Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#77251) passatgt


passatgt
aktív tag

Sziasztok! Van esetleg ötlet arra, hogy miért akadozik a közszolgálati csatornák HD verziója? (m4 ami érdekel nyilván, de m1, m2, duna hd is akad). Minden más HD csatorna jó. Szerelő volt kint, de passzolta a kérdést...
MediaCard, Sony KDL32BX320-vel. Lehet, hogy TV hibája? Nem találok a frekvencialistát, de úgy emlékszem a közszolgálatnak voltak a legmagasabb értékei, lehet azt már nem tudja a tv-ben lévő tuner rendesen?

(#77252) kabelmania27 válasza passatgt (#77251) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Lehet a Sony tv érzékenyebb a jelre mint a többi tipus.
ITT vannak a frekvenciák.
Milyen jelerősséget/minőséget ír ki a tévét?
Nézd meg milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító.
Amennyiben megírod a modem értékeket ki tudjuk számolni, hogy kb milyen a bejövő jelerősség.

[ Szerkesztve ]

(#77253) Bélaaaa


Bélaaaa
őstag

Most kerestek meg telefonon az UPC-től, ha aláírok még egy évet, 500 Ftot emelkedik a havidíjam. Érzékenyen elköszöntem az ügyintézőtől. Xd

Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!

(#77254) kabelmania27 válasza Bélaaaa (#77253) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Hűségnyilatkozat lejárta előtt egy hónapon belül hívd a 1221-et, lemondás gomb után fognak kedvező csomagot ajánlani.

(#77255) Bélaaaa válasza kabelmania27 (#77254) üzenetére


Bélaaaa
őstag

:C

Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!

(#77256) Vtwo válasza Bélaaaa (#77253) üzenetére


Vtwo
senior tag

Dettó(nekem 600-at akartak emelni).
Felhívtam a 1221-et, lemondás gomb....és kiderült,hogy ha nem csinálok semmit,akkor HŰSÉGIDŐ NÉLKÜL marad a csomagom,aminek az árát csak az infláció mértékével emelhetik évente egyszer(az nekem kemény 60ft idén).Úgyhogy maradok lekötés nélkül jelenlegi áron,amíg jobbat nem ajánlanak.

(#77257) Okosandroid válasza Bélaaaa (#77253) üzenetére


Okosandroid
tag

Engem a tegnapi nap folyamán hívtak, hogy lassan lejár a hűségem és hosszabbítsunk.. 1000 FT-ot akartak emelni és mondta a csaj, hogy milyen jól járok, mert az új csomagban már a Moziverzumot is nézhetem. :D Kinevettem kicsit és mondtam, hogy akkor maradok hűségidő nélkül és megköszöntem a hívását.

(#77258) fokukac válasza Okosandroid (#77257) üzenetére


fokukac
nagyúr

Engem is hívtak a héten, hogy lejár, és nagyszerű ajánlatuk van. Igaz az kb. 500 Ft-tal lenne több, de lennének benne új adók...
Hát mondtam, hogy nem szeretnék többet fizetni, és 2 hónapja be sem kapcsoltam a tévét... Csak a net mennyi lenne? Azt mondta, hogy csak egy ezressel kevesebb...

Akkor van ilyen opció, hogy hűség nélkül mehet tovább az eddigi csomag, ugyanannyiért?

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#77259) woodworm válasza fokukac (#77258) üzenetére


woodworm
veterán

"Akkor van ilyen opció, hogy hűség nélkül mehet tovább az eddigi csomag, ugyanannyiért?"

Rajta van az utolsó előtti számlán:
"Tisztelt Előfizetőnk! Az Ön határozott idejű szerződése hamarosan lejár, és ezt követően előfizetése az alább megjelölt időponttól kezdődően elkötelezettség nélkül, határozatlan időtartamú szerződés keretében folytatódik tovább. Az új, határozatlan idejű szerződés alapján nyújtott szolgáltatásra vonatkozó szerződési feltételek a korábbi határozott idejű szerződésben szereplő szerződési feltételekkel megegyeznek, a szolgáltatás díja változatlan marad."

(#77260) sb válasza Vtwo (#77256) üzenetére


sb
veterán

Emelhetik többel is.
Nem foglalkoztam vele, lejárattól nekem kb. 3 havonta emeltek rajta 3-400Ft-ot. Mellé jött egy levél, hogy bár a hűség lejárt, de annyira szerencsés vagyok, hogy továbbra is KEDVEZMÉNYES áron kapom a szolgáltatást... a listaárhoz képest.

A lényeg a vége: ha hűség nincs akkor onnantól a listaár a referencia. Az amit még soha senki nem fizetett ki csomagért... ami kb. 4x annyi mint a hűséges árak.

Tehát alapesetben marad a hűségár és megy tovább, annyira nem szemetek, hogy nem figyelsz és rögtön felugrik a csomagár... de ha nem foglalkozik vele az ember akkor simán rátolnak próbálkozásképp évi 5-10%-ot. Amennyit nem szégyellnek.

Ha pedig hívnak újabb, kedvező ajánlattal az mindig drágább és szinte biztos, hogy alig létező valami. A referencia ott is a meglévő csomag amire még rátesznek valamit.
Engem vmi 15k-s csomaggal hívtak egyszer úgy, hogy a meglévő/lejáró csomag épp olcsóbb is volt az aktuális csomagnál. Kb. 9k volt új belépőknek ami anno 12k körül volt. Erre jött a 15k-s ajánlat.
És ilyen ársávú csomagjuk gyors átnézés után nem is létezett a weboldaluk szerint. Kb. minden benne volt.

Szóval jobb ajánlat akkor lesz, ha te kérdezel rá, ill. előtte a felmondás menüpontot is megnyomod a telefonon. :)

(#77261) Vtwo válasza sb (#77260) üzenetére


Vtwo
senior tag

Kb. negyed órát beszéltem az ügyfél szolgálattal és vagy 5x rákérdeztem.Nem emelhetik az inflációnál többel,törvény van rá.
Én is meglepődtem.

[ Szerkesztve ]

(#77262) tillatrilla


tillatrilla
senior tag

Sziasztok!
Kérdésem az lenne,ha a nejemet számhordozással átvittem a upc-hez,és a mobilján engem fellhív úgy,hogy az otthoni vezetékest hívja,ami szintén upc-s,az hálózaton belüli hívásnak számít?

Üdv: Attila

(#77263) sb válasza Vtwo (#77261) üzenetére


sb
veterán

Ez nem most volt, pár éve.
Elképzelhető, hogy változott valami... de mint írtam ott és akkor nem emelésről van szó. A levélben sem volt egyetlen szó sem emelésről, csak kedvezményről és annak további nyújtásáról.

A trükk az amit írtam - és ami máshol is hasznosítva van a mai napig, és nem csak itt: lásd banki tarifák, műszaki cikkek, pl. TV-k árai, stb... a hivatalos ár szinte soha nem az amit fizetsz, az már kedvezményes. Árat emelni egyoldalúan nem lehet, kedvezményt visszavonni viszont bármelyik percben.

Nem látok okát, hogy ez ma miért ne lehetne, de ha bezárták volna ezt a kiskaput az jó lenne. :)

(#77264) Vtwo válasza sb (#77263) üzenetére


Vtwo
senior tag

Elővettem a számlát, kaptam mellé egy papírt,amin 1mm-es betűkkel le van írva elég kacifántosan.
A lényeg :
"Az új,határozatlan idejű szerződés alapján nyújtott szolgáltatásra vonatkozó szerződési feltételek a korábbi határozott idejű szerződésben szereplő szerződési feltételekkel megegyeznek,ide értve azt a rendelkezést is mely alapján a szolgáltató jogosult a szolgáltatás díját évente egyszer a fogyasztói árindex növekedésével megegyező mértékben módosítani"

Tehát évente egy alkalommal az inflációval megegyezően emelhetnek.
Nálam ez idén 60 ft. Jövőre ,ha elszabadul az infláció ez felszaladhat akár 70 ft -ra is :DDD

[ Szerkesztve ]

(#77265) -Maujuri- válasza tillatrilla (#77262) üzenetére

Szia.
Nem, csak ha upc mobil upc mobilt hív akkor ingyenes, upc vezetékest hívva fizetős.

(#77266) kisscom


kisscom
kezdő

Szeretnénk egy másik set top boxot kérni az upc-től de ez egy másik épületben lenne.(Mind a két épület ugyan azon a címen van) Menyi az a maximum kábelhossz amit még enged az upc két épület között? A választ előre is köszönöm.

(#77267) pjen válasza kisscom (#77266) üzenetére


pjen
félisten

Szerintem húzd ki a koaxot,aztán vagy jó lesz,vagy nem.Nem kell ahhoz engedély.

(#77268) 4Grider válasza kisscom (#77266) üzenetére


4Grider
nagyúr

Én is azt mondom, hogy húzd ki a kábelt, hangold be az adókat és a huszonegynéhány kódolatlan digitális adóval meg tudod nézni (már ha van a tv-dben dvb-c tuner), hogy elég lesz-e a jelszint. Mert ha nem, akkor boxal sem lesz jobb.

(#77269) kisscom válasza 4Grider (#77268) üzenetére


kisscom
kezdő

De ha az upc szerelőt akar küldeni és nem engedi?

(#77270) Gyurka6 válasza kisscom (#77269) üzenetére


Gyurka6
őstag

Ugyanabba az épületbe kéred, ha jön a szerelő mondod, hogy hosszabb kábel kellene, v. magad vezeted át a kábelt....

Gyurka

(#77271) sb válasza Vtwo (#77264) üzenetére


sb
veterán

Akkor ez változott. Nálam megvolt az éves 10%, ráadásul ahogy írtam, pár éve... amikor kb. infláció sem volt. 10% meg szerencsére még régebben volt (legalábbis papíron).

(#77272) tillatrilla válasza -Maujuri- (#77265) üzenetére


tillatrilla
senior tag

Szia!
Köszi a választ!
Nem értem amúgy,hogy miért tesznek különbséget,ha a sajátjuk mindkettő szolgáltatás.
Még arra kellene rájönni,hogy a mostani számlám végösszege miért lett ilyen magas? Ennyi sosem szokott lenni. Átlagban mint az előző befizetés. Az látható is a számla utolsó soraiban.

Üdv: Attila

(#77273) 4Grider válasza tillatrilla (#77272) üzenetére


4Grider
nagyúr

Te mindenhova kiteszed a személyes adataidat? :F

(#77274) norbertoth válasza tillatrilla (#77272) üzenetére


norbertoth
senior tag

Sztem a csomagon kívüli forgalom miatt, úgy kb kijön. Személyes adatokat máskor szerkezd úgy hogy senki se lássa!

[ Szerkesztve ]

• iPhone 15Pro Max • Macbook Air M1 • LG OLED 55” CX • BOSE • Asus AX92U • WD Blue SSD • Xbox One S

(#77275) snyper990 válasza snyper990 (#76464) üzenetére


snyper990
őstag

Végre eljutottam odáig, hogy írtam nekik. Másnap reggelre megcsinálták, és küldtek egy emailt:
"2019.05.10-én érkezett megkeresésére tájékoztatjuk, hogy az Ön által jelzett hiba a rendszereinkben történt ellenőrzést/frissítést/javítást követően távdiagnosztikai méréseink alapján már nem tapasztalható, így a hibabejelentést lezártnak tekintjük."
Szóval a hiba tényleg az ő részükön volt, ahogy sejtettem. Mindenesetre nem tudom, ténylegesen mit csináltak, de végre úgy működik, ahogy kell neki :)

(#77276) tillatrilla válasza 4Grider (#77273) üzenetére


tillatrilla
senior tag

Sziasztok!

4Grider : Ez az első ilyen eset,mobilról nem tudtam satírozni semmit...

norbertoth :Én is ezt szemeztem ki belőle,de nem értem. Nekem adtak egy kizárólag netezésre való simet 1Gb adattal,a nejemnek meg van egy olyan csomagja,hogy 100perc és havi 500Mb adat. Én nem lépem túl,a párom a netet kimeríti,de annak nem látok külön díját. Viszont az lehet,hogy 189 percet beszélt?

Üdv: Attila

(#77277) 4Grider válasza tillatrilla (#77276) üzenetére


4Grider
nagyúr

Erre elég 100 perc. Mivel látszik, hogy 10.-e és 25.-e között beszélt 89 percet, logikusnak tűnik, hogy 26.-a és 10.-e között lebeszélte a 100 percet.

Durva ez a nettó 27 Ft-os percdíj, manapság feltöltőkártyával nem beszélünk ilyen drágán...

[ Szerkesztve ]

(#77278) #54715584


#54715584
törölt tag

Sziasztok,

A Cisco STB már kezdett belassulni, ezért tegnap csináltam rajta egy gyári visszaállítást, ami nem nagyon segített. + a bekapcsolás majdnem egy percig tartott, miközben még a LOAD>> felirat is megjelent és kikapcsoláskor eltűnik az órakijelzés pár perc után. Ma délelőtt csináltam egy manuális resetet, de ez sem oldotta meg a problémát, bár kicsit gyorsabb lett, a bekapcsolás így is fél percig tart és még mindig van LOAD>> felirat + egyszer magától újraindult.
Tudok még valamit kipróbálni vagy hívjam az üfszt?

(#77279) tillatrilla válasza 4Grider (#77277) üzenetére


tillatrilla
senior tag

Sajna ez van... Decemberben jár le a hűség,majd kitalálok akkor valamit. Valamit variáltak a számlázással,mert eddig 25.-e volt a fordulónap. Ez is valami kavarás lehet...

Üdv: Attila

(#77280) pjen válasza #54715584 (#77278) üzenetére


pjen
félisten

Ne hívd,ha hívod kapsz egy horizont,és akkor majd túdod mit kell útálni.

(#77281) cigam válasza #54715584 (#77278) üzenetére


cigam
félisten
LOGOUT blog (1)

A TV-d tud kátyát fogadni? Mire hogyan használod a box-ot? Pl. fontos hogy 1 hétre előre legyen EPG? Szoktál felvételt készíteni úgy, hogy közben mást néznél?

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#77282) kezo0 válasza #54715584 (#77278) üzenetére


kezo0
addikt

Ha energiatakarékos módban van a box, akkor az a normális, hogy a Load felirattal indul, és kikapcsolás után nem mutatja a pontos időt. Ilyenkor tovább is tart a bekapcsolás, de ez is normális. Ha ez neked nem szimpatikus, akkor a menüben átállíthatod magasabb fogyasztású módra, és úgy fog működni, ahogy szeretnéd.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#77285) #54715584 válasza cigam (#77281) üzenetére


#54715584
törölt tag

Úgy tűnik a következő hsz-ben megvolt a megoldás.
Egyébként igen, a tv-ben van CI+ foglalat és már párszor gondolkoztam váltáson, mert szeretnék egy modern és használható boxot, de több dolog is visszatartott (bár nem tudom 30k körül mennyire modern és jól használható eszközt kapnék).
Fontos a sorozatfelvétel, az hogy, akár egyszerre 2 adást is tudjon rögzíteni, vagy miközben nézek valamit tudjak mást rögzíteni, vagy ha érdekes amit nézek, akkor arra tudjak nyomni gyorsan felvételt.
Nekem nem fontos, hogy lássam előre az EPG-t egy hétre, de ha beállítok sorozatot, akkor jó lenne, ha az eszköz felismerné akár napi scan során, hogy van új rész. Ha mondjuk ez működne, akkor valamennyivel előrébb lennék, legfeljebb lemondok a nézés közbeni rögzítésről és felveszem az ismétlést vagy nézem előre egy napra mit tudok rögzíteni, ami érdekel.
Bár gondolom saját dobozzal nincs netes beállítás felvételre? Tehát ha utolsó pillanatban jut eszembe rögzítés, akkor nincs app, amiben ezt megtehetem (mint a Horizon Go)?

(#77282) kezo0 Valóban energiatakarékos módba tettem, úgy emlékeztem előtte is úgy volt, úgy tűnik nem. :) De így akkor meg is oldódott probléma.

(#77286) gduck válasza #54715584 (#77285) üzenetére


gduck
addikt

Saját boxba mediacard megy. EPG egy napra előre van csak. Olyat meg hogy a mediacard több tunert is kiszolgálna egyszerre még nem láttam...

UI: Nekem egy AMIKO Viper Combo HDD van, azért szeretem, mert ennek linux alapú ENIGMA2 rendszere van amivel sok mint lehet csinálni. Alapból a PC-n fel van csatlakoztatva egy megosztott mappája, a felvételeket meg a rajta futó MiniDLNA miatt bármilyen DLNA képes eszközön meg tudja bárki nézni a családban ;)

(#77287) pjen válasza gduck (#77286) üzenetére


pjen
félisten

3 kártya+ 3 box megoldás lehet.

(#77288) gduck válasza pjen (#77287) üzenetére


gduck
addikt

Vagy 3 tuneres szolgáltató PHILIPS box! Vigyázok is ám rá mint egy kincsre :)

Na de majd az új box! Mert valamikor úgyis lesz! Lehet még éveket kell rá várni, de hátha az új tulajnál kikeveredünk a jelenlegi bóvli katagóriából és nem egy "elavult" 10 éves box lesz a csúcshardver ;)

[ Szerkesztve ]

(#77289) anglergab


anglergab
addikt

Sziasztok,

régebben (Horizon Box előtt), lehetett mediaboxot neten, a Horizon Go appon keresztül (táv)vezérelni (csatornaváltás, felvétel indítása, stb.)
Ilyenre van lehetőség a Horizon Box esetében? Ha nem, miért szüntették meg / miért nem lehetséges technikailag?

(#77290) pjen válasza gduck (#77288) üzenetére


pjen
félisten

Nekem is van még két darab két tuneres cisco.

(#77291) pjen válasza gduck (#77288) üzenetére


pjen
félisten

Azért kiváncsi leszek,ha ezekben az öreg boxokban megdöglik a HDD lehet e majd javítani

(#77292) #TOTTI


#TOTTI
őstag

Sziasztok UPC TV Comfort csomagom van, de jön minden csatorna, pár napja kaptam meg, kérdés meddig lesz meg az összes csatornám?

(#77293) Intruder2k5 válasza #TOTTI (#77292) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Üdv!

Nem sokáig, ha jól rémlik nagyjából egy hétig - de lehet kevesebb - szokott menni amolyan "beetetésként" a teljes kínálat.

[ Szerkesztve ]

(#77294) #54715584 válasza gduck (#77286) üzenetére


#54715584
törölt tag

Sorozatfelvétel sem működik ezek szerint?

Várom mit csinál majd a Voda, de ezzel csak az a baj, az még legalább 2 év.

(#77295) kezo0 válasza pjen (#77291) üzenetére


kezo0
addikt

Amikor megdöglik a boxban a HDD, az egész boxot cserélik. Nálam már többször megtörtént, így lett a Philips helyett már évekkel ezelőtt Cisco...

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#77296) pjen válasza kezo0 (#77295) üzenetére


pjen
félisten

Az oké,de ha megdöglik a ciscoban akkor horizon lesz?

(#77297) kezo0 válasza pjen (#77296) üzenetére


kezo0
addikt

Nem tudom, de nap mint nap rettegek ettől. ;)

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#77298) gduck válasza pjen (#77291) üzenetére


gduck
addikt

Mivel PHILIPS-t már nem adnak, én simán kicserélem magamnak. Mondjuk nem tudom tök üres HDD-vel mit csinál, lehet érdemes lenne lementeni a tartalmát...

(#77299) nyogo83


nyogo83
senior tag

Sziasztok!

Melohelyen FTP szerver 9xxx porton megy, valamint van egy masik szolgaltatas ami az 5xxx/es porton, ami tokeletesen mukodik.
Viszont van 2 kollega akik nem erik el semmilyen modon, timeoutol otthonrol. Mindkettonek UPC-s net van otthon, gyari UPS-s routerrel, amire semmi nincs bekotve, gyari beallitason mukodik.
Gepeken semmi extra, mobilneten keresztul elerik ha a geppel hasznaljak.

Van egy masik kollega, akinek szinten UPC van otthon, ugyanilyen felallasban(gyari router, semmi speci), viszont neki mukodik.
Mindenki masnak (Digi, T) gond nelkul megy.

Le vannak azok a port tartomanyok tiltva? Vagy mit lehet ezzel kezdeni?

(#77300) Gubek-Einste válasza pjen (#77296) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Elvileg ami van raktáron Cisco, addig azt adnak csere darabnak.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.