Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
nagyúr
válasz MunezXBK #97950 üzenetére
Erről jutott eszembe, pár hete egyik este betörtek fater vállalkozásába, másnap délben már mutatták a rendőrkapitányságon az elkövetőket.
Fater kérdezi hogy sikerült ilyen gyorsan elkapni őket miközben nem volt szemtanú? Az egyik közvilágítás oszlopon van térfigyelő, pont előtte menekültek el az elkövetők.
Give them hell Ukraine!
-
Milo629
aktív tag
Üdv. újra az Audi Navi+ RNS-D kapcsán kérdeznék.
Mivel a navi szopás vele a CD-s térképek miatt és AUX bemenet sincs rajta, neten keresgélve találtam olyan videókat, ahol rákötötték az iPhone-t (például ez vagy ez).
Az iPhone része tiszta, kell hozzá egy HDMI vagy egy VGA adapter (attól függően, hogy digitális vagy analóg jel megy-e a fejegységbe) plusz VGA esetén a hang egy jack kábelen, a kérdés, hogy a fejegység felől milyen csatlakozási lehetőségek vannak.
Ha minden igaz csak AUX esetén egy AUX-In RNS - RCA és egy RCA - Jack átalakítóra van szükség, képátvitel esetén milyen kábel kellene? (TV és AV lehetőség van a fejegységen, azt hogy tényleges TV tuner van-e benne azt nem tudom)[ Szerkesztve ]
-
Oracle
senior tag
Üdv!
Szerintetek milyen ez a gép? Motor, váltó mennyire megbízható? [link]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #97957 üzenetére
És nem a váltó miatt nem javasolt. Az a motor
km óra állása: 90 876 km A Szent Grál lenne, vagy egy újabb tekert audi? Minek nagyobb az esélye?
Az a PD motor a passatban snincs 7 liter alatt, ez meg nagyobb és nehezebb. Szerintem nem fogyaszt kevesebbet, mint Domi.
FET-MEN A
szépfelni ennyit ront rajta?[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Tegyük fel, hogy egy dízel audi egy évben megy 15 000km-t vagy inkább 25 000-et, mert aki csak 15 ezret akar menni, az minek vesz ekkora autót? Akkor 8x 15 000=
90 876 km120 000 vagy ha 25-el számoljuk, akkor 200 000.[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Az enyémen is szörnyűlködtek, hogy 127 000 2,5 év alatt? Az sok. Mondtam, hogy akkor vegyék meg ugyan ezt az autót 80 000-el az órájában. Csak az óraállás változott, meg nem fogják tudni, miért szakadt el a vezérműszíj 170 000-nél, mikor 180 000-nél van az első ellenőrzés...
Sokan nem is akarják tudni a valóságot. Ne legyen 100 000 fölött, mintha az valami bűvös határ lenne, aztán megveszik a 2x annyit futott autót a számsor miatt az órában. A szeméről már nem lát, hogy mindenén látszik, több lesz az, mint amit az óra mutat.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
Oracle
senior tag
Nem tudtam hogy PD ez is, ezért kérdeztem. A 90e km senki nem gondolta komolyan, megnéztük személyesen nagyon szép az állapota de akkor a motor miatt ott marad. Egyébként honnan tudni hogy ez pd, mert sehol nincs "rá írva" csak hogy tudjam legközelebb?
Vw konszernből mit érdemes 4m-ig venni? Hosszú utakra keresünk kényelmes, nagy autót automatával.
-
bajnokpityu
félisten
elvileg pont a rossz évjáratban vagyok (2008 végi a kocsi, tehát gondolom ebben az évben gyártották a blokkot is) és semmilyen olajfogyit nem vettem soha észre. És ebben volt olyan is, hogy pl a hivatalos szervizbe vittem először a kocsit, ahol garantáltan "elfelejtettek" olajat cserélni. Csak kifizettem, szűrővel együtt. Tehát volt már 25ezres ciklusom is, és ugyanúgy maxon maradt.
Lassan az összes blokkjukról kiderül valami katasztrofális, az azért már picit sok. volt már 2.0PD, 2.5TDI, TSI,stb...
Ehhez képest 400ezreket mentek el haverok a problémásnak mondott blokkokkal, és semmi hibájuk nincs. ÉS óra szerint 400e, simán lehet még több is.
Mágus2: szted dióhéjtakaritásra elvigyem, ha amúgy problémamentes vagyok a 94ezret futott TSImmel?
[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
-
TaaT
nagyúr
válasz bajnokpityu #97977 üzenetére
"szted dióhéjtakaritásra elvigyem"
Nem engem kérdeztél, de előtte belenéznék (megvan erre a megfelelő műszer), ha nincs oklomnyi lerakódás akkor kb felesleges.
Give them hell Ukraine!
-
-
jredling
újonc
Üdv Mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni! (Remélem, hogy jó fórumon érdeklődöm!)
Az elmúlt hónapban vásároltam egy 2010-es gyártmányú Skoda Octavia 2 FL-t, Clever felszereltséggel.
Az egyik ismerősöm és VCDS segítségével bekapcsoltunk még egy-két konfort funkciót, de egy sajnálatos baleset (a konfortelekronika menuben ki lett választva egy másik autótípus) után sajnos nem működik a nappali menetfényem. Semmilyen módon nem tudtuk visszakapcsolni. Minden egyéb funkciót vissza tudtuk állítani, kivéve ezt. Mindegyik lámpát (tompított, köd) tudjuk aktiválni menetfényként, kivéve a gyári helyen lévőt (ködlámpa melletti).
Tudna esetleg nekem valaki segíteni, hogy hogyan tudnám visszakapcsolni?
Köszönöm előre is!
Üdv.
Józsi -
tresh
veterán
válasz Mágus2 #97974 üzenetére
Magus bacsi, mondj valami okosat hol keresem a hiba okat. Mert nem ertem a jelenseget alapjaratol 3000ig nem akar huzni utana meg mint akit hatbavertek elkezdi szedni a labat. 3000 folott huz szepen ha kell 200ig is ahogy kell alatta meg semmi. N75 szelep lehet a ludas meg nem volt idom kicserelni de nagyon gyanus hogy ott kene kapirgalnom.egr gondolom ebbe nem szol bele.
-
-
brumi1024
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
Már 2x kérdezted, de három a magyar igazság: Lehet EGR ha nem zár be padlógázra, lehet N75 szelep és lehet szoruló VGT, ami ha nem ilyen, akkor szorul... Comprende?
-
Kiskokó
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha zet minden sebességben eljátszaná, akkor egyértelműen valahol szökik a vákuum. Miután beindítod, a vákuum bezárja a VGT lapátokat, hogy alacsony fordulattól is toljon a csiga, amint nő a noymás, kinyitja, hogy kevesebb kipufogógáz kevésbé forgassa a kompresszor kereket. Ha alacsonyan nem tol, akkor nem nyit ki eléggé, vagy valahol elszökik a nyomás. Amikor beindítod felhúzza a vákuumlabda a turbón a felső végállásba a kart?
Kiskokó:
Liqui moly jó cuccokat gyárt, de ha remeg a porlasztó csúcsok miatt, akkor ultrahangos mosóba velük, vagy a kukába.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz jredling #97982 üzenetére
Ha ismered a régi kódolását a vezérlőnek, akkor vissza lehet állítani. Alapszabály, ha vlaamit piszkáltok, előtte érdemes screenshot-ot készíteni a régi kódolásról, hogy vissza lehessen állítani. Vidd be egy márkaszervizbe, visszaállítják, persze szép összegért.
Ebben long coding van, ismernem kellene a teljes felszereltséget ahhoz, hogy meg tudjam mondani, mi volt benne beállítva.
[ Szerkesztve ]
-
jredling
újonc
válasz Mágus2 #97990 üzenetére
Köszönöm szépen a gyors választ. A screenshot megvolt, minden vissza is lett állítva a kontfort elektronikában, de sajna így sem működik. Mintha "azt hinné mgáról", hogy a FL előtti modell és nincs is ott izzó a ködlámpa mellett...előfordulhat hogy visszafordíthatatlan hibát csniáltam, vagy a márkaszervizben mindenképpen vissza tudják állítani?
-
Mágus2
Közösségépítő
Hátul, az EGR mágnesszelepén( a fej végében van felfogatva, az EGR vákuumcsövét követve megtalálod a szelepet.) van egy kiflibe hajlított cső szépen el tud repedni.
jredling Ezzel tessék próbálkozni:
Coding
Adaptation
Channel 000: Reset Adaptation ChannelsReset all adaptation channels back to the original factory values.
[ Szerkesztve ]
-
jredling
újonc
válasz Mágus2 #97994 üzenetére
BCM PQ35 H+ 103 0615
Zentralelektrik kódolás:
44180AB8A00508904018008011009148420000AE524D8D60DC0560000040felszereltség:
1,6MPI 75KW
man. klíma
amundsen+ (nem alapfelsz. - VCDS beállítva)
xenon (nem gyári - VCDS beállítva)
tolató radar
ESP
el.abl. elöl
Multifunkciós nagy kijelző (de nem az amikor az ajtók látszanak nyitva)ami pluszban be lett kapcsolva:
kanyarkövetés
15km/h felett zár
tompítottnál gyújtás levétele után lekapcsol mindent és nem csipog
komfortindexasszem ez minden...
Nincs tapasztalat, hogy mibe fáj egy ilyen szoft. frissítés? Illetve előre kell jelezni,
vagy minden szalon meg tudja csinálni?
Bocs a so kérdésért, de már napok óta ezzel küzdök és nem hagy nyugodni a dolog, hisz korábban működött... -
Mágus2
Közösségépítő
válasz jredling #97997 üzenetére
A nem gyári xenonhoz mi lett a magasság állítóval a lengőkarokon? Gondolom nem cseréltél lengőkarokat, ami gáz a szembejövőknek. áj vill fák jú vit kisbalta.
[link] 00:42
EC, bit6 -Azt be kell jelölni és mennie kell. Viszont ehhez a 00:38-nál lévő nem szabad, hogy be legyen kapcsolva, mert az a tompítottal akar világítani.
Csak VDCS kábellal lehet állítgatni hacsak nem Laurin&Klement, mert abban van MFA menü, amiben ezeket lehet a kormányról piszkálni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest