havri1 válasza rostiron (#60684) üzenetére


havri1
félisten

Próbáld meg lehetőséghez mérten a legjobban visszaállítani az eredeti formában. Nyílván fog látszódni, hogy kibontottad, de ezen már változtatni nem tudsz. Remélhetőleg elég lesz neki.
Amennyit láttam, szerintem igen, jól.
(Én case/claim/dispute -ban mindig bemásolom az addigi levelezést is, hogy későbbiekben az ebay/paypal lássa azt is)

(#60681) alteran95: Bár alig látom a képet, de mintha az lenne, hogy már nyitva van ez ügy erre a tételre. Egyszerre csak 1 helyen nyithatsz. (Legalábbis régen így volt) Nem igazán látom át most a helyzetet az az igazság.

[ Szerkesztve ]

havri

(#60686) rostiron válasza havri1 (#60685) üzenetére


rostiron
őstag

Ok. Mostantól hol kell levelezzek vele hogy lássa ebay ? Ha itt rányomok a "Reply to seller" az ok ??

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#60687) rostiron válasza rostiron (#60686) üzenetére


rostiron
őstag

A kép lemaradt.

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#60688) havri1 válasza rostiron (#60687) üzenetére


havri1
félisten

Igen itt. De milyen témában is indítottad a case-t? Return? Ha itt neked döntenek, akkor vissza kell küldened. Ami mondjuk nem baj, mert akkor a teljes összeget visszakapod, csak a postaköltséget kell meghitelezned, paypalon visszaigényelhető.

havri

(#60689) Alteran-IT válasza havri1 (#60685) üzenetére


Alteran-IT
őstag

Sajnos az oldal lekicsinyíti, de új lapon való megnyitásnál már látható, vagy ide kattintva elérhető.
Akkor ez esetben lehet valamit tenni? Mert az ebay meg valami 30 napot említ, most nem tudom hogy annyit kell esetleg várni vagy nem tudom mi. Ráadásul az ebay már egyszer lezárta ezt az ügyet valami olyan indokkal, hogy már jó ideje nem történt üzenetváltás, holott azon a napon is írtam egy levelet az eladónak, így nem értem.

(#60690) rostiron válasza havri1 (#60688) üzenetére


rostiron
őstag

Azt hiszem igen. Két lehetőség volt, vagy hogy nem kaptam meg vagy ez "I received an item that does not match the seller's description" utána már nem volt más választás. itt írtam.

A paypal-os visszafizetésről tudok.

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#60691) havri1 válasza rostiron (#60690) üzenetére


havri1
félisten

Igen, 2 lehetőség van az ebayen. Vagy refund, mert nem kaptad meg, illetve ha megkaptad, de nem jó, vissza kell küldened.

(#60689) alteran95: Rég nyitottam ebayen case-t, de valami olyasmi dereng, ha nem kéred az ebay segítségét az ügyben, akkor lezárul, és nem lép közbe senki :( Ez esetben sajnos már semmit se tehetsz szerintem.

havri

(#60692) Alteran-IT válasza havri1 (#60691) üzenetére


Alteran-IT
őstag

Jaj de jó nekem, akkor gondolom azért olyan segítőkész már az eladó is mert tudja, hogy semmit nem lehet tenni.
Legközelebb ha nem jön meg valami rögtön a lejárat után, akkor rögtön visszaigénylem a pénzt, nem szórakozom velük.
Köszönöm a segítséget!

(#60693) havri1 válasza Alteran-IT (#60692) üzenetére


havri1
félisten

Várd meg más válaszát is, mert tényleg rég nyitottam ügyet, amit végig is kellett csinálni.

havri

(#60694) Oldbiggy


Oldbiggy
tag

Sziasztok. Bocs ha nem ide kellett volna írni, de hátha kapok választ a kérdésemre. Vettem egy okosórát a Tinydeálon, DHL-el elhozattam, a szállítással semmi gondom nem volt, csak az okosóra állandóan lefagy. Resetgomb nincs rajta, le kell meríteni az akksit, akkor elindul rendesen, de a beállításoknál kb az ötödik gombnyomásra megint lefagy.PayPal-al fizettem. Most hol tudok reklamálni, a Tinydealon, vagy a PsyPalon. Szeretném kérdezni, mi a további lehetőségem, Előre is köszönöm
Üdv: Oldbiggy.

Zavard össze a világot, mosolyogjál hétfőn..

(#60695) V/ válasza Oldbiggy (#60694) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha nem jó a megvásárolt áru a boltban szoktunk reklamálni, nem a banknál aki a fizetőeszközt adta

(#60696) V/ válasza Alteran-IT (#60692) üzenetére


V/
Topikgazda

Azért vsn a 30 nap case inditasi lehetöseg, hogy a szallito kesedelme miat legyen mozgástered neked és az eladonak,nem kell azonnal, de egy üzenet mehet, a 20. Napon is elég case- t indítani.

(#60697) havri1 válasza V/ (#60696) üzenetére


havri1
félisten

Szerintem neki a case indítás után telt le a 30 nap, és záródott a case érdemtelenül.
De lehet én nézem a Cseh2-t : :DDD

[ Szerkesztve ]

havri

(#60698) V/ válasza havri1 (#60697) üzenetére


V/
Topikgazda

Erre reagáltam: Legközelebb ha nem jön meg valami rögtön a lejárat után, akkor rögtön visszaigénylem a pénzt, nem szórakozom velük.
Nem az előző hsz-eire.

(#60699) atees


atees
őstag

Sziasztok!
Hogy tudnám vissza mondani az ebayen a vásárlást? Még nem fizettem, csak olasz ebayen véletlenül leütöttem a terméket.
Köszönöm!

Aláírás (nem kötelező megadni) :)

(#60700) V/ válasza atees (#60699) üzenetére


V/
Topikgazda

Véletlenekre ügyelni kell, az eBay már előjegyezte a jutalékot az eladónak, a törlési folyamat kb. 1 hét addig a hirdetése ugye nem aktív és van neki vele + munkája, én, ez személyes vélemény, nagyon utálom az ilyen vevőket, mert 2 kattintás az határozott tevékenység.
More actions Cancel order

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.