Hirdetés
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- MárkaLánc
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Trump vagy Harris
- Kompakt vízhűtés vége 3 év használat után, vagy mégsem?
- Asszociációs játék. :)
-
LOGOUT.hu
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pela03
csendes tag
Sziasztok!
Mit lehet olyankor tenni, ha nem a leírásnak megfelelő minőségű terméket küldi az eladó. Ebayról lenne szó.
Előre is köszönöm a válaszokat.Üdv.
-
havri1
félisten
válasz pela03 #60702 üzenetére
Mi az a Case és Claim?
Az eBay vásárlói védelmet nyújt a regisztrált tagjaink (eBay Buyer Protection). Abban az esetben, ha a rendelt küldemény nem érkezik meg, vagy nem azt kapod, amit rendeltél (nem olyan minőség, eltérés stb.), lehetőséged van egy Case-t (ügy, vita) indítani, itt tudsz kommunikálni az eladóval, a kártérítés vagy refund ügyében. Case-t a (legkésőbbi becsült - Estimated Delivery) érkezéstől számított 30 napon belül tudsz nyitni az eBay felületén keresztül, ha nem egy országban vagy az eladóval, ha azonos az ország, akkor 7 nap.
Ha egy vásárlásnál nincs megadva Estimated delivery, akkor a vásárlás napjától 30 nappal kell számolni a várható szállítási időt, és ha az letelt, attól a naptól 30 napig van vásárlói védelem.
Megjegyzés: Az eBay-n megadott küldemény várható érkezési időtartam (Estimated delivery) egy, az eBay programja által becsült statisztikai átlag. Nem az eladó által vállalt garantált szállítási idő.
Amennyiben az eladó nem mutat hajlandóságot az ügy rendezésére (nem válaszol 3 napon belül, vagy látványos módon húzza az időt), akkor a Case megnyitásától számítva 30 napig tudsz egy Claim-et (követelést) nyitni. Itt már az eBay dönti el, hogy ki a kedvezményezett, te vagy az eladó.Hogyan nyissunk Case-t, lépésről lépésre: Segédlet V/
[ Szerkesztve ]
havri
-
Topikgazda
Az eladó válaszolta vissza hogy nem hajlandó feladni? Ugy 15-20 € körüli a posta költség, ha azt fizetnéd akkor sem? Én mondjuk a vásárlás előtt kérdeztem, utána nézett és végül elküldte, annyi volt, hogy számlát készített az eBay felületen a + szállítási díjjal és azt fizettem ki.
[ Szerkesztve ]
-
atees
őstag
Amikor a fizetés felüleletre értem, akkor írta, hogy nem postáz magyarba, vegyem fel a kapcsoaltot az eladóval. Nem ír vissza az eladó. Az a baj, 8€ dolog, ha ilyen sok a posta az nem éri meg
Várok az eladóra még, de a törlési lehetőség nincs ott a more actions között.Aláírás (nem kötelező megadni) :)
-
Cimbooora
aktív tag
Sziasztok! Megszeretném kérdezni, hogy eladóként mennyi terméket kell eladom ahhoz, hogy akár 30 terméket is feltehessek, és ne legyen limit a feltöltött darabszámoknál
Válaszaitokat előre köszönöm. -
anorche1
őstag
24.79 Euros ruha (kerékpáros mez+nadrág) átcsúszhat a vámon? Ugye nem nagy csomag, könnyű, és nincs benne elektronika. +27% -kal, meg pár ezres kezelési költséggel már nem igazán érné meg.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
rostiron
őstag
Sziasztok.
A következő levelet kaptam. Nem értem pontosan amit a google fordított.
Nem tudom mi a következő lépés, mert még nem volt ilyenbe részem. Illetve az összes levél mellett, amit vele váltottam megjelent pirossal a következő "May 17 10:00 CET " ez mit jelent ?Ezt kaptam.
"Thanks for contacting us. Sorry about the trouble you have engaged, your problem is confirmed by our technical team. Based on our company policy, we will issue a full refund once the item is returned to us for a defective check. However, considering saving both your time and money, we would like to issue the full refund directly, which means you can keep the item without sending it back to us. Please tell us if you are satisfied with this solution we provided above, we will greatly appreciate if you can kindly leave us a positive feedback and five stars. Thank you so much for your understanding and cooperation. Best Regards"Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,
-
Topikgazda
válasz rostiron #60713 üzenetére
Akkor kapod meg a teljes refundot ha visszaérkezik, megkapják a visszaküldött árút ez alapszabályuk, de hogy te elégedett legyél, nem kell visszaküldened és megkapod a pénzt.
Végén az hogy ezt értékeld megfelelően.
Így, hogy lemondtak a visszaküldésről, illene a pozitív, 5 csillagos értékelést megadni.[ Szerkesztve ]
-
-
totyak
aktív tag
Nem jött meg egy tétel eBay-ről és ma járt le a 8 napja az eladónak, hogy rendezze velem az ügyet. Természetesen rám sem hederített. Innen most az a további teendőm, hogy a következő pontot választom?
Ask us to step in and help
If there's a problem, or if you can't sort things out with the seller, ask us to step inÉs akkor már az eBay fogja elbírálni, hogy kinek van igaza?
Köszönöm
-
totyak
aktív tag
Bocs a dupla posztért.
Rámentem a fent említett pontra, valószínűleg ez lesz a megfelelő, de itt megint nem tudom mit válasszak, több is megfelelő lenne szerintem.
A cucc nem jött meg, case-t nyitottam és refundot kértem, de az eladó nem felel. Tömören így állok.
Itt meg kiválaszthatom, hogy még mindig nem jött meg a csomag, nem kaptam meg a refundot, illetve az eladó nem válaszol. Melyik lenne nekem itt az ideális?
Köszi
-
totyak
aktív tag
Ég a pofám, hogy ennyire bendzsa vagyok, nézzétek el nekem a triplázást.
Kiokoskodtam, hogy mit kell bejelölni, tehát az előző két kérdésem sztornó. Szerencsére eBay gyorsan reagált, a javamra döntött és vissza is kaptam a 30 eurómat.
Kérdésem az lenne, hogy a maradék 3 eurót, amit külön megegyezéssel kizárólag PP-on keresztül küldtem el pluszba az eladónak plusz postaköltség gyanánt, azt hogy tudom visszakapni? Gondolom valahogy PP-on keresztül, de ehhez kellene nekem egy szájbarágós leírás pontról-pontra. Nyilván, ha eBay nekem ítélte a 30 eurót, akkor PP-nak is ennek nyomán vissza kellene fizetnie a 3 eurómat.
Köszönöm és mégegyszer elnézést a tripláért, de nem engedte már szerkeszteni.
-
pela03
csendes tag
Sziasztok!
Sajnos beleestem a csapdába én is.
A haverom unszolására én is rendeltem egy karláncot.
[ INNEN ]
A havernak már megjött, és megnézette. Egy gyenge minőségű "silver plated".
A kérdésem az:
Lehet valamit kezdeni vele, mert végig úgy hirdeti, hogy "925 sterling silver". Ez meg ugye nem ugyanaz mint a "silver plated".
Csak azért, hogy másokat ne tudjon átverni.Előre is köszönöm.
Üdv
-
havri1
félisten
válasz pela03 #60723 üzenetére
Természetesen igen, aztán ha nem jó, fénykép, írni neki, majd ha nem tudtok megegyezni, akkor case.
Én nem értek az ékszerekhez, a leírás nekem így nem sokat mond. De ha eredetinek árulja, és még csak nem is utal rá, hogy utánzat stb, akkor nem azt kaptad, amit rendeltél kategória.havri
-
totyak
aktív tag
60720-ra esetleg valaki? Nem találom a leírást, hogyan kellene, pedig biztosan van.
-
Topikgazda
válasz pela03 #60721 üzenetére
Többször írja hogy nem tiszta ezüst.
Materials : 925 sterling silver, nekem nem tűnik a szöveg félrevezetőnek.Sterling silver is an alloy of silver containing 92.5% by weight of silver and 7.5% by weight of other metals, usually copper. The sterling silver standard has a minimum millesimal fineness of 925.
Az a 92,5% van 925-ös tisztaságú ezüstből.
Amit hiányoltok az fine silver vagy 99.9% pure silver lenne.[ Szerkesztve ]
-
pela03
csendes tag
Szia!
Köszi a választ.
Amit itthon üzletben vesz az ember ezüstöt, az is 925 sterling silver. Azért nem "tiszta", mert az nagyon lágy, hajlékony lenne.
Nem azt hiányoljuk.
A 925 sterling ezüst nem foghatná meg a kezét. Azt csak ezüstözött teszi, ha megkopik.
Itt a megtévesztésről van szó. szerintem.Üdv
-
totyak
aktív tag
A történet röviden:
Megvettem egy tétel ebayen, ki is fizettem mindent. A kiírt postaköltség kevés volt, az eladó kért még némi plusz pénzt postára, ez lett a 3 euró. Ezt viszont csak PP-on keresztül bizniszeltük le, nincs köze hozzá az ebay-nek. Ő küldött egy fizetési felkérést 3 euróra, én meg elfogadtam. PP-on látszik is a mínusz 3 euró. Na most én a 30 euróm mellett, amit az ebay már visszaadott, ez a 3 eurót is szeretném visszakpni. Korábban írta valaki, hogy PP-on is lehet ilyet. Nem látok sehol olyasmit, hogy ehhez ebaynek köze volna.
-
fardem
aktív tag
-
szabi325
tag
Sziasztok!
Nem ismertek olyan oldalakat ahol international/uk ebay kupon kódok vannak?
pl -10%?A google nem segített működőképest találni...
Előre is köszi ha valaki megosztja velem!
-
totyak
aktív tag
Nem írnád le bővebben, hogy mit és hol keressek? A resolution centerbe már eljutottam. Megtaláltam a kifizetett 3 eurós tételt is. Továbblépve két lehetőség van:
Item dispute: I did not receive an item I purchased or the item I received is significantly not as described.
Unauthorized transaction: I did not authorize a recent transaction.Gondolom az elsőt kell választanom. Tovább lépek, megint választani kell.
I'm opening this dispute because:
I haven't received my item.I received my item, but it is significantly not as described. For example:
•The item was damaged or defective.
•The box was empty.
•The order was incomplete.Itt már nem tudom, hogy melyiket válasszam és ezután már nem is tudom mik jönnek még, mert nem mertem még továbblépni.
-
totyak
aktív tag
Ok, köszönöm. Utána van egy olyan rész, ahol üzenetet írhatok az eladónak. Most ott írjam le detto ugyanazt, mint az eBay-en? De igazából ott sem válaszolt az eladó hetek óta. Érzésem szerint itt sem fog.
Mennyi ideig kell majd várnom, míg valami döntés születik? Illetve itt is tovább kell majd vinni a dolgot, mint eBay-en a case-claimet, bizonyos idő után?
-
szemmelver
aktív tag
Sziasztok!
Több eladónál láttam, hogy az adatlapján "China" van megadva, de ha rámegyek egy termékére, ott " Item location: Hamburg, Germany". Viszont van olyan terméke is, ahol kína van írva termék helynek.
Hogy is van ez??
Azért kérdezem, mert van egy bizonyos termék amiért nem szeretnék vámot fizetni. Ezért ha valóban németből jön, akkor elvileg nem lehet gond.
Köszönöm!
-
Topikgazda
válasz szemmelver #60741 üzenetére
Ha mégsem a megadott Item location-ról jönne, az eBay szabályai megsértése miatt a +költséged visszakérhető.
-
Topikgazda
válasz szemmelver #60743 üzenetére
Igen, több eset is volt már ilyen.
-
rostiron
őstag
Sziasztok.
Megkaptam a full refund-ot, ugye felajánlották, hogy nem kell visszaküldenem a terméket egy pozítiv 5 csillagos
értékelésért.
Mivel megígértem betartom, csak olyan furcsa hogy megvagyok-e elégedve a termékkel stb. adjak 5 csillagot, mikor törötten kaptam. Meg gyorsan megkaptam -e ?? Ja kb + 2hét volt.Ne mindegy, csak fura.
Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,
-
pela03
csendes tag
Sziasztok!
Egy elvileg elküldött refund mennyi idő múlva jelenik meg a paypalon?
köszi
Üdv[ Szerkesztve ]
-
nagy@gmx.com
tag
Ezt a telefont szeretném megvásárolni:
A kérdésem, hogy erre kell még valamilyen költséget számolnom?
Ha igen, mennyit?Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Motorolaj, adalékok és szűrők topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Spórolós topik
- Blu-ray lejátszók
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Projektor topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Eladó HP 250 G6 832A notebook 15,6" FHD/Core i5-7200M/8GB DDR4/ 256GB SSD/HUN bill
- Nintendo Switch Lite 256GB + tok , Dual Boot (Eredeti SW vagy CFW) 19.0.1 Atmosphere, 3 hónap gari!
- Apple iPhone 15 Pro & Pro Max Fine Woven
- Apple iPhone 14 Pro Leather Case bőr tok - Midnight, Umber
- Apple Watch Midnight Sport Band S/M, M/L méret 45mm - Újszerű
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest