Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
- [Re:] [M0ng00se:] Northwood VS Prescott - Előszó, múltidézés
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma összefoglaló
Hozzászólások
PPatrik
aktív tag
Természetesen már újra volt indítva minden. 192.168.100.1-el nem tölt be semmit, de nem gondolom hogy a jelerősséggel bármi probléma lenne. A régivel is jól ment és router módban ez is hozta a várt értékeket a szerelő szerint és azt ő is látta, hogy bridge módba átrakva lesz szar.
Sajnos a Cisco vissza lett adva amikor a tápja leégett, de itt már mi is tartottunk, hogy adják vissza és megoldjuk a tápját. Btw ez a 2. táp ami leégett alatta.
Annál hogy vegyünk egy modemet lehet előbb lesz digi.
A fő gond, hogy még réges régen apukám elkezdte használni a upc-s email címet fontos dolgokra és évek óta hiába mondom neki, hogy oldja már meg és váltsunk a francba... Na majd most remélem
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma tudnivalók
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!