Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
MunezXBK
nagyúr
Nem egészen, ez a huszonakárhány ezres verzió... egy csomó más vassal teszteltük, ott működik. + itt is próbálták VW-n, azon is működött.
Peter789
senior tag
miért ? lehet ilyen drága viasz+szilikonos cuccokat is használni, de ugyanolyan jó sztem a mezei szilikon spray. a gumit nem ápolni kell hiszen az nem egy élő anyag, hanem el kell tömni az apró pórusait, láthatatlan felületi repedezettségét nedvesíteni hogy ne romoljon az állapota. plussz a víz nem tud hozzáfagyni a felülethez... persze ne ússzon benne, mert az keni a ruhát + az ablak felületekre se nagyon menjen...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
Peter789
senior tag
láttam én már 200$-ért is kínai klónt na jó, viccet félretéve, akkor ez valamelyik ismertebb ELM chipeket felhasználó gyártó terméke? vagy ebay-es ismeretlen forrás?
régen volt egy fémdobozos kábeles ELM-klónom ami a butasága mellett az alap funkciókat mindenféle autókról le tudta kérni, többek között a superb-ről is K/KL-el. viszont az általános ELM kompatibilis szoftverek csak az OBD infókhoz jutnak hozzá, ami pár motorszabályzási adatban és a hibatároló permanens hibáinál véget ér. az átmeneti hibákhoz már csak a vag/vcds fér hozzá - az OBD elől elrejti az ECU ezeket, gondolom hogy műszaki vizsgán / zöldkártyázásnál ne legyen ott zavaró körülményként amíg nem minősíti permanensnek a motorvezérlő...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
MunezXBK
nagyúr
Most akkor ezt fordítsuk le arra a nyelvre, hogy melyik protokollt használja...
Morris
veterán
Pedig jó ha a néha a gumi is kap ápolást, ugyanis a szélsőséges külső viszontagságok miatt egy idő után a gumi repedezni fog. A szilikon inkább szárítja a felületeket.
Mágus2
Közösségépítő
Gyári a rádiód? Húzd ki a csatlakozóját, ha nem gyári, és úgy próbáld. ;-)
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Ne már. Nem gyári, Audiovox, DVD-s fej. Tényleg ennyi lenne a trükk?
#00809728
törölt tag
A szilikon inkább szárítja a felületeket.
Tökéletes meglátás...
Már majdnem minden termékből "kiűzték" a szilikont...
#00809728
törölt tag
Azt hiszem valaki adott kellő magyarázatot és választ rá.
Mágus2
Közösségépítő
Ha valami atomhekker kötötte be, akkor tiltja az obd csatlakozón a K szálat. :-)
MunezXBK
nagyúr
Én voltam...az egész motyót Én kötöm be. Alig van 2 erősítő meg néhány cucc.
Kipróbálom aztán referálok. De még mindig nem tudom, hogy a progiban a VW/Audi protokollra miért háklis?
chatran
őstag
Ha így lenne, akkor rugalmasan akadna sztem. De rángatásra egy centit sem mozog, olyan mintha a zár akasztaná.
Mágus2
Közösségépítő
Ha más vw-el ment, akkor a hiba a te kocsidban van. Érdemes lenne egy vag-com kábellal végig bogarászni. Ha azzal megy, akkor deportáld az olvasót vissza kínába. ;-)
Mágus2
Közösségépítő
Befolyik a víz az ajtóba. Vedd le a bwlső borítást, és nézz bele. Kívülről elég meglocsolni. Nyáron ezt kellemesebb keresni. Az ablak !körül fog valahol ereszteni, ha a gumi az ajtónyílás peremén nem szakadt.
Esetleg a bowdenben is megfagyhat a nedvesség. Alul a csomi borítas alatt a zár kampója nelkett találod. Ne sajnáld tőle a wd40-et.
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Vag-com kábellel megy, az olvasó pedig nem kínai, de ezt nemrég írtam is.
Viszont azt is tudod, hogy a Vag-com progival nem sokra megyek, mert visszahackeli magát W7 alatt.
Mágus2
Közösségépítő
Akkor nem a rádió a ludas. :-(
Az automatikus frissítést ki kell kapcsolni a vag-ban, akkor használható. 50 euróért láttam a legújabb verzót. 64biten is megy stabilan.
[ Szerkesztve ]
Peter789
senior tag
ugye a '99-es A4-ben próbálod? az még garantáltan nem CANBUS hanem K/KL lesz, valamint az OBD2 protokollt kell ismernie még a VAG sajátja mellett
előfordulhat időzítési probléma... a baudrate látszik a szoftverben? 38400 vagy 9600? mivel BT-s, ezért első körben próbáld meg szimplán szoftverből a másik baud-on megszólítani. ha ez nem változtat és ebben is a 28 lábú PIC-van, akkor a 6-os lába mondja meg neki hogy mennyin menjen: [link] - 4dik oldal - ha fel van húzva tápra akkor 38400, ha földre akkor 9600. megérhet egy próbát átállítani a másikra. nekem a klón gyárilag 9600-ra volt állítva. ha áthúztam 38400-ra, akkor ahol ment ott valamivel gyorsabb volt, de akadtak már kompatibilitási gondok, ezért egy kapcsolót raktam a házra
(#35312) chatran
nem feltétlenül... úgy le tud tapadni hogy áll mint a beton. ha nagyon téped, akkor akár a gumi is szakadhat...
(#35308) Dodi72 válasza Morris (#35305) üzenetére
érdekes módon én ilyen szárít szöveget még csak a sokezer forintos csodaszerek marketing maszlagjában olvastam. viszont a szerelők a gumitömítéseket szilikonzsírral kenik vékonyan - az igénytelenebb az gépzsírral vagy motorolajjal, tulképp az is megfelelhet, de a szilikonban garantáltan nincsen olyan adalék ami ártana a guminak, az adalékolt anyagokban lehet...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
MunezXBK
nagyúr
Jól van, megint nem lettem okosabb.
MunezXBK
nagyúr
Erre lettem volna kíváncsi, de köszönöm a rengeteg építő jellegű hsz-t.
Peter789
senior tag
a kínai VAGCOM kábelek csak 409 verzióig mennek, a CANBUS előtti korszakig - de pár CAN-es autó hajlandó K/KL-en is megszólalni (pl a superb is ilyen). 64 bites os-el nekem már nem ment...
az USB HID VCDS kábelek gyorsabbak, újabb szoftverekkel mennek, több dologra képesek mindenféle hexa táblázatok átnyálazása nélkül szimplán menüs parancsokkal, de kizárólag csak a saját mellékelt verzióval szabad őket elindítani mert az újabb szoftver reseteli az FT232 illesztő csipp VID/PID/konfig flashrom-ját ha idegen kábelt érzékel. orosz leírásokkal helyreállítható, de nem ajánlott eddig eljutni. az újabb verziók már tökéletesen mennek 64 bites w7-el is. én egy 10.6-os klónt használtam - többek között az ismerős '99-es 1.9TDI A4-ével is kifogástalanul kommunikál és a létező összes vezérlőt látja
most a legújabb úgynézem ez: 11.11.3 - szűk 30$ postával együtt
ezt a nem-árulod-el-hogy-milyen-de-nem-kínai ( ) adaptert mire szeretnéd használni? csak androidos látványos megjelenítésre, vagy eseti profi felhasználásra? utóbbira sokkal sokkal jobb egy vagcom/vcds kábel
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
Peter789
senior tag
szerintem a Tiédben is ott lesz már az L-line is:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
MunezXBK
nagyúr
Van kábelem, de eladtam a notim, ezért bukó a történet... Írtam, hogy azzal ment is, de időnként visszahackelte magát W7 alatt.
Mindössze annyit szerettem volna megtudni, hogy melyik protokollt használja, minek kell ekkora történet mellé?
Egyszerűbb lett volna mindjárt a neten körbenéznem, nem lett volna ennyi felesleges kör.
Egyikőtök sem ért hozzá: magyar ember disznózsírt használ, mert az jó és nemzeti
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
RohamDroid
aktív tag
Üdv.: Csaba
Peter789
senior tag
továbbra se derült ki hogy miféle adapterrel próbálkozol, simán lehet hogy ott bukik a dolog. segítség képpen írtam a baudrate-es részt is, ott is lehet gond. azt se tudjuk milyen programmal próbálkozol, így a protokoll se határozható meg. a K/KL/CANBUS az nem maga a protokoll, hanem az interfész. a protokollt azt VAGCOM esetén a lekérdező szoftver, VCDS és ELM esetén pedig részben az adapterben lévő mikrovezérlő, részben a host oldali szoftver adja ki. de még itt is bonyolultabb a dolog, mert az ELM vezérlő képes a generál OBD1/2/EOBD lekérdezésekre pár AT paranccsal - a legalapabb szoftverek mindössze ennyit érnek el, de ez nem sokat ér: pár live motoradat + a permanens DTC. de az ELM képes egyedileg összerakott lekérdezésekre is. ezeken keresztül viszont már típusspecifikusan bármihez hozzáférhet az ELM kábel is, ha a szoftver tudja mit hogyan kell kérdeznie... szóval ez a miért nem megy az adapter kérdés ennyi infóból megválaszolhatatlan pontosan...
(#35323) bitpork
jajam, éppen mi van kéznél... kentem én már kézkrémet is ideiglenesen procira, hogy ne melegedjen annyira
[ Szerkesztve ]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
MunezXBK
nagyúr
Peter789
senior tag
node nem azt írtad hogy így se megy? azért boncolgattuk tovább a témát páran...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
MunezXBK
nagyúr
Nem nagyon értesz...még mindig.
Nem ment, azért volt a kérdés...de arra nem jött válasz. Megtaláltam, de még nem próbáltam ki.
Képben vagy már?
Peter789
senior tag
ok, csak ezt a félszavakból nem értettem...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
ESP
senior tag
Érdeklődésképpen, gyári Golf4 első lámpát mennyiért lehet kb eladni és a helyére xenonost venni?
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
MunezXBK
nagyúr
A mosó sok lesz hozzá.
ESP
senior tag
Olyat nézek amiben van lámpamosó már gyárilag
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
MunezXBK
nagyúr
Szvsz mezei lámpához nem nagyon jár mosó, vagy igen?
TaaT
veterán
A gyári lámpák párját kb 10-15K között lehet eladni, milyen xenonos lámpát gondoltál helyette?
MunezXBK: nem csak a mosó lesz drága, de a lámpa magasságállító szerkó is...
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
ESP
senior tag
MunezXBK:
Lehetett rendelni!
Taat:
Valami ilyesmit.
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
TaaT
veterán
használtan 50.000ft-tól fölfele /pár
Give them hell Ukraine!
MunezXBK
nagyúr
Nincs L-line, felső sorban van 3 + jobb alsóban 1.
Akkor ezmiaz?
ESP
senior tag
Akkor ez a téma még jóval odébb lesz.
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
TaaT
veterán
Tavaly előtt volt olyan hogy 100.000ft, a 2lámpa mellé komplett gyári fényszórómosó és gyári automata magasságállító berendezés
enyémben sajnos egyik sincs csak a lámpák... [link]
Give them hell Ukraine!
ESP
senior tag
Műszakin nem csesztettek?
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
TaaT
veterán
Felsorolta a srác aki ott dolgozik hogy mi minden miatt nem ment volna át a kocsim a műszakin (lámpák, kerekek, lökhárítók) de látják hogy a kocsi kifogástalan műszaki állapotban van így nem szőröznek
Give them hell Ukraine!
ESP
senior tag
A lámpát még csak-csak megértem mert xenon.
Na de a lökös meg a kerekek?
Most látom hogy a tied 3 ajtós Hátul hol vannak a hangszórók benne?
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
TaaT
veterán
A kerekek azért mert 18-asok, és hiába volt négyesgolf gyárilag ilyen kerékkel az őket nem nagyon érdekelné...
A lökhárító azért mert csak trükkösen lehet ráállni a fékpadra hogy ne szakadjon le, és itt jutott eszembe hogy a sportfutómű sem legális... minden átalakításról papírt kéne kérnem az NKH-tól...
Hátul van 1-1 16-os mélyközép az oldalkárpit alján, jobb felszereltségűekben a kárpit tetején 1-1 magassugárzó is
Give them hell Ukraine!
ESP
senior tag
"A kerekek azért mert 18-asok, és hiába volt négyesgolf gyárilag ilyen kerékkel az őket nem nagyon érdekelné..."
Lököst megértem de ezen fennakadok továbbra is
Comfortline-tól felfele van gondolom ott is csipogó?
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
TaaT
veterán
Azt nem tudom pontosan de haver 110lovas TDI-jében már van hátul is csipogó
Give them hell Ukraine!
ESP
senior tag
3ajtós az övé is?
Egyébként a 3 és az 5 ajtós között hátsó lábtérben gondolom semmi különbség nincs. Nagy ritkán utazna ott valaki.
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
TaaT
veterán
igen 3ajtós
Megmondom őszintén nem ültem 5ajtós golfban hátul de ez a 3ajtós verzió 100km-nél távolabbi utazáshoz max 2személyre jó... nyáron megjártam a Baja-Békéscsaba útvonalat 1nap oda-vissza 5személlyel, nem volt túl kényelmes...
Magam mögé pl be sem férek hátra...
De hát én nem is taxizásra vettem a gépjárművet
Give them hell Ukraine!
ESP
senior tag
Azon dilemmázom, hogy egyáltalán megéri szenvedni kintről behozni autót? Amennyivel olcsóbb kint azt a magyar forgalomba helyezésnél kapásból elbukom. Plusz ott van a rizikófaktor, hogy veszek egy jó nagy szart. Ha esetleg mégse venném meg akkor meg bukom az utat 80-100k
Lehet sokkal jobb döntés lenne egy ilyet megvenni. MO-i leinformálható. Esetleg 1.1-ért odaadja. Csak én látom úgy hogy be lenne bőrözve a kormány Egy ülésfűtés mondjuk elférne még.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
latyak17
tag
én ebbe nem hiszek, családba szinte mindegyik kocsi külföldi, enyémet 300 juróért vettük és egy kincs, szép jó, és mintha most tettem volna bele a 100.000 km-ert.!
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
ESP
senior tag
300euro? Az lófing
Én attól parázom, hogy megyek 1000km-t oda és nem azt veszem amit várok. Családban van perfekt németes szóval azzal nincs gond. Csak az ~300e ft hogy magyar rendszám legyen rajta.
Regadó ~160
Vagyonszerzési illeték ~60
Műszaki NKH-nál ~30
Törzsköny, átírás meg apámf*sza biztosítás,casco, ez az amaz. Egyből el is megy egy szép összeg.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT