Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#77851) Peltár válasza kabelmania27 (#77849) üzenetére


Peltár
aktív tag

Szia!

Köszönöm szépen! DE!

Nem változtak, de mivel érdekes hiba volt-van, látszólag minden rendben, csak a csomagokat dobálta el, elkezdtem saját eszközre hálókártya, router gyanakodni, előtte felhívtam a 1221-et de nem a szokásos hiba itt és itt kábelvágta 3 nap míg javítjuk hangüzenet, csak a soká kell sorban várakozni, letettem. Átnéztem, írtam ide, aztán már ezt a választ sem tudtam elküldeni, aztán megint újra indult a modem mondom már megkérdezem személyesen embertől is nincs e nálunk a faluban gond 1221 hibabejelentés 2 gomb várok ember, erre bemondja hogy tudjuk ki vagy a telefonod alapján, hiba van nálatok soká tart, javítjuk, ha feliratkozol küldünk sms-t, fel voltam, de mind1. Ezzel az új fajta hibakezeléssel-tájékoztatással átbasztam magamat, mivel neten nem írták, facebookon sem írtak hibát..
Szóval most éppen megy nem tudom meddig, de legalább nem nálam van a hiba, mint ahogy a 20 év alatt egyszer sem, de én mindig magamnál kezdem a nézelődést mielött hívnám a 1221-et. Na ezen úgy látom változtatni kell, ha az UPC nem tud egy webes felületet ahol feltüntetné hogy éppen hol nem megy a szolgáltatás, a telefonban azzal kezdi hogy jelentősen megnőtt a várakozási idő még hajnalban is, mert ugye
tegnap délután kezdte a szórakozást.

Nem az baj hogy hiba van, elviselem persze mert előfordulhat, nem anyázom őket, mert direkt biztosan nem
verik szét a rendszert, de a tájékoztatás, miért kell állandóan cifrázni, nem lehet ezt weboldalon keresztül? Ha végképpen nem megy, mobilneten, telefonon keresztül megnézem mit írnak, kb mikor várható a javítás vége
stb. Legutóbb mikor átvágták Szentendrén a kábelt, a 1221 rögtön bemondta, majd elkészültek jött az sms, készen van.
Jól van mire ezt megírtam megint elment a net. :Y tehát még javítanak....
Küldés v.3 azaz harmadik próbálkozás

(#77852) Castell válasza headhunter (#77842) üzenetére


Castell
aktív tag

Ezt már próbáltam, de a rendszer azt írja, hogy keressem fel személyesen őket. Érdekes.

(#77843): kabelmania27, ok valószínű, hogy ez lesz.

(#77853) headhunter válasza Castell (#77852) üzenetére


headhunter
addikt

Szomszéd címet írj, ahol nincs bekötve a szolgáltatás!

pl.: Kossuth utca 30-ban laksz és addig próbálsz más házszámot beírni, amíg nem azt írja, hogy az adott címen nincs előfizető.

(#77854) eventus


eventus
veterán

Nektek is forró a connect box? Tegnap már a net is lassult, oldalakra többet kell várni. Furcsa, hogy a teteje zárt, nem távozik a meleg.

BlackBerry R.I.P. - Sony Xperia 1 V, Sony RX10 IV, Withings ScanWatch

(#77855) kabelmania27 válasza eventus (#77854) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Modem oldalán nézd meg a haladó beállításokon belül hálózat állapota után a letöltési és feltöltési értékeket.
Amennyiben nem elérhető a modem üzemmód, my upc oldalon vagy 1221-en kapcsold ki az ipv6-ot.

[ Szerkesztve ]

(#77856) gg72


gg72
veterán

Sziasztok! 150/10-es csomagunk van, de most 490/23-at mérek. :U Történt valami emelés, vagy mitől lehet ez?

(#77857) Gubek-Einste válasza gg72 (#77856) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Szándékos emelés biztosan nem, ez egy 500/22-es profil lenne.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#77858) gg72 válasza Gubek-Einste (#77857) üzenetére


gg72
veterán

Érdekes, mert mi biztosan nem váltottunk, a 150/10-es is csak pár hónapja van.

(#77859) NoOne1976 válasza gg72 (#77858) üzenetére


NoOne1976
őstag

Nézd meg a modemen belül, hogy mi a konfigurációs fájl rajta. A nevéből rájössz, hogy milyen csomag fut rajta.

(#77860) Gubek-Einste válasza gg72 (#77858) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Nekem 120/10 volt mindig is előfizetésem (2009-es bevezetése óta) de több mint két évig ment 240/20.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#77861) gg72 válasza NoOne1976 (#77859) üzenetére


gg72
veterán

"fiberpower150", vagyis akkor itt valami ajándék növelésről van szó, vagy rendszerhibáról.

(#77862) pkaresz


pkaresz
senior tag

Sziasztok!

Kezd behalni a routerem.
Mivel még Cisco EPC3212 modemem van, 240/20 as csomaggal Digital Gold+telefon, vezetékes.
A hűségem egy éve lejárt, azon gondolkodom, mi lenne ha váltanék 500 net s legnagyobb tv csomagra.
A kérdés csak annyi, amit adnának a Cisco helyett, s Cisco felvevős a box is, megfelelő lenne e a jelenlegi rendszer helyett.
TP-LINK a router az emeleten, a földszinten egy UNIFI.
Nem szeretnék öngólt rúgni!
Köszönöm előre is a válaszokat.

Üdv: Karesz

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#77863) Castell válasza headhunter (#77853) üzenetére


Castell
aktív tag

A 150-es netre így 3600 Ft-ot dob, ha a szomszéd címét adom meg. Majd jövőhéten az üsz. megmondja mi a dörgés. Mindenesetre most van 120-as netünk cca. 2200 Ft-ért, csomagban. Van digitális jólét opció 2500 Ft-ért, de elvileg ezt nem tudom igénybe venni. Remélem tud adni a UPC olyan árat, hogy ne a Telekomnál kössünk ki, mert ott 3000 Ft/hó a jólét net.

Majd megírom a történet végét.

[ Szerkesztve ]

(#77864) kabelmania27 válasza Castell (#77863) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Lemondás menüpontban fogsz kapni elfogadható ajánlatot.
pkaresz: Üdv! Lehet a modem adaptere gyengélkedik. Amennyiben nem felel meg az új csomag (nincs meg az 500Mbit nem tudod kihasználni mert a gép nem bírja) megrendelést követő 14napon belül elállási jogra hivatkozva vissza tudod kérni a régi csomagot, azt is csinálhatod, hogy 300-as csomagot kérsz.
Saját beüzemeléssel is kérheted az új modemet.

[ Szerkesztve ]

(#77865) Gubek-Einste válasza pkaresz (#77862) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

CB-t fogsz kapni a net mellé, tévéhez nem kell másik eszköz.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#77866) NoOne1976 válasza gg72 (#77861) üzenetére


NoOne1976
őstag

Akkor biztos szolgáltatói oldalon lehet valami gond. De ez neked jó:)
És most váltottam 120-asról 300-asra, de 200-nál eddig nem mértem többet.:( Felfelé megvan a 20.

(#77867) kabelmania27 válasza NoOne1976 (#77866) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha nem felel meg a csomag elállási jogra hivatkozva kérd vissza a régi csomagot aztán pár nap múlva kérj 150-es csomagra ügyfélmegtartót.

(#77868) NoOne1976 válasza kabelmania27 (#77867) üzenetére


NoOne1976
őstag

Nincs gondom, mert 2x hívtak. Először elküldtem őket. Rá kb. másfél hónapra másodszor is közöltem, hogy ez egy lemondás lesz, mert hiába a 120-as helyett 300-as net, gold+hd helyett prémium tv, +600ft-ot nem fizetünk. Végén bedobta, hogy 6099Ft, ami plusz 100Ft-ot jelent. Ennyit simán megér a 200-as net is:) Ja, és ezért a pénzért 2 box és egy CI+ kártya is van.

(#77869) kabelmania27 válasza NoOne1976 (#77868) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ez egy jó kis csomag.
Ha nem zavar, hogy nincs meg a kínált letöltési sebesség és számodra megfelel a havidíj akkor maradhat.

[ Szerkesztve ]

(#77870) NoOne1976 válasza kabelmania27 (#77869) üzenetére


NoOne1976
őstag

Gyakorlatilag 100Ft-ért kaptam új tv csatornákat (Spíler2 érdekel), meg +80-as sebességet a netnél. Ha reálisan nézem, ez nagyon korrekt, főleg hogy a hűség lejárata után simán emelhettek volna ennyit az inflációra hivatkozva.

(#77871) pkaresz válasza kabelmania27 (#77864) üzenetére


pkaresz
senior tag

Köszönöm!
77865) Gubek-Einste
Köszönöm!

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#77872) norbertoth


norbertoth
senior tag

A 191-es ping nagyon gáz? 😀 A kodem értékek 42-43 a feltöltésnél, de ma már vacakolt fura volt. Az bekavarhat neki hogy ethernet kábellel kötöttem össze egy tp-link jeltovábbítót?

újraindítás már volt ma 2x is.

[ Szerkesztve ]

• iPhone 15Pro Max • Macbook Air M1 • LG OLED 55” CX • BOSE • Asus AX92U • WD Blue SSD • Xbox One S

(#77873) Teal'C


Teal'C
addikt

Sziasztok
Tud esetleg róla valaki hogy van valami gond a UPC mobil nettel mert pár napja egyszerűen gyalázat a sebessége. Egy sima oldal betöltése is 1perc kb de van hogy nem tudok bejelentkezni mert időtúllépést jelez.

"Nagy az Isten állatkertje és alacsony a kerítés" Nem már nincs kerítés!!!

(#77874) norbertoth


norbertoth
senior tag

[kép] Ez lett az ellenőrzés végredeménye. Én még mindig a jeltovábbítóra tippelek de ez bekavarhat a modemnek?!

[ Szerkesztve ]

• iPhone 15Pro Max • Macbook Air M1 • LG OLED 55” CX • BOSE • Asus AX92U • WD Blue SSD • Xbox One S

(#77875) zool1 válasza Teal'C (#77873) üzenetére


zool1
őstag

Azt nem tudom hogy mi a gond vele, nekem hónapok óta vacakol. Amint lejár a hűség idő váltok.

(#77876) Teal'C válasza zool1 (#77875) üzenetére


Teal'C
addikt

A múlt héten bejártam vele online youtube-al a fél országot mindenhol jó volt egyszer sem állt le. Most még itt Pesten sem jó. De érdekes hogy mindíg akkor van probléma mikor más szolgáltatóknál nagy akciózás van. Az a gyanum nem véletlen, elég ciki lenne ha beigazolódna.

"Nagy az Isten állatkertje és alacsony a kerítés" Nem már nincs kerítés!!!

(#77877) gyulazsolti válasza zool1 (#77875) üzenetére


gyulazsolti
senior tag

Nincs véletlenül okos TV a hálózaton?
Nekem akkor ír ilyet, ha a TV be van kapcsolva. Azokon általában 100-as LAN van és az nem szokott tetszeni neki.

Hopp. (#77874) norbertoth ment volna.

[ Szerkesztve ]

(#77878) kabelmania27 válasza norbertoth (#77872) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Akkor szokta ezt a hibaüzenetet kiírni ha valamelyik eszköz nem gigabites.
Ha kiveszed a jeltovábbítót javul a helyzet?

(#77879) norbertoth


norbertoth
senior tag

De egy LG webOs viszont eddig soha nem volt probléma. Ha leválasztom a jeltovábbitót atyaég, totál megbolondul minden eszköz, lecsatlakozik a connect box-ra meg vissza meg le meg vissza meg jelszót kér holott tudja mi a jelszó, ping 212. Wtf?! Egy jeltovábbító így bekavar?!?!

• iPhone 15Pro Max • Macbook Air M1 • LG OLED 55” CX • BOSE • Asus AX92U • WD Blue SSD • Xbox One S

(#77880) #70234880 válasza eventus (#77854) üzenetére


#70234880
törölt tag

Nálunk úgy forró hogy nincs is rajta semmi. Se tv,telefon,számítógép, de még a wifi sincs rajta bekapcsolva. Wi-free sincs rajta bekapcsolva. Ennek ellenére kifejezetten meleg, forró. Pedig nem szokása ennyire melegnek lennie. Főleg hogy semmilyen terhelés elméletileg nincs rajta.

[ Szerkesztve ]

(#77881) norbertoth


norbertoth
senior tag

Mondjuk továbbra sem jó, 243-as ping, valami jitter 29, sebesség 6/18Mbps

[ Szerkesztve ]

• iPhone 15Pro Max • Macbook Air M1 • LG OLED 55” CX • BOSE • Asus AX92U • WD Blue SSD • Xbox One S

(#77882) kabelmania27 válasza norbertoth (#77881) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Indítsd újra a modemet.
Milyenek a letöltési értékek?

[ Szerkesztve ]

(#77883) norbertoth


norbertoth
senior tag

Újraindítottam, kezelőfelületből és áramtalanítás útján is.

[kép]
[kép]

következő lépés a gyári visszaállítás?!

[ Szerkesztve ]

• iPhone 15Pro Max • Macbook Air M1 • LG OLED 55” CX • BOSE • Asus AX92U • WD Blue SSD • Xbox One S

(#77884) kabelmania27 válasza norbertoth (#77883) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Értékek rendben vannak.
Korábban másoknál is volt ideiglenesen sebesség probléma, előbb-utóbb megjavul, nem fog így maradni. Nézd meg elérhető-e a modem üzemmód, ha nem my upc oldalon kapcsold ki az ipv6-ot.

[ Szerkesztve ]

(#77885) pjen válasza Teal'C (#77873) üzenetére


pjen
félisten

Előbb néztem.ping 9;4/1 a le,fel irány.Megy rendesen.

(#77886) Teal'C válasza pjen (#77885) üzenetére


Teal'C
addikt

Nekem ez jött ki. Megszokott lenni a 21mbit most meg nem és ping is elég hosszú. Lehet hogy simet kell cseréltetnem? Van vagy 3 éves. Gyári nano nem vágott. S10+. Te mivel méred?

[ Szerkesztve ]

"Nagy az Isten állatkertje és alacsony a kerítés" Nem már nincs kerítés!!!

(#77887) pjen válasza Teal'C (#77886) üzenetére


pjen
félisten

HTC ONE M7.Nem egy mai darab

[ Szerkesztve ]

(#77888) Teal'C válasza pjen (#77887) üzenetére


Teal'C
addikt

Nem úgy értettem, milyen programmal?

"Nagy az Isten állatkertje és alacsony a kerítés" Nem már nincs kerítés!!!

(#77889) TeeJay


TeeJay
félisten

hétfőn rendelem szülőkhöz az újabb 1év UPC szolgáltatást
jelenleg 240-es net fullos TV csomag +2 smart kártyával és nonstop M telefon van amivel belföldi vezetékest ingyen lehet hívni
erre fizet anyum 10500-at epack izével
myupc-n belépve 500-as net ugyanez a TV és ugyanez a telefon ajánlat van
9500-ért plusz két smart kártyával 10500körül van az is ugye?

annyi hogy netből 300-as is elég lenne de ha nem adnak csak 500-at mert nem lenne olcsóbb 300-al akkor az lesz. vajon ebből még mennyit tudok lentebb alkudozni ?
másoknak mennyiért adják ugyanezt?
sajnos telekom még abban a faluban nem húzta be az optikát csak VDSL van pedig szomszéd faluban már megy az FTTH, erről gondolom UPC is tud így nehéz lesz nagyobb alkut csinálni

u.i.: megcsináltam ezt a trükköt hogy címnek beírtam a szomszédét akinek tuti nincs semmi UPC-je
ott 500-as net fullos TV fullos telefonra 12500-at írt igaz első hónapot elengedik tehát akkor 11500-ra jön ki havonta kb. 1évre levetítve
akkor a 9500-as ártól nem igen fognak jobbat adni gondolom :U

[ Szerkesztve ]

Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/

(#77890) pjen válasza Teal'C (#77888) üzenetére


pjen
félisten

Széles sávú internet sebesség teszt.Azóta már mértem 80 as pinget is.

(#77891) Intruder2k5 válasza TeeJay (#77889) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Nálad nincs UPC? Ha van, rendeljétek meg oda, és bekötés után másnap kérhetitek a szolgáltatás áthelyezést a szüleid lakcímére, a régi előfizetésüket meg lemondjátok. Mivel nálad van DIGI, így oda kaphatnál lényegesen jobb ajánlatot is.

(#77892) TeeJay válasza Intruder2k5 (#77891) üzenetére


TeeJay
félisten

18.-ban panelban nincs csak DIGI meg Telekom
szülőknek van még kitudja hány éve UPC csak évekig egyedül netet rendeltünk 2éve meg mindent átvittem UPC-re. most ezt adja jó ajánlatnak és csak kíváncsiságból megnéztem a szomszéd címére mit adna mivel ott tuti nincs UPC szolgáltatás még neki és hát drágább jóval

szóval holnap felhívom őket hogy egye fene még 1 év de hátha tud még valami jobbat mondani
HBO és egyebek nem kellenek
csak a fullos TV csomag HD-val 2+ smart kártyával meg nonstop M telefon
mellé hogy 300 vagy 500-as a net az lényegtelen legalább lesz CB és lesz AC wifi meg talán jobb lesz wifiben mint a TC

Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/

(#77893) kabelmania27 válasza TeeJay (#77889) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

1221-en lemondás gomb után a honlaptól eltérő összeállítású csomagot is felajánlhatnak és a havidíj is eltérő lehet. El kell mondani az ügyintézőnek, hogy prémium tévé csomagot szeretnél 300-as nettel és telefonnal, itt a topikban előfordult már ilyen ügyfélmegtartó. Lehet a havidíj is alacsony lesz ha megemlíted a földi vételt és a mobilinternet varázsigéket.

(#77894) pkaresz válasza kabelmania27 (#77893) üzenetére


pkaresz
senior tag

Szia!

Ez nálam is működhet? ;]
Csak tudnék nem mindig igazat mondani!

Üdv: Karesz

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#77895) kabelmania27 válasza pkaresz (#77894) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Amennyiben ügyesen tárgyalsz működhet, topikban többen voltak akik jó csomagot kaptak.

(#77896) NoOne1976 válasza pkaresz (#77894) üzenetére


NoOne1976
őstag

Biztos, hogy működhet. Számtalanszor volt itt arról szó, hogy amikor ők keresnek, meg amikor a lemondást hívod, nem ugyanaz.
Én ezt azzal egeszíteném ki, hogy mikor a lejárat előtt pár hónappal hívtak, mondtam hogy sok az összeg. Nem lehetett mit tenni. Most megint hívtak 2 hónap elteltével, úgy hogy már kb. 1.5 hónap volt csak hátra a 2 év hűségből, ugyanazzal az arral jöttek ugyanarra a csomagösszeállításra. Kértem gondolkodási időt 1 hetet, majd mikor hívtak, megint mobdtam, hogy sok lesz ez, van más megoldási lehetőségem, legfeljebb lemondom az övékét. Kért pár perc türelmet az ügyintéző, hogy megnézze, mit tehet. És volt jobb ajánlata.
Nem tudom mi segített, hogy kimondtam a lemondás varázsigét, vagy ő a hűség lejártához közelebb még lejjebb mehetett árban, mindenesetre korrekt ajánlat lett, ahogy lentebb írtam. Furcsa nekem ez az üzletpolitika, hogy kufárkodni kell egy multi cégnél, de szerintem ezt az egész piac nagyon kicsi százaléka tudja csak, hogy ez a járható út. Próbálkozz, veszíteni valód nincs.

(#77897) Orgi


Orgi
őstag

Sziasztok,

a belváros közepén lakom, szóval biztos nagyon terhelt itt a hálózat, de eddig semmi gondom nem volt a CB wifi részével, most azonban pár napja érezhetően lassúnak találom. Mobilnettel ugyanaz az oldal rögtön bejön, wifin meg csak töltöget. 3-4 napja tapasztalom ezt, az 5 ghz-es részét használom a CB-nek. Mit érdemes állítanom esetleg, tegyem át 2.4-re? A vezetékes rész tökéletes. Előre is köszi a tippeket!

(#77898) pjen válasza Orgi (#77897) üzenetére


pjen
félisten

Lehet csak a csatornát kéne autómatára állítani,valami új felhasználó pont útban van.Lehet a 2,4 jobb lenne.

(#77899) pkaresz válasza NoOne1976 (#77896) üzenetére


pkaresz
senior tag

Szia!

Köszi!
Meglátom, már rég nincs hűségem, mert nem hívtak vissza, mikor mondtam sok lesz az új ajánlatuk.

Üdv: Karesz

[ Szerkesztve ]

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#77900) Orgi válasza pjen (#77898) üzenetére


Orgi
őstag

Minden automatán volt, vissza álltam 2.4-re és most jó a sebesség, nincs homokóra. Ezek szerint bezavarhat vmi új szomszéd vagy ilyesmi lehet?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.