Hirdetés
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Gurulunk, WAZE?!
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #166172 üzenetére
HA rendesen cseréltél olajat, akkor még nem is kellett gondot okoznia. Olyan 200k körül már akármennyire jó gazdája voltál, biztos kijön rajta valami, ha más nem a hajtókar a blokk oldalán.
-
KTTech
veterán
válasz bajnokpityu #166016 üzenetére
Inkább csak nem minden motorkódot érint. Pl. a BKD-ben másféle pumpa van (láncos, nincs hexa tengely, ha jól láttam).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Doki16
addikt
válasz bajnokpityu #166016 üzenetére
Nincs vége. Még az én 2013-as CRTDI Passatomban is ugyanaz a hatszög tengely van. Pont tegnap néztem utána Csak annyi, hogy ezt már fogaskerék hajtja. De talán változtattak azóta a tengely anyagán.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
CharlieDrop
veterán
válasz bajnokpityu #165935 üzenetére
Ja, ezek a 3 generációs EA888-ak, azért néhol felrepül itt is az olajfogyasztás
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
aero.
veterán
válasz bajnokpityu #165919 üzenetére
Viszonylag egyszeru cucc, de betud ragadni (vizko pl). Altalaban nyitva marad. Lehet tulbonyolitani, el is romlik, lasd gti.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #165919 üzenetére
A G7 GTI-n nem termostat van és nem is egyszerű alkatrész. Thermal management module. A vízpumpa is külön hajtással van.
Még mindig egyszerűnek tűnik?
[link][ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bajnokpityu #165913 üzenetére
78 ezer km-nél, 4 héttel a garancia lejárta után betojt. Típushiba.
Vízpumpa nélkül 260 e Ft-os ajánlatot kaptam, pumpával 300+ (@bitpork = ~ 1000 €). -
aero.
veterán
válasz bajnokpityu #165908 üzenetére
Angliaban is ramentek egy eve, de igy is atmennek, ha ott a palast es nem fustol. Sot, megirva is atmennek, ha jol van megcsinalva. Az autohoz nem nyulhatnak, meg a hutoviz sapkat se vehetik le.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bajnokpityu #165908 üzenetére
Semmi bajom a Golf GTI (CHHB) fogyasztásával, tegnap is végig dögöltem autópályán, 8 egész kevéssel. Egy A4-ben biztosan szomjasabb egy hasonló motor, talán B9-ben nem.
Az más kérdés, hogy a termosztát-csere árából egy vatta új DPF-et veszek.(#165905) L1ZRRR: Ahogy írtam korábban, most mást szeretnék, mint Golfot. Illetve a CC-re írtam, hogy számomra nem praktikus egy 4 ajtós "kupé". Főleg kombi vagy szép szedán.
(#165907) i-sti : Szép ótó. A Vmax-szal van pici problémám.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz bajnokpityu #165908 üzenetére
ha tényleg jön, akkor elég kevés autó marad
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
K Norbi
addikt
válasz bajnokpityu #165880 üzenetére
Szedj ki egy Passat sofőr ülést és pl Kia ülést.
Nézd meg a sin szerkezetet.
Meg az egész rendszer működését, milyen anyagokat használnak.
Nyúzd le róla az üléshuzatokat, és nézd meg a vázat is.
Engem nem igazán nyűgöznek le amit látok.
Gagyi.Én csak azt mondom amit tapasztalok.
És ez még semmi
De inkább nem szítom a vitát..[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz bajnokpityu #165878 üzenetére
Passatnál ajtó nyitáskor érződik a különbség.
Teljesen más anyaghasználat, beülsz minden porcikája minőség.
Simogasd végig az egész belteret, nyomkodj végig minden kapcsolót.Bár van aki ezeket nem látja.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz bajnokpityu #165712 üzenetére
VIN number decoder, a 3 betűs kódok alapján megmondja neked a felszereltséget.
-
newmoonlight
senior tag
válasz bajnokpityu #165709 üzenetére
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
MunezXBK
nagyúr
válasz bajnokpityu #165707 üzenetére
Felszereltséget a VIN számokból tudsz kinyomozni. 3 jegyű kódok.
-
bitpork
nagyúr
válasz bajnokpityu #165704 üzenetére
Mert csak a német a szar.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
válasz bajnokpityu #165698 üzenetére
Félreértettél Pl a Teddyben és a Maxban Aisin váltó van. Ezek marha jók de az ZF által ajánlott 60k-s olajcsere periódussal eszemben az Aisin 20k-t ajánl.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
válasz bajnokpityu #165695 üzenetére
A váltók nem VAG fejlesztések...
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
veterán
válasz bajnokpityu #165682 üzenetére
Kerestem, de nem találtam a cikk dátumát. Beleolvasva, ez a 7-es száraz kuplungos DSG-ről szól, nem az új 7-es olajosról. Szóval tippre bő 10 éves cikk.
-
i-sti
senior tag
válasz bajnokpityu #138522 üzenetére
Szerintem ha 3 év alatt 90-ezret rakott bele, akkor évente 30 ezret ment. Aminek nagyobb az esélye, hogy pályán történt.
Főleg, hogy kinyírta a kettőstömegűt nem hiszem hogy olyan nagy padló-padló tipikus sofőr lett volna, hogy megölje a motort nagy fordulaton, agresszív vezetéssel.
Ha ez megnyugtatt leírom, hogy a mi használt autónknak mikor voltak németben a szervízei:2011 február 18 - 0 km
2012 február 1 - 31413
2012 december 3 - 61824
2013 szeptember 16 - 90871
2014 június 27 - 122557
2015 szeptember 13 - 152608Itt került hozzánk, amióta is 10-12 ezrenként kapja a #szarfoskasztrolt.
2016 január 26 - 164000
2017 február 5 - 175736Látható olajfogyasztás nincs.
11xxx km alatt MMI szerint hiányzót 1/6 rész a min és max között.Amint látható szarfos diesellel évente alig járunk 10 ezret.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #135884 üzenetére
Nem, sőt az aláírásodban is hirdetheted.
A neppereket nem úszod meg hahu-n de az fb csoportokban is ott vannak ugyanúgy, plusz ott is jön a mennyit engedsz a feléből... Szóval leginkább sehogy nem úszod meg.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
bitpork
nagyúr
válasz bajnokpityu #135884 üzenetére
Nincs ilyen platform. A megcélzott közönség felé kell tudatosítani h nem bóvli.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Arcképgyáros
válasz bajnokpityu #135884 üzenetére
Használtautó... szerintem elsőként ott keres mindenki.
-
veterán
válasz bajnokpityu #134423 üzenetére
Okay rosszul írtam, nem csillogásmentesítő, hanem tükröződésmentesítő bevonat. Lehet, hogy gagyi műanyag napszemüvegekre teszik, de műszerfalra / órára ritkán.
@molnarpeter: Touareg bengás V12-t nem tudok tankolni. . ill. a V10 egzotikusabb
Fortis Official Cosmonauts Chronograph; hobby darab, nem eladó.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #134067 üzenetére
AE a motor család, az utóbbi a motor kód.
-
i-sti
senior tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #134064 üzenetére
Csak a laikusok hívják így. Emlékszem, mikor találkozón ment a vita, hogy Kalandornak milyen színű az autója. Az asszony is másat mondott, Kalandor is(arany metál, homok színű, cappuchino), bitpork meg megkérdezte tőlem, mondom, olyan, mint az enyém, 9202.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #134060 üzenetére
Természetesen más a köbcenti:
1.9 1896ccm BKC / BXE / BLS
2.0 1968ccm- nem fogom soroli, mert sok van. wiki a barátod. -
gzbotii
nagyúr
válasz bajnokpityu #134060 üzenetére
Az egyik 1.9 liter (1896 ccm) hengurtartamu, a másik 2 (1968ccm)
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #134058 üzenetére
Egy eset van. Hogy nem veszel ilyet.
-
veterán
válasz bajnokpityu #133910 üzenetére
Saabnál befelé és előre van az első tengelynél, ott így néz ki:
-
rob210
nagyúr
válasz bajnokpityu #133899 üzenetére
Lehet kapni hozzá profilos gumi betétet.
Én a lincosnál vettem, mert ez nekem is sok autónál gond volt.Renault power
-
Magnum_
nagyúr
válasz bajnokpityu #133910 üzenetére
mármint beljebb, befelé az alján?
I humbly and respectfully decline™
-
veterán
válasz bajnokpityu #133899 üzenetére
Kell egy gumipogácsa a krokodilemelőre - különben roncsolhat - és nem a gyári emelőhöz kialakított ponton kell emelni a krokival, hanem ott, ahol a csápos (=ipari) emelővel kell.
-
bitpork
nagyúr
válasz bajnokpityu #132712 üzenetére
Láttam az AIDA-s sztorit Na fiatalság , lendület. Csak ott a fal
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #132405 üzenetére
Hullaszállításra meg ott az Accord kombi. Le is fedtük a teljes piaci igényt.
mod:
A'szem be is zárhatjuk ezek után a milyen autót vegyek topikot.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #132394 üzenetére
Jó hát a TC-től ne is várj objektivitást. Már a Honda topikban is azon röhögünk, hogy minden használt autót keresőnek Hondát ajánlanak attól teljesen függetlenül, hogy mire kell neki autó.
#nincsbennetarcsi
-
i-sti
senior tag
válasz bajnokpityu #131886 üzenetére
Szintúgy.
1.4 MPI 55kw városban
2.0 TDI városon kívülNovum Forum Siculorum
-
CharlieDrop
veterán
válasz bajnokpityu #131884 üzenetére
hát, két autó nem rentábilis sajna...
Se pénzügyileg (mert mégis kettőt tartok fent, tankolok, szerelek, kötök biztostást) és még ha azt mondom, hogy egy árából legyen kettő, akkor se nagyon tudok vele hol parkolni, ahol lakok eléggé teltház van (és finoman fogalmaztam)....szóval ezért agyaltam a 2.0TDi-n igyekszem nem megölni a DPF-et, jobban is megy, mint az 1.6 és talán nem nyírom ki úgy, mint egy 1.4 TFSi-t... (na, nem mintha abból is akkora lenne a választék, DGS-vel ugyebár )
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz bajnokpityu #131877 üzenetére
de nem csak ott lenne használva
Mert biza menni is kell autópályára.
Amúgy is szívóbenzin ritka mint a fehér holló...tehát szegény ember vizbű' főz
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #131873 üzenetére
Az a baj, hogy reggeli melóba járás és esti csúcsban hazajövetel lenne rendszeresen. Különben a 2.5i se enne 12 litert. Az 1.8 TSi amúgy ha nem bántod elég szerényen elvan. Országúton én is ilyen 7 körül eljártam vele lazán.
ßrainiac: Szemfüles vagy. Visszafelé fejlődöm.
lenko: Az nem fér bele a keretbe. Amúgy nem nekem kell, csak szócső vagyok.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #131865 üzenetére
Az szül nehéz szitut, hogy pályán is lenne használva meg városban is. Na most 1.8 TSI azért kajál már rendesen városban (én kímélőben sem tudtam 10 alá vinni itt pesten igaz Superb volt ami azért jóval nehezebb mint egy Okti), bár pályára sokkal jobb mint az 1.4 TSI az nem kérdés.
Az a baj, hogy a legszemtelenebb fajta az 1.6TDI/1.4TSI-s cégessel nyomuló "top manager", ahhoz meg kell az erő, hogy gond nélkül ellépj tőlük. Tapasztalatom szerint olyan 160-as tempónál esik le nekik, hogy nem egy ligában autóznak veled.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #131004 üzenetére
Szted a '98-as mk1 puntónk hogy kapott műszakit....
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz bajnokpityu #130806 üzenetére
Vettem egy Saeco Exprelia-t [kép]
~4000 adag van benne.Jura F50-eket néztem, a Saeco finomabbat főzött.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz bajnokpityu #130803 üzenetére
Egy kicsit túl gyorsan lefolyik
-
veterán
válasz bajnokpityu #130803 üzenetére
Köszönöm a tippet.
Ma megnézek pár Jura gépet, és rákeresek amit javasolsz.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #130291 üzenetére
A "doktorüzem" az ilyen sajnos. Az autó van értünk és nem fordítva szerencsére.
A turbós ezt nem tolerálja tudom, a szívó jobban de azzal kell főzni ami van.
Egy Mazda 6 2,5i-nek hidd el sokkal jobban örültem volna és tovább is bírta volna.mod:
8th: Igen. Azt viszont nem tudom mi van ha külön kéred, hogy ne frissítsenek...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #130288 üzenetére
Nem volt kímélve... Elég sok rövid városi út amikor A-ból sietni kellett B-be. Szóval nem éppen kímélőben volt használva. Mentségére szóljon, hogy csak kb 4 év után kezdte el csipegetni az olajat. 6 évesen már elérte az 1000 km / literes szintet. Akkor elszakadt a vezérlés és kukás lett a motor (szerencsére az már nem nálam).
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz bajnokpityu #114021 üzenetére
Oké, hogy drága, de ennyire? Mennyi kerül bele? Vihető saját dió? Mondjuk már nem aktuális a dolog.
bitpork: Elviszem én a diót, ha megpucolja.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bajnokpityu #114018 üzenetére
Passz. Azonnal nem megy tönkre a motor, én utána még egy évig, 20-22 k km-ig használtam, semmi baját nem tapasztaltam. Maga a cég 20 éve működik.
A diósembert nem szívlelem, index topikban gyűjti a kuncsaftokat, közben fikáz mindent és mindenki mást.
-
bitpork
nagyúr
válasz bajnokpityu #114018 üzenetére
Ja gondolom a következő 4 millió kmre, nem?
Bárki ad bármilyen garanciát idehaza ha meg kell bontani valamit?Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
vendingo
veterán
válasz bajnokpityu #114005 üzenetére
Tudok én is ellenpéldát márkaszervizre. Ismerős vitte a frankó olajat, hogy azt tegyék bele, aztán hordós fost pumpáltak bele, a jó olajat meg elrakták maguknak.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
veterán
válasz bajnokpityu #113916 üzenetére
Tied csippelt, nem?
Volt nekem is Octi 1.4 TSI, olyan fél literrel kért kevesebbet, mint az öt követő Golf 6 1.4 TSI, mindkettő CAXA 122 lovas.
Nem sokallom ennek a fogyasztását, csak városban, rövid úton durva.
-
veterán
válasz bajnokpityu #113912 üzenetére
CHHB, 3. generációs 2.0 TSI. Ez is tud többet fogyasztani
Pénteken 8,8 volt a Bp-Zeg, végig M7, 150-170 (pici 200).Szerk: sima Shell 95 benya, Budaörsön 307 Ft-ért tankolva.
@VR6: 100 km-re vetítve, vagy ezen az úton?
Előbbi esetben nagyon frankó![ Szerkesztve ]
-
knuckle
aktív tag
válasz bajnokpityu #111461 üzenetére
nem is az a lényeg, hogy bármi más bajt okozna, hanem hogy a komfortérzetet rontja, és zavar nem kicsit.
csak mondjuk nem tom mire alapozta ezt a kijelentését, mert az első szerelőm a cégnél lévő szerelőnk volt, aki a céges fábiát is csinálta, de annál pl nem volt ilyen jelenség, egy pici kottyanás sem volt benne.
és más szerelőtől sem hallottam még ezt a dumát, hogy jóvanazúgy, mer minden fábia ilyen...[ Szerkesztve ]
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
tresh
veterán
válasz bajnokpityu #109194 üzenetére
Nekem is fura csak emlékeztem mintha ez lenne a kollégának
-
TaaT
nagyúr
válasz bajnokpityu #105231 üzenetére
Az szép, anyukának gondolom ugrik a konyhapénz.
Azért bontókban szétnéznék, hátha.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
nagyúr
válasz bajnokpityu #105225 üzenetére
Hmm, ezt úgy is meg lehet csinálni hogy nem látszik kívülről?
Give them hell Ukraine!
-
veterán
válasz bajnokpityu #105106 üzenetére
Ha kokszra gyanakodsz és nincs rendszeresen kikormolva a gép, akkor azt a tanácsot kaptam VW szervizből, hogy meg kell hajtani 4000 rpm felett 20-30 percig. Nem kell 6.-ban, lehet autópályán 4.-ben is és akkor nem ugrik a jogsi.
@rvilike: igen eladtam, de lesz helyette másik TSI és abban vezérműlánc sem lesz.
3 hete adtam el, azóta többször beszéltem, ill. 1x találkoztam is az új tulajjal - abszolút elégedett az autóval.@bitpork: az nagyon tetszett!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bajnokpityu #105098 üzenetére
A dióhéjas pucolás 100-110 + ÁFA. Nem éppen baráti ár.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #105076 üzenetére
Lekoxoltad,vagy valamelyik gyujtó trafó bolondozik.
-
bitpork
nagyúr
válasz bajnokpityu #105076 üzenetére
A vákuumnál lehet erőtlen és megzavarhatja pl a légtömegmérőt is. Maga a légtömegmérő meg szimplán rossz keveréket produkál és szintén lehet oka erőtlenségnek meg szaggatásnak tudomásom szerint.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
knuckle
aktív tag
válasz bajnokpityu #105076 üzenetére
öcsémék jettájánál volt ilyen, amikor is nyest nyuszt vagy hasonló 4 lábú kártékony vadállatok bele bele csócsáltam a gyújtáskábelekbe, és amikor egyik a másikra áthúzott, rángott egy "óvatosat".
ereje szintén nem volt.
ideiglenesen megoldotta a problémát a szigszalag, el tudtam hozni haza, persze óvatosan a vasat.
aztán pedig jónéhány ezres a kábelcsere, és azóta is mint az új."...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
bitpork
nagyúr
válasz bajnokpityu #105068 üzenetére
Hibakódot nem nézün elm kékfoggal, mert semmit nem ér szvsz. Ha Siófokon vagy akkor van kábelem csak laptop nincs
Légtömegmérő és vákum problémára gondolnék.
MOD2: nem , csak az a modul nem minden vezérlőt tud rendesen olvasni. Ok kapsz egy hibakódot, de nem fogod tudni vele megmérni a lehetséges 2-3 hibaforrás működését.[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
!Overdose!
őstag
válasz bajnokpityu #104993 üzenetére
Exide Premium, Varta Silver, Yuasa.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
knuckle
aktív tag
válasz bajnokpityu #105000 üzenetére
én nem vagyok ennyire pro ezekben a kérdésekben, de józan parasztival nézve a dolgot, csak ennyi az egész, kivesz-betesz, örül
MPeter87: ha jól tudom, 90-120e közötti a csereciklus vagy 5 év.
90k-nál kötelező ellenőrzés, max 120nál csere.
de én 100nál cserélném, az a biztos.[ Szerkesztve ]
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
knuckle
aktív tag
válasz bajnokpityu #104997 üzenetére
én is most akarok venni erősebbet, nekem most 44A-es van benne Varta
én akkor már inkább ezt venném a helyedben: [link]
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #104993 üzenetére
varta 56Ah vagy exide 55Ah normal (EXEC550) jobb választás?
Azt hittem gyárilag ilyen picike van benne, de a webáruházak a katalógus alapján csupa 55-60Ah akkut ajánlanak...[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #99771 üzenetére
FuelSave a normál (de már az is adalékolt) a Nitro a prémium.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
TaaT
nagyúr
válasz bajnokpityu #99563 üzenetére
nekem ilyen Belkin van [link] igaz, én nem szoktam bedugva tartani mert elég ritkán használom a gépet.
Give them hell Ukraine!
-
bitpork
nagyúr
válasz bajnokpityu #98443 üzenetére
Nana! Az optimalizációnál lehetnek a számok kisebbek is!
(#98441) ßrainiac: bár megkapnád amitől tartsz , és lenne a fejedről egy fotó
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
ßrainiac
addikt
válasz bajnokpityu #98438 üzenetére
Az emberek nagy resze szerintem nem megy el 200ezret egy vassal, szal ez teljesen okes. Meg hat a merteke amivel azt felhuztak..
Remelem, legkozelebb ha megyek csipszelni, nem mondja majd azt a muki, hogy sry bezart a bolt.. bitpork aszonta h nem szabad csipszelni, ennyi vooot
-
bitpork
nagyúr
válasz bajnokpityu #98438 üzenetére
Pedig nagy a hasonlóság. A chipsz , ha annyira javallt, akkor gyárilag lenne rajta. Egyszerűen meg kellene már barátkozni azzal, hogy ha hosszú életű motrot akar az ember,. akkor nagyobb köbcentit kell venni és nem szarrá írni.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
válasz bajnokpityu #98433 üzenetére
Hogy mondhacc ijet? Már miért ne lenne szabad? Hát csipszelni is szabad...akkor meg miért ne lehetne grillezni a kocsi maradékán?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
TaaT
nagyúr
válasz bajnokpityu #97977 üzenetére
"szted dióhéjtakaritásra elvigyem"
Nem engem kérdeztél, de előtte belenéznék (megvan erre a megfelelő műszer), ha nincs oklomnyi lerakódás akkor kb felesleges.
Give them hell Ukraine!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #97333 üzenetére
Nem a topikgazda szereppel van a bajom. Eleve az egész fórum hangulata megváltozott, a keménymag nagy része már be sem néz, mert unják a dolgot. Semmi köze a topikgazda rendszerhez, időmet rabolja, és sok értelmét nem látom annak, hogy tovább folytassam. Az értelmes kérdés ritka az értelmes válasz meg még ritkább.
ADAM1337 Melyik motor pontosan? AGR vagy ALH? Nem mindegy mert az AGR euro 2, nincs benne változó geometriás turbó, az ALH meg euro 3, azonos turbóval szerelve, mint a 81kw-os verzió. Lendkerékre, turbóra, váltóra, futóműre kell vigyázni, mint mindegyik TDI-nél.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz bajnokpityu #97141 üzenetére
Megoldás ne használd csak járasd a garázsba... főleg a tsi-t mert azt szereti
Túl van megint lihegve ez a dolog. Azért lehet hogy aki tervezte az látott már motort, igaz nem az ilyen fos 3hengeres motorokra értve. Amúgy meg a mi tervezés 200k km aztán kuka.. nem az a cél mint régen
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #97144 üzenetére
Remeg 2000 alatt, vagy csak morog?
-
ßrainiac
addikt
válasz bajnokpityu #96957 üzenetére
Tegnap elott egy Corsabol a csoka ugy villogott ram, hogy epp 2 rendor allt mellette es igazoltattak
Az mi!
Ck. komoly szoft lehet a verdaban, ha lezuztad az imprezat
-
veterán
válasz bajnokpityu #96246 üzenetére
Én is itt vettem tavaly az olajat (Castrolt, ami mint tudjuk brit és nem német - önirónia), még megy az autó, idén is itt veszem hamarosan.
#96249 @K Norbi: kéne, de sóher vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
nagyúr
válasz bajnokpityu #96246 üzenetére
Szerintem oké, bár sose vásároltam még innen.
Én őket szoktam ajánlani. [link]
"Nem vágom miért, pl a Bárdiban 50%al drágább."
Mert haver mutatta a bárdis számláját, mindenre kapott 46% kedvezményt.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
nagyúr
válasz bajnokpityu #96244 üzenetére
Passz, meg kell nézni milyen van benne gyárilag. Az enyém nem T10-es volt gyárilag [link] de a szerelő a megkérdezésem nélkül kivágta és rakott bele T10-est. Ami végül nem rossz mert sokkal nagyobb a választék.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
nagyúr
válasz bajnokpityu #96244 üzenetére
Úgy kérdezed mintha valami teszkós vagy gnolorp olajról lenne szó
Ez az olaj a VW 504.00,507.00 szabványával kb egy Jolly Joker olaj a modern VAG motorok között [link]
Give them hell Ukraine!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #96074 üzenetére
2,5 év alatt futott 133000km-t. az enyémet használták, nem csak a garázsban simogatták.
Más, holnap egy automata 1-es octiból fogom kioperálni a turbót. Akartok képeket?
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
válasz bajnokpityu #95452 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz bajnokpityu #95452 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
-v-
addikt
válasz bajnokpityu #95452 üzenetére
Szégyelld magad!
-
kk831228
addikt
válasz bajnokpityu #95448 üzenetére
1974-1990-ig gyártották...
Megelőztek... 90 után jött a diablo azt gyártották 2000-ig , még az is tetszik, de a countach jobban...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
szőröscica
addikt
válasz bajnokpityu #95448 üzenetére
A Countach 1990-ig volt gyártásban. Wiki szerint 1974-től.
-
kk831228
addikt
válasz bajnokpityu #95444 üzenetére
nem mai autó már... Azèrt a videón is páran utána futnak, kamerázzák stb... Èn jobban megnèznèm mint egy mai lambot...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #94904 üzenetére
A privát képeket nem látjuk. De már lementettük.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #94902 üzenetére
Én látom a képeket és szerkeszteni is tudom. Törölni, hozzáadni, elvenni. Mit szeretnél? Ha küldesz képet privátban, meg az autó adatait, hozzáadlak. A képeket bárki megnézhetni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #94899 üzenetére
130 000km után nekem még minden betét és tárcsa a gyári sajátja. Kb. félig vannak lekopva a betétek, de a tárcsákon már látszik, hogy eljárt felettük az idő. Hétvégén, mikor a gumisnál voltam, mutatta a saját RS octiját. 160 000km és még minden fék alakatrész a sajátja. Mennyire volt ez tervezve?
Rendo84
Küldhetek videót, szerelési útmutatót, amit csak akarsz, csak arra voltam kíváncsi, tényleg ki tudjátok-e cserélni, hogy ne készítsek útmutatót fölöslegesen.Ez golfon mutatja, de a motor azonos a fabia-ban is..
[link]
[link]
[link][ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #94897 üzenetére
Pedig mennyire állítottad, hogy a tárcsa és betét rendben. Örülök, hogy a végére jártál.
A kulcsra visszatérve, nekem már az újabb fajta van, szerintem neked is. Aminek csak kézzel le kell venni a fedelét. A régebbi széthúzhatós csak octavia 1-hez volt.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz bajnokpityu #94892 üzenetére
Kézzel is széttudod húzni, ne állj neki semmit feszegetni, van egy technikája könnyen szétjön. Látom a videókon a sok birka feszegeti lapos csavarhúzóval. Én az elsőt mondom amit ez a birka is csavarhúzóval feszeget! töltök már fel egyet hogy kell profin szétszedni csavarhúzó nélkül...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #94894 üzenetére
N 10528301 alias CR 2032.
K Norbi. 2 fajta kulcs van.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #94892 üzenetére
Attól függ, milyen kulcs, nagy többségbe az való.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz bajnokpityu #93413 üzenetére
Tuti nem volt öreg..., más 2x ilyen idős gumival is tud közlekedni.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz bajnokpityu #92843 üzenetére
Nekem hátra kellett legutóbb tárcsa+betét.
Sokat tanakodtam. Hátul töredéke a fékterhelés mint elől. Ergo mehetne vissza gyári.
Áááá mondom, legyen ATE powerdisk... mégiscsak...Érezhetően jobb a fékhatás. Én is meglepődtem. Semmi változást nem vártam.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #92855 üzenetére
Szerintem legyen ATE.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali fotós kérdések órája
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Elite: Dangerous
- Elfelejtettem a film címét
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Linux kezdőknek
- Xbox tulajok OFF topicja
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest