Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#60701) atees válasza V/ (#60700) üzenetére


atees
őstag

Hiba volt, de olaszul volt, meg is venném, ha küldene magyarországra, de nem küld, és azt írja válasszak másik országot. Szóval megvagyok lőve.

Aláírás (nem kötelező megadni) :)

(#60702) pela03


pela03
csendes tag

Sziasztok!
Mit lehet olyankor tenni, ha nem a leírásnak megfelelő minőségű terméket küldi az eladó. Ebayról lenne szó.
Előre is köszönöm a válaszokat.

Üdv.

(#60703) havri1 válasza pela03 (#60702) üzenetére


havri1
félisten

Mi az a Case és Claim?
Az eBay vásárlói védelmet nyújt a regisztrált tagjaink (eBay Buyer Protection). Abban az esetben, ha a rendelt küldemény nem érkezik meg, vagy nem azt kapod, amit rendeltél (nem olyan minőség, eltérés stb.), lehetőséged van egy Case-t (ügy, vita) indítani, itt tudsz kommunikálni az eladóval, a kártérítés vagy refund ügyében. Case-t a (legkésőbbi becsült - Estimated Delivery) érkezéstől számított 30 napon belül tudsz nyitni az eBay felületén keresztül, ha nem egy országban vagy az eladóval, ha azonos az ország, akkor 7 nap.
Ha egy vásárlásnál nincs megadva Estimated delivery, akkor a vásárlás napjától 30 nappal kell számolni a várható szállítási időt, és ha az letelt, attól a naptól 30 napig van vásárlói védelem.
Megjegyzés: Az eBay-n megadott küldemény várható érkezési időtartam (Estimated delivery) egy, az eBay programja által becsült statisztikai átlag. Nem az eladó által vállalt garantált szállítási idő.
Amennyiben az eladó nem mutat hajlandóságot az ügy rendezésére (nem válaszol 3 napon belül, vagy látványos módon húzza az időt), akkor a Case megnyitásától számítva 30 napig tudsz egy Claim-et (követelést) nyitni. Itt már az eBay dönti el, hogy ki a kedvezményezett, te vagy az eladó.

Hogyan nyissunk Case-t, lépésről lépésre: Segédlet V/

[ Szerkesztve ]

havri

(#60704) pela03 válasza havri1 (#60703) üzenetére


pela03
csendes tag

Szia!
Köszönöm. :R

Üdv

(#60705) V/ válasza atees (#60701) üzenetére


V/
Topikgazda

Az eladó válaszolta vissza hogy nem hajlandó feladni? Ugy 15-20 € körüli a posta költség, ha azt fizetnéd akkor sem? Én mondjuk a vásárlás előtt kérdeztem, utána nézett és végül elküldte, annyi volt, hogy számlát készített az eBay felületen a + szállítási díjjal és azt fizettem ki.

[ Szerkesztve ]

(#60706) atees válasza V/ (#60705) üzenetére


atees
őstag

Amikor a fizetés felüleletre értem, akkor írta, hogy nem postáz magyarba, vegyem fel a kapcsoaltot az eladóval. Nem ír vissza az eladó. Az a baj, 8€ dolog, ha ilyen sok a posta az nem éri meg :(
Várok az eladóra még, de a törlési lehetőség nincs ott a more actions között.

Aláírás (nem kötelező megadni) :)

(#60707) V/ válasza atees (#60706) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor contact sellernel

(#60708) Cimbooora


Cimbooora
aktív tag

Sziasztok! Megszeretném kérdezni, hogy eladóként mennyi terméket kell eladom ahhoz, hogy akár 30 terméket is feltehessek, és ne legyen limit a feltöltött darabszámoknál
Válaszaitokat előre köszönöm.

(#60709) anorche1


anorche1
őstag

24.79 Euros ruha (kerékpáros mez+nadrág) átcsúszhat a vámon? Ugye nem nagy csomag, könnyű, és nincs benne elektronika. +27% -kal, meg pár ezres kezelési költséggel már nem igazán érné meg.

"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond

(#60710) radi8tor válasza anorche1 (#60709) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

22 EUR a határ, amibe bele kell férnie a szállítási költségnek is. Azzal együtt számoltad?
Ha igen, akkor átcsúszhat rajta.. de nyugtával dicsérjük a napot.

⭐ Stella

(#60711) anorche1 válasza radi8tor (#60710) üzenetére


anorche1
őstag

Ingyenes a szállítás, szóval igen. [link]

"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond

(#60712) Hunter2 válasza Cimbooora (#60708) üzenetére


Hunter2
addikt

nálam 5-6 eladás után 120 termékre és 5600$-ra emelték a limitet.

[ Szerkesztve ]

(#60713) rostiron


rostiron
őstag

Sziasztok.
A következő levelet kaptam. Nem értem pontosan amit a google fordított.
Nem tudom mi a következő lépés, mert még nem volt ilyenbe részem. Illetve az összes levél mellett, amit vele váltottam megjelent pirossal a következő "May 17 10:00 CET " ez mit jelent ?

Ezt kaptam.
"Thanks for contacting us. Sorry about the trouble you have engaged, your problem is confirmed by our technical team. Based on our company policy, we will issue a full refund once the item is returned to us for a defective check. However, considering saving both your time and money, we would like to issue the full refund directly, which means you can keep the item without sending it back to us. Please tell us if you are satisfied with this solution we provided above, we will greatly appreciate if you can kindly leave us a positive feedback and five stars. Thank you so much for your understanding and cooperation. Best Regards"

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#60714) V/ válasza rostiron (#60713) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor kapod meg a teljes refundot ha visszaérkezik, megkapják a visszaküldött árút ez alapszabályuk, de hogy te elégedett legyél, nem kell visszaküldened és megkapod a pénzt.
Végén az hogy ezt értékeld megfelelően.
Így, hogy lemondtak a visszaküldésről, illene a pozitív, 5 csillagos értékelést megadni.

[ Szerkesztve ]

(#60715) rostiron válasza V/ (#60714) üzenetére


rostiron
őstag

Köszi, akkor most csak annyi a dolgom, hogy megírjam nekik hogy ez így nekem megfelel ?? Az a dátum pirossal az mi ?

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#60716) V/ válasza rostiron (#60715) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem a case lejárati ideje? Így kép nélkül nem ugrik be a dolog.

(#60717) rostiron válasza V/ (#60716) üzenetére


rostiron
őstag

Valószínűleg az, de mondom még nem csináltam ilyet.
Mi a pontos folyamata ? Most megírom neki hogy nekem megfelel amit írt, utána ha megjött a refund nekem kell zárni a case-t ???

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#60718) totyak


totyak
aktív tag

Nem jött meg egy tétel eBay-ről és ma járt le a 8 napja az eladónak, hogy rendezze velem az ügyet. Természetesen rám sem hederített. Innen most az a további teendőm, hogy a következő pontot választom?

Ask us to step in and help
If there's a problem, or if you can't sort things out with the seller, ask us to step in

És akkor már az eBay fogja elbírálni, hogy kinek van igaza?

Köszönöm

(#60719) totyak


totyak
aktív tag

Bocs a dupla posztért.

Rámentem a fent említett pontra, valószínűleg ez lesz a megfelelő, de itt megint nem tudom mit válasszak, több is megfelelő lenne szerintem.

A cucc nem jött meg, case-t nyitottam és refundot kértem, de az eladó nem felel. Tömören így állok.

Itt meg kiválaszthatom, hogy még mindig nem jött meg a csomag, nem kaptam meg a refundot, illetve az eladó nem válaszol. Melyik lenne nekem itt az ideális?

Köszi

(#60720) totyak


totyak
aktív tag

Ég a pofám, hogy ennyire bendzsa vagyok, nézzétek el nekem a triplázást.

Kiokoskodtam, hogy mit kell bejelölni, tehát az előző két kérdésem sztornó. Szerencsére eBay gyorsan reagált, a javamra döntött és vissza is kaptam a 30 eurómat.

Kérdésem az lenne, hogy a maradék 3 eurót, amit külön megegyezéssel kizárólag PP-on keresztül küldtem el pluszba az eladónak plusz postaköltség gyanánt, azt hogy tudom visszakapni? Gondolom valahogy PP-on keresztül, de ehhez kellene nekem egy szájbarágós leírás pontról-pontra. Nyilván, ha eBay nekem ítélte a 30 eurót, akkor PP-nak is ennek nyomán vissza kellene fizetnie a 3 eurómat.

Köszönöm és mégegyszer elnézést a tripláért, de nem engedte már szerkeszteni.

(#60721) pela03


pela03
csendes tag

Sziasztok!
Sajnos beleestem a csapdába én is. :((
A haverom unszolására én is rendeltem egy karláncot.
[ INNEN ]
A havernak már megjött, és megnézette. Egy gyenge minőségű "silver plated".
A kérdésem az:
Lehet valamit kezdeni vele, mert végig úgy hirdeti, hogy "925 sterling silver". Ez meg ugye nem ugyanaz mint a "silver plated".
Csak azért, hogy másokat ne tudjon átverni.

Előre is köszönöm.

Üdv

(#60722) havri1 válasza pela03 (#60721) üzenetére


havri1
félisten

Igaz nem tudom, mennyibe kerülnek ezek az ezüst láncok, de nekem ez sajnos első ránézésre sem tűnik valami biztatónak. EBay véd, főleg ha hamis/bizsu.

havri

(#60723) pela03 válasza havri1 (#60722) üzenetére


pela03
csendes tag

Szia!
Köszi.
Írjam meg az ebay support-nak? Várjam meg míg megérkezik?

Üdv

(#60724) havri1 válasza pela03 (#60723) üzenetére


havri1
félisten

Természetesen igen, aztán ha nem jó, fénykép, írni neki, majd ha nem tudtok megegyezni, akkor case.
Én nem értek az ékszerekhez, a leírás nekem így nem sokat mond. De ha eredetinek árulja, és még csak nem is utal rá, hogy utánzat stb, akkor nem azt kaptad, amit rendeltél kategória.

havri

(#60725) pela03 válasza havri1 (#60724) üzenetére


pela03
csendes tag

Szia!
köszi. Akkor várok.
De a kép alapján úgy néz ki, csak a minősége nem az.
Ez így van.
sterling silver = törvényes finomságú ezüst
silver plated = ezüstözött

Üdv

(#60726) totyak


totyak
aktív tag

60720-ra esetleg valaki? Nem találom a leírást, hogyan kellene, pedig biztosan van.

(#60727) V/ válasza pela03 (#60721) üzenetére


V/
Topikgazda

Többször írja hogy nem tiszta ezüst.
Materials : 925 sterling silver, nekem nem tűnik a szöveg félrevezetőnek.

Sterling silver is an alloy of silver containing 92.5% by weight of silver and 7.5% by weight of other metals, usually copper. The sterling silver standard has a minimum millesimal fineness of 925.
Az a 92,5% van 925-ös tisztaságú ezüstből.
Amit hiányoltok az fine silver vagy 99.9% pure silver lenne.

[ Szerkesztve ]

(#60728) V/ válasza totyak (#60726) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha van külön tranzakciód és vásárlás ellentételezéseként küldted, akkor arra tranzakcióra kell dispute-t indítani, az adott tételnél a Resolution Centerben.

(#60729) pela03 válasza V/ (#60727) üzenetére


pela03
csendes tag

Szia!
Köszi a választ.
Amit itthon üzletben vesz az ember ezüstöt, az is 925 sterling silver. Azért nem "tiszta", mert az nagyon lágy, hajlékony lenne.
Nem azt hiányoljuk.
A 925 sterling ezüst nem foghatná meg a kezét. Azt csak ezüstözött teszi, ha megkopik.
Itt a megtévesztésről van szó. szerintem.

Üdv

(#60730) rostiron válasza V/ (#60716) üzenetére


rostiron
őstag

Szia.
A 60717-re esetleg ??
Megírtam neki hogy rendben, várjam meg amíg kapok a refund-ról levelet, és aztán adjam a pozitívat ?
Kell zárnom a case-t ??

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#60731) totyak válasza V/ (#60728) üzenetére


totyak
aktív tag

A történet röviden:

Megvettem egy tétel ebayen, ki is fizettem mindent. A kiírt postaköltség kevés volt, az eladó kért még némi plusz pénzt postára, ez lett a 3 euró. Ezt viszont csak PP-on keresztül bizniszeltük le, nincs köze hozzá az ebay-nek. Ő küldött egy fizetési felkérést 3 euróra, én meg elfogadtam. PP-on látszik is a mínusz 3 euró. Na most én a 30 euróm mellett, amit az ebay már visszaadott, ez a 3 eurót is szeretném visszakpni. Korábban írta valaki, hogy PP-on is lehet ilyet. Nem látok sehol olyasmit, hogy ehhez ebaynek köze volna.

(#60732) V/ válasza rostiron (#60717) üzenetére


V/
Topikgazda

Automatikusan záródik.

(#60733) fardem válasza rostiron (#60730) üzenetére


fardem
aktív tag

ha refundol, akkor a case autómatikusan bezáródik. én nem adnék addig semmit amíg a pénz nem lesz a számládon. és NE ZÁRD BE!

a refund azonnal végbemegy, a pénz oda megy vissza ahonnan fizettél. ha elindítja a refundot, azt azonnal látod a paypal felületén.

(#60734) V/ válasza totyak (#60731) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor amit írtam itt.

(#60735) rostiron válasza fardem (#60733) üzenetére


rostiron
őstag

Köszönöm , V/ neked is.
Azért kérdezek ennyit, ami számotokra biztos egyértelmű, mert még nincs elég ebay tapasztalatom. :D :D

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#60736) szabi325


szabi325
tag

Sziasztok!
Nem ismertek olyan oldalakat ahol international/uk ebay kupon kódok vannak?
pl -10%?

A google nem segített működőképest találni...

Előre is köszi ha valaki megosztja velem!

(#60737) totyak válasza V/ (#60734) üzenetére


totyak
aktív tag

Nem írnád le bővebben, hogy mit és hol keressek? A resolution centerbe már eljutottam. Megtaláltam a kifizetett 3 eurós tételt is. Továbblépve két lehetőség van:

Item dispute: I did not receive an item I purchased or the item I received is significantly not as described.
Unauthorized transaction: I did not authorize a recent transaction.

Gondolom az elsőt kell választanom. Tovább lépek, megint választani kell.

I'm opening this dispute because:
I haven't received my item.

I received my item, but it is significantly not as described. For example:
•The item was damaged or defective.
•The box was empty.
•The order was incomplete.

Itt már nem tudom, hogy melyiket válasszam és ezután már nem is tudom mik jönnek még, mert nem mertem még továbblépni.

(#60738) V/ válasza totyak (#60737) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem azt írtad, hogy nem érkezett meg. Akkor itt is azt. I haven't received my item.

(#60739) totyak válasza V/ (#60738) üzenetére


totyak
aktív tag

Ok, köszönöm. Utána van egy olyan rész, ahol üzenetet írhatok az eladónak. Most ott írjam le detto ugyanazt, mint az eBay-en? De igazából ott sem válaszolt az eladó hetek óta. Érzésem szerint itt sem fog.

Mennyi ideig kell majd várnom, míg valami döntés születik? Illetve itt is tovább kell majd vinni a dolgot, mint eBay-en a case-claimet, bizonyos idő után?

(#60740) V/ válasza totyak (#60739) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen ugyanazt írd.
Nem az a lényeg, hogy válaszoljon, van egy technológiai folyamat aminek le kell futni, de előfordul hogy reagál, ha 4-5 napon belül semmi, akkor lehet, kell claim-ra emelni.

[ Szerkesztve ]

(#60741) szemmelver


szemmelver
aktív tag

Sziasztok!

Több eladónál láttam, hogy az adatlapján "China" van megadva, de ha rámegyek egy termékére, ott " Item location: Hamburg, Germany". Viszont van olyan terméke is, ahol kína van írva termék helynek.

Hogy is van ez??

Azért kérdezem, mert van egy bizonyos termék amiért nem szeretnék vámot fizetni. Ezért ha valóban németből jön, akkor elvileg nem lehet gond.

Köszönöm!

(#60742) V/ válasza szemmelver (#60741) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha mégsem a megadott Item location-ról jönne, az eBay szabályai megsértése miatt a +költséged visszakérhető.

(#60743) szemmelver válasza V/ (#60742) üzenetére


szemmelver
aktív tag

szóval, ha véletlen megvámolnak mert nem onnan jön, akkor ezt köteles az eladó visszafizetni?

(#60744) V/ válasza szemmelver (#60743) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, több eset is volt már ilyen.

(#60745) szemmelver válasza V/ (#60744) üzenetére


szemmelver
aktív tag

Köszönöm a segítséget! További szép estét! :)

(#60746) rostiron


rostiron
őstag

Sziasztok.

Megkaptam a full refund-ot, ugye felajánlották, hogy nem kell visszaküldenem a terméket egy pozítiv 5 csillagos
értékelésért.
Mivel megígértem betartom, csak olyan furcsa hogy megvagyok-e elégedve a termékkel stb. adjak 5 csillagot, mikor törötten kaptam. :) :) Meg gyorsan megkaptam -e ?? Ja kb + 2hét volt.

Ne mindegy, csak fura.

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#60747) radi8tor válasza rostiron (#60746) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

így megy ez. Top rated sellerek nem engedhetnek meg maguknak egyetlen 4 csillagost sem.

⭐ Stella

(#60748) pela03


pela03
csendes tag

Sziasztok!
Egy elvileg elküldött refund mennyi idő múlva jelenik meg a paypalon?
köszi
Üdv

[ Szerkesztve ]

(#60749) havri1 válasza pela03 (#60748) üzenetére


havri1
félisten

Paypalon azonnal, bankkártyán 2-5 munkanap.

havri

(#60750) nagy@gmx.com


nagy@gmx.com
tag

Ezt a telefont szeretném megvásárolni:

[link]

A kérdésem, hogy erre kell még valamilyen költséget számolnom?
Ha igen, mennyit?

Köszönöm!

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.