Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#77601) pjen válasza #70234880 (#77600) üzenetére


pjen
félisten

Ebben teljesen igazad van,de ez nem korlátozódik a CB re.Ahol UPC van ott nagyrészt CB is van,mégsem zeng európa a használhatatlanságától.

(#77602) #70234880 válasza pjen (#77601) üzenetére


#70234880
törölt tag

Igen ebben meg neked van igazad, hogy nem feltétlen C.B hiba miatt, ugyan ez megvan saját népi eszköz használata esetén is.

(#77603) polonic válasza Cifu (#77540) üzenetére


polonic
félisten

Ha be lesz vezetve a 3.1 és majd mondjuk jön a 3.1 full duplex, akkor ahhoz is le kell majd cserélni a 3.1-es CMTS-eket? Vagy csak SW upgrade elég?

(#77604) woodworm válasza polonic (#77603) üzenetére


woodworm
veterán

Van hardveres követelménye a full duplexnek, a továbblépés attól függ, hogy a jelenlegi fejlesztéseket hogyan kivitelezik.
Csak kérdés, hogy mennyi idő megy el a teljes 3.1-es átállásra, mert ehhez szerintem a teljes spektrumra szükség van. Át kell állni iptv-re? Hgw és set top box csere mindenhol, nem megy egyik napról a másikra.

(#77605) kezo0


kezo0
addikt

Pert bukott a UPC Magyarország

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#77606) Intruder2k5 válasza kezo0 (#77605) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Nagyszerű. Csak azt "bírom" ezekben az esetekben, hogy jól megbüntetik őket 20 millára, de arról már nem esik szó, hogy a megkárosított ügyfeleknek visszaadják a tőlük jogosulatlanul beszedett összeget.

(#77607) cof válasza kezo0 (#77605) üzenetére


cof
veterán

Borravaló...

Utolsó pénzügyi beszámoló dátuma
2017.12.31
Nettó árbevétel
72 909 000 000 HUF

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#77608) 4Grider válasza Intruder2k5 (#77606) üzenetére


4Grider
nagyúr

Természetesen nem. És persze nem csak 2017-ben volt ez a gyakorlat a UPC-nél, a mesterségesen magasan tartott listaárakat már legalább egy évtizede játsszák.

(#77609) adrian94


adrian94
őstag

Aki használ UPC mobilinternetet és válaszolna pár kérdésemre az kérem írjon privátban :)

(#77610) TeeJay


TeeJay
félisten

skacok
1hónap múlva lejár szüleimnél a 2év UPC hűség (net+tv+telefon)
jelenleg myupc-n csak egy ajánlatot dob fel nekem
9500-ért happy home prémium
500-as net fullos TV és telefon csomag annyi hogy van még plusz két smart kártyánk az még egy ezres havonta ha jól tippelem

lehet ebből vajon faragni vagy felesleges próbálkoznom?

másik kérdés eddig 240-es net volt még TC HGW
500-as nethez már CB járna
javítottak valamit már azóta rajta vagy még mindig egy rotty az eszköz?
alap szintű torrent lesz max rajta meg lakáson belül 3-5 okostelefon főleg 5GHz-en ha engedi a családi ház és 2,4GHz-en amit bír majd

Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/

(#77611) Gubek-Einste válasza TeeJay (#77610) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Lemondásnál adnak jobb ajánlatot.
Mivel a gondok hardveres eredetűek így nincs és nem is lesz javítás sem.
300 és afelett mindenképpen CB-t adnak.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#77612) TeeJay válasza Gubek-Einste (#77611) üzenetére


TeeJay
félisten

igen vágom hogy rotty az Intel SOC benne de hátha némi FW javítást tudtak csinálni amivel viszonylag tűrhetően megy. sebaj akkor bepróbáljuk vele és kiderül
akkor kezdjem el megint játszani mint 2éve hogy Telekomnak van jobb ajánlata és akkor tudnak ők is jobbat adni? :D

Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/

(#77613) Beniii06 válasza TeeJay (#77612) üzenetére


Beniii06
őstag

Ha akarsz magadnak választási lehetőséget hagyni, olyan megoldást válasz, hogy a tc megmaradjon neked(saját beüzemelés/postán küldjék le), mert ha kiküldik szakival együtt a CB-t, az el is fogja vinni a tc-t valószínűleg, utána már ha tetszik, ha nem csak CB van!

"Got any other secret weapons?"

(#77614) #70234880 válasza Intruder2k5 (#77606) üzenetére


#70234880
törölt tag

Vagy a szokásos forgatókönyv, ha jelezed hogy érintett vagy, akkor jóváírnak X hónapot. :D
Ha meg azóta máshova mentél, akkor sajna nem tudnak csinálni semmit.

Bocs ilyen esetben a Digi is érdekes.
Nekem anno túlfizetésem volt, de időközben le mondtam a szolgáltatásukat. Azt mondták hogy menjek be időnként hogy esedékes e már a kifizetés. :D Mert ők már postán nem értesítenek.
Ha nem jelenek meg, akkor automatikusan úgy tekintenek rá, mint rá utaló magatartás, és szépen benyelik az összeget. :D

(#77615) Intruder2k5 válasza #70234880 (#77614) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

"ha jelezed hogy érintett vagy, akkor jóváírnak X hónapot"
Nem, nem írnak jóvá semmit, legfeljebb kapsz cserébe valami virtuális utalványt, amiből nézhetsz filmeket a MyPrime szolgáltatásban. Más kérdés, hogy az pl. egyáltalán nem érdekel valakit.

(#77616) #70234880 válasza Intruder2k5 (#77615) üzenetére


#70234880
törölt tag

Hát persze, a szokásos.
Már nem lep meg.
Ami a legszomorúbb, hogy a többi szolgáltató is ezt az üzletpolitikát képviseli.

(#77617) TeeJay válasza Beniii06 (#77613) üzenetére


TeeJay
félisten

Köszi feltétlenül így fogom kérni

Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/

(#77618) kezo0


kezo0
addikt

Kiváncsi vagyok, mikor veszi észre valaki a UPC-nél, hogy napok óta nem stimmel az EPG-ben a Sport1 műsora. Egész hétre előre tekintve, minden nap ugyanaz a műsor szerepel az EPG-ben, mint a Sport2-nél... Így az EPG-ből semmilyen műsor rögzítését nem lehet előre beállítani a Sport1-re.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#77619) cigam válasza kezo0 (#77618) üzenetére


cigam
félisten
LOGOUT blog (1)

Nem érdekli őket. Múltkor nem a hibát akarták elhárítani, hanem elmesélték, hogy külső partnertől kapják, és ha hibásak az adatok, ők arról nem tehetnek.

Jelentsd be hibára, ill. jelezd a Sport1 felé is, hátha ők ismernek olyant aki érdemben tud intézkedni.

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#77620) kezo0 válasza cigam (#77619) üzenetére


kezo0
addikt

Nyilván, ha arra hivatkoznak, hogy külső partnertől kapják (ami persze tényleg igaz), azért megemlítem majd, hogy én nem a külső partnerükkel állok szerződésben...

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#77621) kezo0 válasza cigam (#77619) üzenetére


kezo0
addikt

Bejelentkeztem My UPC-re, szépen kiválasztottam a hibabejelentést —> televízió / egyéb hiba, részletesen beírtam a kis mezőbe a hibajelenséget, majd amikor a küldés gombra kattintottam...

Ennyit a hiba bejelentéséről, hogy szakadna rájuk az ég.

[ Szerkesztve ]

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#77622) cocka válasza adika4444 (#77576) üzenetére


cocka
veterán

A ciscos tápegység mizériáról annyit, hogy otthon biztos akad (ha nem, akkor veszel) egy 12 voltos 2 amperes táp klasszikus véggel (5.5 × 2.1), veszel hozzá egy ilyet:

[link]

Meg egy ilyet:

[link]

És meg van oldva a probléma 740 Ft-ból, és még csak univerzális tápot sem kellett venned. Egyszerűbb megoldás, mint feszt szar tápot kérni.

(#77623) Teaway válasza kezo0 (#77621) üzenetére


Teaway
veterán

Működött ez a felület bármikor is? :U

Nincs itthon csokid??

(#77624) kezo0 válasza Teaway (#77623) üzenetére


kezo0
addikt

Nekem többnyire igen, és most is szépen működött egészen addig, amíg el nem akartam küldeni a hibabejelentést. :)

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#77625) Toth_Jani válasza kezo0 (#77618) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Na és akkor mi van?
Nálunk nézni akarták a Nick-en a Lovagiskola új részeit amit a múlt héten állandóan reklámoztak a csatornán, és ere a UPC nem is azt adta be hanem valami nyuszis rajzfilmet. :U

(#77626) cigam válasza Toth_Jani (#77625) üzenetére


cigam
félisten
LOGOUT blog (1)

Namost, az, hogy egy csatorna mit reklámoz, és mit ad le, az abszolute nem a UPC sara.

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#77627) Toth_Jani válasza cigam (#77626) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Igen tudom, a UPC csak továbbítja, de hiába reklámozta a csatorna hiába szerepelt az EPG-ben az adott csatorna mégsem azt adta le, ez így lehetett az előző kérdenél is amire válaszoltam.

(#77628) kezo0 válasza Toth_Jani (#77625) üzenetére


kezo0
addikt

Nem tudom, ez hogy jön ide.
Lehet tudni, hogy a Sport1 mit ad le (más forrásból, pl. a csatorna saját promóiból), de nem az szerepel a UPC-s EPG-ben, mivel tévedésből a Sport1 műsorához is a Sport2 műsorát töltötték fel, egész hétre. Ez kifejezetten a UPC sara, mert ugye ahhoz nekem előfizetőként semmi közöm, hogy ők ezt a háttérben egy alvállalkozóval készíttetik el.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#77630) cocka


cocka
veterán

Azt árulja már el valaki, hogy a felvételi opció a Horizon HD-n miért van olyan vinyóhoz kötve, ami 160 és 500 GB közt lehet?

És a pendrive vagy SSD miért nem működik? Pl. 256 GB-s pendrive miért nem? Ilyen méretű pendrive-okat nem gyíkfing sebességgel adnak el.

Az SSD-t pláne nem értem, az ráadásul ugye teljesen sata kompatibilis. Ez szoftveres vagy hardveres korlátozás?

(#77631) ztsoft válasza cocka (#77630) üzenetére


ztsoft
őstag

Szia!

Ezt próbáltad vagy csak kérdezed? Nem kell , hogy SATA kompatibilis legyen, hiszen USB-n keresztül csatlakozik a box-hoz. Én anno próbáltam egy 4 GB-os pendrive-al, tökéletesen működött a felvétel egy HD csatornáról. Még a régi pendrive is tudta teljesíteni azt az írási sebességet, ami a felvételhez kellett.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#77632) kali válasza cocka (#77630) üzenetére


kali
legenda

A pendrive passz, nem próbáltam, de SSD-vel igen (250 GB) és probléma nélkül működik.

(#77633) maszibmw


maszibmw
tag

Sziasztok!

Érdemes külön SSID-t adni a 2.4 és 5 ghz nek vagy jó így ahogy gyárilag van ?
A szerelő aki hozta, ő mondta hogy érdemes külön ID t adni a frekvenciáknak

(#77634) Cifu válasza maszibmw (#77633) üzenetére


Cifu
nagyúr

Azért érdemes külön ID-t adni, hogy könnyebben meg tudd különböztetni egymástól a kettőt.

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#77635) kali válasza maszibmw (#77633) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Érdemes eltérő SSID-t megadni, sok hibalehetőség kizárható úgy.
Egyrészt sebesség tekintetében nem kell gondolkodnod, hogy ha lassabb, akkor az a 2.4 GHz épp, vagy más gond van, továbbá vannak ellenoldali eszközök, amik párhuzamosan felcsatlakoznak mind a kettőre, noha a gyakorlatban csak az egyiket használják és az is csalóka lehet.

(#77636) puru


puru
senior tag

Sziasztok!
UPC szerződést a hűség idő vége előtt 30 nappal kell felmondani, vagy a hűség lejárat utáni nap már azonnal lehet?
Köszönöm

(#77637) Cifu válasza puru (#77636) üzenetére


Cifu
nagyúr

Amennyire én tudom, a lejártakor hűségidő nélkülivé válik a szerződés.
Tehát a lejárta után egy nappal mehetsz be az ügyfélszolgálati irodába.

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#77638) feherhollo


feherhollo
csendes tag

Sziasztok!
Abban tud valaki segíteni, hogy Netgear vagy Motorola kábelmodemet fel tudok regisztráltatni UPC hálózatra? Szeretném az elavult Connectboxot kiváltani biztonságos hardverrel ugyanis elég sok eszköz valamint okos otthon eszköz is lenne a hálózaton. A modemek mindegyike DOCSIS 3.0 vagy 3.1 kompatibilis és mivel telefonnal is rendelkezem ezért Voice funkciósak is.
Vagy a szolgáltató tud ebben segíteni?

Mivel több mint 7000 hozzászólás van a topicban elnézést ha már kérdezte valaki. Nem pörgettem végig az összeset :D

(#77639) Watercolour válasza feherhollo (#77638) üzenetére


Watercolour
aktív tag

Nem tudod és nem is fogod tudni, felesleges megpróbálnod.
Csak és kizárólag olyan kábelmodemet fogsz tudni használni, amit a UPC ad, speciális firmware fut rajtuk.

(#77640) cocka válasza ztsoft (#77631) üzenetére


cocka
veterán

Kérdezem. Pace HD-m van egyelőre hál istennek.

Csak a használati útmutatóban ilyen korlátozásokat írnak, amiket felsoroltam.

[ Szerkesztve ]

(#77641) 4Grider válasza feherhollo (#77638) üzenetére


4Grider
nagyúr

Az általad nyitott (szemét) topikban kábelmánia válasza a következő volt:
"pcreg.upc.hu oldalon csak olyan modemet tudsz regisztrálni, amelyet korábban UPC-nél használtak, hardveraprón szoktak kínálni kábelmodemet."
Ebben a mondatban benne van a pontos válasz. A lényeg, hogy csak olyan modemet lehet felregisztrálni a upc hálózatára, amin a upc saját programja fut.

(#77642) feherhollo válasza 4Grider (#77641) üzenetére


feherhollo
csendes tag

Rendben érthető volt elsőre is csak még mielőtt válaszolni tudtam volna lezárták a topicot. Tehát akkor marad a nem biztonságos eszköz amivel ki vagyok szolgáltatva és a hálózatom is igaz? Marha jó tényleg. Kár, hogy még szolgáltatót sem tudok váltani :W

(#77643) pjen válasza feherhollo (#77642) üzenetére


pjen
félisten

Azért annyira nem vészes.Csak lehetőségről van szó.UPC nél mindenki azó kap,és nem csak nálunk.

[ Szerkesztve ]

(#77644) feherhollo válasza pjen (#77643) üzenetére


feherhollo
csendes tag

Persze normál felhasználásnál nem vészes egy átlag kis hálózatban. De amikor már okos otthon cuccok vannak rajta és mondjuk egy DDoS támadással lebénítják a rendszert az nem biztos, hogy jó :D vagy ha NAS is van a rendszeren amit távolról kellene elérni, illetve ami igazából a legjobban piszkál. hogy a admin felület loginja nem biztonságos kapcsolaton keresztül megy. Ahol jelszót írok be vagy ilyesmi akkor a kapcsolat nem titkosított? Ez nem tudom mennyire normális.

(#77645) Watercolour válasza feherhollo (#77644) üzenetére


Watercolour
aktív tag

Bár nem kenyerem védeni a Connect Boxot, de ezen a nem titkosított adminfelületen való pörgésedet nem értem.

A legtöbb router nem használ TLS-t (vagy legalábbis by default nem) az adminfelületéhez, és ennek több oka van.
Egyrészt az, hogy csak a saját belső hálózatodról érhető el, amin általában csak a saját, megbízható eszközeid vannak, így nincs aki sniffelje a jelszavad a hálózaton. Ha pedig mégis bejut egy támadó a hálózatodra, vagy a wifid titkosításának megtörésével passzívan sniffeli a forgalmadat, a routered adminjelszavának kiszivárgása lesz a legkisebb problémád.
A másik oka az, hogy csak self-signed tanúsítványt tudnának ehhez használni, és egyrészt minden böngésző vadul sírna érte, hogy nem biztonságos, másrészt ha egy támadó ül a hálózatodon, és aktív MITM támadással akarja elhitetni a böngésződdel, hogy valójában ő a routered, a self-signed tanúsítvány miatt nem tudná a böngésződ a hitelességét ellenőrizni, tehát szart se érne a TLS.

A CB problémái közül a titkosítatlan kapcsolaton ülő adminfelület a legkisebb.

A megbénításról pedig annyit, hogy éppen az a probléma vele, hogy nem szükséges hozzá egy komolyabb DDoS támadás, egyetlen kliens nagyon kicsi sávszélességgel képes megbénítani bármilyen irányból.

[ Szerkesztve ]

(#77646) feherhollo válasza Watercolour (#77645) üzenetére


feherhollo
csendes tag

Köszönöm a mélyreható felvilágosítást :) természetesen igazad van, hogy az admin jelszó a legkisebb probléma már akkor. És a DDoS nagyobb baj. Én igazából azt nem értem, hogy miért nem engedélyezi a szolgáltató, hogy bárki bármilyen modemet használjon a hálózaton ami kompatibilis a hálózattal mint amerikában? Továbbá miért kellett megszüntetni a CB előtt tökéletesen működű VoIP képes DOCSIS 3.0-ás Motorola Surfboardot? Pontos tipusra nem emlékszem de szerintem az nem PUMA chipsetet használt. :)

Elnézést, de részben laikusként közelítem meg a hálózatok témáját. Nem vagyok informatikus.

(#77647) pjen válasza feherhollo (#77646) üzenetére


pjen
félisten

Szeintem felénk sehol nem engednek saját modemet,csak szolgáltatóit.Gondolj bele,lenne 100 féle.Ha nincs net miből indulna ki a szerelő.Nézd meg a DIGI is csak saját eszközt enged és a T is.

(#77648) unicumnext válasza pjen (#77647) üzenetére


unicumnext
aktív tag

A Digi engedd saját eszközt is...

(#77649) NoOne1976 válasza unicumnext (#77648) üzenetére


NoOne1976
őstag

Milyen saját eszközt? Ott is kötelező a Digis eszköz optika esetén , persze utána azt kötsz még rá, amit akarsz. Ez itt is így van.

(#77650) Korcselmelet


Korcselmelet
csendes tag

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni!
Kábeles, 500-as netről van szó, TV+telefon+internet előfizetés.
Május 19 (vas) este megszakadt a net.
szép nagy fehér modem újraindítás, semmi. reset, semmi. zölden villog a wifi és fel-le nyíl, net nuku (telefon sincs)
20. (hétfő) délután még mindig semmi, hibabejelentés.
21. (kedd) szerelő kolléga lecseréli a kintről, oszlopról házba jövő vezeték végén a 3-as elosztót, ideig-óráig jónak tűnik.
23 (csüt) megint megszakad a net, újabb bejelentés
modem fél napos áramtalanítás után 2-3 óráig biztosít kapcsolatot, utána megszakad, és semmi újraéledés
26 (vas) szerelő kolléga megérkezik, pont elkapta azt az időtartamot, amikor épp van kapcsolat, modem reset, "frissítést leszed a központból és jó lesz", kapcsolat van, és elmegy.
27. (hétfő) ismét nincs kapcsolat, minden trükk befuccsol, hibabejelentés, az oszlopon lévő elosztás a következő célpont, de nem tudják mikor jutnak oda ki, külsős cég csinálja
30 (csüt) érdeklődtem a panasznál, hogy ilyenkor mi van, 10-en x napja nincs normális szolgáltatás, azt a választ kaptam, mivel a 72 órát meghaladta a hibabejelentés és elhárítás közötti intervallum, prióba teszi, és megsürget....

Meló mellett csinálom az egyetemet, vizsgaidőszak van, millió egy online dolgunk van, e-learning portálok, FB csoportba feltöltött cuccok, drive, nem férek ezekhez hozzá normálisan lassan 2 hete.
Mobilnet, meg a 4,5" kijelző nem erre való, nem opció, de nyilván több mint a semmi, ahogy tudok élek vele.

Valami panasszal, kártérítéssel tudok élni ilyen esetben ?
:(

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.