Hirdetés
- Milyen mosógépet vegyek?
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- VodkaTV kiegészítő Kodira
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MárkaLánc
- POCO X6 PRO 5G első napok - MultiSIM - Toronyhelyzet Hajdúszoboszlón
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
VR6-Fan
veterán
parkoló parádéra megy valaki szombaton?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Akula
őstag
Sziasztok!
Szerintetek mennyire kemény meló izzítógyertyát cserélni a 2.0 TDI-ben?
Hibakód ezt dobta. Most meg kéne nézni, hogy melyik ment tönkre és utána ki kéne cserélni (vagy megjavítani), de azt sem tudom mekkora meghúzási nyomaték kell neki. Valaki csinált már ilyet?"Akula Sub, ready for the deep!"
-
-
cool13
őstag
Van itthon maradék olajam. Castrol meg Total. Pont annyi hogy egy olajcserére elég.
Arra szeretném felhasználni, hogy kb 500-1000Km beleöntöm, aztán kicserélném egy új friss dobozosra. (Castrol )
Motor, belső mosás volna a célom. Szabad ezt? Érdemes? Ha igen szűrő maradhat addig a régi rajta? -
Morris
veterán
No, megérkezett a két flakon TDA!
Meglássuk, mit szól hozzá a vas. Adagolást illetően van tanácsotok?
Első használat lesz, ajánlás 1:500.
A továbbiakban pedig 1:1000-et ír. -
VR6-Fan
veterán
válasz bajnokpityu #83142 üzenetére
Na majd mondom neki!
Igazabol nezegett mar 1,8tfsi a3-kat isChipszes temat poennak szantam, ezek a progik nincsenek nagyon kihegyezve, meg azok a turbok nagyon sok baszatast kibirnak mar, egy sracnak konstanas 1,8baron megy a 20vt-jen, 3 motort felrobbantotak mar vele, mostanra mar csak 1,5-et tud betolteni de megy meg!
Persze hulyesegtel nem ved semmi sem.Amugy neked meg csak direkt spriccung vagy van szivo cdo befecsi is?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz pocokxx #83116 üzenetére
Hibakód van, kommunikál a klíma vezérlő? A biztosítéka 100%, hogy jó? Motorkódja és évjáráata is van a golf 4 nek, vagy csak simán golf 4? Ennyiből nehéz okosakat írni.
Más:
Már csak szarokat gyártanak. 1.6tdi 2011-es, 60 000km: tűnik a hűtőfolyadék. Kis vizslatás után megvan az ok. Ereszt a vízpumpa, ami elvileg 180 000km-t kellene hogy kibírjon a szíjjal és a görgőkkel együtt. Milyen retek világ ez?[ Szerkesztve ]
-
Cheesy
őstag
Megérkeztek. Hétvégére leadom a szerelőhöz.
Zimmermann tárcsák és fékbetétek, Ruville hidrotőkék, mittomén milyen lengéscsillapító porvédő.
Ami lemaradt, az a másik doboz tartalma, abban a két gyári vízterelő érkezett.www.vakbelmutet.hu
-
Dr.Zoo
őstag
Hehh, és ilyenkor röhögök a TC-s okoskodó hülyéken, akik All Inclusive közlik hogy minden PD motorkocsi egy FOS.
Igaz az enyémben 242.000 futott kilóméter van, és két olajcsere között a nivón max. 1-2 mm látszik mint fogyás, de ettől még szar.....(nem Rád, és nem is az új kocsikra, csak úgy nagy általánosságban, konkrétan fogalmam sincs, hogy mit vennék, ha el akarnám adni a 2002-es FOS PD-m... Egyszerűen nemtudom. )
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
cool13
őstag
Erre esetleg?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz cool13 #83187 üzenetére
Keverni akarod a total és castrol olajat, majd 1000km után lecserélni? Nem keverném őket, ha nem muszáj.
A másik dolog, ha nem cseréled a szűrőt, mintha olajat sem cseréltél volna. Ha már valamit csinálsz, akkor rendesen. Vegyél 4 liter-t pl. toltal olajat + szűrőt és cseréld le 6000km után. addigra jól összegyűjti a szennyeződéseket. Ha rendszeresen volt cserélve az olaj, ez is fölösleges, ha meg odakozmálta már valaki a motorban az olajat, annak csak a mechanikus kapargatás segít. Kád le, kitisztítani, szelepfedelet szintén és mehet bele az új olaj(ha mindenhol olajsár van minden alkatrésze ráégve, akkor teljes szétszereleés, ultrahangos mosás és összerakás...könnyebb szerezni egy ép motort). -
Coyot
őstag
Urak!
Hamár olajfogyás téma. Az elmúlt csere óta mentem kb 7000km-t ebben viszont kb 4000 pálya és nem a megszokott nyugodt tempó, hanem 130km-en keresztüli 130-140km/h tempók. Nagy meglepetésemre elég sok olaj fogyott, a nívó recés részének aljára került az olajszint. Egyáltalán hol van a minimum? a nívó törésénél vagy a "recés" résznél?
Az előző 30k km-en nem volt gondom olajfogyással lehetséges hogy a tempó növekedése okozta vagy kezdhetek felkészülni a rondább dolgokra ?
Panasz amúgy nincs az ótóra tegnapelőttelőttelőttelőtt lett 1 éves a kapcsolatunk és még mindig Passat 2001 AVB szarfos1.9PD
Má' nem
-
Dr.Zoo
őstag
válasz atos19881101 #83189 üzenetére
Persze-persze...
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
-
Coyot
őstag
válasz Mágus2 #83192 üzenetére
Általában 120nál tempomatozok, de mostanában igen sietős a helyzet. Sok padlógáz hosszú távok.
Természetesen hidegen motornál mértem.Akkor lehet hogy a hfejtömítés csere hozománya? Bár ebben nagyon kételkedem hülyeség lenne szerintem.
Vagy szimplán válasszak egy másik olajat, legutóbb ahol a hfejtömítést cserélték FST-s Castrolt Edge TD vel töltötték fel. Előtte a sima Edge turbo Diesellel jártam amire még anno említettétek is hogy csendesebb vele a motor.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Milyen mosógépet vegyek?
- Azonnali fotós kérdések órája
- World of Tanks - MMO
- Politika
- Elite szett, óriás telep és szuperfényes kijelző
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PlayStation 5
- Valorant
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest