Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#97951) tresh válasza MunezXBK (#97950) üzenetére


tresh
addikt

;] :DDD

(#97952) TaaT válasza MunezXBK (#97950) üzenetére


TaaT
veterán

Erről jutott eszembe, pár hete egyik este betörtek fater vállalkozásába, másnap délben már mutatták a rendőrkapitányságon az elkövetőket.

Fater kérdezi hogy sikerült ilyen gyorsan elkapni őket miközben nem volt szemtanú? Az egyik közvilágítás oszlopon van térfigyelő, pont előtte menekültek el az elkövetők. :U

Give them hell Ukraine!

(#97953) rob210 válasza TaaT (#97952) üzenetére


rob210
nagyúr

Jó ilyet hallani végre némi pozitívum is van.
;)

Renault power

(#97954) Milo629


Milo629
aktív tag

Üdv. újra az Audi Navi+ RNS-D kapcsán kérdeznék.
Mivel a navi szopás vele a CD-s térképek miatt és AUX bemenet sincs rajta, neten keresgélve találtam olyan videókat, ahol rákötötték az iPhone-t (például ez vagy ez).
Az iPhone része tiszta, kell hozzá egy HDMI vagy egy VGA adapter (attól függően, hogy digitális vagy analóg jel megy-e a fejegységbe) plusz VGA esetén a hang egy jack kábelen, a kérdés, hogy a fejegység felől milyen csatlakozási lehetőségek vannak.
Ha minden igaz csak AUX esetén egy AUX-In RNS - RCA és egy RCA - Jack átalakítóra van szükség, képátvitel esetén milyen kábel kellene? (TV és AV lehetőség van a fejegységen, azt hogy tényleges TV tuner van-e benne azt nem tudom)

[ Szerkesztve ]

(#97955) Oracle


Oracle
senior tag

Üdv!

Szerintetek milyen ez a gép? Motor, váltó mennyire megbízható? [link] :R

(#97956) FET-MEN válasza Oracle (#97955) üzenetére


FET-MEN
veterán

2.0 pd, kéne a hlálnak :) :)) és kevés az a motor egy ekkora autóhoz :)

Iphone 7

(#97957) bitpork válasza Oracle (#97955) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Első hsz. Nem javasolt.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#97958) Mágus2 válasza bitpork (#97957) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

És nem a váltó miatt nem javasolt. Az a motor :Y

km óra állása: 90 876 km A Szent Grál lenne, vagy egy újabb tekert audi? Minek nagyobb az esélye?

Az a PD motor a passatban snincs 7 liter alatt, ez meg nagyobb és nehezebb. Szerintem nem fogyaszt kevesebbet, mint Domi. :U

FET-MEN A szép felni ennyit ront rajta? :F

[ Szerkesztve ]

(#97959) bitpork válasza Mágus2 (#97958) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Pedig milyen csábító az a pici fogyasztás... :B

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#97960) TaaT válasza FET-MEN (#97956) üzenetére


TaaT
veterán

"és kevés az a motor egy ekkora autóhoz"

Azért nem mindenki bojrészer. :N

Give them hell Ukraine!

(#97961) FET-MEN válasza bitpork (#97959) üzenetére


FET-MEN
veterán

nekem most csak 9-et evett hazafele az 1.6i :D :D :D

Taat, nem csak az, egy 3.0 V6 tartósabb sokkal egy ekkora autóhoz.

[ Szerkesztve ]

Iphone 7

(#97962) Mágus2


Mágus2
Közösségépítő

Tegyük fel, hogy egy dízel audi egy évben megy 15 000km-t vagy inkább 25 000-et, mert aki csak 15 ezret akar menni, az minek vesz ekkora autót? Akkor 8x 15 000= 90 876 km 120 000 vagy ha 25-el számoljuk, akkor 200 000. :K

[ Szerkesztve ]

(#97963) bitpork válasza Mágus2 (#97962) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

De ebből lejön a rükverc, nem? ;]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#97964) FET-MEN válasza Mágus2 (#97958) üzenetére


FET-MEN
veterán

Nem. Álltam a gázon :D éhes voltam, várt rám az ebéd :D

Iphone 7

(#97965) TaaT válasza FET-MEN (#97961) üzenetére


TaaT
veterán

Ne keverjük a tartósságot a motorizáltsággal. :N

Minden bizonnyal nagyobb dinamikával lehet közlekedni vele (már amikor működik) mint a te vagy az én egyhatosommal.

Give them hell Ukraine!

(#97966) TaaT válasza Mágus2 (#97962) üzenetére


TaaT
veterán

Ez Magyarország, itt akkor sem vesznek 200e km-nél többel autót ha azt maga a pápa használta. :) [link]

És ehhez igazodnak a nepperek is természetesen.

Give them hell Ukraine!

(#97967) Mágus2 válasza TaaT (#97966) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az enyémen is szörnyűlködtek, hogy 127 000 2,5 év alatt? Az sok. ;] Mondtam, hogy akkor vegyék meg ugyan ezt az autót 80 000-el az órájában. Csak az óraállás változott, meg nem fogják tudni, miért szakadt el a vezérműszíj 170 000-nél, mikor 180 000-nél van az első ellenőrzés...

Sokan nem is akarják tudni a valóságot. Ne legyen 100 000 fölött, mintha az valami bűvös határ lenne, aztán megveszik a 2x annyit futott autót a számsor miatt az órában. A szeméről már nem lát, hogy mindenén látszik, több lesz az, mint amit az óra mutat.

[ Szerkesztve ]

(#97968) TaaT válasza Mágus2 (#97967) üzenetére


TaaT
veterán

"meg nem fogják tudni, miért szakadt el a vezérműszíj 170 000-nél"

De tudni fogják, ilyenkor jön az hogy szar a vw, és szar a skoda.

Más gyártó ilyet úgy sem csinál. :) [link]

[ Szerkesztve ]

Give them hell Ukraine!

(#97969) bitpork válasza TaaT (#97968) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Erre nem is mertem semmit írni mert ugye a japán szent és sérthetetlen...

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#97970) 7600 GS válasza bitpork (#97969) üzenetére


7600 GS
addikt

Mindenkinél besikerül 1-1 rosszabb konstrukció. :)

(#97971) brumi1024 válasza Mágus2 (#97958) üzenetére


brumi1024
veterán

A 125 kW-os hírhedt PD-vel 6-6.5 környékén járkáltunk egy kombi B6 Passatban (ebben volt város és városon kívüli szakasz). Ennyivel többet enne a 120kW-os variáns?

(#97972) -v- válasza 7600 GS (#97970) üzenetére


-v-
addikt

Csak van amelyik gyártónak több, van amelyiknek kevesebb :)

(#97973) TaaT válasza 7600 GS (#97970) üzenetére


TaaT
veterán

De fennhangon szidni csakis a VW-t lehet ilyenekért. :)

Erre tökéletes példa az 1.8 TSI "olajfogyasztása". [link] Na azóta minden TSI-s cikknél jönnek trollkodni hogy mennyi olajat eszik majd az új motor...

Give them hell Ukraine!

(#97974) Mágus2 válasza brumi1024 (#97971) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Hozhatod. Itt minden irányba domb van. Ha itt akár vegyeben 6,5 lesz, kapsz egy tank naftát. :R

Kollégának ez van. 125kw, B6 Passat BMR, DSG. Nem ltezik 7 alá vinni. :N

bitpork: Nyugi NAFTA szlovákul dízel üzemanyagot jelent. :K

[ Szerkesztve ]

(#97975) bitpork válasza Mágus2 (#97974) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

És mit csináljon egy tank éterrel? :P

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#97976) Oracle


Oracle
senior tag

Nem tudtam hogy PD ez is, ezért kérdeztem. A 90e km senki nem gondolta komolyan, megnéztük személyesen nagyon szép az állapota de akkor a motor miatt ott marad. Egyébként honnan tudni hogy ez pd, mert sehol nincs "rá írva" csak hogy tudjam legközelebb?

Vw konszernből mit érdemes 4m-ig venni? Hosszú utakra keresünk kényelmes, nagy autót automatával.

(#97977) bajnokpityu válasza TaaT (#97973) üzenetére


bajnokpityu
félisten

elvileg pont a rossz évjáratban vagyok (2008 végi a kocsi, tehát gondolom ebben az évben gyártották a blokkot is) és semmilyen olajfogyit nem vettem soha észre. És ebben volt olyan is, hogy pl a hivatalos szervizbe vittem először a kocsit, ahol garantáltan "elfelejtettek" olajat cserélni. Csak kifizettem, szűrővel együtt. Tehát volt már 25ezres ciklusom is, és ugyanúgy maxon maradt.

Lassan az összes blokkjukról kiderül valami katasztrofális, az azért már picit sok. volt már 2.0PD, 2.5TDI, TSI,stb...

Ehhez képest 400ezreket mentek el haverok a problémásnak mondott blokkokkal, és semmi hibájuk nincs. ÉS óra szerint 400e, simán lehet még több is.

Mágus2: szted dióhéjtakaritásra elvigyem, ha amúgy problémamentes vagyok a 94ezret futott TSImmel?

[ Szerkesztve ]

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#97978) bitpork válasza Oracle (#97976) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Pl az én allroadomat :DDD

(#97977) bajnokpityu: ez mindenhol így megy. Nekem sem volt bajom a 2.5 tdi-vel, meg Muneznek sem jellemző hogy otthagyja.

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#97979) TaaT válasza bajnokpityu (#97977) üzenetére


TaaT
veterán

"szted dióhéjtakaritásra elvigyem"

Nem engem kérdeztél, de előtte belenéznék (megvan erre a megfelelő műszer), ha nincs oklomnyi lerakódás akkor kb felesleges.

Give them hell Ukraine!

(#97980) tomcsi23 válasza Mágus2 (#97946) üzenetére


tomcsi23
veterán

Akkor még örülhetek, hogy csak pár apróságot loptak le a szaromról, mi?! :F

Ace owner: jah, köcsög porke. Hiába siettünk volna, feltartott. ;]

Piggi: sure. :R

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#97981) bitpork válasza tomcsi23 (#97980) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Szóval ha gyössz lehet hogy kell intézni bosokot nekem is...persze csak ha nem nagy macera! Legyen már mit lelopni Domiról is :D

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#97982) jredling


jredling
újonc

Üdv Mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni! (Remélem, hogy jó fórumon érdeklődöm!)
Az elmúlt hónapban vásároltam egy 2010-es gyártmányú Skoda Octavia 2 FL-t, Clever felszereltséggel.
Az egyik ismerősöm és VCDS segítségével bekapcsoltunk még egy-két konfort funkciót, de egy sajnálatos baleset (a konfortelekronika menuben ki lett választva egy másik autótípus) után sajnos nem működik a nappali menetfényem. Semmilyen módon nem tudtuk visszakapcsolni. Minden egyéb funkciót vissza tudtuk állítani, kivéve ezt. Mindegyik lámpát (tompított, köd) tudjuk aktiválni menetfényként, kivéve a gyári helyen lévőt (ködlámpa melletti).
Tudna esetleg nekem valaki segíteni, hogy hogyan tudnám visszakapcsolni?
Köszönöm előre is!
Üdv.
Józsi

(#97983) tresh válasza Mágus2 (#97974) üzenetére


tresh
addikt

Magus bacsi, mondj valami okosat hol keresem a hiba okat. Mert nem ertem a jelenseget alapjaratol 3000ig nem akar huzni utana meg mint akit hatbavertek elkezdi szedni a labat. 3000 folott huz szepen ha kell 200ig is ahogy kell alatta meg semmi. N75 szelep lehet a ludas meg nem volt idom kicserelni de nagyon gyanus hogy ott kene kapirgalnom.egr gondolom ebbe nem szol bele.

(#97984) bitpork válasza tresh (#97983) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

De erre már Ő is mondta h ellenőrizd. Akkor tedd meg és ha nem ez akkor tud okosabbat is mondani majd :)

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#97985) brumi1024 válasza Mágus2 (#97974) üzenetére


brumi1024
veterán

Hát nem binárisan kell használni a gázpedált. :DDD A viccet félretéve már nincs meg, propelleres 5 lett helyette, de tényleg keveset evett nem hegyekben és pályán. Hegyekben többet eszik persze, mi csak Balatonon jártunk dombon, Budapest főleg sík részeit látogattuk.

(#97986) Mágus2 válasza tresh (#97983) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Már 2x kérdezted, de három a magyar igazság: Lehet EGR ha nem zár be padlógázra, lehet N75 szelep és lehet szoruló VGT, ami ha nem ilyen, akkor szorul... Comprende?

(#97987) Kiskokó válasza Mágus2 (#97939) üzenetére


Kiskokó
veterán

Nálunk meg a brazilok háborúztak...

egyik csapat kint hagyta a puszta szélén a verdát a másik meg ráment XD
[link]

Mágus te mit mondasz erre az adalékra? Melyik lenne a "legjobb" ha esetleg kipróbálnánk?
Köszi :)

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#97988) Mágus2 válasza tresh (#97983) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ha zet minden sebességben eljátszaná, akkor egyértelműen valahol szökik a vákuum. Miután beindítod, a vákuum bezárja a VGT lapátokat, hogy alacsony fordulattól is toljon a csiga, amint nő a noymás, kinyitja, hogy kevesebb kipufogógáz kevésbé forgassa a kompresszor kereket. Ha alacsonyan nem tol, akkor nem nyit ki eléggé, vagy valahol elszökik a nyomás. Amikor beindítod felhúzza a vákuumlabda a turbón a felső végállásba a kart?

Kiskokó:
Liqui moly jó cuccokat gyárt, de ha remeg a porlasztó csúcsok miatt, akkor ultrahangos mosóba velük, vagy a kukába.

[ Szerkesztve ]

(#97989) Kiskokó válasza Mágus2 (#97988) üzenetére


Kiskokó
veterán

Értem. Köszi.
Akkor hanyagoljuk az adalékot, bár amúgy tesóm Jászplasztikba jár és tökéletesek a porlasztók szerintük és a computer szerint.

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#97990) Mágus2 válasza jredling (#97982) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ha ismered a régi kódolását a vezérlőnek, akkor vissza lehet állítani. Alapszabály, ha vlaamit piszkáltok, előtte érdemes screenshot-ot készíteni a régi kódolásról, hogy vissza lehessen állítani. Vidd be egy márkaszervizbe, visszaállítják, persze szép összegért. :K

Ebben long coding van, ismernem kellene a teljes felszereltséget ahhoz, hogy meg tudjam mondani, mi volt benne beállítva. :Y

[ Szerkesztve ]

(#97991) MunezXBK válasza bitpork (#97981) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Igaz nem Bosoko, de ma megelőztem a jobbos ablaktörlőmet. :D

(#97992) jredling válasza Mágus2 (#97990) üzenetére


jredling
újonc

Köszönöm szépen a gyors választ. A screenshot megvolt, minden vissza is lett állítva a kontfort elektronikában, de sajna így sem működik. :(( Mintha "azt hinné mgáról", hogy a FL előtti modell és nincs is ott izzó a ködlámpa mellett...előfordulhat hogy visszafordíthatatlan hibát csniáltam, vagy a márkaszervizben mindenképpen vissza tudják állítani?

(#97993) brumi1024 válasza MunezXBK (#97991) üzenetére


brumi1024
veterán

:DDD

(#97994) Mágus2 válasza jredling (#97992) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Legrosszabb esetben újra húzzák benne a szoftot. :K

Tedd csak be azt a screent, hogy okosabbak legyünk. ;)

[ Szerkesztve ]

(#97995) tresh válasza Mágus2 (#97988) üzenetére


tresh
addikt

Koszi! Holnap meglesem hogy felhuzza e. Meg végig nezem az egr-tol az n75-at labdat csovet mindent ujra :) :R

(#97996) Mágus2 válasza tresh (#97995) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Hátul, az EGR mágnesszelepén( a fej végében van felfogatva, az EGR vákuumcsövét követve megtalálod a szelepet.) van egy kiflibe hajlított cső szépen el tud repedni.

jredling Ezzel tessék próbálkozni:

Coding
Adaptation
Channel 000: Reset Adaptation Channels

Reset all adaptation channels back to the original factory values.

[ Szerkesztve ]

(#97997) jredling válasza Mágus2 (#97994) üzenetére


jredling
újonc

BCM PQ35 H+ 103 0615

Zentralelektrik kódolás:
44180AB8A00508904018008011009148420000AE524D8D60DC0560000040

felszereltség:
1,6MPI 75KW
man. klíma
amundsen+ (nem alapfelsz. - VCDS beállítva)
xenon (nem gyári - VCDS beállítva)
tolató radar
ESP
el.abl. elöl
Multifunkciós nagy kijelző (de nem az amikor az ajtók látszanak nyitva)

ami pluszban be lett kapcsolva:
kanyarkövetés
15km/h felett zár
tompítottnál gyújtás levétele után lekapcsol mindent és nem csipog
komfortindex

asszem ez minden...
Nincs tapasztalat, hogy mibe fáj egy ilyen szoft. frissítés? Illetve előre kell jelezni,
vagy minden szalon meg tudja csinálni?
Bocs a so kérdésért, de már napok óta ezzel küzdök és nem hagy nyugodni a dolog, hisz korábban működött... :((

(#97998) tresh válasza Mágus2 (#97996) üzenetére


tresh
addikt

Koszi azt is megnezem, aztan jelentkezem mi a helyzet:R

(#97999) jredling válasza Mágus2 (#97996) üzenetére


jredling
újonc

Ezt a kódolást ha nem tévedek akkor a központi kijelzőn kellene látnom?
Ott sajna nekem nincs semmi menüm, csak az alapvető dolgokat írja ki...
höm, hogy, idő, seb., stb... :((

(#98000) Mágus2 válasza jredling (#97997) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A nem gyári xenonhoz mi lett a magasság állítóval a lengőkarokon? Gondolom nem cseréltél lengőkarokat, ami gáz a szembejövőknek. :Y áj vill fák jú vit kisbalta.

[link] 00:42

EC, bit6 -Azt be kell jelölni és mennie kell. Viszont ehhez a 00:38-nál lévő nem szabad, hogy be legyen kapcsolva, mert az a tompítottal akar világítani.

Csak VDCS kábellal lehet állítgatni hacsak nem Laurin&Klement, mert abban van MFA menü, amiben ezeket lehet a kormányról piszkálni. ;)

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.