Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
Hát, alapjába véve jó konstrukciók, fain kis gépek. Csak sajnos, már egy ideje nem gyártanak ilyeneket, így a meglévő - egyre inkább avuló - példányokból lehet válogatni. Azokra meg fokozottan igaz, meg kell nézni, mit vesz az ember. Sok a lelakott, nem gondozott darab.
Ha esetleg egy kicsit nagyobb a keret, itt egy fórumos példány.
Mondjuk Passatból egy Ibizába?
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
14adam
addikt
de turbosra átalakítani se két ft
Ismerősöm vett 1.9tdi-s 4-es golfot. Nagyon jól megy (mihez képest,vezettem már erősebb autót is) egy kis chip aztán kivisz a világból. Ma volt chip-esnél. Azt mondta,hogy 120-al ment odafele is meg visszafele is. 5liter helyett már 4-el is beéri.Nekem nagyon elnyerte a tetszésemet ez a motor mint fogyasztás/teljesítmény ügyileg -
tomcsi23
veterán
Ja, értem. Bőven lehet rá költeni, ha valami feladja a harcot.
Másik fórumról van a kocsi, de csak ennyi az infóm.Amúgy más karakter a két motor, nem mindegy az sem, hol-hogy szeretnéd majd használni.
Látom, a Clio is felmerült, akkor csendben is maradok.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
VR6-Fan
veterán
nézd meg mennyire dagadt disznó az ibiza és nézd meg a malac milyen pehely
van itt nekünk ilyen ibiza sport tulajunk, az imént picit feljebb próbált oltani, neki fel is van tekerve.
meg van egy full gyári FR leon tulajunk is
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
TaaT
nagyúr
Nekem azt mondták hogy azt se lehet megmondani hogy tekergették-e...
szerk.: egy srác előkereste a BMW-jének az előző 3itthoni tulaját és beszélt velük a kocsija előéletéről... az első törötten hozta be németből, el mondta mit javított ki rajta stb...
Ezen én is elgondolkoztam már, lehet megpróbálom
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
FoBCRaistlin
őstag
Ha gondolod tolj pár kérdést, akár privátban is. Nem tudom mi lehet neked fontos infó.
Nos fogyasztás... lábtól függ, csak itt a 4liter és 7 liter között kell gondolkodni.
4 liter finoman közlekedve, 7 liter kinyomva a szemét, szétalázva akit csak lehet.Én 6 liter átlaggal járok vele,de használva van
Elöl sportülés, kényelmes, és tart. Hátul is el lehet férni, de csak ésszel.
2 személynek tökéletes hosszabb távon max 4 személy, az 5 felejtős kényelmesen.Én 190/92 vagyok, mögöttem is el lehet férni ésszel, bár többnyire csak nők ülnek mögöttem
Igen az enyém 3 ajtós, asszem nincs is ilyen felszereltséggel 5 ajtós, de én direkt 3 ajtóst akartam.Futómű/fékek... ez alatt mire vagy kíváncsi?
Méretre ideálisabb a Leon, de mintha 1, illetve 2 személyt mondtál volna.
Azonos árban a Leon egyértelműen.... ha szeretsz tankolniTuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
Állást ki lehet olvastatni a kompiból, kivéve ha buzerálva volt, vagy valami nagyeszű önjelölt csipper elcsesz valamit.
Én azt a kéket tuti nem venném meg, elég sok indok szól ellene.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
Nos, amikor elgurult a gyógyszerünk és egy picit megkergettük egymást, akkor nekem kemény 7,x lityit mutatott... a kollégának nem annyit elárulom 1-el kezdődik.
évi 25K-nál erősen ajánlott a kályha, persze nem egy széthajtott.1-2 személynek tökéletes. Jaja elöl2 meg oldalt 2.
Hmm, alap állapotban is frankó a futómű, csak egy rendes gumi kel rá. Nekem ültetve is van, nos... hogy is mondjam, lehet vele kanyarodni
Fékek? 288mili elöl, hátul is tárcsa. Eddig 2X sikerült elfékeznem, de a betétem kaka ehhez a tárcsához.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
VR6-Fan
veterán
ezt azért nem kell majd, azért mondtam hogy más karakterisztika, amugy asszem ebből a kasznis ibizaból is volt 20VT-t
no meg oké többet esznek a 20VT-k, de Tomcsi meg Rastlin (egyik alap, másik tuned) géppel kb pont ugyan úgy mennek, és a dizelnél több a szopó faktor, azt feltételezve hogy nem egy 100e km-s papa tulajos kocsit fogsz ki.
én 80 körül még 2.-at szoktam :-)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
oks, csak itt nem fog működni az hogy veszel egy fost és rendbe rakod, legalább is ha nem szarod a pénzt.
itt veszel egy közép fost mert azt is nehéz kifogni és arra költöd rá a gatyád, dolog műkődik sajnos
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
-
FoBCRaistlin
őstag
1-2 aprosag valtozott meg azota, hogy ez a kep keszult.
gond?! felem sem neztek a rendorok. olyan kis szelid jofius kocsinak tunik vagy nem tudom.
eddig rendorrel max mereskor talakoztam.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Egy ilyen tuningolt verdánál az a baj, h valami nem viseli el a teljesítményt. Ha nagyon agresszív a chip, és túl nagy léptékekben növekszik a nyomaték, akkor a kuplung megcsúszik, ezért kell kevlározni. Szerintem itt is ez lehet a gond, mert nem is a sok lóval van a baj, hanem a nyomatékkal. Ez ha tényleg 160 ló körül van, az bőven 400Nm, amit azért fogni kell a kuplungnak.
Adagolósoknál alapvető diagnosztikának kellene lenni az előb-efecskendezés mérésének. Egyszerű VAG-com vizsgálat amiből elég egyértelműen lehet következtetni az adagoló állapotára. 1-3 értéket ha változik a mért érték, akkor elvileg nem futott többet 200 000km-nél, és nincs szétkopva( a mérés pontosságát befolyásolja a vezérmű szíj állapota is).
Másik lényeges dolog a meleg motor indítása. Hidegen beugrik pöccre,mert hidegen nem vár a fordulatra, és az üzemanyag nyomás felépülésére, hanem azonnal adagol. Melegen más a 3D térkép ami vezérli. Ha melegen később ugrik be a motor, akkor az adagoló kopott.
Ennyiért az már szét van esve. Turbó és kuplung már haldokolhat. Szerintem nem érdemes vele foglalkozni.
Ha vásárolni akarsz, mindenképp keress egy rendes karbantarott autót a baráti körödben, és kérd el egy körre. Sokan nem tudják, mennyire kell mennie egy ilyen autónak, és megveszik, mert jobban megy mint az ugyan ilyen köbcentis benzines. Ez sokszor nem elég, és a gyári adatok felével is jobban megy mint egy benzines.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Hát Urak bocs az offért.
Ha nekem ennyi pénzem lenne én biztos nem ilyen kis autót nézegetnék
Csak gondolom te már elkötelezted magad a Németek mellett.Csak hát ezek fiatalabbak is na meg hát mindegy, nem ebbe a topikba való
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
Azon az ibizán biztosan nem a 150 lovas PD motor turbója van, hanem a 130 lovasé. (Garett 1749VA)
Meleg indítás üzemi hőfokon kis állás után. Hidegen be fog ugrani, de azért meg lehet hallgatni azt is.(egyszerűbb kijavítani ha nehezen indul)
Vag-com manapság minden vw-el foglalkozó emberke zsebében lapul. Ha gondolod, 20 euró körül vehetsz magadnak egy rendes kábelt(van kínai utánzat elég jó árban, ami szintén elég jó az alap műveletekre), és megtanítalak bánni vele( alap dolgokat meg lehet nézni a motorban, elektronikában) Adagolósok finombeállítására tökéletesen alkalmas(annak aki tudja mit nézzen ).
-
VR6-Fan
veterán
-azt hogy 300-as fék nem volt VR6-hoz gyárilag, ha ez tdi cupra akkor 280-al van gyárilag.
-ha AFN akkor igen valószínű 2 tömegű már.
-6-10e ft helytől kuplung tárcsától függően,de a kuplungnál nem csak ezt illik cserélni.és nem kell attól félni hogy a képzelt 160le/400nm-től csúszik a kuplung.
A:szimplán elvan kopva a tárcsa, ilyenkor valóban jó egy kevlározás.
B:A+lóg is a tárcsa közepe
C:A+B és szar már a szerkezet, de ilyenkor már feltehetőleg a kinyomó csapágy is lóg.->komplett szett kell.G60-nak nevezik a 15x6 et35-ös lemez kereket 4x100-as osztóval ilyet keresek ha tud valaki illetve volt sebring alu felni ugyan ezen paraméterekkel.
ne vegyél rommá tuningolt autót.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
FoBCRaistlin
őstag
Ha sima kuplunggal használta kevlár nélkül, és csúszott neki, mert nem bírta már a nyomatékot, akkor ennyi esze van. Szóval tuningolta amitől nemhogy jobb, de szarabb lett a gép.
Szóval esélyes, hogy már meg volt csinálva, csak széthajtotta már.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
-
#00809728
törölt tag
Jó kis gumi és olcso...és új!!!Ami számomra fontos.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest