Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:32:09

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#60301) Levi123


Levi123
senior tag

Sziasztok,
ilyen autós kamerát vett már valaki ebayről?
Vámon ezt megnézik? Kell majd magyarázkodni, hogy csak 2600 Ft?
Köszönöm!

Levi

(#60302) radi8tor válasza albandy (#60300) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Nem, eBay-en keresztül kell kommunikálnotok! Ha megadod privát üzenetben az emailcímedet, akkor rosszabb esetben fel is függeszthetik a fiókodat. Jobb esetben csak szimplán nem engedi elküldeni az üzenetet, mert van benne egy emailcím.

Levi123: Ha neked megér ennyi pénzt kidobni az ablakon. Azért van róla 8 elég negatív értékelés is.
Vámon nem lesz gond, bekérik a fizetést igazoló PayPal számla másolatát.

[ Szerkesztve ]

⭐ Stella

(#60303) attiati


attiati
veterán

konkrét eladó termékei között rákeresek egy kulcsszóra:

miért nem lehet így elmenteni "save search"-ként, hogy feliratkozzak hírlevélre?

egyszerűen szürke a gomb, nem menti el

[ Szerkesztve ]

(#60304) pivi.l válasza radi8tor (#60302) üzenetére


pivi.l
tag

Több eladó terméknél láttam már kiírva az eladó e-mail címét, telefonszámát, például itt.
Akkor ezek is szabálytalan hirdetések?

(#60305) radi8tor válasza pivi.l (#60304) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Hm, mondasz valamit. Mintha én is láttam volna már ilyet (és nem ilyen kínai nagyker hirdetésénél).

⭐ Stella

(#60306) Levi123 válasza radi8tor (#60302) üzenetére


Levi123
senior tag

Köszi! :R

Levi

(#60307) V/ válasza albandy (#60300) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem, kérdéseket a meghirdetett terméknél teheti fel, ha vásárol tőled természetesen akkor megkapja és levelezhet veled.
A másik kérdésedre a megoldás: Business seller information a tomtop.wholesaler na vele nem fogsz eBay-n kívül egyezkedni, a Top-rated seller rangot és a 99,1% Positive feedback-t nem fogja kockáztatni.

Ha te eBay fiókod is üzletinek minősül, akkor rád azok a szabályok vonatkoznak. Megadhatják az elérhetőségüket. Aki nem az, az nem.

[ Szerkesztve ]

(#60308) jolti05


jolti05
őstag

Sziasztok, ismét!

Rendeltem eBay-ről egy új kijelzőt egy Lumia 1520-hoz, meg is érkezett, de nem vagyok valami elégedett.

Amit kaptam kijelzőn, nincs semmiféle műanyag keret, így gőzöm sincs, hogy mit tudok vele kezdeni ebben a formájában, az eredeti kijelzőről pedig úgy látom, nem lehet leszedni a keretet (és egyéb alkatrészeket).

Szerintetek ezzel mit lehet kezdeni?
Abban az esetben, ha semmit, ugye nyugodtan kérhetem az eladót, hogy adja vissza a pénzem?

A java része ebay-en a (Lumia 1520) kijelzőknek persze nem ennyire csupasz, de nekem pont sikerült egy ilyet rendelnem :)

(Másolom ezt a hozzászólást az Lumia 1520 topikjába, hátha valaki tud valami okosat mondani.)

A lassúság és a sok alvás része a túlélési stratégiámnak...

(#60309) attiati válasza attiati (#60303) üzenetére


attiati
veterán

erre valaki? :)

(#60310) trebrona válasza jolti05 (#60308) üzenetére


trebrona
nagyúr

Ebayes linket adnál, mi az amit megvettél?

------- Nem mindegy, hogy egyelőre áll a meccs, vagy egyenlőre áll a meccs. ------

(#60311) trebrona válasza jolti05 (#60308) üzenetére


trebrona
nagyúr

Ebayes linket adnál, mi az amit megvettél?

Szerk: mindegy is, mert ha frame, azaz keret nélkülit vettél, nincs miért reklamálnod. Ha a termékleírásban benne a + frame, akkor jogos.

------- Nem mindegy, hogy egyelőre áll a meccs, vagy egyenlőre áll a meccs. ------

(#60312) DJ. Ru$y válasza jolti05 (#60308) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Szerintem a jobb oldalin nem csak a keret, hanem van egy plusz réteg még a kijelző mögött és ez az egész van a kijelzőre ragasztva. Gondolom a jobb oldali kijelző halott, ezért vettél másikat, próbáld meg melegíteni a kijelző felől, hátha elengedi a ragasztó. De lehet a 1520 topikban jobbat tudnak mondani.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#60313) jolti05 válasza trebrona (#60311) üzenetére


jolti05
őstag

Nem tartalmazza a hirdetés azt a szót, hogy frame, így ezekszerint csak nem kellő odafigyeléssel választottam..

DJ. Ru$y: Jól látod, nem csak egy műanyag keret van rögzítve a jobb oldali kijelzőhöz, hanem egy fém lap is.
A kifejező nem halott, csak valószínűleg a szalagkábele "nem az igazi", azaz sokszor nem, vagy csak részben érzékeli a touch screen az érintést.

Köszi a válaszokat! Próbálkozom, aztán ha nem sikerül összehozni, akkor keresek valakit, aki profi ebben :)

A lassúság és a sok alvás része a túlélési stratégiámnak...

(#60314) nagy@gmx.com


nagy@gmx.com
tag

Hogyan tudok terméket felrakni?
Eddig csak egyszer vásároltam, de most szeretnék eladni is.

(#60315) V/ válasza nagy@gmx.com (#60314) üzenetére


V/
Topikgazda

Első, aktiválni azt hogy te akarsz eladni.
Bővebben ezen az oldalon

(#60316) thomasrc


thomasrc
tag

Sziasztok,

Rendeltem ebayről egy cuccot és a fizetésnél a kredit kártyát választottam ki. A PayPalos oldalon kitöltöttem az űrlapot, megadtam neki egy jelszót (mivel nincs paypalos accountom és mindenképpen kérte) és elküldtem. Ezután jött is az SMS a banktól, hogy levonták a cucc árát, majd egy pár perccel később jött még egy SMS, hogy "a tranzakció sikertelen".

Na most az ebayen azt látom, hogy fizetve van, ill. a paypaltól is kaptam az első SMS-el egyidejűleg egy visszaigazolást, hogy köszönik a rendelést. Sikeretlen tranzakcióról nem kaptam semmilyen üzenetet...

Szóval most akkor ilyenkor mi van? Fizetve van a rendelés vagy nincsen?

(#60317) V/ válasza thomasrc (#60316) üzenetére


V/
Topikgazda

Olvasva amit írsz az banki problémának tűnik, az ügyfélszolgálat gondolom meg tudja mondani.
Ha alul a Pay with my credit card-al fizettél akkor ott a kártya típus, kártyaszám, lejárati idő és a CVV kód -3 szám- megadása kell, +a név és cím adatok, nincs, nem kell jelszó.

[ Szerkesztve ]

(#60318) thomasrc válasza V/ (#60317) üzenetére


thomasrc
tag

Igen azzal az opcióval fizettem. Nekem legalul egy szürke keretben kért egy jelszót is, amit majd a PayPal accounthoz rendel. Ez eredetileg opcionális volt (jelezte is), de amint beírtam a kártya első 4 számjegyét, eltűnt az opcionális felirat és nélküle nem engedett fizetni. Egyébként meastro kártya, a hónapban volt cserélve, mert lejárt a régi.

Egyébként közben aktiváltam a PayPal fiókot is, ott is azt jelzi, hogy sikeres volt a tranzakció, szóval lehet, hogy tényleg a banknál van valami. Ha visszaír az eladó, hogy valami gebasz van szerinte, akkor megkérdezem a bankot, hogy ez micsoda. Gondolom az eladó azt látni fogja majd, ha nem ment át neki a pénz...

(#60319) V/ válasza thomasrc (#60318) üzenetére


V/
Topikgazda

Inkább kérdezz rá, sajnos a Maestro csinál ilyen trükköt, hogy még sem megy át a pénz és néhány eladó egy kicsit nem kedveli az ilyen szituációt. A CVC vagy CVV kódod is változik ha új dátumos, de azonos kártyaszámút kapsz arra is figyelni kell.
Nem a Paypal-n, egy másik helyen az istenért nem akarta ahhoz a számhoz elfogadnia a másik CVV kódot, ez is lehet gond.

(#60320) totyak


totyak
aktív tag

Ha arra kerül a sor, hogy case útján kell visszaszereznem a pénzemet a meg nem érkező csomagért, akkor az eBay látni fogja azt is, hogy a terméknél feltüntetett ár és postaköltség felett még valamennyit külön is fizettem az eladónak PP-on keresztül?

Történt ugyanis, hogy az adott tételnél rákérdeztem az eladónál a postaköltségre és ő a megadottnál 3 euróval többet írt nekem privátban. Megvettem a terméket, kifizettem, majd az eladó küldött nekem egy fizetési kérvényt még +3 euroról. Ezt is kifizettem.

A cucc már három hete nem ér ide és szerintem már nem is fog. Szóval most csak az először fizetett pénzt tudom visszakapni, vagy még a 3 eurót is?

Köszönöm

(#60321) havri1 válasza totyak (#60320) üzenetére


havri1
félisten

Ha nem (szerintem nem), arra meg paypalon tudsz nyitni.
Nekem is van most egy vásárlásom, amihez kértem tn-t, sehol sem látszik az ebayen.

[ Szerkesztve ]

havri

(#60322) totyak válasza havri1 (#60321) üzenetére


totyak
aktív tag

Az szívás, olyat nem csináltam még. Majd olvasok :D

Elvileg még várhatok, mert a terméknél nem volt várható érkezés feltüntetve és 04.04-én lett feladva (bár én már 03.28-án kifizettem, csak a plusz 3 euró ment később, mert egyezkedtünk). Tehát akkor az 1. hsz leírása alapján 04.04-től 30 napig van esély, hogy megjön, jól értem? A 30 nap az ténylegesen 30 nap, vagy 30 munkanap?

Szerk: Olvasgatom az 1. hsz leírását, kicsit összekavarodtam, hogy mi van, ha nincs estimated delivery megadva. Ezeket írja egy-egy helyen:

"Ha egy vásárlásnál nincs megadva Estimated delivery, akkor a vásárlás napjától 30 nappal kell számolni a várható szállítási időt, és ha az letelt, attól a naptól 30 napig van vásárlói védelem."

"Ha egy vásárlásnál nincs Estimated delivery, akkor a vásárlás napjától 30 napig van vásárlói védelem."

Most akkor vásárolok, egy hónapot várok, nem jön meg, majd van egy hónapom reklamálni, vagy vásárolok és onnantól van egy hónapom reklamálni?

[ Szerkesztve ]

(#60323) V/ válasza totyak (#60322) üzenetére


V/
Topikgazda

Ezt köszi, hogy jelezted: "Ha egy vásárlásnál nincs Estimated delivery, akkor a vásárlás napjától 30 napig van vásárlói védelem." Javítjuk a Határidőknél, mert az alábbi a jó.

Ez az ami a te esetedre vonatkozik:
"Ha egy vásárlásnál nincs megadva Estimated delivery, akkor a vásárlás napjától 30 nappal kell számolni a várható szállítási időt, és ha az letelt, attól a naptól 30 napig van vásárlói védelem."

[ Szerkesztve ]

(#60324) totyak válasza V/ (#60323) üzenetére


totyak
aktív tag

Értem, köszönöm. A vásárlás napja pontosan mit jelent? Azt a napot, mikor fizettem, vagy amikor postára adta az eladó?
És a 30 nap az munkanap, vagy tényleges 30 nap?

[ Szerkesztve ]

(#60325) havri1 válasza totyak (#60324) üzenetére


havri1
félisten

Fizetés napja, és 30 naptári nap.

havri

(#60326) attiati válasza attiati (#60303) üzenetére


attiati
veterán

erre valaki?

Ti el tudtok menteni keresést, ha egy adott eladónál kerestek címszóra?

(#60327) V/ válasza attiati (#60303) üzenetére


V/
Topikgazda

Mert két különböző dolgot akarsz.
Ha hírlevél kell az eladótól, akkor azt nem úgy kell csinálni.
1. Hírlevélre jelentkezés keresésnél.
Advanced search rákeresel az eladóra, Items by seller xxxxxxxxx
Lesz egy keresési ablakod a z eladó termékeivel.
Ott az első sorban a Search alatt:
Items for sale from xxxxxxxxxxxxx| Add to my favorite sellers és azután jön a Subscribe to Seller newsletters
Receive "komplett" newsletters from xxxxxxxxxx és Save.
Természetesen ennek akkor van értelme, ha van az eladónak seller's newsletter-e.

2. Az adott eladó kulcsszó keresés elmentés meg (tabletet keresünk):
Search tablet
Home > Buy > Advanced Search
Alul a Seller megadása,
Specific sellers (enter seller's user IDs)
az Include legyen beállítva és oda az eladó azonosítója

és utána van Follow this search a tároláshoz.
Célszerű a Include description bejelölni.

[ Szerkesztve ]

(#60328) cbmfan


cbmfan
senior tag

türelmes ember vagyok, de most lett elegem. lassan 70 napja nem kaptam meg kínaitól amit vettem, ezért írtam üzenetet, hogy helló, cucc sehol, mi legyen. sablon válasz jött:

"Dear valued customer,
Thanks for your msg.
I just try to refund you the money, but PayPal not allow me to do that since the transaction is over 2 months.
What shall we do now?
Is there any chance I can send you replacement? Or you visit my store again to see if there is something you like and equals the amount you’ve paid?
So sorry for all.
Or maybe you have other better ideas?
Best regards!
Your sincerely, Customer Service Dept"

válaszoltam, hogy nem, vettem másikat eu-n belülről (ami meg is jött négy nap alatt), inkább pénzt kérném vissza. válaszként jött ismét a fenti szöveg, ez két hét alatt még négyszer megismétlődött. utolsó üzenetemben PP dispute nyitást írtam, erre jött ez:

"sorry to hear that
can you close the case
and we resend to you as compensation
is it okay ?
sorry for inconvience
thanks"

itt fogyott el a türelmem. dispute nyitva, kétszer leírva csak nagy betűkkel, hogy nem kérek másikat, ne küldjenek. csak megértik...

Close the world, ʇxƎu ǝɥʇ uǝdo

(#60329) mepet válasza cbmfan (#60328) üzenetére


mepet
addikt

úgy van vele, hogy bátraké a szerencse :U

(#60330) tbalint3


tbalint3
tag

Üdv.

Azt hiszem megvan az első komolyabb ebay-próblémám:
Április elején tettem egy ajánlatot "make offer" egy kínai eladó termékére, illetve kértem, hogy ebben az árban legyen benne a nyomkövethető ajánlott postai küldés is (tracking number).
Másnap visszaírt, hogy rendben ő elfogadja, és amint fizetem küldi is TN-nel.
Eddig minden rendben, fizettem Ápr. 8-án és vártam. Amikor már 4. napja nem kaptam TN-t akkor az eladóra ráírtam, hogy most akkor mi is van, majd a következő válasz jött:
Mivel csak nagyon kevesen rendelik ezt a terméket ezért 2-3 nap múlva tudja csak küldeni, ezt még elfogadtam, de újabb 7 nap eltelte után sem volt változás így megint írtam neki. Ismét ugyanez a szöveg jött vissza csak már 3-4 napról írt.
Most Április 25 van és még mindig nem adta fel (persze az ebay purchase historyban bejelölte a kis "feladva" ikont, ami persze nem igaz) ezért küldtem egy kedves szívhez szóló levelet ma, hogy akkor 48 órán belül adja vissza pénzt (full refund), ellenkező esetben kapja a negatív visszajelzést és ebay/paypal dispute nyitást + esetlegesen chargeback eljárást is, ha végképp nem ért a szóból.

Járt már valaki így, mik az esélyeim abban visszaadja a pénzt? Mert szerintem az nem normális, hogy 17 nap után sem adja postára a terméket, hiteget folyamatosan a 2-3 napjával és persze az ebay-en bejelöli a "feladva" státuszt ami egyszerű hazugság.

(#60331) V/ válasza tbalint3 (#60330) üzenetére


V/
Topikgazda

A látható állapot szerint feladta. Az hogy nem ad meg nyomkövetési számot, még nem bizonyítja a fel nem adást.
Van várható érkezési idő és annak mi a végső dátuma?
Ha az lejár másnap indíthatsz meg nem érkezett case-t.
Nem fenyegetőzünk a a negatív értékeléssel, ezt tiltja az eBay szabályzata, még magadat tünteted fel rossz színben.
Vagy eBay vagy Paypal védelem, a kettő együtt ugyanarra a vásárlásra nincs.
Itt mire gondolsz, esetlegesen chargeback eljárást is Ha nem kapod meg az árút visszakapod a pénzed, ez az alap vásárlói védelem, nincs második fajta.

(#60332) tbalint3 válasza V/ (#60331) üzenetére


tbalint3
tag

Ő maga az eladó írja hogy még fel sem adta. Amikor arra rákérdeztem, hogy akkor miért jelölte be ebay-en a feladva állapotot akkor arra egész egyszerűen nem válaszolt.
Utolsó várható érkezési idő: május 15.
Egyébként a feedbackje elég sok negatívat tartalmaz ilyennekel: "Item never received, gave fake tracking info, product quality very bad - going to trash" és ehhez hasonlók. Kár hogy nem néztem meg vásárlás előtt jobban.
Nem is akarok fenyegetőzni csak kezd elegem lenni a hazudozásaiból, eddig az összes eladó akivel kapcsolatba léptem bármi miatt, megértő és segítőkész volt, nem pedig hitegetett.Azt sem értem ha nincs éppen neki a termékből akkor miért van még mindig fent a hirdetése így "quantity remaining: 27"
Pedig a privát levelezésünkből egy esetleges case nyitásnál az ebay is láthatja hogy jelenleg egyet sem tud küldeni nem hogy 27-et.
Mindegy akkor kivárom az utolsó napot ami meg van adva és ha addig nem jön (szinte biztos nem ér ide addig még ha holnap feladná sem) és utána nyitok case-t.

(#60333) havri1 válasza tbalint3 (#60332) üzenetére


havri1
félisten

Ki kell várni, nem tudsz addig még ügyet sem indítani.
Hidd el, case-n belül már nem írná, hogy fel sem adta.
Mint ahogy V/ is írta, jelenleg a rendszerben az látszik, hogy te fizettél, ő pedig feladta.

[ Szerkesztve ]

havri

(#60334) tbalint3 válasza havri1 (#60333) üzenetére


tbalint3
tag

Rendben kivárom, addig amúgy sem akartam semmit intézkedni, csak az eladónak írtam ezt azért, hogy érezze hogy nem ártana ha tartaná magát a hirdetésében foglaltakhoz, hátha ettől észhez tér.
Ettől függetlenül jó lett volna ha valóban arra használná a feladási ikont az ebay purchase historyban amire valóban ki van találva és nem csak sumákolna.

Köszönöm a tanácsotokat.

(#60335) havri1 válasza tbalint3 (#60334) üzenetére


havri1
félisten

Ki az eladó? Lehet tök kamu az egész. Értékelései?

Én itt abban látom a problémát, hogy így ő már tudja, hogy ha nem kapod meg időn belül, tuti ügyet fogsz nyitva. Mivel eltelt már sok idő, így ha most feladná, talán már akkor se érne ide, így case így is úgy is. Ne legyen igazam, de ez bűzlik.

[ Szerkesztve ]

havri

(#60336) tbalint3 válasza havri1 (#60335) üzenetére


tbalint3
tag

Ő az : [link]
A pozitív értékeléseihez képest nincs sok negatívja (ezért is rendeltem tőle, sajnos) de akiktől negatívot kapott azok szinte mind hasonló problémáról írnak.
Remélem nem az lesz a vége, hogy se pénz se termék, vagy direkt küld valami nagyon gyenge minőségű akármit és hozzá egy TN-t hogy ne tudjak ügyet nyitni.
Egyébként 56 dollárról van szó, ha 1-2 ezer Ft lenne akkor hagynám de ennyit azért már nem engednék el a semmibe.

(#60337) havri1 válasza csaba17 (#60292) üzenetére


havri1
félisten

Eddig úgy néz ki, megérte az 5$ a TN-ért a Japán postán, már az országban van :)

[link]

havri

(#60338) #54715584 válasza V/ (#60331) üzenetére


#54715584
törölt tag

Olyankor mi van, ha csak a kis levél ikon állítódik át és nincs se TN se Estimated delivery?

(#60339) havri1 válasza #54715584 (#60338) üzenetére


havri1
félisten

Nem a feladástól számít az idő, hanem a fizetéstől.

havri

(#60340) #54715584 válasza havri1 (#60339) üzenetére


#54715584
törölt tag

Múlt hét csütörtökön fizettem ki, ma adták fel elvileg. A mai pár hsz bogarat ültetett a fülembe. :)

(#60341) DJ. Ru$y válasza #54715584 (#60340) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Vásárlástól számított 30 nap a "türelmi idő", ha nem jön meg, akkor 30. naptól tudsz reklamálni 30 napig.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#60342) cbmfan válasza cbmfan (#60328) üzenetére


cbmfan
senior tag

egyet találhattok, hogy mit reagált paypalon. claim lett azonnal...

Close the world, ʇxƎu ǝɥʇ uǝdo

(#60343) totyak


totyak
aktív tag

Hogy milyen alja eladók vannak eBay-en is. Párezer forintos tételt rendeltem kínából. Már bőven több, mint egy hónapja jött, amikor írt az eladó, hogy sorry, de a csomagom elveszett, de nyugodjak meg, nem fog kár érni, visszafizeti a pénzt. Ebbe így bele is nyugodtam, mondom milyen korrekt ember. Másnap nézem PP-t, semmi refund. Harmadnap nézem, semmi. Negyednap írok neki, hogy akkor legyen szíves refundoljon, semmi. Ötödik és hatodik nap is ezzel tellett, válasz nem érkezett. Itt már elpattant bennem valami és azonnal nyitottam a case-t. Mit gondoltok másnapra mi történt? Jött a pénz is, meg a nyalizós bocsánatkérő levél is. Már csak azt nem tudom, hogy negatívot kapjon, vagy semlegest.

(#60344) Dozer1 válasza Dozer1 (#60170) üzenetére


Dozer1
csendes tag

Ma visszaírt az eladó, hogy visszatéríti a telefon és az egyéb költségeimet ha visszaküldöm neki a telot.
Én erre nem vagyok hajlandó! Már gyakorlatilag egyszer átvert, ha nem megyek bele a dologba attól az ebay még leveri a költségeimet rajta ?

(#60345) andatti


andatti
senior tag

Érdeklődöm, hogy nagyobb értékű cuccot mennyire lutri ebay-en venni? Nekem eddig csak olcsó vásárlásaim voltak, pár ezer forintért... De most, hogy bedöglött a külső vinyóm vennem kéne egy nagyobb belsőt... Az ebay meg egy nagyon nagy piac... Pl. ezt találtam, de ez megy gyanúsan olcsó, /2 Tb 10 fontért/ jóformán ismeretlen eladótól... túlságosan is olcsó... Még akkor is, ha nem találom, hogy SATA hányas... Van valakinek ebben tapasztalata. Merevlemezes topicban értelemszerűen csak ajánlott típus van. Ezért érdeklődöm itt, hogy van-e ajánlott eladó?

(#60346) cbmfan válasza andatti (#60345) üzenetére


cbmfan
senior tag

felejtsd el. gyanúsan olcsó, 80 értékelés, negatív pont emiatt.

[ Szerkesztve ]

Close the world, ʇxƎu ǝɥʇ uǝdo

(#60347) somnia válasza andatti (#60345) üzenetére


somnia
őstag

Condition: Refurbished - Blancco wiped and error checked.

(#60348) andatti válasza somnia (#60347) üzenetére


andatti
senior tag

Akkor pedig már egyenesen drága, nagyon drága! :) Köszi a segítséget!

(#60349) cbmfan válasza andatti (#60348) üzenetére


cbmfan
senior tag

10 font, ingyen posta. csak a pk több embernek... két hét alatt eladott 150 darabot, szvsz tisztességesen meg lesz szórva negatívval hamarosan.

Shipping:
FREE Economy Shipping from China/Hong Kong/Taiwan to worldwide (11 to 35 business days)

Item location:
Hawthorne, NJ, United States

kamu szagot érzek, nem kcsit.

[ Szerkesztve ]

Close the world, ʇxƎu ǝɥʇ uǝdo

(#60350) csadi0011


csadi0011
őstag

Egyesült Államokból megrendeltem egy terméket vasárnap, de még mindig nem jelölte meg, hogy feladta volna.
"Seller ships within 1 day after receiving cleared payment"
Mennyi idő alatt kapja meg a pénzt? Írnom kéne neki, vagy várjak még? Lényeges, hogy mire ér ide. Azért rendeltem Amerikából drágábban, hogy ideérjen 1 hónapon belül.

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.