Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
Sziasztok!
Én is belépnék a klubba egy Golf 6-al. Ahogy olvastam 40 kép a minimum, nekiállok
(#69217) focvis: Az antennák (2) a hátsó ablakban a fűtőszálak alatt/fölött vannak (most hirtelen nem emlékszem, de látszik, ha megnézed, mert nem ugyanonnan jönnek).
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #69247 üzenetére
Most megnéztem, a fűtőszálak közül a legfelső és a legalsó az antennák, ha jól megnézed egyik függőleges vezető sem csatlakozik hozzájuk. A felsőnek nyitott csomagtartónál a bal oldalon van a csatlakozása, majdnem a burkolat alatt, a másiknak nem tudom. Ha nem világos a leírásom, akkor nemsokára lövök pár képet erről is. Nem tudom a te rádiódon van-e ilyen, de az RCD510 Setup gombjának hosszú nyomására kiírja az antennák állapotát.
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #69260 üzenetére
Ha jól értelmezem a doksit akkor jól mondtam, csak lehet, hogy nem volt egyértelmű. Maguk az antennák az ablakban vannak (most kicsit utánanézve az RCD210-hez csak 1 jár), cápauszony csak a mobiltelefon interfészhez, DAB-hez, vagy a navigációhoz van (RCD310/RCD510 egyes modelljei tudják ezt, alapvetően az amerikaiak, illetve az RNS310/510), a hozzájuk tartozó modul pedig a burkolat alatt a felső féklámpa két oldalán. Ez egy gyorsan áttekinthető lap, hogy mihez mi jár.
-
brumi1024
veterán
Az ígért képek egy része: Golf VI. Kicsit koszos, és telefonos képek, így a minőségért bocsi, hétvégén úgy is lemosom és akkor már előszedem a fényképezőm is a maradék 35 képre.
-
brumi1024
veterán
Szerintetek az mitől lehet, hogy időnként "sípol" a klíma? Csak a klíma, nem a szellőztetés, ha kikapcsolom akkor semmi hangja nincs. A sípolás összefügg a fordulatszámmal is, ha álló helyzetben adok egy kis gázfröccsöt (1500-1900-ig) akkor hallani, hogy megemelkedik majd szépen a fordulatszámmal visszaesik a hangmagassága. Főleg alapjáraton hallani, de akkor zavaró (számomra), mert belül baromi csendes az autó.
-
brumi1024
veterán
Ha már klíma, a sípolásra/búgásra senkinek semmi ötlete?
-
brumi1024
veterán
válasz vendingo #69512 üzenetére
Ha már szivatás, ez sem rossz.
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #70046 üzenetére
Mármint a butítás módja a kérdés, vagy maga a butítás? A konszernen belül most hirtelen nem tudok példát, de a kék-fehér bajoroknál eléggé jellemző ez a dolog: 14-16-18i szinte pontugyanaz, 18-20-25d szintén, aztán az előbbieknél van 65 az utóbbiaknál van 75 le különbség a legkisebb és legnagyobb közt.
Más: A jelenlegi DSG engem sem győzött meg. A korábbi Passat B6-unkban jó volt, de egy másfél hónapja próbáltam az új A3 sedanban és tetszett. A nagyobbaknál használt ZF sokkal jobban bejön. Bár az új Passatban már másik DSG lesz, mert a jelenlegi nem tud 500NM-nél többet átadni.
-
-
brumi1024
veterán
válasz VR6-Fan #70265 üzenetére
"3000 felett jonne meg nyomatek, mert en olyat dieselnel meg nem lattam."
"viszont ilyet egy dizeltől se láttam még"Én ezekre reagáltam, itt nem látok egy megkötést sem az űrtartalomra, sem a hengerszámra. Ez egyébként egy gyári 3.0 V6. (És nem, nem vagyok dízelfan, turbós benzinest vezetek.)
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz VR6-Fan #70271 üzenetére
Tehát értelmezem: ilyen görbét semmilyen dízeltől nem láttál még (se 2.0-ástól, se 3.0-ástól...stb.), de főleg (!=kizárólag, hanem == legfőképp) nem 4 hengerestől. Erre én adtam egy 3.0-ás példát, ami lehet, hogy más okból nem tetszik, de attól függetlenül te egy szóval nem mondtad, hogy csak a 4 hengeresekről beszélünk. Ha azt mondod, hogy ilyet te semmilyen 4 hengeres dízeltől nem láttál még, akkor oké, de így nem én értelmezem félre a mondandódat. De én is abbahagyom, mert semmi értelme, szeretek dízelt és benzinest is vezetni, mindkettőt máshogy kell használni, ennyi.
Amúgy nyílván semmi értelme az összehasonlításnak, teljesen más a két autó. Van köztük 23 év, meg egy jó 25-30-as szorzó az árban.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Kiskokó #70311 üzenetére
F10-ből nincs is más a 3.0 és a 2.0 közt, a 18d, 20d, 25d 2 literes (1 turbó), a 30d, 35d, 50d pedig 3 literesek, előbbiek két turbóval (30-35) utóbbi 3-al. Nekem amúgy bejön a 20-25d is, persze jobbak a nagyobbak, de sokkal inkább egy jobban felextrázott 25xd, mint egy alapabb 30d.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Kiskokó #70325 üzenetére
Ja igen, a facelift előtti modellben még 6 hengeres volt a 25d. Pontosítok akkor, az F10 faceliftről beszéltem. Ott viszont a 25d is 1 turbós, megtévesztő, mert ott a TwinPower Turbo felirat a motoron, de csak 1 turbó van.
(#70317) FET-MEN: Bódogat!
(#70323) degec: Nekem most volt nemrég 58k-nál gyertyacsere, ránézzek mit raktak bele? Még olajból is a gyári longlife kerül bele itt, szóval valószínűleg gyertyából is a gyárit veszi a szerviz.
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz rob210 #70463 üzenetére
Abszolút egyetértek. Engem is idegesít, ha a belső sávban tökölnek, és én ha látom, hogy mögöttem jönnek és lassabb vagyok nem esik nehezemre megnyomni a gázt/féket, hogy lemenjek előle, de ilyet eszem ágába nem jutna csinálni. Nem tudhatja senki, hogy milyen rutinos a másik autóban ülő személy, és elég ha megijed és megrántja a kormányt, kész a baleset.
A meglevesesedettorrt kíváncsi lennék, hogy képzeled el
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz FET-MEN #70511 üzenetére
Ezért mondtam, hogy gázt/féket. Ilyenkor mérlegelek: ha van lehetőségem bemenni a kamion mögé akkor elengedem, hadd menjen, majd kijövök utána. Ha nincs akkor maradok kint. De oktatni és megmutatni, hogy na te most tanulj egy kis kreszt semmi értelme nincs, abból csak konfliktus van. Nem kell lessülyedni a szintjükre, mosolyogva azon kell gondolkozni, hogy vajon a sorozatukról maradnak-e le, azért sietnek?
-
brumi1024
veterán
Akkor csak helyet kellene cserélni velük, kint tényleg többet láttam lefújva És most már ezt is tudom, én angolról fordítottam, nekem marad side marker.
Egyébként az ilyen szintű ültetés sem opció sok helyen. Azért megnézném, hogy megy valaki végig egy ilyen V-ös Golffal a Róbert Károlyon
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Mondjuk az európaiasítást megértem. Több VW modell beltere vicces módon le van butítva, lásd pohártartó vs pohártartó.
Ismerem, de a mozgását nézném meg 1-2 forgalom tempójában megtett kör után az említett körúton.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Huawei P50 Pro - emlékkép
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- War Thunder - MMO Combat Game
- eFootball
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Hálózati / IP kamera
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Horgász topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen