Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#35301) MunezXBK válasza Peter789 (#35300) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Nem egészen, ez a huszonakárhány ezres verzió... egy csomó más vassal teszteltük, ott működik. + itt is próbálták VW-n, azon is működött.

(#35302) Peter789 válasza #00809728 (#35299) üzenetére


Peter789
senior tag

miért :W ? lehet ilyen drága viasz+szilikonos cuccokat is használni, de ugyanolyan jó sztem a mezei szilikon spray. a gumit nem ápolni kell hiszen az nem egy élő anyag, hanem el kell tömni az apró pórusait, láthatatlan felületi repedezettségét nedvesíteni hogy ne romoljon az állapota. plussz a víz nem tud hozzáfagyni a felülethez... persze ne ússzon benne, mert az keni a ruhát + az ablak felületekre se nagyon menjen...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában:                                                                          http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora

(#35303) Peter789 válasza MunezXBK (#35301) üzenetére


Peter789
senior tag

láttam én már 200$-ért is kínai klónt :DDD na jó, viccet félretéve, akkor ez valamelyik ismertebb ELM chipeket felhasználó gyártó terméke? vagy ebay-es ismeretlen forrás?

régen volt egy fémdobozos kábeles ELM-klónom ami a butasága mellett az alap funkciókat mindenféle autókról le tudta kérni, többek között a superb-ről is K/KL-el. viszont az általános ELM kompatibilis szoftverek csak az OBD infókhoz jutnak hozzá, ami pár motorszabályzási adatban és a hibatároló permanens hibáinál véget ér. az átmeneti hibákhoz már csak a vag/vcds fér hozzá - az OBD elől elrejti az ECU ezeket, gondolom hogy műszaki vizsgán / zöldkártyázásnál ne legyen ott zavaró körülményként amíg nem minősíti permanensnek a motorvezérlő...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában:                                                                          http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora

(#35304) MunezXBK válasza Peter789 (#35303) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Most akkor ezt fordítsuk le arra a nyelvre, hogy melyik protokollt használja... :W

(#35305) Morris válasza Peter789 (#35302) üzenetére


Morris
veterán

Pedig jó ha a néha a gumi is kap ápolást, ugyanis a szélsőséges külső viszontagságok miatt egy idő után a gumi repedezni fog. A szilikon inkább szárítja a felületeket.

(#35306) Mágus2 válasza MunezXBK (#35301) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Gyári a rádiód? Húzd ki a csatlakozóját, ha nem gyári, és úgy próbáld. ;-)

[ Szerkesztve ]

(#35307) MunezXBK válasza Mágus2 (#35306) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Ne már. :D Nem gyári, Audiovox, DVD-s fej. Tényleg ennyi lenne a trükk?

(#35308) #00809728 válasza Morris (#35305) üzenetére


#00809728
törölt tag

A szilikon inkább szárítja a felületeket. :R
Tökéletes meglátás...

Már majdnem minden termékből "kiűzték" a szilikont...

(#35309) #00809728 válasza Peter789 (#35302) üzenetére


#00809728
törölt tag

Azt hiszem valaki adott kellő magyarázatot és választ rá.

(#35310) Mágus2 válasza MunezXBK (#35307) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ha valami atomhekker kötötte be, akkor tiltja az obd csatlakozón a K szálat. :-)

(#35311) MunezXBK válasza Mágus2 (#35310) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Én voltam...az egész motyót Én kötöm be. Alig van 2 erősítő meg néhány cucc. :D

Kipróbálom aztán referálok. De még mindig nem tudom, hogy a progiban a VW/Audi protokollra miért háklis?

(#35312) chatran válasza Peter789 (#35297) üzenetére


chatran
őstag

Ha így lenne, akkor rugalmasan akadna sztem. De rángatásra egy centit sem mozog, olyan mintha a zár akasztaná.

(#35313) Mágus2 válasza MunezXBK (#35311) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ha más vw-el ment, akkor a hiba a te kocsidban van. Érdemes lenne egy vag-com kábellal végig bogarászni. Ha azzal megy, akkor deportáld az olvasót vissza kínába. ;-)

(#35314) Mágus2 válasza chatran (#35312) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Befolyik a víz az ajtóba. Vedd le a bwlső borítást, és nézz bele. Kívülről elég meglocsolni. Nyáron ezt kellemesebb keresni. Az ablak !körül fog valahol ereszteni, ha a gumi az ajtónyílás peremén nem szakadt.
Esetleg a bowdenben is megfagyhat a nedvesség. Alul a csomi borítas alatt a zár kampója nelkett találod. Ne sajnáld tőle a wd40-et.

[ Szerkesztve ]

(#35315) MunezXBK válasza Mágus2 (#35313) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Vag-com kábellel megy, az olvasó pedig nem kínai, de ezt nemrég írtam is.

Viszont azt is tudod, hogy a Vag-com progival nem sokra megyek, mert visszahackeli magát W7 alatt. :W

(#35316) Mágus2 válasza MunezXBK (#35315) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Akkor nem a rádió a ludas. :-(
Az automatikus frissítést ki kell kapcsolni a vag-ban, akkor használható. 50 euróért láttam a legújabb verzót. 64biten is megy stabilan.

[ Szerkesztve ]

(#35317) Peter789 válasza MunezXBK (#35311) üzenetére


Peter789
senior tag

ugye a '99-es A4-ben próbálod? az még garantáltan nem CANBUS hanem K/KL lesz, valamint az OBD2 protokollt kell ismernie még a VAG sajátja mellett

előfordulhat időzítési probléma... a baudrate látszik a szoftverben? 38400 vagy 9600? mivel BT-s, ezért első körben próbáld meg szimplán szoftverből a másik baud-on megszólítani. ha ez nem változtat és ebben is a 28 lábú PIC-van, akkor a 6-os lába mondja meg neki hogy mennyin menjen: [link] - 4dik oldal - ha fel van húzva tápra akkor 38400, ha földre akkor 9600. megérhet egy próbát átállítani a másikra. nekem a klón gyárilag 9600-ra volt állítva. ha áthúztam 38400-ra, akkor ahol ment ott valamivel gyorsabb volt, de akadtak már kompatibilitási gondok, ezért egy kapcsolót raktam a házra

(#35312) chatran

nem feltétlenül... úgy le tud tapadni hogy áll mint a beton. ha nagyon téped, akkor akár a gumi is szakadhat...

(#35308) Dodi72 válasza Morris (#35305) üzenetére

érdekes módon én ilyen szárít szöveget még csak a sokezer forintos csodaszerek marketing maszlagjában olvastam. viszont a szerelők a gumitömítéseket szilikonzsírral kenik vékonyan - az igénytelenebb az gépzsírral vagy motorolajjal, tulképp az is megfelelhet, de a szilikonban garantáltan nincsen olyan adalék ami ártana a guminak, az adalékolt anyagokban lehet...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában:                                                                          http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora

(#35318) MunezXBK válasza Mágus2 (#35316) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Jól van, megint nem lettem okosabb.

(#35319) MunezXBK


MunezXBK
nagyúr

Erre lettem volna kíváncsi, de köszönöm a rengeteg építő jellegű hsz-t.

(#35320) Peter789 válasza MunezXBK (#35315) üzenetére


Peter789
senior tag

a kínai VAGCOM kábelek csak 409 verzióig mennek, a CANBUS előtti korszakig - de pár CAN-es autó hajlandó K/KL-en is megszólalni (pl a superb is ilyen). 64 bites os-el nekem már nem ment...

az USB HID VCDS kábelek gyorsabbak, újabb szoftverekkel mennek, több dologra képesek mindenféle hexa táblázatok átnyálazása nélkül szimplán menüs parancsokkal, de kizárólag csak a saját mellékelt verzióval szabad őket elindítani mert az újabb szoftver reseteli az FT232 illesztő csipp VID/PID/konfig flashrom-ját ha idegen kábelt érzékel. orosz leírásokkal helyreállítható, de nem ajánlott eddig eljutni. az újabb verziók már tökéletesen mennek 64 bites w7-el is. én egy 10.6-os klónt használtam - többek között az ismerős '99-es 1.9TDI A4-ével is kifogástalanul kommunikál és a létező összes vezérlőt látja

most a legújabb úgynézem ez: 11.11.3 - szűk 30$ postával együtt

ezt a nem-árulod-el-hogy-milyen-de-nem-kínai ( :) ) adaptert mire szeretnéd használni? csak androidos látványos megjelenítésre, vagy eseti profi felhasználásra? utóbbira sokkal sokkal jobb egy vagcom/vcds kábel

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában:                                                                          http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora

(#35321) Peter789 válasza MunezXBK (#35319) üzenetére


Peter789
senior tag

szerintem a Tiédben is ott lesz már az L-line is:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában:                                                                          http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora

(#35322) MunezXBK válasza Peter789 (#35320) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Van kábelem, de eladtam a notim, ezért bukó a történet... Írtam, hogy azzal ment is, de időnként visszahackelte magát W7 alatt.

Mindössze annyit szerettem volna megtudni, hogy melyik protokollt használja, minek kell ekkora történet mellé? :W

Egyszerűbb lett volna mindjárt a neten körbenéznem, nem lett volna ennyi felesleges kör. :W

(#35323) bitpork válasza Peter789 (#35317) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Egyikőtök sem ért hozzá: magyar ember disznózsírt használ, mert az jó és nemzeti :DDD

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#35324) RohamDroid válasza bitpork (#35323) üzenetére


RohamDroid
aktív tag

:C

Üdv.: Csaba

(#35325) Peter789 válasza MunezXBK (#35322) üzenetére


Peter789
senior tag

továbbra se derült ki hogy miféle adapterrel próbálkozol, simán lehet hogy ott bukik a dolog. segítség képpen írtam a baudrate-es részt is, ott is lehet gond. azt se tudjuk milyen programmal próbálkozol, így a protokoll se határozható meg. a K/KL/CANBUS az nem maga a protokoll, hanem az interfész. a protokollt azt VAGCOM esetén a lekérdező szoftver, VCDS és ELM esetén pedig részben az adapterben lévő mikrovezérlő, részben a host oldali szoftver adja ki. de még itt is bonyolultabb a dolog, mert az ELM vezérlő képes a generál OBD1/2/EOBD lekérdezésekre pár AT paranccsal - a legalapabb szoftverek mindössze ennyit érnek el, de ez nem sokat ér: pár live motoradat + a permanens DTC. de az ELM képes egyedileg összerakott lekérdezésekre is. ezeken keresztül viszont már típusspecifikusan bármihez hozzáférhet az ELM kábel is, ha a szoftver tudja mit hogyan kell kérdeznie... szóval ez a miért nem megy az adapter kérdés ennyi infóból megválaszolhatatlan pontosan...

(#35323) bitpork

jajam, éppen mi van kéznél... kentem én már kézkrémet is ideiglenesen procira, hogy ne melegedjen annyira :))

[ Szerkesztve ]

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában:                                                                          http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora

(#35326) MunezXBK válasza Peter789 (#35325) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Lefordítom:

- Én: Milyen protokollt használ az Audim?

- Te: ISO 9141-2K Line

- Én: Köszönöm szépen.

[ Szerkesztve ]

(#35327) Peter789 válasza MunezXBK (#35326) üzenetére


Peter789
senior tag

node nem azt írtad hogy így se megy? azért boncolgattuk tovább a témát páran...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában:                                                                          http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora

(#35328) MunezXBK válasza Peter789 (#35327) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Nem nagyon értesz...még mindig.

Nem ment, azért volt a kérdés...de arra nem jött válasz. Megtaláltam, de még nem próbáltam ki.

Képben vagy már?

(#35329) Peter789 válasza MunezXBK (#35328) üzenetére


Peter789
senior tag

ok, csak ezt a félszavakból nem értettem... :R

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában:                                                                          http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora

(#35330) ESP


ESP
senior tag

Érdeklődésképpen, gyári Golf4 első lámpát mennyiért lehet kb eladni és a helyére xenonost venni?

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#35331) MunezXBK válasza ESP (#35330) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

A mosó sok lesz hozzá.

(#35332) ESP válasza MunezXBK (#35331) üzenetére


ESP
senior tag

Olyat nézek amiben van lámpamosó már gyárilag :B

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#35333) MunezXBK válasza ESP (#35332) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Szvsz mezei lámpához nem nagyon jár mosó, vagy igen?

(#35334) TaaT válasza ESP (#35330) üzenetére


TaaT
veterán

A gyári lámpák párját kb 10-15K között lehet eladni, milyen xenonos lámpát gondoltál helyette?

MunezXBK: nem csak a mosó lesz drága, de a lámpa magasságállító szerkó is...

[ Szerkesztve ]

Give them hell Ukraine!

(#35335) ESP válasza TaaT (#35334) üzenetére


ESP
senior tag

MunezXBK:
Lehetett rendelni!

Taat:
Valami ilyesmit.

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#35336) TaaT válasza ESP (#35335) üzenetére


TaaT
veterán

használtan 50.000ft-tól fölfele /pár :)

Give them hell Ukraine!

(#35337) MunezXBK válasza Peter789 (#35321) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Nincs L-line, felső sorban van 3 + jobb alsóban 1.

Akkor ezmiaz?

(#35338) ESP válasza TaaT (#35336) üzenetére


ESP
senior tag

Akkor ez a téma még jóval odébb lesz.

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#35339) TaaT válasza ESP (#35338) üzenetére


TaaT
veterán

Tavaly előtt volt olyan hogy 100.000ft, a 2lámpa mellé komplett gyári fényszórómosó és gyári automata magasságállító berendezés :)

enyémben sajnos egyik sincs csak a lámpák... [link]

Give them hell Ukraine!

(#35340) ESP válasza TaaT (#35339) üzenetére


ESP
senior tag

Műszakin nem csesztettek?

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#35341) TaaT válasza ESP (#35340) üzenetére


TaaT
veterán

Felsorolta a srác aki ott dolgozik hogy mi minden miatt nem ment volna át a kocsim a műszakin (lámpák, kerekek, lökhárítók) de látják hogy a kocsi kifogástalan műszaki állapotban van így nem szőröznek :)

Give them hell Ukraine!

(#35342) ESP válasza TaaT (#35341) üzenetére


ESP
senior tag

A lámpát még csak-csak megértem mert xenon.

Na de a lökös meg a kerekek?

Most látom hogy a tied 3 ajtós :) Hátul hol vannak a hangszórók benne?

[ Szerkesztve ]

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#35343) TaaT válasza ESP (#35342) üzenetére


TaaT
veterán

A kerekek azért mert 18-asok, és hiába volt négyesgolf gyárilag ilyen kerékkel az őket nem nagyon érdekelné...

A lökhárító azért mert csak trükkösen lehet ráállni a fékpadra hogy ne szakadjon le, és itt jutott eszembe hogy a sportfutómű sem legális... minden átalakításról papírt kéne kérnem az NKH-tól...

Hátul van 1-1 16-os mélyközép az oldalkárpit alján, jobb felszereltségűekben a kárpit tetején 1-1 magassugárzó is :)

Give them hell Ukraine!

(#35344) ESP válasza TaaT (#35343) üzenetére


ESP
senior tag

"A kerekek azért mert 18-asok, és hiába volt négyesgolf gyárilag ilyen kerékkel az őket nem nagyon érdekelné..."

Lököst megértem de ezen fennakadok továbbra is :((

Comfortline-tól felfele van gondolom ott is csipogó?

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#35345) TaaT válasza ESP (#35344) üzenetére


TaaT
veterán

Azt nem tudom pontosan de haver 110lovas TDI-jében már van hátul is csipogó :K

Give them hell Ukraine!

(#35346) ESP válasza TaaT (#35345) üzenetére


ESP
senior tag

3ajtós az övé is?

Egyébként a 3 és az 5 ajtós között hátsó lábtérben gondolom semmi különbség nincs. Nagy ritkán utazna ott valaki.

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#35347) TaaT válasza ESP (#35346) üzenetére


TaaT
veterán

igen 3ajtós :K

Megmondom őszintén nem ültem 5ajtós golfban hátul de ez a 3ajtós verzió 100km-nél távolabbi utazáshoz max 2személyre jó... nyáron megjártam a Baja-Békéscsaba útvonalat 1nap oda-vissza 5személlyel, nem volt túl kényelmes...

Magam mögé pl be sem férek hátra...

De hát én nem is taxizásra vettem a gépjárművet :))

Give them hell Ukraine!

(#35348) ESP


ESP
senior tag

Azon dilemmázom, hogy egyáltalán megéri szenvedni kintről behozni autót? Amennyivel olcsóbb kint azt a magyar forgalomba helyezésnél kapásból elbukom. Plusz ott van a rizikófaktor, hogy veszek egy jó nagy szart. Ha esetleg mégse venném meg akkor meg bukom az utat 80-100k :(

Lehet sokkal jobb döntés lenne egy ilyet megvenni. MO-i leinformálható. Esetleg 1.1-ért odaadja. Csak én látom úgy hogy be lenne bőrözve a kormány :U Egy ülésfűtés mondjuk elférne még.

[ Szerkesztve ]

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#35349) latyak17 válasza ESP (#35348) üzenetére


latyak17
tag

én ebbe nem hiszek, családba szinte mindegyik kocsi külföldi, enyémet 300 juróért vettük és egy kincs, szép jó, és mintha most tettem volna bele a 100.000 km-ert.!

METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !

(#35350) ESP válasza latyak17 (#35349) üzenetére


ESP
senior tag

300euro? Az lófing :Y

Én attól parázom, hogy megyek 1000km-t oda és nem azt veszem amit várok. Családban van perfekt németes szóval azzal nincs gond. Csak az ~300e ft hogy magyar rendszám legyen rajta.
Regadó ~160
Vagyonszerzési illeték ~60
Műszaki NKH-nál ~30 :F
Törzsköny, átírás meg apámf*sza biztosítás,casco, ez az amaz. Egyből el is megy egy szép összeg.

[ Szerkesztve ]

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.